F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op zich is dat wel herkenbaar hoor, ik had dat bij Daan ook, misselijker als ik moeier was. Maar ik vond het zo frappant, dat ik gisteren dus echt gewoon om half 9 er in lag, wel redelijk geslapen heb (wel een paar keer wakker, maar goed), en dus misselijker ben dan gisteren. Maar goed, vanavond maar weer op tijd naar bed. En het zal ongetwijfeld ook de spanning zijn van alles wat er nu uitkomt...

Maar rustig verder ademen, en niet te veel gekke dingen eten, dat schiet ook niet zo op. Merk wel dat bepaalde etenswaren gewoon echt verkeerd vallen, hopelijk heeft dat ook nog een gunstig effect. Alhoewel de dropjes dan wel weer goed vallen
Haha Tieg, mooi op tijd voor Tim! En dat terwijl ik kalender voor deel al had ingevuld (de brusjes en mama's zelf maar ff invullen, heb ze niet allemaal op de eigen kalender)

Mooi dat Nina gister wel mee ging! En roken kan ik niet tegen maar wel een idee, want dan kots ik alles weer uit!

Balen dat je beroerd bent Tieg.. Heb hier ook een moeder zwanger, die is de hele dag door aan het kotsen.

Vandaag uitgeslapen! Kon de wekker om 7 uur zetten, want eerste kindje kwam pas 9 uur! En komen er zo nog 2 bij. Als het goed is, zijn ze om 17 uur ook alledrie weer weg. Wel ff lekker, want ik merk dat de dagen veel hectischer zijn met dat brengen en halen van Jes erbij.

Denken jullie eraan dat de kids straks weekje vakantie hebben? Zie er zo een paar voor school staan in de vakantie!

Ik had trouwens een ideale bolderkar gescoord vorige week.

Rib uit mijn lijf, maar met die ouwe kwam ik haast nie meer vooruit. De 2e x wegbrengen vloog er ineens een wiel af! Schrok me kapot. Hij kraakte al en de rem deed t niet goed en het bleek dat de verkoper dat al wist. Gelukkig mocht ie weer terug, dus maar gedaan. Nu op zoek naar een andere, maar nergens meer te vinden. En als ik m nieuw bestel, duurt t minimaal 6 weken voor ik m heb.. Flink balen dus, nu Jes naar school moet. Kan er wel eentje uit Delft lenen, maar is behoorlijke trip..

Iemand nog carnaval vieren? Wij gaan voor de kids, Jes vind het geweldig (en mama ook) Hopelijk is hork zo sportief om zijn pak ook aan te trekken!
Jeumig wat moet ik veel bijlezen!!! Zijn jullie ineens weer allemaal actief geworden

Eerst maar eens even de boel aan kant en mezelf in een hoek dweilen!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
De zon!!!!

Branden zon, weg met die k*tsneeuw!
Pffffffff kwam weer van alles tussendoor. De dweil staat ook nog in de kast.

Opzouten met die sneeuw!!!!!!!!!!!!

Houden jullie kinderen hun schaar ook zo spastisch vast?
Hieperdepiep Hoera, we hebben er weer 2 kleuters bij!!!!

Van harte gefeliciteerd Tim en Emma!!

anoniem_39212 wijzigde dit bericht op 11-02-2010 09:33
Reden: Extra feest!!
% gewijzigd
Oh Nico mijn kaartje komt dus te laat want gister de deur niet uitgeweest!

Hiep Hiep Hoera voor Tim en Emma~!
Gefeliciteerd Tim & Emma!!

Er ligt hier nog steeds sneeuw.. blehhhhhh. Zon schijnt wel, dus in de keuken is het zomers warm, dus zolang ik niet naar buiten hoef..

Gister vroeg jes ff te gaan plassen voor ie naar boven ging om te spelen met gastkindje en voor haar het potje mee te nemen. Hoor ik m roepen, dus of hij had (weer) over de rand geplast van de wc, of hij was klaar met poepen op het potje. Kom ik in badkamer, zit meneertje op de wc met verkleiner en had ie gepoept!!! Zomaar uit t niks, uit zichzelf! Heb wel traantje moeten laten van trots, had het zo snel nog niet verwacht!

Hij wil nu ook een potje op zijn kamer en heb luierbroekjes gehaald, voor als e s nachts of s ochtends moet plassen. Zooo fijn dat t uit zichzelf gaat nu.

Ik zou voor psz paddestoeltjes maken van wc rol en wilde daarin danoontje doen, maar dat past niet.. Nu wat anders bedenken wat ik in de wcrol kan doen.. Heb mini negerzoentjes (ben ik nu aan t voorproeven) maar da sniet echt verantwoord toch? Maar ff googlen op ideeen. Jes wil graag meehelpen, hij vindt knutselen echt leuk.
Ze zijn leuk maar wel beetje dom van zijn naam.

nog 37 dagen tot de lente..

thanx visje.

ik zal nog even informeren tot hoe lang hun thema duurt (huis) want dan kan ik mss ipv paddestoelenhuisje, appelsappakjeshuisjes maken..

En dan nog wat bedenken voor KDV.. zucht
argghhh. ben ik eens goed bezig (opruimen enzo) laat ik pot pindakaas vallen..... dat geeft fijne zooi zeg, met al die kleine splinters...
He gets Cees pindakaas uber alles, yuck.

Voor kdv gewoon lekker cakejes kopen/bakken en evt versieren met een foto van jess erin geprikt met een sateprikker.

Vanmiddag komt er een "vriendje" spelen.
Hoera voor Emma! (die nu al lekker ligt te slapen).

Josje is ze vandaag ook naar school geweest? Hoe vindt ze het eigenlijk op school.

Tim was vandaag heerlijk jarig. Helemaal blij met zijn belachelijk grote kado (lego trein). We zijn al begonnen met bouwen maar er zit nog wel een paar dagen werk in aangezien wij alleen assisteren. Hij heeft ook een mooie grote auto van Floor gekregen en daar is hij net zo gek mee.

Hij was wel eerst in de war vanmorgen want snapte even niet dat hij jarig was omdat zijn vriendjes nog niet zouden komen, haha. Hij had het toch wel snel door zodra hij kadootjes kreeg. Daarna naar school op een mooie stoel en met een muts op.

Morgen heeft hij carnavalsviering en wij mogen komen kijken. Ik ga dus lekker met Floor kijken (en janken waarschijnlijk).

Cees, alle pindakaas weer weg. Wat een vies klusje zeg. Zijn de mininegerzoenen goedgekeurd?

En heerlijk, nog maar 37 dagen tot de lente. Hier is alles weer wit en glad. Vanmorgen met de auto al een iets ruimere bocht genomen dan de bedoeling was, niets aan de hand, net jes op de weg gebleven maar had dit deze winter nog niet meegemaakt. Blegh, ben zo klaar met de kou.

Ik ga zo lekker naar bed.
Een dagje te laat.. maar Tim en Emma GEFELICITEERD!!!! En zo te lezen is Tim enorm verwend!!

Cees, pindakaas... jak.. dat is echt iets wat ik heel vies vind.. (en Marius het liefst elke dag op zijn brood eet )

Dit is niet mijn week... Ben blij dat ie voorbij is. Twee ontstoken ogen gehad, tweede gesprek sollicitatie ging goed (maar vanmorgen gebeld dat ik het niet ben geworden... overgekwalificeerd!!!), door mijn rug gegaan en Levi heeft sinds gisteren aan beide oren een oorontsteking die in beide oren gesprongen is... En gisteren heeft mijn wasmachine het begeven.. Ik zeg.. dit was even genoeg voor deze maand!!

Morgen wel mijn eerste les van mijn studie. Heel spannend allemaal. Dus ik ga vroeg slapen (kan er ook weinig meer gebeuren )
Oooh, Marlee eerst knuffelen:

Wat een snertweek! En arme guppie met dubbele oorontsteking.

Dan nog een verlate felicitatie voor Tim en Emma, gisteren ben ik niet langsgeweest.

Vish, hoe was de 'speeldate'? Lisa was toevallig gisteren voor het eerst bij een nieuw vriendinnetje spelen. Helaas vond dat meisje het toch wel erg moeilijk om haar speelgoed te delen...

Toen vriendlief haar ging ophalen heeft hij nog even het ijs getest: Niet dik genoeg! Hij stond tot zijn middel in het ijswater...

Cees, wat doe je nou zonder bolderkar? Wat onhandig.

En goed van Jes!
Daan gefeliciteerd!
Hieperdepiep voor Daan!!

Gefeliciteerd Daan, leuke dag gehad?

Vandaag in limburg bij schoonfamilie naar de optocht wezen kijken, leuk met al die sneeuw daar heen en dan bevriezen bij het kijken. Ben halverwege naar binnen gegaan omdat mijn voeten bij echt bevroren waren, wat deed dat zeer zeg.

Vent zit nu nog brak op de bank van gisteren, komt nog niet veel meer uit dan een boer of een scheet. Ach ja, is ook wel lekker rustig zo op valentijnsdag.

Ik ga maar lekker een boek lezen en op tijd naar bed, dan kan ik misschien nog een paar uurtjes zonder kind in mijn egien bed liggen. Floor begint vast vannacht weer te schreeuwen.

Nou ja, ik had een superleuk plaatje in het vorige bericht en nu laat ie hem niet meer zien. Gek hoor.

Haha Nic, moest lachen om je boer en scheet stukje! Ik heb er zooooo'n hekel aan als hork in het wilde weg scheten laat (en er nog trots op lijkt te zijn ook) maar besefte me dat ie niet boert. Gelukkig!

Hoe was Tim zijn carnaval?

Marlee, wat een pech.. wet van murphy noemen ze zoiets toch. niet dat het scheelt dat het een naam heeft.. en wat balen van die baan, je zag het zelf toch zitten? is eigenlijk discriminatie..

dikke knuf voor jou en je mannen.

wij hebben gister alleen carnaval gevierd. hork wilde eerst niet mee en toch zover gekregen en toen wilde jess na een uur al naar huis. nog over kunnen halen om naar ons oude stamcafe te gaan en daar hadden ze het wel leuk met de gokkasten en klimmen op de steigers. en mama had het ook errug naar dr zin, want was niet de bob! helaas kun je het met kids niet te laat maken.. heb weer ff geproefd van mijn oude leventje en mèn wat was dat lekker!

ik heb vrijdag met vis al ingedronken en half verkleed geoefend en stembanden los gemaakt, denk dat dat de sfeer vh weekend al bepaalde! (ik zat met laptop in slaapkamer met vis te chatten met mijn pinguin muts op. hork kwam binnen en dat hoofd van hem!!! :-) denk dat ie gelijk inschrijfformulier voor psych heeft aangevraagd!

en nu is het weekend al weer voorbij.. wat gaat t snel..

Hoera voor Daan, leuke verjaardag gehad?

Ha die casey, ik zie je al helemaal zitten achter de laptop :-) echt grappig! Maar lekker lijtk me dan, even weer je oude zelf zijn!

heb gisterochtend echt dikke ruzie gehad met lief. Ik mocht nog even blijven liggen (heel fijn natuurlijk) en hij met kids naar beneden. Maar die hadden continu ruzie en gillen endoen, en meneer zit gewoon lekker de krant te lezen en bemoeit zich er totaal niet mee. Nou ja, op die manier doe ik dus geen oog dicht, dus dat vond ik heeeeeel stom!

Marlee, wat balen van je baan zeg! En hoe is t met de gezondheid van de kids?

En nico is je man alweer up and running?
O ja, iemand nog een goede suggestie voor een leuke cd met kinderliedjes. We draaien nu telkens bert en ernie in de auto maar die ken ik echt uit mn hoofd... En ben vooral op zoek naar iets wat leuk is voor mannetje.
Tnx voor de felicitaties! Daan was echt jarig gisteren. En nu dus naar school. Gelukkig nog een redelijk relaxed dagje, zonder bso en overblijf vandaag. Tessel naar de creche, kan ik nog even wat nuttigs thuis doen.

Nitro, balen zeg, dat lief niks aan de herrie deed. Man kan dat hier soms ook doen, of alleen maar gaan mopperen. Of de kinderen juist "gezellig" bij ons in bed laten spelen...

Kinderliedjes... Hier zijn ze helemaal gek van Dirk Scheele en begint K3 ook te komen. Gisteren heeft Daan de cd met versjes en liedjes uit de oude doos gekregen, maar die heb ik nog niet gehoord. En we hebben een cd van boemretteketet, ook wel grappige liedjes. En van Bert en Ernie heb je natuurlijk heel veel verschillende cd's, daar kun je ook nog mee afwisselen...

Hier geen carnaval, is niet mijn ding zeg maar. Verkleden voor de kinderen vind ik prima, vandaag hadden ze op de creche ook weer wat. Tessel wilde in ieder geval wel als Nijntje verkleed. Het gaat iedere keer een beetje beter met wegbrengen, dus we houden hoop 't Is niet meer zo'n drama als in het begin, dat scheelt al heel veel.

Nu nog even wat doen, en dan straks maar weer naar school.

Lau, wanneer wil je deze week lopen? Donderdag gewoon weer?

Groetjes!
Nitro, K3 is hier helemaal in bij allebei. Kleintje Kaf moet ook heel leuk zijn (hebben er ook boekjes bij). Heb ook nog een andere cd over dieren, erg leuk. Kreeg ik ergens bij geloof ik. Die kan ik wel kopieren voor je en dan met de meeting meebrengen.

Man is weer opgeknapt, ach ja het is maar 1 keer in het jaar carnaval en hij heeft nog geholpen met de kids, had ik niet op gerekend.

Tim wil vanalles doen dus ga maar even een spelletje doen met hem. Vanmiddag nog even wat boodschappen doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven