Jezus te paard!!!

02-02-2010 12:53 1525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft Djoels nou nog niet gebaard????

Groetjes Pakkie van de Slimmies

PS: voor een ieder die hier geen reet van snapt.

Ik zit te stangen

Een paard?

Totaal aantal stemmen: 72

Gebaard? (35%)
Djoels? (24%)
Jezus? (42%)
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Ik ben ook 32 kilo aangekomen hoor Djoels, lieverd

In beide zwangerschappen bij elkaar opgeteld that is
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
I think it's a BEAUTIFUL day to be born today!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Liever niet vandaag Djoels. Ik hou erg van even datums.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
32 kilo....... Nou dat zal een flinke baby zijn

Succes vandaag weer met de slijmproppen enzo.
Djoels, miniol is ook op een vrijdag geboren dus ik zeg gaan met die banaan.. ehmm baby bedoel ik!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Djoels, miniol is ook op een vrijdag geboren dus ik zeg gaan met die banaan.. ehmm baby bedoel ik!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Heb je wel lekker nog het hele weekend, dus huppakee.....
Ja Biol, ik zie je hoor.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Onder het genot van een kopje koffie vraag ik mij af of er al gedonder in het vooronder is....vandaag is een prachtige dag, vandaag is het 12 jaar geleden dat ik om 11.11 na een bevalling van maar liefst 3 kwartier ( jaja Djoels...het kan zo verkeren) mijn prachtige blonde zoon op mijn buik geglibberd kreeg.

Ik stond die ochtend op en had wat krampjes. Niets aan het handje. Heb om half tien toch de VK even gebeld, voor mijn eigen gemoedsrust. Ze was er om kwart over tien en toucheerde. 2 cm ontsluiting maar dat had ik al een paar weken, niets aan het handje dus. Ze vroeg me, zal ik de vliezen breken dan maar, anders loop je misschien het hele weekend te rommelen.

Prima zei ik. Rond de klok van half elf brak ze mijn vliezen. Ik stond op van het bed om lekker even in bad te gaan liggen. Eenmaal in bad kreeg ik een mega-wee ( eentje ) en ik gilde om mijn man ( omdat ik het bad niet uitkwam, ik zat een soort van klem lol)

Manlief kwam, hees me uit bad, ik liep in mijn blote kont over de gang ( nou ja...hobbelde) naar mijn slaapkamer. Intussen was de kraamhulp gearriveerd ( woonde toevallig in de buurt dus die dacht ik ga gewoon vast, en zie wel wat er gaat gebeuren).

Ik stortte mezelf op mijn bed, VK dekte me toe, want bloot en koud, ik schopte de deken van me af, gaf een grote pers en daar was het kind. Ik heb nog nooit iemand zo verbaasd zien kijken als de VK. Die had nog nooit zo'n bevalling meegemaakt.

Een minuut of 20 na de bevalling zat ik weer beneden, mijn thee was nog warm, en het kind lag schoon in zijn wiegje. Heel onwerkelijk allemaal:)

Geen scheuren, geen knippen, geen schade, echt een bevalling uit het boekje ( wel een stuk overgeslagen in het midden)
Suus, wat een gaaf verhaal!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Solomio schreef op 05 februari 2010 @ 08:11:

Ja Biol, ik zie je hoor. haha.. ja, computer is van slag... duurt heeeeel lang en plaatst dan 2 keer
*geeft Suus een staande ovatie en een open (gescheurd) doekje en een fluitconcert*

Waaaaauuuuuuuuuuwwwwww wat geweldig!

Echt, wat een feest. Heerlijk zo'n verhaal, heerlijk, heerlijk, heerlijk!

Ik ga helemaal blij de afwasmachine uitruimen!

hahaha Leo, wat een feestje he!

En het is al weer 12 jaar geleden, de tijd gaat zo afschuwelijk snel!

Ik word er altijd helemaal melancholiek van. Zie hem nog zo voor me, heel fijn blond piekhaar, blauwe oogjes, lange vingertjes, helemaal compleet en af. En de wereld draaide door alsof er niets gebeurd was. De postbode kwam met post en ik greep hem nog net niet in zijn kladden om hem naar binnen te slepen om Mijn Kind te bekijken!

Een wonder op een ijskoude februari-ochtend, zomaar ineens was daar een kindje wat tevreden lag te knorren in zijn wiegje
DAT WIL IK, DAT WIL IK, DAT WIL IK OOK SUUS!!!

Wat een mooi verhaal.

Vind het echt mooi.

Zoals je het omschrijft....

Jemig, ik wil ook vandaag dat meemaken!

Tot nu toe is er nog niets aan de hand..... maar je weet het dus nooit.......

Ook dat je de postbode naar binnen wil sleuren, geweldig!
DTEEZ!
wat een mooi verhaal Suus liefde straalt ervan af!

Djoels, ik ben dit weekend weg, maar wil maandag resultaat zien!

zet 'm op!
Dank allen

Djoels dat krijg jij ook, en als het zo ver is...dan zou je willen dat je het niet had, maar het resultaat is zo mooi!!!

Ik zeg doe even gezellig een ochtendwip met JG om eventuele weeën in gang te zetten ( wel even met de intiemdouche erdoor, staat zo lullig als de VK gaat toucheren en de ochtendkwak van JG aan haar handen heeft zitten )

Roflol wat een ranzige posting is dit eigenlijk:)

Anyway, ik wist dat de kleine zijn aantocht maakte omdat ik om de klipklap naar het toilet moest ( erg fijn, de darmen waren lekker leeg....eventuele details zijn er niet lol)

En Djoels, tot de tijd dat het gaat beginnen vermaak je ons toch gewoon hier?

Ik zal je trouwens nog eens iets zeggen he...die vloerhoeren van jou hebben een nieuwe baan, allemaal. Ze werken nu bij een aannemersbedrijf wat bij mij thuis een wc en keuken moest verbouwen. De verbouwing zou 4 dagen duren , en intussen zijn we 15 dagen verder, de prachtige stuc-muur is al ingestort ( iets met verkeerd voorstrijk en speciaal band wat er dus niet achter gedaan was) en de plee lekt, de lamp is stuk, mijn keuken is niet geleverd wegens verkeerd besteld en op de muur zitten de verkeerde tegels geplakt.....
en ze hebben mijn grijs eiken laminaatvloer beschadigd met het weghakken van de oude tegels. Dus.
Schuddebuik, fijn weekend, we zullen het zien maandag!

Suus, jezus. Wat een ongelofelijke hoeren zeg die prutsers.

Wat kut man. En nu, wat bieden ze aan om te vergoeden of vinden ze niet dat ze fout zitten (zoals die vloerhoeren van mij).

Heb je toch echt de tyfus over in dan of niet? Bah!

JG is vrij vandaag. We gaan straks zijn auto ophalen die hij heeft gekocht... helemaal leuk. Eindelijk een jonge god met rijbewijs (al 3 weken inmiddels ) en vanaf vandaag ook eentje met een auto Nog even en hij is vader en hij is definitief JG af.. ik bedoel, daar gaat mijn beeld van de jonge jongen met rugzak die naar de trein holt!
DTEEZ!
Lol Djoels, dan doe je toch eens in de zoveel tijd een rollenspel....hij rennen met rugzak naar de trein ( dochterlief moet je ff ergens achter een info bord stallen om het echt te maken he....

Ach die gasten hier zijn niet goed snik. Ze wilden me afkopen met 25 euro...de vloer ligt er net een jaar en heeft me een klein fortuin gekost dus steek die 25 euro maar waar de zon niet schijnt. Nu gaan ze hem repareren met een of ander goedje, en als het niet naar mijn zin is kan ik alsnog de verzekering laten komen.

Meneer Glibber ( hoofd aannemer, glad, bruin, blonde krullen, slangeleren schoenen en een air van heb ik me jou daar) probeert op allerlei manieren te voorkomen dat ik ga claimen. Rot voor hem want ik ga niet accoord met een knullige verfpoging van De Kale Man ( schilder). We zullen het zien, ik heb een hele lange adem.

Ik kan het niet uitstaan dat ze een stel pantoffeldieren hebben ingehuurd om hier een 300 huizen te verbouwen. Ze zijn nu met 10 man in 15 verschillende huizen bezig en hebben geen idee hoe of wat!

De Pool ( de Pool) werkt nog het hardst van allemaal, jammer dat ie alleen niet te verstaan is. Ach, ik heb wel voor elkaar dat de mannen tegenwoordig hier stiekum koffie komen drinken ( want dat mag niet van De Glibber) en extra klusjes doen. Heel gezellig hoor, maar wat een teringbende!
Breek je straks je vliezen in zijn nieuwe auto Djoels

Neem je wel een vuiniszakje mee?
Ow en nee, De Glibber vond 25 euro wel redelijk gezien de staat van de vloer ( het is een grijs eiken washed vloer,..lijkt dus oud maar is het niet). Knuppel eerste klasse hoor, wat ik er niet voor zou geven om die gore grijs van zijn gezicht te rammen met een grindtegel....
O ik wil een topic me fijne bevalverhalen.

Zou dat er al zijn?

Ik durf nooit zo goed op de horrorpijler te komen, ik voel me vaak inferieur aan de oermoeders aldaar.
Je verbouw verhalen mogen er trouwens ook zijn Suus......
Nou El, open er een, die loopt vast storm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven