Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
hi ben net thuis em doet nu t eten dus ik typ geen hoofdlertters

ach bowlen blijft toch altijd wel leuk toch en dan ook nog 2e. wat is hot plate grill? grr gaat langzaam met 1 vinger.

ik voel nog geen pijn want mijn arm is nog verdoofd verder viel t mee het duurde minder lang.

nou als jullie t niet erg vinden stop ik heb hier geen geduld voor. o ja btw mooie broek luni dat wilde ik nog zeggen. doei laterrrrrrr
Eef

Weken lang zie je dr niet en nu ze met 1 hand moet typen is ze niet weg te slaan

Ik bowl ook alleen bij dit soort gelegenheden hoor!

We gaan zo ff naar het dorp,we moeten aan een nieuwe huistelefoon,de helft doet het nog maar ( dubbele handset)

En ik heb een leuke omafiets gezien voor weinig,vanmiddag even wezen kijken of het wat is...

Het is wat

J heeft vroege dienst gehad dus hij ging even tukken voor het eten,ik heb De Storm gekeken. Was wel aardig,paar traantjes weg zitten pinken Ik had wel iets meer algemeenheid/ verhaallijn over meerdere mensen verwacht,dit was 1 verhaal met veel baby
Fijn dat het goed is gegaan, Eef!

De Storm, waar gaat die ook weer over? Over de watersnoodramp?

Compu, kijk jij Generatie 2010, op donderdagavond op Ned 1?
quote:Juultje schreef op 29 januari 2010 @ 22:17:

De Storm, waar gaat die ook weer over? Over de watersnoodramp?

Ja klopt,in Zeeland speelt het zich af...

Ik heb mn nieuwe fiets,J heeft me gereden en ik terug fietsend,ben er superblij mee Lekker relaxte oma-fiets!

En een nieuwe telefoon.
Leuk, een omafiets!

Die heb ik vroeger ook ooit gehad, en toen werd ie gestolen.... nog nooit zo gebaald van een gestolen fiets...
Morning!

Ik had op de andere laptop een heel bericht getypt maar sloeg vast.Moet nu weg,fijne dag
ha ha ha luni ;- ))))

touw moar neie oepoe fiets en phone........hihi

de kids zijn met school naar die film geweest, volgens hen ook echt een film voor mij.

nu ff schootbapjes doen....laterrrrr

o ja vergeten te zeggen...ik ben nu 3 dagen nicotinevrij hopelijk hou ik t vol...
Had je de Storm op DVD ofzo? Ik durf 'm niet aan, niet geschikt voor mijn doelgroep zullen we maar zeggen.

Juultje, leuk zeg van je uitdaging! Spannend he, om te spreken. Waar zie je precies tegenop?

Ik kijk zeker naar Gen. 2010! Hoeveel weken is het?

Eef, goed van het niet-roken, hou vol!!

Heeft man eigenlijk een baan nu? Ben het even kwijt..

Ben eigenlijk ook wel benieuwd of Cha nog stoppende is..

En hoe het verder met haar is.
Oja, zou het bijna vergeten. Uitslag combinatietest is gunstig! Nu op naar de punctie (alles regelen ervoor).
Fijn Compu!

Het verhaal loopt goed af hoor,je kan m rustig kijken...

Volgens mij is Cha een hele tijd geleden alweer begonnen hoor! Ik ben ook benieuwd hoe het met haar is

En of ze zich ons nog herinnert...

Eef,supergoed van je! Je bent dus al gestopt en het zou nu superzonde van al je moeite zijn om weer te beginnen Toi toi toi!! Als ik het kan kun jij het zeker!!

We hebben gesport,sauna geweest en daarna de laatste film gekeken,ik had er 3 mee maar 1 al gezien..gebeurt me wel vaker Of een frans/japans/suomi gesproken film Kijkt minder lekker hoor! We hebben ze net te voet teruggebracht,we hadden even een dip dus de buitenlucht deed goed.Nu zo lekker eten!
Fijn, Compu! Je hebt mail op je hotmail.

Cha zie ik regelmatig online komen op msn, maar ben dan aan het werk, dus niet echt tijd om dan te chatten. Zal haar toch eens aanspreken misschien, ben ook wel benieuwd hoe het met haar is.

Goed zeg, Eef, dat je gestopt bent. Volhouden hoor

Vanmiddag bezoek gehad, nog voor JZ, hadden leuke cadeautjes mee, ook voor JD. Morgen komt schoonzus met kids, altijd gezellig.
En wat ik eng vind aan spreken vooreen groep (50-100 man), ik ben het niet gewend, ben bang dat ik mijn tekst kwijtraak, ga stotteren, een rood hoofd krijg enz, enz. Ik moet er even goed over nadenken, misschien dat ik dit jaar bedank en volgend jaar het wel doe.
Lijkt me een heel assertief antwoord Juultje!

Het sneeuwt hier nu heel hard,.bij jullie?
Je bent hormonaal ook nog niet super in je evenwicht lijkt me, dit jaar. Sterkte met beslissen. En heel lief dat je mailt hoor!

Zullen we maar niet allemaal Cha gaan contacten? Anders duiken we zo bovenop haar.

Doe jij het, Juultje?

Sneeuwen is even gestopt, Luni.

Wat eet je?

Loopt het echt goed af? Dan durf ik het wel aan misschien..

Ik heb een feestje van mijn neef. Daar ga ik zo alleen naar toe, CV is moe van een dag klussen.
Ik denk dat we helemaal niet(veel) moeten contacten,anders wordt het misschien zo'n 'moeten' Ze komt wel weer als ze wil,en anders niet

Ik eet momenteel niets We hadden rijst,gebakken tartaar en wokgroenten,veel kruiden,veel knoflook maar niet heet!

Ik zat net even over de film te denken en drijven wel wat lijken,zowel mensen als dieren...blijkbaar heb je dat met een overstroming Misschien maar beter niet kijken Compu!

Jammer dat je alleen moet? Wij hebben lekker niets dit weekend,gelijk maar alco-vrij

Ik tril nog niet

Gebruikt iemand van jullie weleens valeriaan? Ik heb het snds vandaag maar merk nog niet erg verschil... misschien duurt dat even?
Eef, fijn dat de operatie goed ging en wat goed dat je gestopt bent met roken.

Ik had rond kerst een hlafslachtige poging gedaan, maar niet gelukt.

Maar ik rook niet meer op mijn werk en thuis ook bijna niet dus meer dan 3 sigaretten op een dag rook ik niet meer. Best acceptabel voor nu.

Compu, is CV nog gestpt eigenlijk?

Fijn dat de comb.test goed was.

Juultje, da's ook best eng, spreken voor zoveel mensen. Kan wel een enorme kick achteraf geven, als het goed gaat.

Ik qilde met kerst graag met mijn moeder naar de Storm (zij heeft et van dichtbij meegemaakt) maar hij draaide toen niet op de dagen dat wij er waren.
Rond kerst is ook niet echt de meest ideale tijd voor een stoppoging Mokkie

Hoe is het met je??
Het was voor kerst, meteen toen de vakantie begon. Ik rookte op school echt belachelijk veel en had veel last van mijn keel en hoesten ed.

Maar met hoe ik het op dit moment doe heb ik best vrede. Lichamelijk merk ik wel dat ik veel minder rook.

Verder gaat het wel, heb nog steeds een beetje neerslachtig gevoel de hele tijd. n de nieuwe sneeuw kan me niet echt bekoren.

Hoe is het met jou? Waarom wil je valeriaan nemen? Volgens mij heb ik het ooit wel eens gebruikt, kan me niet herinneren dat het veel deed.

Volgende week gaat mijn nichtje weg, naar Ghana. Ik heb een pakketje voor haar gemaakt met dropjes, een paar reisspelletjes en een opschrijfboekje. Morgen maat MB nog een tekening voor haar.
Goeiemorgen

Ik vind je poging in elk geval dapper Mokkie,misschien hervind je de moed wel weer een keer.De wil is er in elk geval!

Valeriaan heb ik in de hoop wat rustiger te worden.Ik blijf maar malen de hele dag,zie alles zo'n beetje en maak me vaak veel te druk over 'niets'

As dit niet werkt ga ik misschien naar de ha,word gewoon moe van mezelf soms Het enige wat een beetje rust geeft is de sauna en sporten,daar/na is het soms best stil in mn hoofd.

Beetje moeilijk uit te leggen! Laatst zag ik de stop-met-roken reclame,over de nicotinereceptoren in je hoofd die"als gekken tekeer gaan" Dat heb ik met gedachtes...pffff

Dit heb ik al heel lang hoor,maar de laatste tijd besef ik dat het niet zo goed gaat,.projecteer het ook op J...

Goed,we zien wel.. Niet geschoten is altijd mis!

Leuk pakket Mokkie,zal ze zeker op prijs stellen.

Heb je al wat meer vrede met je eigen reis??
middag kom net uit bed, was er wel uit vanmorgen maar ben er weer in gegaan. laat geworden, broertje en een vriend van ons moesten optreden;-)) dan merk je dat je ouder wordt ha ha ha.

ik heb wat gemist compu....combinatie test en daarna punctie? heeft t met de zwangerschap te maken?

ik snap t hoor juultje, het is ook niet iets wat je zomaar kan of doet. misschien komt dat later, na veel voorbereiding....

3 sigaretten per dag is niet veel hoor mokkie, als ik dat zou kunnen.....maar ik moet toegeven dat ik t roken niet meer lekker vond dan maar beter stoppen he;-)) em ook tenminste gister heeft ie wel gerookt:-(

em heeft nog steeds geen werk compu, ondanks zijn pogingen maar we geven de moed niet op.

mokkie bijna vergeten wat leuk/spannend dat je nichtje naar ghana gaat. groot avontuur hoor, hoe lang gaat ze?

verevelend luni, ik hoop dat je baat heb bij valeriaan.

ik ga nu een poging doen om te douchen errug he nu nog maar dit kleine stukje heeft me al een half uur gekost denk ik. met 1 vinger en duim.

fijne zondag nog
Je bent wel ff bezig he Eef

Ik ben lekker gaan wandelen,lekker fris weer en niet te koud met het zonnetje erbij.Lekker uitgewaaid,hoofd ook!
morning em is ff sporten en ik baal omdat ik nog niet kan:-(((((

morgen gaat t gips eraf dan woensdag proberen cardio.

oja t heeft weer gesneeuwd )))
quote:evalien schreef op 01 februari 2010 @ 09:02:

oja t heeft weer gesneeuwd )))Joh!! Ik had een nieuw record vanmorgen,bijna 2 uur over gedaan

Hoe voelt het verder Eef? Blij dat je het gedaan hebt?
o ei 2 uur!!!!!!!! t was ook wel erg mijn autootje zag je haast niet zo wit!!

Ik voel me beter dan de eerste keer, gelukkig minder pijn, nu maar hopen dat t ook idd zo is :-)))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven