juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Alle reacties Link kopieren
succes aan alle dames die nog niet zijn bevallen. Houd vol!

Mijn kleine heeft sinds vannacht last van krampjes, zo zielig!

Vandaag mijn belly bandit omgedaan en het zit echt lekker iets straks om je buik. De geboorte kaartjes zijn vandaag ook bij iedereen bezorgd, zijn heel mooi geworden.

Ik ga ff liggen, de baby slaapt als een roosje dus ik neem het er ook van.

Liefs!
It\'s meant to be just believe....
Ah, we zijn heerlijk chagerijnig met z'n allen dus.

@ Daduja, jee die van jou houdt het ook lang vol he?? Je zou toch denken dat ze het daar in je buik ook wel een keer gezien hebben?

@ nut, gelukkig dat het niet besmettelijk is voor straks dan!

Ja ik geloof ook niet dat ik er een strakke buik van ga krijgen, maar het lijkt me wel lekker als dat losse vel niet zo flubbert. Tenminste, zo stel ik me dat voor als m'n buik straks leeg is...

Nou, ik heb heel lang na liggen denken over nog iets leuks. Ik ben al twee weken niet meer aangekomen terwijl ik wel ongeveer 600 ijsjes op heb!

Mijn maagzuur is trouwens ook weer terug, en niet zo'n beetje ook. Eén stripje Rennies heeft nog niets geholpen... De baby zal toch niet terug omhoog gegaan zijn, of zou het iets met die 'sluitspieren' te maken hebben, dat wordt ook allemaal losser toch?
Ik leef ook weer op Rennies hoor.........

Ben nu ook weer grumpy: had eind van de ochtend controle, een co assistent en 1 in opleiding. Ze stelde voor te kijken of ik ontsluiting had en zo ja te strippen. Goed idee dacht ik. Maar helaas, alleen wat verstreken baarmoedermond, verder niks.

Toen handmatig de bloeddruk opgemeten, die vonden ze wat hoog (130 85). Voor mijn doen inderdaad ietwat hoog maar niet te hoog. Maar in combi met vocht vasthouden dacht ze toch aan beginnende zwangerschapsvergiftiging dus als dat zo was zou ik ingeleid worden. Dus hop aan de monitor voor een half uur en om de 5 min werd mijn bloeddruk automatisch gemeten, keurig 110 75. Nog even in het potje gepiest voor de eiwitten maar dat was ook allemaal in orde dus we mochten weer weg.

En nu ben ik thuis en voel ik me gewoon even kut. Ik schrok toen ze het hadden over inleiden, werd opeens heel echt, maar heb nu het gevoel dat het nog wel ns heel lang kan gaan duren en dat is ook niet leuk. Vriend is weer naar zijn huis, vroeg of ik meeging maar wil eigenlijk in mijn eigen huisje zijn. Maar nu hij weg is heb ik spijt want ik wil ook bij hem zijn. Geloof dat ik even een doos tissues nodig heb, wat een gedoe dat zwanger zijn!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Oh

Gelukkig dat alles wel ok was in elk geval!!

En doe maar lekker janken hoor, ik doe niets anders. Ik sta straks met ontzettend dikke ogen op foto's met al dat gejank van mij...
O en liefst met lange uithalen (woehoehoehoeoeoeoeoeoe), da's best lekker hoor
@felice71 huggggg! Komt echt goed. (hoe stom het nu ook klinkt) ik hoop dat je snel je kindje in je armen kan houden.
It\'s meant to be just believe....
Ah, collectief chagrijnig, lees ik!

We waren in de Aldi en probeerden de flessen in zo'n apparaat te stoppen. Die flessen van de Aldi zijn zo zacht dat ze helemaal indeuken. Wij beide geïrriteerd. Zegt zo'n medewerker: Dan moet je de dop er af halen en er in gaan blazen. Ja, hoor dat doen we even bij 10-12 flessen (wij leveren die dingen haast nooit in) Ondertussen liep dochter ook steeds op het groene knopje te drukken, dus kregen we het ene bonnetje na het andere. Achteraf konden we er smakelijk om lachen, maar op dat moment....

Boodschappen doen en zo gaat echt niet meer. Ik merk dat ik niet meer lang kan staan en kreeg ondertussen allemaal gemene steken in mijn buik. (banden??) En dan ondertussen ook nog gaan bedenken wat we allemaal moeten eten.... Ik was er helemaal klaar mee. Slaapje helpt dan wel.

Heb net uit wanhoop geprobeerd om mijn baarmoedermond te voelen. Als hij nog niet verstreken is voelt hij zo hard als het puntje van je neus en als hij dat wel is zo zacht als je lippen. Nou voelde niks.... Hahahaha

Ik doe, net als Nut, niet aan sluitlakens en bellybandits. Je buikspieren moeten zelf weer aan eht werk na de bevalling en zo'n ding houdt dat tegen. En wat Nut ook zegt: De hoop op een mooie strakke buik heb ik al lang vaarwel gezegd.

Annicka: We moeten een nieuw topic omdat we boven de 2500 posts zitten.

19juni: In het laatste stukjne van de zwangerschap groeit de baby ook nog steeds en komt hij dus weer wat hoger te liggen.. Dat kan je maagzuur verklaren.

Heb je nog getimmerd? Klaag hier maar lekker hoor. Doen we toch allemaal!

Daduja: Nog niks dus... Wel fijn om te weten dat je kindje het goed maakt, maar hij mag er nu ook wel uit zeg! Ik hoop voor je dat het nog spontaan op gang komt!

Zusje: Moeders zegt altijd: Je kunt het voor de zekerheid altijd mee nemen. Anders lig je daar straks te bibberen. Ik heb een giga schimmelnagel, dus ik draag sowieso sokken tijdens de bevalling. Hoeft de vk er ook niet steeds tegen aan te kijken.

Nut: Krentenbaard???? Nee, toch? Dat is toch ook hardstikke besmettelijk (ook voor de baby) Heb je al zalf en zo? Hoop voor je dat het over is voor de baby er is.

Ik zal nu echt een nieuw topic openen. Plaats hier een linkje straks.
Oooh Felice!! Dikke
Voel me zo zielig, terwijl ik morgen pas 39 weken ben dus mag nog helemaal niet klagen. En nu zit mijn eyeliner op mijn kin en moet nog boodschappen doen, fijn!

En ukje is weer lekker in de weer, die vindt het wel prima zo. Het zijn gewoon de hormonen!!

En een ijsje helpt ook niet!

En er is dit hele weekend allemaal live muziek in de stad wat hartstike leuk is, veel podia en bands en wie kan er weer geen uren meegenieten met bier en een sigaretje in strakke jeans met een leuk topje...juist, Felice. Zwelg zwelg zwelg!

En nu is het klaar, dat gemuts van me!!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
nieuw topic

Moet nu even weg, kom straks het nieuwe topic vieren!
Och och... lieve meiden. Terwijl ik zit te kolven (krijg langzaamaan flink t lazerus van dat ding) probeer ik bij te lezen. Ik kan niet zeggen dat ik weet hoe jullie je voelen maar ik doe wel heel erg mijn best om het mij voor te stellen. Het zal behoorlijk zwaar zijn, die laatste loodjes. Al die tranen en frustraties... Alsof een dikke buik, bandenpijn en gezwollen voeten al niet hinderlijk genoeg zijn heb je ook nog die gierende hormonen. Pfff, ben stiekem, nu ik dat zo lees toch ook wel een beetje blij dat die laatste loodjes mij bespaart zijn gebleven....maar er zo snel van af zijn had nou ook weer niet gehoeven. De laatste tijd heb ik wel een beetje verdriet om het snelle afscheid van zo'n zwangerschap. Dus eigenlijk zit ik mijzelf hier vreselijk tegen te spreken. :-S Van de hormonen ben ik in ieder geval nog niet af, merk ik... ;)

Aan iedereen die al is bevallen: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje!!! Lekker genieten van zo'n klein en bijzonder hummeltje. Lekker hè?! En voor iedereen die nog zit te wachten op hun lieve frummeltje: Hou vol en heel veel succes!! Het is een hell of a ride maar toch het mooiste wat je kan overkomen!

Ik ga ook echt proberen wat vaker te posten. Tegenwoordig ben ik al blij als ik in alle rust op 't toilet kan zitten.... Maar ik lees wekelijks bij hoor! Hou jullie allemaal in de gaten. ;)

Xx
Ik kom me ook even melden, alles gaat hier prima! Mijn meisje drinkt prima aan de borst, en is al weer aangekomen na een klein dipje na de geboorte. Ze doet het echt fantastisch, al komtt ze af en toe om het uur voor een voeding, dat hoort er geloof ik gewoon bij.

Oh meiden, jullie kindjes komen echt wel, maar ik snap dat het zwaar is, zo de laatste loodjes, en dan ook nog steeds lezen over al die lieve kindjes die er al zijn.

Ik benw el moe van de nachten, maar zó gelukkig met mijn lieverds! Brit doet het fantastisch, er is geen sprake van "helpen", hij doet echt net zoveel als ik aan de verzorging van ons meisje.
is het raar dat ik me af en toe schuldig voel over mijn ruggeprik? iedereen heeft het maar zwaar gehad, en ik ben afgehaakt in het begin al. Ik voel me soms een beetje een mietje...
Meiden we hebben een nieuw topic, juli 2010 deel 3.

Allis nee zeg, ga jij je niet schuldig voelen! Ik ga er nu ook vanuit dat ik een ruggenprik ga krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven