Bar de liefde

30-12-2009 21:31 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik loop over van liefde, empathie en mededogen, voor alle lieve en soms een beetje stoute Vivaforummers.

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ja, ik probeer weer op te krabbelen. Lukt wel maar met 'momenten'.

Die stomme kleine dingen die je mist, of even mama bellen. Nooit meer.

Bij de kleinste dingen denk je aan haar wat ik hiervoor nooit deed.

Voorbeeld: mijn maggi is op. Ik heb altijd kleine flesjes.

Mijn moeder kocht altijd een grote fles en goot dat over in een klein flesje want voordeliger.

Ik heb dan in de AH een klein flesje in de hand, gooi dat in de kar en denk aan haar. Had ik voor het overlijden nooit gedaan.

De meest kleine dingen, met de was doen, met wat dan ook. Dan vliegt door mijn hoofd hoe zij dat altijd deed.

Elke keer als ik de droger aanzet. Ik hoor haar dan zeggen: waarom hang je het niet op? Waarom stop je alles in de droger? Dan is het veel moeilijker strijken.

En zo gaat dat de hele dag door.

Zal uiteindelijk minder worden, neem ik aan.

Tang, volgens mij is die man jou niet waard en is het slapjanus.
Meiden toch. Allemaal een knuffel voor pijn, angst en verdriet.

Ik ga daar even iets tegenover zetten> ik was gisteren jarig en heb een topgezellig feestje gehad. Een paar vrienden belden af vanwege het weer. Maar voor de rest hadden we een volle bak. Mijn broer bleef als laatste en glibberde rond 3 uur richting zijn fiets.

En nu ben ik een beetje misselijk...
Gefeliciteerd Nijntje.

Oh lees nu dat je misselijk bent. Zal ik de taart voor de andere ladies dan neerzetten.

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:yasmijn schreef op 31 januari 2010 @ 11:03:

waarom hang je het niet op? Waarom stop je alles in de droger? Dan is het veel moeilijker strijken.

En zo gaat dat de hele dag door.

Zal uiteindelijk minder worden, neem ik aan.

Tang, volgens mij is die man jou niet waard en is het slapjanus.

Misschien dat je over een hele tijd ook nog dit soort gedachten hebt, en erom moet glimlachen. Sorry, ik zeg het wat krom, maar misschien snap je hoe ik het bedoel.

Eens met je opmerking over extangaman.

En nu ben ik echt officieel misselijk.
Dank je MV! En idd, taart: thanks but no thanks...
Gefeliciteerd Nijn!

Geen taart maar zolang je dr niet meer gaat vliegen zal je van balonnen niet misselijker worden:

oh that purrrrrrrrrfect feeling
Gefeliciteerd Nijn!

En dank voor je lieve woorden.

Hebbie een kater?
Nijn, alsnog gefeliciteerd!!!

Als je misselijkheid door een kater komt, is er een perfecte remedie:

Pakt iedereen een glaasje?

PROOST!
Kijk Tang, met jou kunnen we praten. Champie is een goede remedie.

*Pak alvast een glaasje champie*
Ik heb er ook een traktatie bij in elkaar geknutseld. Voor ons per direct, voor Nijn per zodra-de-misselijkheid-weg-is.

Heb je er ook een receptje bij? Ziet er goed uit .
Uhhhm... eeehmm... een receptje... laat ik daar nou nét een kop koffie over heen gegooid hebben toen ik klaar was....

(Ok, ok, ik geef het toe, de bezorgchinees is langs geweest....)
Is trouwens erg lekker, dim sum. (Dwz, op de paddestoelenvullingen na natuurlijk!!!)

Misschien moet ik maar weer es dimsummen.
Ik ben gek op sushi, neem ik die voor mijn rekening.
Sushi! Daar ben ik ook helemaal fan van! Ik eet het wel veel te weinig, aan de andere kant, dan blijft het des te meer een traktatie...
Ik zou het ook vaker willen eten. Moet even ruimte maken in mijn vriezer, dan kan ik weer wat maken. Ik wil namelijk dan altijd alle smaken die ik kan maken hebben. En ik had La Vie ook beloofd dat ik binnenkort even wat zou maken en foto's van maken. We willen samen sushi workshops geven voor Viva Forummers, maar moeten nog veel voorbereiden.
Dank meiden. De champoepel sla ik even een dagje over. Ik ben ook de jongste niet meer he, en mijn lichaam moet even herstellen. Vanmiddag een lekkere siesta gehouden en dat hielp ook aardig.

Die dimsum ziet er heerlijk uit.

voor mijn feestje had ik (onder andere) 1,5 kilo gare kippepootjes bij de slager gehaald. Vergeten te serveren. Jammer, want zo rond 2 a 3 uur is het altijd leuk om met de laatste gasten elemaal los te gaan op zo n schaal pootjes.

Die eten we dus nu maar als avondeten. PP bedacht dat we de kinderen dan wel in plastik pakken moeten hijsen, want het zijn van die gemarineerde knoeipootjes.
Gefeliciteerd Nijn met je verjaardag!

Knoei ze lekker met de pootjes en onthou, groene zeep, dat maakt toch het beste schoon.....

Ja nu snap ik je misselijkheid. Als die pootjes al een "kleinigheid van 1,5 kilo" is wat je vergeten bent, dan zal het wel een heerlijk feest geweest zijn met lekkers.

Drop een paar kippenpootjes bij het afscheidsfeest van One vanavond om half 9.
Moge. Hier schijnt het zonnetje lekker. Hopelijk ook de sneeuw snel weg.

Had jij nog sneeuw gister Poez?

Lé, iedereen bij jou weer beter?

Nijn, misselijkheid weer over?
Hier ligt bijna niks, MV. Het heeft wel wat gesneeuwd maar het mag niet echt een naam hebben.

Zo, ben vandaag vrij. Eerste dag van mijn verlof. En die wordt goed gebruikt: Kitty heeft zere oren door haar verkoudheid dus die ligt met een dekentje op de bank.....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Nog steeds sneeuw hier... en spekglad natuurlijk, want het blijft maar licht dooien en vervolgens weer opvriezen.

Gelukkig worden de wegen nog wel vrij gehouden, maar de parkeerplaats hier bij mijn huis is geen doen...
Hierbij ffe een kattenbelletje:

MV, wat zijn die Poezel en haar Tomcat toch een mazzelaars. Die hebben vast thuis nog zitten smullen van die kaasjes!

Nijn, nogal mosterd maar desalniettemin alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Yas, begrijp ik nu goed dat je binnenkort de bruid bent? Ook van harte gefeliciteerd, ook voor je Generaal! Ein prosit op het gelukkige

Poezel, hopelijk is Kitty snel weer opgeknapt

Leo, hopelijk is iedereen idd weer opgeknapt. Zo niet, dan alsnog van harte beterschap

Tang, ex-Tang klinkt idd als een slappe zak hooi. Zo'n leuk mens als jij heeft daar beslist geen tijd voor. Wat denkt ie wel.
Ohhh gefeliciteerd Yas, wat leuk een bruiloft. Wanneer?

Dan zullen we even champie inslaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven