Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:bambino schreef op 03 februari 2010 @ 22:16:

Lief is dat he mal, hier ook zo,n exemplaar.ja, ik hoor dan al het ritsje van de slaapzak over het laminaat schuifelen, dat hij eraan komt. Schattig.
Stressed is just desserts spelled backwards
proest..... volgens mij heb jij je doopboekje toen nog doorgestuurd en heb ik wat teksten gejat
quote:Maleficent schreef op 03 februari 2010 @ 22:17:

[...]

ja, ik hoor dan al het ritsje van de slaapzak over het laminaat schuifelen, dat hij eraan komt. Schattig.Zo Cute!
haha oh ja...

Mal; ik vind dat geluid van Ties ook fijn. Je hoort hem stampen, snal plassen en snel naar ons.
Geeft niks hoor Bridges Ogilvie

O fijn zo'n pastoor die meedenkt Bam

Deze probeerde me niet te bekeren, hij was echt ontzet volgens mij. Hij vroeg zich af hoe ik mijn kind dan over het geloof kon leren. Dus maar geantwoord dat het niet mijn geloof is en dat ik het niet geloof, maar dat dat nog niet betekent dat ik geen dingen uit kan leggen. En voor de rest maar op mijn tong gebeten

De hoofdpriester zeg maar (hoe heet dat???) die we de vorige keer hadden was wel ontzettend grappig, die ging me wel bekeren zei hij. Maar hij was serieus echt grappig.
Opdracht binnen gesleept trouwens, Mal?
Hou eens op met dat gezellige geklets trouwens, ik moet naar bed
Onze pastoor is zo'n oude vent met grote rind en aangeslagen tanden van de rode wijn. (incluis voorbijhangende lucht...) Lijkt enorm ouderwets, is hij ook en toch ook erg fijn naar ons toe met dopen bijvoorbeeld (wij waren natuurlijk niet getrouwd) en nu ook, trouwen met 2 kindjes en zo. En we hebben aangegeven dat we geen zware dienst willen, daar ging hij ook prima mee om. (Al wordt het evengoed nog een zit vrees ik, maar dan gelukkig wel met "luchtige" teksten en liedjes...)
quote:bambino schreef op 03 februari 2010 @ 22:19:

Opdracht binnen gesleept trouwens, Mal?Ja, maar is een bestaande klant dus het was meer een overleg van hoe gaan we het doen.
Ik ook. En moet ook plassen. En mijn boek uitlezen. En volgens mij ligt er ook een man in bed op mij te wachten...
quote:bridges6 schreef op 03 februari 2010 @ 22:23:

En volgens mij ligt er ook een man in bed op mij te wachten...

Tja, maar die moet zichzelf maar vermaken, jullie zijn immers nog niet getrouwd.

Test test
Ah ik dubbelnick
Shit... Betrapt... Nu gaat dat hele onbevlekte verhaal wat ik in de kerk heb verteld ook niet meer op zeker...

ga je doen Star?
Mijn Star deed het niet meer via iPhone, dus even een nieuwe aangemaakt voor mobiel forummen
Jij ligt gewoon al in bed met Iphone? Tsss...

Nou dan ga ik ook maar...
Rise and shine ladies
Wat ben jij er vroeg fris en fruitig bij
Moest zeker op tijd op om Cee naar school te brengen?
Zo klinkt het
quote:bridges6 schreef op 04 februari 2010 @ 09:28:

Moest zeker op tijd op om Cee naar school te brengen? Ja

Het wegbrengen was een drama vanmorgen. Kind onder dwang door de juf naar binnen laten sleuren. Niet leuk. Zag hem vanuit de psz nog een kwartier bij een hulpmoeder op schoot zitten (en hij is écht niet van het bij vreemden op schoot zitten ) en daarna zag ik hem niet meer. Maar iedereen was aan het spelen dus ik neem aan hij ook.

Boehoeoeoeoeoe Mss is het morgen opeens al weekend.... Vind het ook wel veel ineens van 3 ochtendjes psz naar 5 ochtenden in het gareel.
He getver Amaal, dan breekt je hart toch

Bah, wat een gedoe met al die scholen en kinders hier.

Nou goed, volgend jaar lachen we er hopelijk om.
Waarschijnlijk wel inderdaad. DAn zijn zij hartstikke stoer. Maarja, ik vind het zo dubbel. Aan de ene kant kan ik hem niet meer mee naar huis nemen als hij zo brullend voor de klas staat want dan creëer je echt een probleem (huilen = niet naar school). En aan de andere kant verliest een kind toch compleet zijn vetrouwen in je als het brullend bij een onvertrouwde omgeving achterlaat.

Ach ik hoop maar dat ik er meer van maak dan dat het is, want misschien is hij nu wel heerlijk aan het spelen. En ze gingen schooltv kijken, ook weer nieuw voor hem. Tv in de ochtend, dat is misschien wel een goed lokkertje voor hem om school leuk te vinden.

Hij vindt deze juf volgens mij ook minder (ik ook hoor). die is er wo do vr en hij zei gisteren al dat het stom was op school. En dinsdag was het nog leuk.

We zullen het wel meemaken allemaal.
Ik vind trouwens dat je een onwijs passend motto hebt Amaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven