Jezus te paard!!!

02-02-2010 12:53 1525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft Djoels nou nog niet gebaard????

Groetjes Pakkie van de Slimmies

PS: voor een ieder die hier geen reet van snapt.

Ik zit te stangen

Een paard?

Totaal aantal stemmen: 72

Gebaard? (35%)
Djoels? (24%)
Jezus? (42%)
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Deze meelezer is ook heel ongeduldig...een pracht baby op komst.. en een geweldig mooi geschreven bevallingsverhaal..dat is waar ik naar uitkijk.
Kom op JBG, je kan het!

Stressed is just desserts spelled backwards
Tepelklemmen

En straks dankzij dangeensuus gewoon in ziekenfondspakket en standaard instrument van lactatiekundigen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Oh wat is het toch leuk....

Weet je, ik lig hier nu in bed. Heb heerlijk ontbeten. Ga zo maar eens douchen, me aankleden..... en dan lekker wat klusjes doen (poetsen en zo ) en ik voel me gewoon goed. Echt niets in me geeft aan dat er een baby geboren gaat worden, dat vind ik zó raar!

Maar ja.... het schijnt zomaar opeens te kunnen gaan gebeuren.... dus tja....
DTEEZ!
*breekt in*

Djoels, succes! Eerste kindje? Weet je wat het is j/m?

Fijn dat je je nog zo goed voelt!
Kijk dat is dus de verkeerde instelling dunkt me.

Niks geeft aan dat er een baby geboren gaat worden.

Je moet dat kindje wel het goede voorbeeld geven!

Zo kan ik dit topic natuurlijk blijven volgen totdat ik een ons weeg... *ziet ineens ook de voordelen van het wachten in*
quote:Djoels schreef op 04 februari 2010 @ 10:16:

Echt niets in me geeft aan dat er een baby geboren gaat worden, dat vind ik zó raar!

De omvang van je buik geeft volgens mij toch best een indicatie dat er een baby geboren gaat worden.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Lol djoels, ik had ook acht maanden nergens last van en zomaar op een ochtend kwam er toch ineens een moment dat ik dacht hey, dit doet best zeer enzo....en toen was daar een prachtig klein jongetje ( het spannende stukje vertel ik je wel een ander keertje)
quote:schuddebuikje schreef op 04 februari 2010 @ 10:19:

*breekt in*

Djoels, succes! Eerste kindje? Weet je wat het is j/m?

Fijn dat je je nog zo goed voelt!

Dank je wel! Eerste kindje inderdaad. Ik weet niet wat het is, maar dat hoeft ook niet. Want Solomio is ervan overtuigd dat het een meisje wordt. Dus ik krijg een dochter..

De vraag is alleen, wanneer!
DTEEZ!
ik zeg ook meisje, en ik zeg 5 februari, lekker makkelijk onthouden voor mij :-)
Simooon afvallen terwijl je wacht, ik zeg helemaal goed. Gaat bij mij zeker gebeuren

DangeenSuus, dank je voor het besparen van de details!

Maar je hebt gelijk. De maanden gaan langzaam en eigenlijk vliegen ze voorbij. Ik heb zo lang nodig gehad om te wennen aan het idee dat ik uberhaupt zwanger was en ik vind het zwanger zijn eigenlijk pas de laatste maand echt leuk. Daarom ben ik er ook nog niet klaar mee en geeft het niet als de baby nog even blijft zitten.... voel me best blij met de baby in mijn buik en dat is een tijdje ook niet geweest omdat ik het maar raar / gek / vreemd / eng vond.
DTEEZ!
In dat geval Djoels, geniet er dan nog maar lekker van hoor!

De meeste vrouwen klagen geloof ik vrij veel de laatste weken en zijn er wel klaar mee, maar als jij het nog zo fijn vindt zo, dan ben ik wel bereid om nog wat kilo's op te geven en nog fijn af te wachten

Succes alvast voor wanneer 't echt gaan beginnen!
Djoels zie je, daarom wil de kleine nog niet eruit. Jij houdt het gewoon tegen Als het morgen geboren wordt is het precies 5 maanden voor mijn verjaardag. Dus dat moet goed komen!
Djoels, je moet gewoon nog eens wat dansen in het maanlicht, dat helpt wel denk ik.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Haha Smol, ja vorige week hielp de volle maan niet!

Nou Dushi,als dat geen goed moment is. Ik vind 5 februari eigenlijk ook wel leuk. Morgen is JG ook vrij, en het is vrijdag.. .als het morgen komt, vind ik het ook goed!

Klopt hoor Simoon, en hoe leuk ik het ook vind, ik kan ook wel klagen. Maar gewoon fysiek klagen zeg maar. Trap op en af en nog eens op en af en dan kapot zijn.... dat ben ik niet zo gewend

Maar ja... ik sleep ondertussen ook 32 kilo extra bagage mee!

DTEEZ!
Djoels, wat leuk om te horen dat je er zo van geniet! Ik volg dit topic... Ik ben dit weekend weg dus hoop maandag op een virtueel beschuit met muisjes... succes en geniet!
Ik ben ook op een vrijdag geboren Djoels en idd dat is altijd een fijne dag! *is heus objectief hoor*
Geniet nog maar even van het gewiebel in je buik Djoels...ik heb daar echt flink heimwee naar gehad.
Wat. Ho.

32 Kilo aangekomen?

Whaaaaaahahaha!! W!A!U!W! Dat is lekker veel.

quote:qwertu schreef op 03 februari 2010 @ 21:16:

Ik dacht dat die sigaar bedoeld was om het hol eens stevig uit te roken, zodat het kind naar buiten kwam.Hee, das lang geleden!
Djoels....32 kilo??!!! Wauw dan heb je het beter gedaan als ik meid lol
quote:Nijntje schreef op 04 februari 2010 @ 17:50:

Wat. Ho.

32 Kilo aangekomen?

Whaaaaaahahaha!! W!A!U!W! Dat is lekker veel.

Vind je??!!!

DTEEZ!
Inmiddels 19.00 uur op deze avond en nog steeds geen wee te bekennen!

Wel vermoeidheid te bekennen, heb zin om nu al naar bed te gaan..... dat zal niet lang meer duren...

Bis morgen !

DTEEZ!
Ga maar lekker slapen lieve Djoels, je hebt al je energie snel nodig. *zingt liedje: slaap djoelsje slaap, daarbuiten loopt geen schaap. want die is gejat omdat ie teveel at. slaap djoelsje slaap...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven