juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Alle reacties Link kopieren
Even snel tussendoor tijdens de pauze... het gefladder zijn nu plopjes. Lag gisteren op de bank tv te kijken en het ging me toch tekeer in mijn buik! Ik lag in een deuk bij het idee wat dat kleintje allemaal uitspookt daar en toen was het stil. En toen ik weer stil was begon het geploep en geplof weer... Wat is dit toch leuk!!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Even uppen. Het is hier zo rustig!

Zusje: Al nieuws?

Felice: Heerlijk die bewegingen!

Pezuls: kun jij nog enge films kijken dan? Ik heb dan een aantal dagen nachtmerries....

Verder niet zoveel nieuws.
Mango, hier ineens ook een giga buik! Gek hè? Leuk dat zwemmen,wil ik binnenkort ook eens gaan doen. In bad gaan vindt ze in ieder geval erg leuk.

Ik was gisteren bij de vk en die zei dat het goed mogelijk is dat ik de baby al voel. Placenta aan de achterkant, mijn baarmoeder lag al hoog (of zoiets) en ze zei jij bent ook vrij slank van jezelf. Haha vond dat laatste leuk om te horen want dat zal er straks niet meer inzitten (bij de 2de was ik 30 kilo aangekomen!! ik was echt mega).

Mijn misselijkheid wordt trouwens minder!! Heb gisteren overdag thee kunnen drinken. Wel weer fijn hoor.

Is het bij jullie ook zo glad? Wij liepen gistermiddag naar huis en zoon viel 2 keer, was net een ijsbaan. Ik moet zo naar het werk en hoop dat de wegen niet glad zijn. Ik ben eigenlijk wel klaar met dit weer.
Hoi Mango,

eigenlijk kan ik nooit enge films kijken, maar soms ben ik toch te nieuwsgierig. Ik lees liever thrillers, kan ik mijn eigen fantasy gebruiken.

Hezter, hier is het ook spekglad, mijn man heeft vandaag vrij dus ik ben blij dat ik niet de fiets op hoef.

Vandaag is mijn man begonnen aan de kinderkamer te maken. Ik ben benieuwd.
Felice, lekker dat je straks vakantie hebt, dan zul je zien dat je ook ineens heel hard gaat groeien (qua buik dan ). En genieten is dat he, die bewegingen in je buik! Zo bijzonder!

Annickaatje, al uitsluitsel over je uren?

Tjee Hezter, 30 kilo erbij, heb je dat er ooit nog afgekregen? Fijn dat je misselijkheid afneemt! En helemaal eens dat 't tijd is voor de lente en een zonnetje!

En Pezuls, al aan de kinderkamer begonnen, indrukwekkend!

Tot halverwege deze week voelde ik nog niets bewegen in m'n buik, terwijl ik hier toch de langst zwangere ben :-) Moet zeggen dat ik wel een beetje opgelucht was toen ik ineens deze week heel veel beweging begon te voelen. Sinds gisteren is ook m'n buik ineens veel groter geworden. Net als jullie schrijven Mango & Hezter, gek he! Soot groeisprongetje gemaakt zeker. Ik moet dus ook echt op zoek naar positiekleding nu... Kreeg gisteren op m'n werk helemaal buikpijn en werd een beetje misselijk doordat m'n broek te strak zat.

Volgende week heb ik al m'n 20-weken-echo! (6 feb) Wel weer spannend hoor!

Ik moet zeggen dat ik 't hele speciale gevoel van de zwangerschap nog niet helemaal terug heb zoals de vorige keer, hopelijk komt dat nog of het is bij de tweede gewoon toch anders, omdat je 't allemaal al een keer hebt meegemaakt.
Hey Smurf, het zal wel moeten, er stond namelijk nog helemaal niks. We hebben nu 2 muren gezet, nu moeten we de stroom maken en dan kunnen we de andere muren en plafond maken. En dan nog stucen enzo, en een vloer leggen en eer dat allemaal af is ben ik geloof ik al te dik om nog veel te kunnen klussen.

Gordijntjes en al die mikmak doe ik wel als de baby er is, kan ik het een beetje afstemmen op een jongen of een meisje.

Eerste paar weken komt het wiegje toch bij ons op de slaapkamer te staan.

Fijn dat je de baby voelt!

Het speciale gevoel van de zwangerschap heb ik af en toe. Toch vind ik het ook erg spannend, de derde, het is al twee keer goed gegaan, dus wie zegt dat we dat geluk de derde keer ook mogen hebben.
anoniem_89414 wijzigde dit bericht op 30-01-2010 14:13
Reden: nog wat toevoegen
% gewijzigd
Zo, ik snap eindelijk hoe je een tabel met kleurtjes en zo kunt maken. Jullie mogen een gokje wagen op het geslacht.

Smurf: Ik heb dat speciale gevoel ook niet heel vaak hoor. Ik heb wel heel veel de hand op mijn buik. Dit gaat ongemerkt. Maar echt zo in de wolken zoals bij dochter.... dat nog niet echt. Ik vind het ook een stuk zwaarder dan de eerste keer.

De eerste keer was zwangerworden opzich al een doel. Nu is het doel een tweede kindje en moet je nog even door het zwanger zijn heen. Je weet nu ook ongeveerw at je te wachten staat. Ik kijk erg uit naar de 20 wk echo. We hopen dan te zien wat het wordt en dan weet je of "alles" goed is. Misschien wordt het dan allemaal wat echter.

Draag jij nog geen zwangerschapskleding?? Jeetje, dan ben je nog slank!

Hetzer: Wat ontzettend fijn dat de misselijkheid minder is! Daar wordt je weer een ander mens van!

Heerlijk dat je slank genoemd wordt door de vk! :-D Ben jij die 30 kg weer helemaal kwijt geraakt? Ik was ook zo giga aangekomen. (Ik denk ook wel bijna 30 kg). Helaas kreeg ik maar een kindje van 5,5 pond, dus was ik na de bevalling nog giga!! Het heeft bij mij meer dan een jaar geduurd en nog was ik niet alle kilo's kwijt. Wel paste ik alles weer. Maar ik bleef 3 kg te zwaar. Ik hoop nu echt niet weer zo veel aan te komen.

Ik ben tot nu toe 2 kg gegroeid (voornamelijk door kerst) dus ik ben tevreden. Ben eigenlijk nog nooit zo stabiel geweest qua gewicht. Ben al sinds kerst op hetzeflde gewicht. Voordeel is dat ik nu absoluut geen junkfood verdraag en ik heb er ook geen zin in.

Pezuls: Dat gevoel van het is al 2x goed gegaan herken ik ook wel. (Bij ons dan 1x.) Maar je weet ook wel dat de kans net zo groot/klein is als bij de anderen.

Ik zal ff ontbijten!
Wow Mango wat een mooie tabel! Ik gok op een jongetje!

Ik heb het speciale zwngerscahpsgevoel ook niet! Liep ik bij de vorige constant met mijn hoofd bij de zws, nu is het van huh ben ik alweer 15 weken zwanger? En ik voel e verder goed, dus dan wordt je er ook niet de hele tijd mee geconfronteerd. En ik voel nog steeds niet

Aankomen, bij J. was ik 20 kilo aangekomen en het is er nooit helemaal afgegaan, heb me flink een slag in de rondte gegeten toen, vond van mezelf dat het toen mocht. Nu staat de weegschaal op -1 kilo, dus das ook netjes
Jeetje Mango, jij hebt je uitgeleefd op de vroege zondagmorgen, ziet er leuk uit zo! Ik gok ook op een jongetje voor ons. En ook voor de tabel: 6 feb 20 wkn-echo.

Ik hoop inderdaad dat 't na de 20-wkn-echo wat echter gaat worden allemaal en dat 't nog specialer wordt. Misschien komt 't ook omdat 't nu zwaarder is idd, dat heb ik ook.

Ik ben ook m'n zwangerschapskilo's nooit echt kwijt geraakt helaas, maar ik was dan ook pas 9 maanden geleden bevallen toen ik weer zwanger werd. (dat voer ik voor mezelf dan maar als excuus op..)
Smurf, fijn dat je wat voelt en ook een grote buik dus!

Die 30 kilo zijn er wel weer af gegaan. Alhoewel het wel langzamer ging dan bij de eerste, was toen 25 kilo aangekomen en dat was binnen 3 mnd eraf, bij de tweede iets meer dan een half jaar. Hoop trouwens niet dat ik nu 35 kilo aankom, haha. Ik draag trouwens nog geen zw kleding. Zolang ik me nog in mijn spijkerbroeken kan wumren (laag model, buik valt erover) laat ik de zw kleding nog even in de kast. Maar eigenlijk zou het nu wel moeten. Mss heeft het er ook wel mee te maken dat ik niet zoveel leuks heb. Heb alles van zolder gehaald maar viel toch wat tegen. Ik moeten even winkelen maar ja het is steeds zulk prut weer.

En smurf volgende week al 20-wk echo! Ik 9 maartpas maar ben dan ook eind juli uitgerekend.

Leuke tabel Mango!!

Nut, bij de eerste voelde ik ook pas heel laat iets. Komt vast snel goed!

We zaten gisteren een beetje na te denken over de zomervakantie. Maar dat wordt 'm nu niet dit jaar. We gaan mss nu in mei een lang weekend of weekje. Jullie?
Thnx! Het is zooooo simpel eigenlijk.....

Hetzer: Jij ook nog gewone kleding. Moet er niet aan denken..... En de zomervakantie. Ik vind het wel jammer dat we dit jaar ws niet gaan. Vorig jaar waren we op een van de waddeneilanden en dat was heel erg fijn. Dochter vond het fantastisch! Man heeft de eerste 3 wk van aug. vakantie. Mijn vader gaat ook altijd op vakantie. Ik heb dus bedacht dat ik vroeg ga bevallen en als ik me dan goed voel dat we dan in de 3e wk van aug. nog even in het huis van mijn vader gaan. (woont vlakbij het strand) Mooi plan of niet?

Smurf: Lijkt me wel heftig zo snel weer zwanger. Maar wel handig, dan doe je er straks in 1x wat aan en hoef je niet 2x! :D

Nut: Ik vond bij de eerste ook wel dat het mocht. Niet zo slim dus. En iedereen maar waarschuwen: Het moet er ook weer af.... Jaja, ik ga bv geven, dan vliegt het er af. Helaas, niks van dat alles. Heb voor elke kg keihard moeten werken.... :'(

Gokjes zijn al verwerkt. Ik wacht nog even wat meer reacties af en dan upload ik morgen de nieuwe tabel.
Mango, in de nieuwe tabel sta ik niet meer? Is er een reden voor?
Ha, gaan we gokken?! Voor de tabel: ik ben 38 (felice71 ipv 74) en 8 maart heb ik de 20 weken echo........... en ik heb sterk het gevoel dat het een meisje is!!!

Trouwens, ik heb geen idee wat ik nu weeg, ben antiweegschaal. Volgende week weer controle dus dan weet ik of ik wat ben aangekomen ten opzichte van de vorige keer. Volgens mijn vriend ben ik echter, op een beginnend buikje na, nog steeds slank, de lieverd! En heb zelf het idee dat ik wat afval, mijn polsen worden erg dun.Krijgen jullie ook al die bruine streep over je buik? Van de week zag ik m opeens.

Zo, en dan nu even shoppen!!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Hoi meiden,

Ik ben er nog wel.. sorry tijdje niks van mij laten horen... druk druk druk he

Maar het gaat goed met mij!

Heb weer volledige eetlust terug en begin nu eindelijk een beetje te groeien... was echt wel onzeker bijna geen buikje, voelde nog niks en dan heb je 5 weken geen afspraak bij de VK....

Sinds afgelopen week heb ik het gevoel dat er af en toe iets langs mijn buik strijkt. En als ik het zo lees zijn dat de eerste tekenen....

Ben wel blij dat ik van de week langs de VK kan, kan ik eindelijk het hartje horen! dat hebben we namelijk nog niet eerder gehoord!

Gisteren geshopt voor ons ukkie! We hebben een kinderwagen van mijn ouders gekregen en een babykamertje besteld!

Nu druk aan de klus!

Hoop weer wat vaker mee te schrijven! Het is echt een leuk cluppie meiden!

Trouwens ik gok op een jongetje!
Fussie: Geen opzet, ben je gewooon vergeten. Sorry. Je staat er weer in. Maandag upload ik de nieuwe tabel en dan sta je er weer tussen.

Hoe is het verder met je?

Kena: Dan duren 5 wk lang! Dat strijken voel ik ook. En volgens mij is dat de baby. Heerlijk dat jullie geshopt hebben! Wat voor kinderwagen hebben jullie gekocht?

Felice: Wat lief van je vriend! Volgens mij heb ik nog geen bruine streep. Zal er eens naar kijken. Ben je snel bruin?
Dat dacht ik al hoor, Mango, dat er geen boze opzet in het spel was Komt helemaal goed dus. Voor de volledigheid: uitgerekend op 9 juli 2010, ik ben 37, dit is mijn 2e en ons eerste kindje We gokken op een meisje, maar een jongen erbij is net zo welkom. 19 februari mogen we voor de 20weken echo dus dan zullen we het zien. Maar dan houden we het nog wel geheim voor anderen, dat wel.

Zoveel kilo's erbij lijkt me best lastig. Alhoewel ik die in het dagelijks leven eigenlijk al mee sjouw en dat gaat ook Het scheelt wel in aankomen tijdens de zwangerschap heb ik zo het idee. Bij Zoon ben ik maar 3 kilo aangekomen en ook nu komt er alleen maar buik. Maar alle lof als je dat er gewoon weer afkrijgt hoor, afvallen is zo pittig!

Leuk he, de baby voelen bewegen? Achteraf voel ik het al en week of 5 maar daar wilde ik toen nog niet aan. Nu weet ik het echt zeker dat het de baby is. Lief kan niet wachten tot hij het ook kan voelen.

Hier gaat het gelukkig weer wat beter. Ik werk nu halve dagen en dat scheelt heel veel. Ik sliep zo waardeloos dat ik halverwege de dag instortte. Maar nu kan ik 's middags even rusten en gaat het 's nachts ook weer beter. Echt wel fijn! Maakt dat ik ook weer kan genieten van het zwanger zijn, dat was wel weg de laatste weken.
hallo,

wauw een tabel met kleurtjes! Ik gok op een meisje.

Verder had ik hier ook nog overgewicht van de vorige zwangerschap, maar tot nu toe gaat het goed, ben 2 kilo aangekomen in totaal, terwijl ik eruit zie alsof ik al ver in de 20 weken ben, maar dat zal wel komen omdat dit de derde zwangerschap is, en zo niet, dan toch.

In de zomervakantie gaan we nergens naar toe, ik ga dadelijk wel in de carnavalsvakantie naar Oostenrijk, veel wandelen en lekker eten.

Het sneeuwt weer hier!
Hoi Allemaal,

Ja ook hier weer eens een berichtje na lange tijd..(schaam..)

Gisteren bij de Gyn geweest en ukkie was druk aan het tuimelen en zwaaien, dus dat zit wel goed.

Vandaag belt het ZH in Breda voor de afspraak voor de 20 weken echo, zal wrs begin maart zijn.

Manlief is vd week op sollicitatie gesprek geweest en ook uitgenodigd voor een tweede ronde, een snuffelmiddag...die heeft hij as vrijdag, ik hoop zooooooo dat het wat gaat worden, dat zou een hoop rust geven !!!

Anders is hij per 1-07 werkloos nml...

Zelf krijg ik er geen uren bij, maar mss dat ze wel mijn overuren nu uit willen betalen ipv tvt uren...hopelijk is het allemaal niet nodig strax..

Op mijn werk is een collega dik 10 weken verder, maar je zou zeggen dat we even ver zijn... nou is zij al veeeel slanker dan ik , en het is haar tweede , bij mij de derde....ach ja..ik heb me wel echt voorgenomen om na de bevalling flink aan de bak te gaan met het gewicht...heb nu voor de derde keer zwangerschapsuiker en dat is natuurlijk niet best. Bovendien ben ik nu ook een kilo of 20 te zwaar en strax met 3 kids wil ik wel lekker in mijn vel zitten en alle gezondheidsrisico's beperken...maar goed dat is voor later..

Het kamertje zelf is bij ons niet veel werk, even muren sauzen en laminaat erin...wiegje en commode hebben we al, en andere spullen ook genoeg aanwezig hier met 2 andere kids.

Heb van een collega al jongensspullen aangeboden gekregen voor het geval dat.....maaar iedereen houdt het bij ons op een meisje....dus ik ook maar..... al zou ik heeeel graag nu een jongetje krijgen. Echter een meisje is net zo welkom hoor.

Nou ik ben vast iets vergeten maar dat komt de volgende x wel,

Grtz,
Ik heb gister aan de kleuters verteld dat ik zwanger ben. Ze waren er helemaal stil van. Direct een discussie over wie waar geboren was (ziekenhuis of thuis) Tijdens het werken werd het aan alle voorbijkomende juffen verteld. 's Middags zat het kindje naast me aan mijn buik. Eerst voorzichtig aaien, daarna drukken. "Je kunt hem nog niet voelen hoor. Maar je kunt al wel tegen hem praten." Dus hij met zijn hoofd naar mijn buik en brult: "HOOOOOOOI BABY!!!" Direct alle kinderen om mij heen en ik zeggen dat de baby het leuker vindt als ze zacht en lief tegen hem praten. "Halllloooo lieve baby" zei een van de jongens. Zo lief! Hoor ik ze later op de bso: "Juf Mango heeft een baby in haar buik. Echt waar hoor!!" Schatjes!

Verder zit ik helemaal vol. M'n nek doet pijn, ik kan niet voorover bukken met mijn hoofd en heb druk op mijn oren. Heel fijn. Ben nu maar wat meer aan het stomen om mijn holten vrij te houden.

Annicka: Jammer dat je niet meer uren krijgt. Laat je het even weten hoe het met je man is gegaan? Ik zal duimen! Gaan jullie naar het geslacht kijken met de 20 wk echo? Wat kunnen ze doen aan zwangerschapssuiker?

Pezuls: Lekker even naar Oostenrijk. Helemaal als de zon lekker schijnt.

Fussie: Maar drie kg??? Hoe doe je dat?? fijn dat je weer wat beter slaapt. Kom je ook weer een beetje bij.

Dochter gaat dit weekend uit logeren. Vrijdag gaan we dus lekker uit eten, zaterdag lekker uitslapen en 's middags ga ik met een vriendin lunchen. Kijk daar zo naar uit? Lekker even geen verantwoordelijkheden en gewoon even genieten.
Hoi,

Lang niet geweest, sorry... Ik ben en ik blijf toch moe denk ik, al gaat het de ene week beter dan de andere.

Morgen ga ik voor een extra controle langs de gyn. Ik heb vanaf het weekend iets last van een harde buik, de vorige zwangerschap had ik dat pas veel later en ik ben er daardoor ook niet helemaal gerust op.

En dat terwijl ik eigenlijk niks bijzonders uitvoer. Hopelijk kan de gyn. me geruststellen en dan met een gerust hart een weekje op vakantie.

Voor het tabel een gokje, we denken een jongen Wat ziet het er leuk en fleurig uit!

Ja en groeien gaat hard nu, mn buik is flink gegroeit. De baby voel ik met vlagen. Meestal s'morgens als ik geluk heb.

Ik zal mn best doen om wat vaker langs te komen.

Morgen avond laat ik nog wel even weten hoe het bij de gyn. was.

Liefs IM
Mango, die drie kilo... Er zaten er voor mijn zwangerschap al teveel aan, dat zal schelen denk ik

Leuk he, als de kinderen in je klas zo enthousiast zijn. Bij mij willen ze ook iedere echofoto zien. Cute!

Inniemama, wat vervelend dat je ook al harde buiken hebt. Hopelijk kun je idd op vakantie, dat is wel erg fijn! En ik weet niet of je werkt, anders misschien minder lang werken? Dat doe ik nu ook en dat scheelt heel veel.

Annickaatje, grappig dat je ook in het ziekenhuis in B komt. Misschien zien we elkaar dan nog wel eens zonder dat we weten dat we het zijn?

Ik ben ook al lekker aan het uitbuiken hoor. Lief wist gisteren te vertellen dat een collega van hem, zwanger van een tweeling, minder buik heeft dan mij. Tja, kan moeilijk gaan lijnen nu he? En ik vind het veel te fijn dat mijn buik groeit, word daar nu echt blij van.
@ Mango, wij hebben de X-Adventure gekregen. Zwart met zilver, erg mooi!

Hier nog geen streep zichtbaar op de buik!

@ Fussie, fijn dat je meer geniet van je zwangferschap. Die vermoeidheid vind ik soms echt frustrerend! Ben nog nauwelijks gegroeid, dus denk ook steeds dat wordt wat als ik straaks meer kilo`s/buik moet meeslepen!

Ik hoop ook dat mijn buikje wat meer gaat groeien, vind het nu wel mogen!

@ IM, veel succes morgen bij de Gyn. hopelijk kan deze je gerust stellen. Waarschijnlijk zal die zeggen dat je rustiger aan moet doen.... is altijd zo makkelijk gezegd he....
Hoi lieve dames.

Ben er ook weer. Sorry ook een tijdje niets van mij laten horen

mango wat een geweldige tabel. Ik moet 19 -02 voor 20 wkn echo. Hmmm gok op een jongen.

Wat leuk dat sommige al bolle buiken hebben. Bij mij nu iets zichtbaar, maar mag het niet veel noemen. Ben geen gram aangekomen nog. Misselijkheid nog steeds niet over. Hmmm wel minder.

Ik vind t ook zo jammer dat wij niet op vakantie kunnen gaan van de zomer. Maar we krijgen er iets heel moois voor terug .

30 kilo aankomen en weer afvallen, knap hoor dames:)

hey wat smeren jullie om de huid soepel te houden? Mijne voelt namelijk erg droog n strak uit. Vaseline/lanette crème van dermatoloog hielp niet.

Ik ga nu eens alles bijlezen. Slaap lekker iedereen.

Grtz S
Wat een leuk verhaal van de kleuters mango. So lief. <3.

IM succes bij de gyn.

Hier ook nog geen streep, maar kan haast niet anders, mijn buik is maar een beetje gegroeid! Hopelijk gaat het strax niet in een keer, anders komen de gevreesde strepen toch wel;)

ik ga verder met lezen !

Edit:

hahahaha ik dacht striae als strepen. (schaam)

de bruine streep is linea alba Felice. Streep die iedereen overhoudt van de tijd dat hij/zij in mama's buik werd gevormd. Bij slanke en gepigmenteerde mensen sneller te zien dan bij anderen. Bij mij ook al duidelijk zichtbaar!

Annickaatje, u go girl! Goede voornemens:). Zwangerschapsdiabetes is idd niets. Let goed op jezelf. Succes!
Goedemorgen,

1 Maart is het voor ons 20 weken echo in Breda , en mag ik

s middags naar mijn eigen gyn....dan hoefde ik maar 1 dag vrij te nemen, wel zo makkelijk.

@ Mango, we gaan dan zeker kijken voor het geslacht, we houden het zelf op een meisje....

Voor de zwangerschapsuiker spuit ik momenteel insuline, net als bij de andere 2. Nu valt het allemaal nog wel mee, vanaf een week of 20 gaan je hormonen de insuline tegenwerken en wordt het lastiger om alles mooi stabiel te houden. Het is belangrijk om regelmatig te eten en niet te veel zoet, en suiker en vet...dus eigenlijk een beetje alsof je aan het lijnen bent...

@ Fussie, ik ben er 1 maart om 10.30....je herkent me aan die dikke buik...( oh ja en ik ben ook blond..)

@ Mevr S....ja ik zal wel moeten toch....Ik wil strax niet allerlei ongemakken hebben vd suiker, en wil ook gewoon in maat 42 ofzo passen.

Als ik zo eens terug reken dan ben ik vanaf eind 2005 of zwanger geweest of borstvoeding gegeven of bezig geweest met zwanger worden....dus als ik strax tot eind 2010 bv geef dan ben ik 5 jaar verder .....Dus wil ik er dan alles aan doen om mijn lijf weer prettig voor MEZELF te krijgen !!

Bij de eerste had ik geen streep, bij de jongste wel...en ik ben toch echt niet slank....die andere strepen heb ik trouwens ook..

Nou, ik ga even kleuren met dochterlief,

vanmiddag de stad in voor een andere zw broek. Deze had ik de vorrige zw schap op het laatst gekocht en is voor nu dus veel te groot, loop steeds te hijsen....

Grtz,

M

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven