Poster kinderziektes

04-02-2010 10:05 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij de geboorte van mijn eerste zoon heb ik ergens een poster gekregen met daarop allerlei symptomen van kinderziektes/ waar je op moet letten en wat je er tegen kunt doen. Erg handig, ik had hem in zn kamertje hangen. Tuurlijk als je je zorgen maakt ga hje naar een dokter, maar zeker met allerlei vlekjes e.d. die kinderen kunnen krijgen vond ik het een ideaal "naslagwerkje". Er stonden ook tips op voor verkoudheid, oorpijn etc.

Nu merk ik echter dat de poster met de noorderzon is verdwenen en met een tweede op komst zou ik het wel fijn vinden om er weer 1 te hebben. Alleen ik heb geen idee meer waar ik het heb gekregen. Heb al gegoogled, maar krijg geen uitkomst.

Wie o wie weet waar ze vandaan komen?
Apotheek?
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Ik had ook zoiets bij de oudste, nu ruim vier jaar. Was in drie delen gevouwen geloof ik. Kwam uit een van de blije dozen? Was reclame/info van een of ander hoestdrankje/smeerseltje tegen verkoudheid ofzo.

Weer naar prenatal, kruidvat etc dus!
Dat stond mij ook bij aapje, heb alle dozen al in huis, maar helaas daar zat het niet bij.
Ik heb hem nog steeds in de kast hangen, al 6 jaar.

Hij is van Daro hoestsiropen.

Succes
Ik hen een boekje Kinderziekten van de serie 'Op de groei'. Handzaam, makkelijk op te zoeken: je moet eerst bij de symptomen gaan kijken, en dn verwijst ie je zelf naar de kwaal en wat je er mee kan.
Kijk hier kan ik al wat meer mee, dank.

Ga even verder speuren met jullie tips.
Ik heb 'm geloof ik ook liggen, kan die bij de OUders van Nu gezeten hebben?

Ik wil wel een kopietje maken voor je hoor, moet je even een berichtje sturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven