F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cees, denk wel dat dat ermee te maken heeft hoor dat er nu zoveel gaande is. Dat hij ongelukjes heeft vind ik ook helemaal niet zo erg.

Wat ik wel jammer vind is dat ik hem naar de wc stuur en dan weigert hij en dan 5 minuten later de broek nat hebben.

En erger vind ik dat hij erover liegt als ik vraag of alles nog droog is, of gewoon doodleuk met een natte broek rond blijven lopen.

Hij krijgt dus eigenlijk alleen straf als hij erover liegt of het verzwijgt en dan weet hij ook heel goed. Heb hem ook heel duidelijk uitgelegd dat een ongelukje kan gebeuren en dat het niet erg is als hij het maar wel verteld omdat het vies is als hij met een natte broek blijft lopen.

Zal straks vast weer beter gaan.

Cees, wel goed dat Jesse wilde kijken in de klas. Jammer dat er van die klieren in zitten. Dat verlegen hebben ze bijna allemaal in het begin hoor. Er zijn dan ook zoveel kinderen ineens en een vreemde juf.

Tiegm hoe is het met Daan gegaan?
Tieg, hoe is het gegaan?? Ik vind het ook super moeilijk om Marius zo alleen in de klas te laten. Maar ze passen zich echt snel aan. Was ook bang dat ze Marius zouden pesten met z;n bril (bijna niemand heeft nog een bril bij de kleuters). Maar ze vroegen waarom hij een bril droeg, ik heb het uitgelegd en dat was dat. Niks meer over gehoord. Ik denk zoals Lau zegt dat het pesten op deze leeftijd nog meevalt.

Gisteren is Marius ook voor het eerst naar BSO geweest, hij vond het wel leuk.. Maar ik merk aan hem dat het allemaal veel is doordat hij niet meer weet wat hij gedaan heeft als je dat vraagt (en hij ligt om 18.00 uur hier voor dood op de bank )..

Ga zo even kijken hoe het gaat met de taxi want gisteren was zijn mentor erbij en nu moet alleen met nog een paar kindjes. Ga dus even kijken op een afstandje.

Gaat de 12e eingenlijk nog door?? Dan zet ik hem hier definitief op de agenda!!
Nic, ik hoop dat het snel beter gaat met Tim. Zal inderdaad wel zijn dat hij het zo uit!
Hola, even een kort levensteken vanaf mijn mobiel in de kolf pauze. Thuis nog geen internet en op werk super druk dus weinig tijd.

Alle jarigen nog gefeliciteerd!!!

Wij zijn over naar t nieuwe huis, nog wel vreselijke chaos maar dat komt vast goed, ooit :-)

Kids vinde n nieuwe huis en eigen kamers erg leuk.

Pauze is weer voorbij, probeer later nog even langs te komen, liefs
Nou, op school is het allemaal wel goed gegaan, Daan wilde volgende week wel weer Om 10 uur dus even luier verschoond, juf heeft even meegekeken. Daan heeft overal rondgekeken, en vanmorgen ook lekker in de poppenkast gespeeld. Grootste punt was vooral dat hij het op een gegeven moment wel genoeg vond, dat de juf iets te veel praatte.

Vanmiddag bij uitzondering wilde hij toch wel samen met mij in het grote bed, maar geen dutje doen. Uiteindelijk hebben we met z'n tweeen twee uur geslapen, dus hij had het wel nodig

Nic, school geeft dus aan dat ze niet op structurele basis luiers kunnen verschonen en aangezien Daan niet aangeeft dat hij gepoept heeft, moet daar dus wat voor geregeld worden. Die ontkent dat dus ook glashard. Komende vrijdag hebben we ook een telefonische afspraak met de chirurg om het daar ook over te hebben, ben benieuwd wat daar uit gaat komen.

Vanmiddag de thuiszorg op bezoek gehad, en daar wel lekker constructief voorlopige afspraken mee gemaakt. De dames dachten ook lekker mee, en gaven aan dat het verschonen op meerdere locaties ook geen probleem is. Dus uiteindelijk komt het er op neer dat Daan zowel op school, als bij de bso verschoond gaat worden. Dus dat is ook weer een zorg minder. Nu alleen de boel nog omzetten van pgb naar zorg in natura, en dan is het uiteindelijk rond.

Nu Tessel nog lekker naar de creche gaan, die wilde gisteren niet blijven maar weer met man mee. Dikke tranen... en uiteindelijk 's avonds weer blij dat ze ons weer ziet. Gisteravond heeft ze nog wel de boel bij elkaar gespuugd, maar dat was hopelijk maar eenmalig.

Lau, volgende week lopen is ook prima. Ik wil vanavond ook op tijd naar bed, denk dat er ook wel wat spanning uit gaat komen hier.

Goed boek: Spuit Elf en de brandweerolifanten, de Gruffalo (en het kind van de Gruffalo), boeken van Kikker, Anton kan toveren, Kleine muis zoekt een huis, en de boeken van kleine Ezel. Vooral Kleine Ezel en het boebeest vindt Daan leuk, en dat is ook wel een leuke om voor te lezen.

Marlee, leuk dat Marius de bso leuk vond. En herkenbaar hoor, het niet meer weten wat ze gedaan hebben, dat had Daan vandaag dus ook.

Nitro, fijn dat de kinderen hun kamer en het huis leuk vinden, jullie zijn er qua ruimte ook wel op vooruit gegaan toch? Hoe gaat het met reizen, Knul en Minimeis zitten toch nog op de oude creche, of hebben jullie inmiddels toch een gastouder gevonden?

Ga nu even eten maken, en Sesamstraat maar eens even opzetten.
Wat een tijden met onze grote kleintjes he? Er verandert van alles voor ze. Ik denk wel dat het scheelt dat onze kinderen al gewend waren aan zorg/aandacht van anderen, dat ze niet 24/7 alleen met mama zijn geweest zonder andere kinderen. Dan lijkt me de overgang zo groot! Een vriendin van me heeft een dochter die echt maanden moest wennen op school, veel gehuild heeft en er echt niet heen wilde. Die was altijd alleen thuis bij mama.

Maar ik vind het wel lange dagen hoor, met de BSO er nog achteraan. Hoewel het geen langere dagen zijn dan alleen naar de creche. (Alleen op 2 locaties) Het blijkt dat de kinderen het juist wel leuk vinden om dan met een busje op pad te gaan en op de BSO weer met andere spullen in de weer of rustig bankhangen of zelfs even slapen. (Lisa heeft laatst op de BSO gewoon een uurtje geslapen, ze hebben daar bedjes omdat het ook een KDV locatie is) Verder houdt ze het aardig vol overigens.

Maartje was vandaag voor de 4e keer naar de creche en nu is ze aardig gewend. Niet meer gehuild en lekker gespeeld gelukkig. We waren even vergeten dat dit de 1e keer na haar verjaardag was... Niks mee om te tracteren. Was ook nog verjaardag van de juf! Ook niet aan gedacht.. Had ik natuurlijk al 3 dagen geleden moeten regelen toen in zaterdag toch ging winkelen

Ik ga echt niet nog een keer tracteren volgende week (ze gaat alleen op dinsdag) Ik ben een beetje verjaardagsmoe. Afscheid van Lisa op de creche, verjaardag met opa en oma, verjaardag met andere opa en oma, nog cadeautjes van mijn zus want die was er niet bij (en die was zelf ook nog jarig!), dan Maartje jarig, ook al 2x gevierd, dan nog op de creche en bij de gastouder, en nog een keer een feestje voor familie voor iedereen tegelijk. Nu is vriendlief net jarig geweest (gisteren) De slingers hangen al 14 dagen! Over 3 weken ben ik jarig, bijna tegelijk met mijn schoonzus en neefje die het dan ook vieren! Genoeg, genoeg! Ik wil geen taart, cadeautjes, slingers en ballonnen meer! En Maartje zingt de hele dag "Lang zal ze leven" (Dat is dan wel weer schattig) Ons volgende kind komt gewoon in oktober, dan hebben we nog niks! (Oh ja, ook nog een neefje)
Als ik het teruglees moet ik lachen om mezelf: Ik vergeet werkelijk zo vaak van die dingen waar andere mensen altijd aan denken.. Nico zou vast nooit vergeten om te tracteren of een aardigheidje voor de juf mee te nemen. Laat staan de 1e verjaardag van je kind te vergeten totdat je schoonouders om 9.00u zingend binnenkomen (zoals ik-wij! vorig jaar)

Tieg, wordt er dan op vaste tijden verschoond, minder handig als hij net gaat poepen als ze weer weg zijn.. Hoe doe je dat zelf als hij het niet zegt? Maartje zegt het ook vaak niet meer dus ik snuffel toch wel elk half uur aan haar achterwerk zodat ze geen rode billen krijgt.

Nitro ook weer boven water, je moet zeker 10 pagina's bijlezen? Hoop dat alles verder goed gaat? Vergeet de AK niet!
Ik wilde ook al even zeggen dat het ook in de ak gezellig is.

Dok, ik vergeet genoeg hoor, misschien dan niet de verjaardag van de kids maar genoeg andere.

En de verjaardag van de juffen vergeet ik ook regelmatig, gelukkig vieren ze het hier 1 keer per jaar allemaal 3 tegelijk.

Ik zou graag wat meer dingen vergeten, pffff.

En ik zou ook helemaal klaar zijn met alle verjaardagen als je er zoveel hebt. Je had het allemaal wat beter kunnen plannen natuurlijk met de kids, haha.

Maar hebben jullie de zon al gezien, jammer dat die niet meer in mijn ogen schijnt. Heb echt een winterdip sinds zondag. Kon er tot die tijd nog wel tegen maar ben zondag zo doodmoe wakker geworden, ik slaap slecht, heb nergens zin in, en ben ook niet echt gezellig en vooral geen zin om met anderen te praten. Hoop dat de zon dit geklaag weer minder maakt.

Tieg, fijn dat het goed gegaan is op school.

Is Daan echt de enige met een luier om?

Volgens mij pesten die kleintjes nog niet zo heel snel. Bij Tim in de klas zit ook een meisje met een sticker op haar oog en een bril op. Tim vindt dat heel normaal.
Dok, hier wordt er ook veel vergeten hoor... tot en met de traktatie aan toe waar de kinderen tot 5 minuten voor vertrek nog verlekkerd mee in de handen hebben gestaan Met als gevolg 3 keer in de regen fietsen, trein gemist, half uur later op creche en werk... terwijl ik het echt wel wist dat het Tessels laatste dag was op de creche

Je had de kaartjes nog niet gemist? Die gaan dit jaar dus niet verstuurd worden, was ze behoorlijk vergeten. Ben zelfs een aantal kerstkaarten vergeten te sturen, zelfs naar heel bijzondere mensen

Qua verschonen wordt het in principe vaste tijden, inclusief even plassen/poepen op de wc. Krijgt hij er eindelijk structuur in. Als hij 5 minuten na vertrek alsnog in zijn luier poept, is het mogelijk dat de thuiszorg weer gebeld wordt, die kunnen ook op oproep komen. En dus ook op verschillende locaties. En als het echtechtecht te erg is, kan hij dus ook op school verschoond worden, zijn luiers etc. zijn gewoon daar in z'n tas.

Feestjes... pfff, moet er nu ook even niet aan denken. Maar da's meer omdat mijn eigen hoofd omloopt met dingen... Zal een hoop schelen als het maart is, dan wordt het weer wat rustiger met alles... Qua verjaardagsplanning doen we het nu wat beter

Man was ook al in de war, ik ben vrijdag jarig, en zou voor mijn werk en een weekend weg met de schoonfamilie nog wat bakken. Dacht hij dus dat dat al voor de verjaardag van Daan was, de week erna. Niet dus...

Lau, bedacht me vanmorgen op de fiets dat ik vrijdagavond helemaal niet kan wandelen, we gaan een weekend weg met de schoonfamilie. Dus vrijdagavond zitten we in Hellendoorn als het goed is, als het niet al te glad blijft...

Hier een baggernacht gehad. Tessel was regelmatig aan het huilen, en Daan heeft gistermiddag na school nog twee uur geslapen, dus die was gisteravond lichtelijk uitgeslapen. Kortom, die sliep pas om half 2... Man zwaar chagerijnig, ik chagerijnig, en Daan was vanmorgen ook nog niet wakker. En Tessel wilde vanmorgen wederom niet naar de creche, die moet echt nog even wennen. Dikke tranen, nog voor ze binnen is...

Nu maar even aan het werk, ben al best nuttig bezig geweest...

Hoera voor Nina!!!!! Gefeliciteerd en fijne dag.

Omdat ik het kaartje niet op tijd op de bus heb gedaan (hoop dat ik hem vandaag wel op tijd op de bus ga doen) ben ik maar extra vroeg opgestaan en heb een lekkere taart gebakken.

Is vandaag het afscheid bij de opvang of vandaag al naar school?
Hieperdepiep Hoeraaaaaaaaaaaaaaaa

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Hieperdepiephoera!!!!!!!!!!!!!!! Nina is al 4 jaar! Fijne laatste dag op de creche!

Straks even boodschappen doen, en dan vanmiddag maar even taart bakken.

Hiep Hiep Hoera voor Nina!!!
zo, vandaag ook van Meis de laatste dag op t kdv. Gisteren muffins gebakken voor de kids, taart voor de leidsters en utideeldingetjes. Aan de groep geeft ze nog een voorleesboek.

Doen jullie al kinderfeestjes? We krijgen zaterdag 5 kindjes van t kdv op het feestje, ben heel benieuwd hoe dat zal gaan. gezellig spelen tussen de verhuisdozen :-)

Meis heeft nu 5 keer een ochtend gewend op school. Behalve de eerste keer heeft ze elke keer gehuild met wegbrengen, maar dan gaat t gedurende de ochtend weer steeds beter. Gisteren kwam ze zelfs huppelend de school uit. Dus ik hoop dat het huilen snel over is.

Tieg, alvast gefeliciteerd voor morgen!! Fijne dag en fijn weekeend gewenst!

En voor Nemo ook alvast een dikke HOERA!!!
Nina gefeliciteerd!!!!

Leuk je weer te zien hier Nitro!

Heb je foto's, van het huis en je kids??
12 maart is op een vrijdag zie ik.

Wat is dan de bedoeling wat we gaan doen/ waar?

Want ik weet niet of ik dat ga redden..
Ehm, 's avonds ergens wat eten, zonder koters? Midden van het land? Vorige meeting hebben we het over Amersfoort gehad?

Als een ander moment toch beter uitkomt, kan er natuurlijk alsnog een andere datum geprikt worden, da's wat mij betreft geen probleem hoor.

Ga nu even taart bakken, even rust aan mijn hoofd (hopelijk)...
nu ben ik aan de beurt met wakker mannetje..

hoe hoest al een tijd, heeft nu paar dagen koorts (vooral na middagslaapje)

had net zo'n naar hoestje, dat ik ben gaan kijken. helaas wordt hij altijd wakker als ik in de kamer kom.. (wat ik nu wel even fijn vond, want dacht dat ie lag te stikken!)

ff inet afgespeurd, en het lijkt niets ernstigs. hij drinkt wel, wel minder op een dag, maar er komt vocht in!

dus zo maar weer een zetpil en hopen dat t morgen minder is.

was woe al naar ha geweest, en die zei dat zijn oren goed waren (wat ik eigenlijk niet zo geloofde, want sil heeft altijd last van zijn oren, dus als ze nu bij zo'n verkoudheid ineens "grijs" zijn is wel apart...maar goed, zij is de arts) en longen wel vol, maar niks ernstigs. gister heb ik m opgehaald van KDV. (had ie ook nog een enorme bult op zijn kop erbij omdat e was uitgegleden)

vind dat niks he, zo'n kleintje die het moeilijk heeft...

duik er weer in, kijken of sil het er mee eens is!
Nog een beetje geslapen Cees? Vervelend als ze ziek zijn hé, je kan zo weinig doen.

Tieger, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Ben je lekker vrij vandaag om taart te eten of doe je dat op je werk.
Tieg gefeliciteerd! Nog lekker taart gemaakt? Nog wat over?
Tieg, gefeliciteerd!! En hoe is het met de taart ??

Cees, . Weet hoe je je voelt. Levi slaapt heel slecht door, al sinds zijn geboorte. Hij is vaak verkouden, heeft last van zijn longen en wordt dan vaak wakker. Vannacht was het ook weer raak dus kan je een handje geven. Vandaag heeft ook nog zijn 11 maanden prikken gehad (veel later dan normaal ivm met gordelroos en mex griep prikken). Hoop dat hij daar niet te veel last van krijgt.

En goed nieuws. Volgende week mag ik voor een tweede gesprek komen en als dat goed gaat dan heb ik een nieuwe baan... Dat zou wel lekker zijn (het is in dezelfde plaats waar jij werkt

Lau ).. Hou jullie op de hoogte!!

En nu even genieten van de rust in huis, Levi die slaapt en Marius hangt/slaapt voor de tv
ik heb morgen 2 verjaardagen.. en zondag ook 1..

wat the ** was er 9 mnd geleden aan de hand?

de 1e verjaardag kom ik waarsch met een kegel aan, maar dat komt door zijn eigen moeder...
Welke gek gaat er nou om 4.32u zitten forummen??

Je zal wel brak zijn. En Mar ook, zeker als het zo vaak is. Dan ben je gewoon chronisch moe. Vraag maar aan Vish, die heeft de eerste jaren met Nemo ook een tekort van 1 jaar slaap opgedaan. (Ben je alweer eens bijgeslapen intussen?)

Hier alweer kindjes een nachtje logeren dus papa en mama weer uit eten en morgen uitslapen. Ik ga er nog aan wennen...

Ik kan op Hyves de kalender niet meer vinden en weet nu ook niet meer wie wanneer jarig is. Dus als mosterd maar even Nina en Tiegje feliciteren! Was Nemo nou 1 dag later??

Het is gewoon een hele vruchtbare tijd, april/mei. Voorjaar in je hoofd, zonnetje, vogels, bloemen, eitjes leggen... heel natuulijk!

Nitro wat sneu dat Meis de school nog niet kan waarderen! Maakt het voor mama ook niet makkelijk..

Hoe gaat het eigenlijk met je moeder?
Hieperdepiep voor meis!!!

Hier vanaf 10 uur visite gehad en nu iedereen weer naar huis, mijn ogen vallen dicht .
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Een dagje te laat... .. maar niet minder gemeend!!

Lieve Nemo en meis... gefeliciteerd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven