Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Wat lang Luni!!

Vervelend van het malen. Is het een idee om bij te houden wanneer, waarover en hoelang je piekert? Krijg je misschien meer inzicht. Of heb je dat al?

En wat typ je lang, Eef!

Ja, onderzoeken voor zwangerschap. 38 plus he. Maar goed gevoel over hoor..
Goeiemorgen

Het is niet echt piekeren misschien,meer denken aan dingen die komen gaan etc..plannen..dat soort dingen. Ik schrijf wel veel op hoor.

De valeriaan is rustgevend..gisteren op mn werk wel erg rustgevend Mn ogen vielen bijna dicht
38? Nee toch, Compu?

Hoe gaat het met je, voel je je goed? Of nog misselijk en moe?

Haha, dat lijkt me iets te rustgevend, Luni. Dat nadenken over dingen herken ik wel, dat deed ik steeds als ik JZ een fles zat te geven 's nachts. Om er vervolgens niets aan te doen, dat schiet natuurlijk ook niet op. Nu heb ik alles weer een beetje op een rijtje en pieker ik niet meer.

Hoe gaat het met het gips eraf, Eef?

Mokkie, jammer dat het stoppen niet gelukt is, maar wel goed dat je nu veel minder rookt.

Hoe gaat het met je moeder eigenlijk?

Pff, was erg moe vandaag. En dat terwijl JZ heeft doorgeslapen tot half 8 (!), voor het eerst eigenlijk, hopelijk doet hij dat vannacht weer. Maar ik lag rond 6 uur toch wakker, op hem te wachten ofzo... De dag is er niet heel gezellig op geworden, JD was ook chagrijnig, ik moe en chagrijnig, dus dat versterkt elkaar lekker. Voor de nieuwsgierigen, ik heb nieuwe foto's op hyves gezet en foto's en filmpjes op mijn lifedump.
Moggeh

Juist goed dat er dan zoveel onderzoek beschikbaar is! Ja,Compu schuift ook ongemerkt richting 40

Hier alles flex even.weer wezen sporten en de avond in de sauna afgesloten.

Best lekker geslapen..ik moet alleen wat afhandelen waar ik tegenop zie dus dat kwam terug vannacht.

Mn neefje is de 9e jarig en ik ril ervan als ik eraan denk er heen te moeten.Eerst die nare schoonfamilie en dan mn moeder nog

Dus ik ga afbellen...
Goeiemiddag,

Vanmorgen ben ik bij de dokter geweest. Het gaat echt niet goed met me de laatste tijd. Behalve dat ik nog steeds zo down ben, ben ik ook ongelooflijk onrustig, opgefokt de hele tijd en slaap ik ongelooflijk slecht. Ik zie heel wat uren voorbij gaan op de klok 's nachts.

Eigenlijk dacht ik er zelf aan dat mijn hormoonhuishouden danig in de war is (er gebeuren ook rare dingen met mijn menstruatie) maar daar geloofde de dokter niet zo in. Hij wil dat ik een gesprek heb met iemand in de praktijk. Dat is een soort voortraject voor evt. hulp. Dat ga ik maar doen.

En Luni, ik heb ook valeriaan gekocht. Iemand raadde me at van de week aan. Bij jou heeft het dus wel effect?

Ik herken dat onrustige denken dat jij beschrijft ook heel erg. Vroeger dacht ik heel vaak; ik zou wel op vakantie willen, maar dan wil ik mijn hoofd thuislaten. Het gaat maar door en door in dat hoofd, altijd.

Compu, lijkt me toch best spannend hoor, die testen. Voel je je verder oke?

Juultje, met mijn moeder gaat het wel. Ze is blij met de hulp die ze heeft en ze sukkelt zo een beetje door. Het proces verloopt heel erg langszaam, dus dat is gunstig.
Jeetje Mokkie,het is echt herkenbaar wat je schrijft!! Ik heb vandaag geen valeriaan geslikt,was gewoon een soort versufd afgelopen keer Ik ga halveren maar vandaag wil ik even mezelf zijn

De verjaardag is afgebeld,zus reageerde zoals ik hoopte

We hebben een jarige hier dus gebak en even bij elkaar staan...mn baas vertelde een verhaal over een afspraak die hij ooit had met iemand die niet zo goed engels sprak. Hij had gebeld met het bedrijf maar wist niet meer met wie.Hij wist nog wel dat het een vrouw was: " It was a wife "

Haha, die is erg gappig

Fijn dat je zus goed reageerde.

Ik ben vandaag ook erg suf, maar dat komt vooral omdat ik de afgelopen 6 nachten niet meer dan 3 uur slaap per nacht heb gehad. Ik ben echt kapot. Meestal word ik wakker van MB, hij is erg verkouden. Maar daarna kom ik dan niet meer in slaap. it moet niet meer lang zo doorgaan, want dan kan ik echt niet meer functioneren.
Ik vond m ook wel grinnikbaar

Kunnen MV en jij elkaar niet afwisselen met MB? Om de nacht ofzo....

Ik voel me nu wel wat meer opgelucht,blij dat de 'last'niet meer op mn schouders drukt. Nu ga ik op zn verjaardag zelf op de koffie.

De kinderen weten niet van de situatie met mn moeder,ik wil ook niet dat ze er tussen komen te staan.

Ik ga zo slapen,heb boodschappen gedaan en net een kop thee met melatonine genomen. Afgelopen weekend heb ik zo lekker geslapen en nu denk ik steeds"hopelijk slaap ik weer zo goed"en dan gebeurt dat dus niet. Ook niet heel slecht maar ook niet zó lekker als toen...

Morgen heb ik een heel drukke dag voor de boeg,we beginnen het nieuwe fiscale jaar,speech van onze algemeen directeur en een lekkere indische lunch Heb ik ff geregeld
Het is niet zo dat ik naar MB toe hoef, maar ik word wakker van zijn gehoest ed.

Van de week was ie wel echt ziek, buikpijn en misselijk.

Toen is ie uiteindelijk bij MV in bed gegaan en ik in zijn bed zodst ik nog wat kon slapen. Maar zelfs dan hoor ik alles wat in die kamer gebeurt. Ik ben dan te gespannen om me er voor af te sluiten.

Ohja,zo..lastig!

Misschien een paar oordopjes halen? Wel een beetje zielig maar jij hebt ook je slaap nodig.MV kan evt overdag nog een uurtje gaan tukken maar jij niet...
Ben ik de eerste weer?

Lekker weekend Ik ben tot ver na 6 uur op mn werk gebleven,het was een erg drukke dag maar ik heb het meeste af

Ik heb leuk werknieuws,zal het zo op hyves zetten
Update Cha: gaat nog niet heel erg lekker, heb haar net ff op msn gesproken.
Poeh, Mokkie, zwaar hoor! Lastig dat je niet goed uitgerust raakt, goed van je dat je naar de dokter bent geweest. Kun je al op korte termijn voor dat gesprek terecht?

Zal zo ff bijlezen op hyves, Luni, ik ben benieuwd.

Ik was bijna de hele dag op pad en daarna spitsuur thuis, nu rust, het spul ligt op bed
Ook een drukke dag Juultje!

Ik wilde eigenlijk gaan sporten maar heb echt behoefte aan een avondje thuis.

We hadden vandaag een lunch van indisch eten,heerlijk.

Er was best wat over dus de meesten hebben nog wat meegenomen ook.Ik had een portie voor J gemaakt,kwam ie ophalen.Tegenwoordig komt ie wel vaker even aan,gezellig
Goeiemorgen,

J en ik gaan zo samen sporten,ik blijf dan lekker voor de sauna.

Ik ben wel een beetje geblesseerd,heb iets teveel gewichten aan een arm-apparaat gehad. Vannacht ook minder goed geslapen daardoor. De spieren achter mn oksel zijn een beetje rauw

Vandaag maar iets anders doen!

Hoi,

Mokkie, wat naar voor je. Echt een dip he.

Ik kan me herinneren dat het een poosje geleden ook niet lekker liep. Was dat ongeveer hetzelfde of helemaal anders?

Dat opgefokte had ik ook toen mijn schildklier te snel werkte, misschien toch nog iets om in je hoofd te houden..

Sterkte voor je hoor!

Juultje, ik ben word 39! :-) Had je me dat niet gegeven?

Gaat stukken beter hier. Behalve de bronchitis dan. Niet meer misselijk gelukkig!

Goed dat je zo'n heel huishouden draaiende houdt. Dat doe ik je (nog) niet na. Heb je wel wat hulp van familie ofzo?

Sport-ze Luni! Wat leuk dat J. naar je werk toe komt! Klikt het ook met de anderen die er werken?

Net even gesprek gehad op school. CG is in deze groep geplaatst omdat de anderen vol zaten. Ze zien in dat de andere groep wellicht beter bij haar had gepast, maar die is te druk. In sept. stromen er een aantal uit deze groep door, dan komen er weer jonge kindjes bij.

Ik wil het de tijd geven. Alleen woe. werd ik gebeld dat ze alleen maar aan het huilen was, dat was klote.

Vandaag leek het beter te gaan.
Eef, hoe gaat het zonder je gips? Dacht dat het er al af was?

Cha dus ook nog niet echt in superstemming..

Gaat wel lekker met ons he. Die zomertitel helpt ons ook niet echt haha. Vinden jullie dat we die moeten veranderen??
Hey, vervelend Mokkie, hopelijk heb je snel een gesprek. En hopelijk heb je ook baat bij Valeriaan. In eerste instantie dacht ik het te herkennen ook mbt tot je menstruatie, maar ik ben geen dokter he.

?????39 Compu nou dat geef ik je echt niet hoor!!!

Is ook klote dat ze je bellen, maar t is voor CG ook veel indrukken ineens.

En ja gisteren ging mijn gips eraf, heerlijk !!!

Vandaag hoorde ik slecht nieuws van mijn broertje, enige weken geleden heeft mijn schoonzusje knobbeltjes in haar borst ontdekt. Vandaag uitslag van mri-scan en bioptie gehad, slecht nieuws dus! We zijn echt helemaal met stomheid geslagen, er is een 2e bioptie gemaakt en dat dus afwachten in wel stadium t is. Bah zo komt alles weer terug he.

Afwachten maar nu.
Eef, wat naar!!! Kan me voorstellen dat het je bezighoudt..

Gelukkig is borstkanker goed te behandelen. Nu afwachten idd. Sterkte.

Maar...heb jij het ook gehad? Omdat je zegt dat alles terugkomt... Sorry dat ik dat niet weet dan..

En verder bedankt voor de 39 die je me niet geeft!
Nee ik niet, maar dat van mijn 2e vader komt weer terug, is wel geen borstkanker maar ook kanker. Snap je mijn moeder moest gelijk huilen toen ze t hoorde van mijn schoonzusje omdat die hele mallemolen weer voorbij kwam.

Ja ik weet dat t goed te behandelen is, maar ze moest vandaag een 2e bioptie doen, weet je wat dat inhoudt?
Aha. Jazeker, dat snap ik. Rotziekte!

De bioptie is om te bepalen waar het kwaadaardige weefsel zich bevindt. En omdat het meerdere plekken zijn zullen ze meerdere biopten moeten nemen? Goed dat ze dat aan het onderzoeken zijn, maar de wachttijd is wel slopend voor haar, je broer en jullie!

Hoe oud is ze Eef?

Mokkie, ik ben helemaal in de ban van Annie MG. Heb jij al gekeken, ik vind het ook echt wat voor jou of ben ik abuis?

Fantastische serie!!
39 jaar....
He gatver,Eef,wat naar allemaal!

Ehm 39..

ik zeg het nogmaals,ik vind dat de leeftijd voor controle hierop sterk verlaagd moet worden,gelijk met het uitstrijkje!

Brrr,zit gewoon met de kouwe rillingen..

Compu,J kent niet zoveel collega's,mijn balie is net buiten de afdeling.Maar de paar die hij kent vind ie wél aardig

Sporten was lekker (duh!) ,ik heb een uur Pilates meegedaan en een half uurtje gefietst. Wel naar de sauna geweest maar eens per maand is het introduceedag ( voor 15 euro kun je dan iemand meenemen) dus het was erg druk. Daar had ik geen zin in(was er ook al 1,5 uur ) dus ik ben naar het wc gegaan,wat kleine vergeten boodschapjes gehaald en naar de kapper geweest.Lekker!
Dank voor het medeleven.

Compu, dat gaat idd nog over hetzelfde. Een lange dip blijkbaar.....

Eef, wat erg van je schoonzus.

Compu, ik volg Annie MG niet echt, maar blijf er wel vaak in hangen. Prachtige beelden zijn het ook he? Een deel (van de jonge Annie) is in een plaatsje in Zeeland opgenomen waar een vriendin van mij woont. Ik was er zelfs een keer toen er opnamen waren.

Luni, ik word niet echt duf van de valeriaan, maar het helpt wel om wat rustiger te worden.

En bedankt voor de heerlijke zonnestralen op mijn hyves

Jammer dat het met Cha ook nog niet echt beter gaat....
Ws omdat je ze vóór het eten neemt Mokkie,ik had het vergeten en nam er ca een half uur na het eten eentje.Wat een verschil!

Zonnestralen graag gedaan

J en ik houden weer alcovrij dit weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven