Thuis
donderdag 4 februari 2010 om 10:26
donderdag 4 februari 2010 om 10:34
Vish, wij hebben een soortgelijke dag vandaag! Hier ook cadeautjes inpakken, traktaties in orde maken en muffins bakken! Zal aan je denken als ik een lik neem van dat overheerlijke beslag!
Tonyteentje heeft antibioticazalfje gekregen. Drie keer per dag in de soda en daarna zalven. Als dat niet helpt gaat ze snijden. Ieuwwwww!
Hoe oud is Eetje nu? Ze is toch al een half jaar, of niet? Of ga je pas bijvoeden als Eetje gezoogd is zo rond haar tweede jaar?
Tonyteentje heeft antibioticazalfje gekregen. Drie keer per dag in de soda en daarna zalven. Als dat niet helpt gaat ze snijden. Ieuwwwww!
Hoe oud is Eetje nu? Ze is toch al een half jaar, of niet? Of ga je pas bijvoeden als Eetje gezoogd is zo rond haar tweede jaar?
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 4 februari 2010 om 10:35
donderdag 4 februari 2010 om 10:36
donderdag 4 februari 2010 om 10:51
Whaha heb jij ff geluk dat ik nog even kom kijken!
-chocoglazuur met smarties
-roze/rode of whatever glazuur met snoepjes (kersjes/banaantjes/apen/smurfen)
Glazuur maak je zelf door poedersuiker aan te maken met wat gekleurd sap van jam bijvoorbeeld.
-door halve beslag theelepeltje cacao doen of banaan of nootjes
Nemo wil alleen maar roze met een kersje, daar heeft hij het al over sinds de laatste keer dat hij jarig was
Ik maak er voor de test ook een paar met cacao denk ik.
-chocoglazuur met smarties
-roze/rode of whatever glazuur met snoepjes (kersjes/banaantjes/apen/smurfen)
Glazuur maak je zelf door poedersuiker aan te maken met wat gekleurd sap van jam bijvoorbeeld.
-door halve beslag theelepeltje cacao doen of banaan of nootjes
Nemo wil alleen maar roze met een kersje, daar heeft hij het al over sinds de laatste keer dat hij jarig was
Ik maak er voor de test ook een paar met cacao denk ik.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
donderdag 4 februari 2010 om 11:15