ben mezelf een beetje kwijt.. denk ik
dinsdag 26 januari 2010 om 22:06
Er zullen nog wel meer tranen komen Lichtbron maar gelukkig komen er ook goede tijden.
Nu moet je overleven en zoveel mogelijk gebruik maken van hulp, mensen die je willen steunen, troosten en in welke vorm dan ook aanwezig willen zijn bij jou.
Het gaat je lukken hoor.
Super dat je dochter zelf contact met J heeft opgenomen.
Een hele goede actie van haar
Als J gebeld had en je was in tranen uitgebarsten geeft dat toch niks. Hij snapt ook in welke situatie je zit en als hij echt iets voor je zou voelen zou je het op zo'n moment gemerkt hebben.
Nu moet je overleven en zoveel mogelijk gebruik maken van hulp, mensen die je willen steunen, troosten en in welke vorm dan ook aanwezig willen zijn bij jou.
Het gaat je lukken hoor.
Super dat je dochter zelf contact met J heeft opgenomen.
Een hele goede actie van haar
Als J gebeld had en je was in tranen uitgebarsten geeft dat toch niks. Hij snapt ook in welke situatie je zit en als hij echt iets voor je zou voelen zou je het op zo'n moment gemerkt hebben.
dinsdag 26 januari 2010 om 22:50
Ja,in dat laatste zinnetje heb jij dan weer gelijk..
Ik heb mijn dochter ook meteen een sms-je gestuurd dat ik supertrots op haar was dat ze dat gedaan had.
En ik heb wel mensen om heen hoor,die er voor me zijn.
vriendinnen, en de mensen die uit de professionele hoek komen,dus ik sta er niet alleen voor, soms voelt het alleen weleens zo.
En soms ben ik die hele hulpverlening ook helemaal beu..
Lekker dubbel hé??
Het enige wat ik nu zou willen is dat hij nu hier was en me in zijn armen zou nemen,en me zou laten huilen. En dat hij zegt dat het allemaal wel goed komt.
Die armen om me heen dat is wat ik al zolang mis..
Ik heb mijn dochter ook meteen een sms-je gestuurd dat ik supertrots op haar was dat ze dat gedaan had.
En ik heb wel mensen om heen hoor,die er voor me zijn.
vriendinnen, en de mensen die uit de professionele hoek komen,dus ik sta er niet alleen voor, soms voelt het alleen weleens zo.
En soms ben ik die hele hulpverlening ook helemaal beu..
Lekker dubbel hé??
Het enige wat ik nu zou willen is dat hij nu hier was en me in zijn armen zou nemen,en me zou laten huilen. En dat hij zegt dat het allemaal wel goed komt.
Die armen om me heen dat is wat ik al zolang mis..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
donderdag 28 januari 2010 om 11:46
Dat herken ik wel ja... Je kunt kinderen en een man om je heen hebben maar het gevoel dat je alleen staat is toch aanwezig, zeker in jouw situatie.
Iemand die een arm om je heen slaat en zegt: Meiske, het is goed wat je doet. Iemand die echt laat merken dat je er mag zijn. Het veilige gevoel wat je al zo lang moet missen...
En dat je zo'n dubbel gevoel hebt snap ik, denk ik wel. Het duurt zo lang en zolang en de hulpverlening is er wel maar eigenlijk ook niet... Niet op de tijden dat je het helemaal niet ziet zitten en ze juist nodig hebt. Altijd op afspraak...
Zolang er hulpverlening rond loopt heb je niet echt het gevoel dat het allemaal goed gaat want anders waren ze er niet...
Ik had altijd het gevoel dat ik ze van de ene kant nodig had maar van de andere kant dat nodig hebben helemaal niet meer wilde want dat betekende progressie, vooruitgang.
Iemand die een arm om je heen slaat en zegt: Meiske, het is goed wat je doet. Iemand die echt laat merken dat je er mag zijn. Het veilige gevoel wat je al zo lang moet missen...
En dat je zo'n dubbel gevoel hebt snap ik, denk ik wel. Het duurt zo lang en zolang en de hulpverlening is er wel maar eigenlijk ook niet... Niet op de tijden dat je het helemaal niet ziet zitten en ze juist nodig hebt. Altijd op afspraak...
Zolang er hulpverlening rond loopt heb je niet echt het gevoel dat het allemaal goed gaat want anders waren ze er niet...
Ik had altijd het gevoel dat ik ze van de ene kant nodig had maar van de andere kant dat nodig hebben helemaal niet meer wilde want dat betekende progressie, vooruitgang.
zaterdag 30 januari 2010 om 23:41
zondag 31 januari 2010 om 21:41
Thanks voor de knuffel,Bosaapje..
Heb het nodig..
Ik heb vannacht nog een mailtje gestuurd naar mijn schoonzus,maar geloof niet dat ze er nog op gaat reageren.
Neem zelf ook geen innitiatief meer. Heb er de energie niet meer voor.
Hoor het wel weer,als ze contact wil. Maar misschien wil ik het dan niet meer.
Ik sluit me steeds meer af. Laat nog maar weinig mensen toe tot mijn emoties. Huilen doe ik ook bijna niet meer.
Morgen is het de bedoeling dat ze om half negen op school is, en daarna ga ik haar halen,om 12 uur.
Van J. heb ik niks meer vernomen sinds ons gesprekje afgelopen donderdag.
Heb het nodig..
Ik heb vannacht nog een mailtje gestuurd naar mijn schoonzus,maar geloof niet dat ze er nog op gaat reageren.
Neem zelf ook geen innitiatief meer. Heb er de energie niet meer voor.
Hoor het wel weer,als ze contact wil. Maar misschien wil ik het dan niet meer.
Ik sluit me steeds meer af. Laat nog maar weinig mensen toe tot mijn emoties. Huilen doe ik ook bijna niet meer.
Morgen is het de bedoeling dat ze om half negen op school is, en daarna ga ik haar halen,om 12 uur.
Van J. heb ik niks meer vernomen sinds ons gesprekje afgelopen donderdag.
maandag 1 februari 2010 om 12:57
Ze is niet naar school geweest, ben benieuwd of ze straks mee gaat naar de psychologe.
Kreeg om kwart voor tien een sms-je van J. Hoe het gegaan was vanmorgen.
We hebben nog eventjes heen en weer sms-jes gestuurd.
in het tweede sms-je stond als laatste zin, ook moeilijk voor jou..
En hou je haaks..
Stel me er maar niet al te veel bij voor..
Kreeg om kwart voor tien een sms-je van J. Hoe het gegaan was vanmorgen.
We hebben nog eventjes heen en weer sms-jes gestuurd.
in het tweede sms-je stond als laatste zin, ook moeilijk voor jou..
En hou je haaks..
Stel me er maar niet al te veel bij voor..
maandag 1 februari 2010 om 21:18
Verdikkeme Lichtbron, wat zul jij je moedeloos voelen. Nu die toestand met je schoonzus erbij wordt het helemaal een web.
Het enige wat je met schoonzus kunt doen is loslaten. Je kunt niet alles op jezelf gaan betrekken, bovendien heb je een stap gedaan en zoals je zelf al schreef is zij nu aan de beurt.
Probeer het los te laten want dit kost je teveel energie.
Tuurlijk is het jammer maar je kunt geen ijzer met handen breken. Je hebt nu meer steun aan mensen die je willen helpen en steunen
Dat je je emoties steeds verder weg duwt is niet goed Lichtbron. Je emoties moeten eruit of doe je dat wel als je alleen bent? Kun je je emoties niet delen met iemand die je wel vertrouwd, waar je je kunt openstellen zonder vervelende gevoelens te krijgen als schuldgevoel...
Ik hoop dat dochter iig mee naar de psychologe is geweest en dat ze samen een soort stappenplan hebben gemaakt wat ze willen bereiken en hoe ze het gaan doen.
Ik schrijf expres in meervoud want de psychologe kan iets willen maar je dochter moet het uiteindelijk ook willen anders heeft het geen nut.
Het enige wat je met schoonzus kunt doen is loslaten. Je kunt niet alles op jezelf gaan betrekken, bovendien heb je een stap gedaan en zoals je zelf al schreef is zij nu aan de beurt.
Probeer het los te laten want dit kost je teveel energie.
Tuurlijk is het jammer maar je kunt geen ijzer met handen breken. Je hebt nu meer steun aan mensen die je willen helpen en steunen
Dat je je emoties steeds verder weg duwt is niet goed Lichtbron. Je emoties moeten eruit of doe je dat wel als je alleen bent? Kun je je emoties niet delen met iemand die je wel vertrouwd, waar je je kunt openstellen zonder vervelende gevoelens te krijgen als schuldgevoel...
Ik hoop dat dochter iig mee naar de psychologe is geweest en dat ze samen een soort stappenplan hebben gemaakt wat ze willen bereiken en hoe ze het gaan doen.
Ik schrijf expres in meervoud want de psychologe kan iets willen maar je dochter moet het uiteindelijk ook willen anders heeft het geen nut.
maandag 1 februari 2010 om 21:41
Kreeg daarstraks een mailtje van mijn schoonzus. We hebben besloten om er een streep onder te trekken onder de woordenwisseling/misverstand.
Maar ze wil wel even afstand houden omdat mijn naam en het contact met mij nogal gevoelig liggen bij de andere schoon-familieleden. Oké, snap ik maar het doet wel pijn.
En een web is het,ja. Weet niet wat ik het eerste aanpakken,en daarom loopt alles door elkaar..
Vanmorgen is ze weer niet naar school geweest. Vanmiddag is ze wel mee gegaan naar de psychologe.
Is een gesprek geweest van anderhalf uur.
We gaan de dagen veranderen,omdat ik anders in de knoei kom met mijn werk,en dat wil ik nu niet verliezen. Heb net een vast contract voor een jaar.
Ze hebben een klein stappenplan gemaakt,mijn dochter en de psychologe.
Er is wel iemand waar ik naar toe kan als ik wil praten,een goeie vriendin hier in het dorp.
Heb een mailtje gestuurd naar J. hoe het gegaan was vandaag..
Kreeg een heel lief mailtje terug.. Bloos..
Petje af voor mijn inzet en medewerking.. En nog wat meer complimenten. maar die zet ik hier niet neer wegens mogelijke herkenbaarheid.
Heel soms huil ik,Bosaapje.
Maar ik denk dat een soort van zelfbescherming is,ik weet het niet. Straks als alles achter de rug is,zal ik misschien mezelf de gelegenheid geven om het op een rijtje te zetten..
Maar ze wil wel even afstand houden omdat mijn naam en het contact met mij nogal gevoelig liggen bij de andere schoon-familieleden. Oké, snap ik maar het doet wel pijn.
En een web is het,ja. Weet niet wat ik het eerste aanpakken,en daarom loopt alles door elkaar..
Vanmorgen is ze weer niet naar school geweest. Vanmiddag is ze wel mee gegaan naar de psychologe.
Is een gesprek geweest van anderhalf uur.
We gaan de dagen veranderen,omdat ik anders in de knoei kom met mijn werk,en dat wil ik nu niet verliezen. Heb net een vast contract voor een jaar.
Ze hebben een klein stappenplan gemaakt,mijn dochter en de psychologe.
Er is wel iemand waar ik naar toe kan als ik wil praten,een goeie vriendin hier in het dorp.
Heb een mailtje gestuurd naar J. hoe het gegaan was vandaag..
Kreeg een heel lief mailtje terug.. Bloos..
Petje af voor mijn inzet en medewerking.. En nog wat meer complimenten. maar die zet ik hier niet neer wegens mogelijke herkenbaarheid.
Heel soms huil ik,Bosaapje.
Maar ik denk dat een soort van zelfbescherming is,ik weet het niet. Straks als alles achter de rug is,zal ik misschien mezelf de gelegenheid geven om het op een rijtje te zetten..
woensdag 3 februari 2010 om 19:49
Je zult op een gegeven moment alles op een rijtje moeten zetten Lichtbron. Of dat gepaard gaat met verdriet hoeft niet. In feite is het nu al hartstikke moeilijk en het zal alleen maar makkelijker worden als de scheiding er door is, je weet waar je komt te wonen etc etc.
Misschien ervaar je daardoor wel grote opluchting en is het nu je zwaarste periode.
Het belangrijkste is dat je de moeilijkheden aangaat en je niet gaat verstoppen en niks doet. Zo maak je de sitautie alleen maar moeilijker en een stuk zwaarder dan het al is.
Actie blijven ondernemen hoe moeilijk het ook is.
Hoe is het vandaag gegaan?
Misschien ervaar je daardoor wel grote opluchting en is het nu je zwaarste periode.
Het belangrijkste is dat je de moeilijkheden aangaat en je niet gaat verstoppen en niks doet. Zo maak je de sitautie alleen maar moeilijker en een stuk zwaarder dan het al is.
Actie blijven ondernemen hoe moeilijk het ook is.
Hoe is het vandaag gegaan?
woensdag 3 februari 2010 om 23:41
Ze is de hele week nog niet weg geweest.
Alle afspraken komt ze na,behalve dan als ze naar school moet.
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat de psychologe tot haar door weet te dringen.
Het is ook de bedoeling dat ze psychomotorische therapie gaat volgen, om zo haar angsten en blokkades te doorbreken.
Dit gaat nog een hele lange weg worden..
Morgenmiddag moet ze weer naar de psychologe.
Bosaapje,ik ben zo moe.. zou willen dat iemand mij eens goed vast pakte.. Alleen dat maar.
Er was wel een kleine opsteker vandaag,kreeg een brief van de Sociale VerzekeringsBank, Omdat mijn zoon PGB krijgt mag hij mij een mantelzorgcompliment geven ter waarde van -hou je vast- 250,00 euro!!
goed,hé??
Alle afspraken komt ze na,behalve dan als ze naar school moet.
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat de psychologe tot haar door weet te dringen.
Het is ook de bedoeling dat ze psychomotorische therapie gaat volgen, om zo haar angsten en blokkades te doorbreken.
Dit gaat nog een hele lange weg worden..
Morgenmiddag moet ze weer naar de psychologe.
Bosaapje,ik ben zo moe.. zou willen dat iemand mij eens goed vast pakte.. Alleen dat maar.
Er was wel een kleine opsteker vandaag,kreeg een brief van de Sociale VerzekeringsBank, Omdat mijn zoon PGB krijgt mag hij mij een mantelzorgcompliment geven ter waarde van -hou je vast- 250,00 euro!!
goed,hé??
donderdag 4 februari 2010 om 16:20
Wat lief van jullie Forummer van de maand hoef ik echt niet te worden hoor doordat ik hier schrijf. Ik zou willen dat ik veel meer zou kunnen doen Lichtbron dan alleen lezen en soms advies geven.
Dat is nu echt positief nieuws Lichtbron. Een bedrag van 250 euro is niet niks. Top
Besteed het aan je zelf hoor Lichtbron. Koop er iets leuks voor wat je echt zelf wilt. Misschien iets voor je nieuwe huis, misschien wat nieuwe kleren maar ga er iets leuks mee doen. Je krijgt dat niet zomaar maar je krijgt het omdat je het verdiend hebt
Ik heb ook PMT gehad. de allereerste keer kan ik me nog levendig herinneren. We waren met een groep en er was een soort circuit opgebouwd, klimmen, springen noem maar op.
Er werden groepjes van 2 gemaakt waarvan er één een blinddoek opkreeg, de andere moest de "blinde" over het circuit leidden. Ik heb toen heel wat stampei gemaakt en dacht bij mezelf : achterlijke gladiolen
Uiteindelijk heb ik er heel veel aan gehad en het was erg goed voor mijn zelfvertrouwen en het overwinnen van mijn angsten en het niet te ver over mijn grenzen gaan.
Dit heeft uiteraard wel de nodige uurtjes gekost maar het was het echt waard.
Voor mijn agressie kreeg ik overigens wel 1 op 1 therapie. Ook dit was heel goed voor het leren omgaan van emoties.
Ook voor jou zou PMT wel eens goed kunnen zijn Lichtbron en dat meen ik serieus. Of het haalbaar is, is een tweede...
Betekend moe voor jou ook het moedeloos zijn, de angst voor de toekomst.. wat komt er allemaal op mijn pad, hoe moet het nu verder, je emoties die je niet kan, wil uiten dus zowel lichamelijke als geestelijke moeheid?
Zou je eens op een lijstje kunnen schrijven wat je nog wilt bereiken en eventuele stappen die je kunt maken om het te realiseren?
Sommige dingen heb je uiteraard niet in de hand omdat je afhankelijk van anderen bent. Andere dingen heb je meer in de hand en hoe zou je dat willen bereiken?
Dat is nu echt positief nieuws Lichtbron. Een bedrag van 250 euro is niet niks. Top
Besteed het aan je zelf hoor Lichtbron. Koop er iets leuks voor wat je echt zelf wilt. Misschien iets voor je nieuwe huis, misschien wat nieuwe kleren maar ga er iets leuks mee doen. Je krijgt dat niet zomaar maar je krijgt het omdat je het verdiend hebt
Ik heb ook PMT gehad. de allereerste keer kan ik me nog levendig herinneren. We waren met een groep en er was een soort circuit opgebouwd, klimmen, springen noem maar op.
Er werden groepjes van 2 gemaakt waarvan er één een blinddoek opkreeg, de andere moest de "blinde" over het circuit leidden. Ik heb toen heel wat stampei gemaakt en dacht bij mezelf : achterlijke gladiolen
Uiteindelijk heb ik er heel veel aan gehad en het was erg goed voor mijn zelfvertrouwen en het overwinnen van mijn angsten en het niet te ver over mijn grenzen gaan.
Dit heeft uiteraard wel de nodige uurtjes gekost maar het was het echt waard.
Voor mijn agressie kreeg ik overigens wel 1 op 1 therapie. Ook dit was heel goed voor het leren omgaan van emoties.
Ook voor jou zou PMT wel eens goed kunnen zijn Lichtbron en dat meen ik serieus. Of het haalbaar is, is een tweede...
Betekend moe voor jou ook het moedeloos zijn, de angst voor de toekomst.. wat komt er allemaal op mijn pad, hoe moet het nu verder, je emoties die je niet kan, wil uiten dus zowel lichamelijke als geestelijke moeheid?
Zou je eens op een lijstje kunnen schrijven wat je nog wilt bereiken en eventuele stappen die je kunt maken om het te realiseren?
Sommige dingen heb je uiteraard niet in de hand omdat je afhankelijk van anderen bent. Andere dingen heb je meer in de hand en hoe zou je dat willen bereiken?
donderdag 4 februari 2010 om 23:06
Bosaapje,je doet al veel.Luisteren/lezen. advies geven..
Da's al veul hoor.
Die 250,00 euro ga ik ook besteden aan mezelf.
Niet alles in een keer natuurlijk..
wil in ieder geval een paar mooie, goede boeken kopen.
Beloning voor mezelf omdat ik gestopt ben met roken.
Zoals jij het opschrijft over de PMT,klinkt wel heftig.. Ben benieuwd hoe mijn dochter er op gaat reageren.
Binnenkort evaluatiegesprek van de SOVA-training.
Ha,ha!! "achterlijke Gladiolen" dat riepen we vroeger in de jaren '80 ook al...
En wat jij schrijft over die moeheid is precies zoals ik het voel ja... Lichamelijke en geestelijke moeheid.
Da's al veul hoor.
Die 250,00 euro ga ik ook besteden aan mezelf.
Niet alles in een keer natuurlijk..
wil in ieder geval een paar mooie, goede boeken kopen.
Beloning voor mezelf omdat ik gestopt ben met roken.
Zoals jij het opschrijft over de PMT,klinkt wel heftig.. Ben benieuwd hoe mijn dochter er op gaat reageren.
Binnenkort evaluatiegesprek van de SOVA-training.
Ha,ha!! "achterlijke Gladiolen" dat riepen we vroeger in de jaren '80 ook al...
En wat jij schrijft over die moeheid is precies zoals ik het voel ja... Lichamelijke en geestelijke moeheid.
donderdag 4 februari 2010 om 23:11
Tja, die opmerking maakte ik in de jaren 90 dus was ik vrij ouderwets ermee. Het was dus al uit...
Goed plan, lezen is altijd fijn en ontspannend Lichtbron. Weet je al welke boeken je wilt gaan kopen?
Het is geen beloning omdat je gestopt bent met roken maar een beloning omdat je mantelzorgster bent. Dus als je jezelf wilt belonen omdat je gestopt bent met roken moet je nog iets anders verzinnen
Ik heb veel bewondering voor het feit dat je ondanks deze moeilijke rotperiode niet bent gezwicht om weer te gaan roken.
Hartstikke goed en dapper van je
Goed plan, lezen is altijd fijn en ontspannend Lichtbron. Weet je al welke boeken je wilt gaan kopen?
Het is geen beloning omdat je gestopt bent met roken maar een beloning omdat je mantelzorgster bent. Dus als je jezelf wilt belonen omdat je gestopt bent met roken moet je nog iets anders verzinnen
Ik heb veel bewondering voor het feit dat je ondanks deze moeilijke rotperiode niet bent gezwicht om weer te gaan roken.
Hartstikke goed en dapper van je
vrijdag 5 februari 2010 om 23:46
Over die boeken moet ik nog nadenken.. er is zoveel keus!!
Maandagmiddag gesprek op de school van mijn dochter met mentor en psychologe.
Ze zou maandag eigenlijk drie uurtjes naar school gaan maar het blijkt dat ze studiedag hebben..
Dinsdag nieuwe ronden,nieuwe kansen.
Van J. heb ik niks meer gehoord.. Helaas.
Ik moet wel stoppen hé,Bosaapje. Vanwege mijn longen.
Maar hoe is het trouwens met je zoon? Wat gaat er nu gebeuren..
Denk iedere keer,dat moet ik nog vragen aan Bosaapje en dan vergeet ik het weer..
Maandagmiddag gesprek op de school van mijn dochter met mentor en psychologe.
Ze zou maandag eigenlijk drie uurtjes naar school gaan maar het blijkt dat ze studiedag hebben..
Dinsdag nieuwe ronden,nieuwe kansen.
Van J. heb ik niks meer gehoord.. Helaas.
Ik moet wel stoppen hé,Bosaapje. Vanwege mijn longen.
Maar hoe is het trouwens met je zoon? Wat gaat er nu gebeuren..
Denk iedere keer,dat moet ik nog vragen aan Bosaapje en dan vergeet ik het weer..
zaterdag 6 februari 2010 om 19:43
Ik ben heel benieuwd hoe het gesprek maandag gaat Lichtbron. Misschien heeft de mentor van je dochter ook nog tips of ideeén. Voor niemand is de situatie makkelijk en voor je dochter wordt de drempel steeds hoger om weer naar school te gaan...
Maandag heb ik een gesprek op school van de jongste om spijkers met koppen te slaan. In ieder geval gaat hij in september beginnen met MBO motorvoertuigtechniek en is nu de vraag wat ze gaan doen tot juli. Hij is leerplichting.
Heb je vandaag een beetje rust kunnen pakken en een boekje kunnen lezen of iets dergelijks kunnen doen wat ontspannend voor je is?
Maandag heb ik een gesprek op school van de jongste om spijkers met koppen te slaan. In ieder geval gaat hij in september beginnen met MBO motorvoertuigtechniek en is nu de vraag wat ze gaan doen tot juli. Hij is leerplichting.
Heb je vandaag een beetje rust kunnen pakken en een boekje kunnen lezen of iets dergelijks kunnen doen wat ontspannend voor je is?
zondag 7 februari 2010 om 22:33
Heb niet veel gedaan,dit weekend.
Wat gelezen,boodschappen gedaan.
En ik voel dat ik afstand neem van alles en iedereen.
Merk dat ik sneller boos word en ge-irriteerd raak,is niet goed weet het.
Ben moe,van alles,van de hulp die ik krijg,al bedoelen ze het allemaal hartstikke goed en ook al is het gewoon nodig.
Moe, van het gedoe met de schoonfamilie,die me blijkbaar al als persona non grata heeft bestempeld.
Bijna-exman wilde dat ik vandaag mee ging naar zijn moeder.
Hij is uiteindelijk niet gaan,maar ik zal daar gaan zitten,toen mijn neef zijn vormsel deed heeft ze geen stom woord gezegd...
Wat gelezen,boodschappen gedaan.
En ik voel dat ik afstand neem van alles en iedereen.
Merk dat ik sneller boos word en ge-irriteerd raak,is niet goed weet het.
Ben moe,van alles,van de hulp die ik krijg,al bedoelen ze het allemaal hartstikke goed en ook al is het gewoon nodig.
Moe, van het gedoe met de schoonfamilie,die me blijkbaar al als persona non grata heeft bestempeld.
Bijna-exman wilde dat ik vandaag mee ging naar zijn moeder.
Hij is uiteindelijk niet gaan,maar ik zal daar gaan zitten,toen mijn neef zijn vormsel deed heeft ze geen stom woord gezegd...
maandag 8 februari 2010 om 20:25
Mooi dat je het weekend niet veel gedaan hebt. Je hebt het al zwaar genoeg.
Beetje dubbel. Je schoonfamilie ziet je niet meer staan en je bijna ex staat er min of meer op dat je mee naar zijn moeder gaat. Hoe komt hij op dat waanzinnige idee? Wat wil hij hiermee bereiken... raar hoor.
Hoe ver staat het nu met de scheiding Lichtbron? Wat moet er nog allemaal geregeld worden en in welk tijdsbestek is dat te realiseren? Dit duurt allemaal wel erg lang en ik kan me voorstellen dat je daar ook enorm tegenaan aan het hikken bent. Je zult er beslist niet beter van worden zolang deze situatie blijft voortduren.
Morgen weer een spannende dag voor je. Ik hoop dat je dochter
de kracht kan opbrengen om naar school te gaan. Ik ga iig duimen.
Beetje dubbel. Je schoonfamilie ziet je niet meer staan en je bijna ex staat er min of meer op dat je mee naar zijn moeder gaat. Hoe komt hij op dat waanzinnige idee? Wat wil hij hiermee bereiken... raar hoor.
Hoe ver staat het nu met de scheiding Lichtbron? Wat moet er nog allemaal geregeld worden en in welk tijdsbestek is dat te realiseren? Dit duurt allemaal wel erg lang en ik kan me voorstellen dat je daar ook enorm tegenaan aan het hikken bent. Je zult er beslist niet beter van worden zolang deze situatie blijft voortduren.
Morgen weer een spannende dag voor je. Ik hoop dat je dochter
de kracht kan opbrengen om naar school te gaan. Ik ga iig duimen.
dinsdag 9 februari 2010 om 15:18
heule, spannende dag.. Crisis hier..
Heb De Hondsberg in oisterwijk om info gevraagd.
Ze heeft een grote mond,niet te geloven.
Ik ben er klaar mee.
Hopelijk zit ze over twee maanden op de Hondsberg.
Niet intern,maar dan extern.
En waar is de hulp als je ze zo nodig hebt..? nergens..
Heb De Hondsberg in oisterwijk om info gevraagd.
Ze heeft een grote mond,niet te geloven.
Ik ben er klaar mee.
Hopelijk zit ze over twee maanden op de Hondsberg.
Niet intern,maar dan extern.
En waar is de hulp als je ze zo nodig hebt..? nergens..
dinsdag 9 februari 2010 om 17:17
Ik ga dit zeker weten doorzetten,Bosaapje. Zo gaat het niet langer.
Dat ze een grote mond had en dat ze weer met van alles begon te gooien.
De psychologe wist het ook niet meer??!!
Tsja,wat moet je dan??
En van J. hoor ik trouwens ook niks meer..
Dat ze een grote mond had en dat ze weer met van alles begon te gooien.
De psychologe wist het ook niet meer??!!
Tsja,wat moet je dan??
En van J. hoor ik trouwens ook niks meer..