Verliefd op personal trainer...

12-01-2010 21:00 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik post hier voor het eerst maar volg wel al heel lang topics op het forum. Ik ben een vrouw van 23 en ik merk dus dat ik verliefd ben geworden op een man die bij de sportschool werkt.

Ik zal proberen het verhaal niet te lang te maken, ik wil namelijk graag alles neertypen wat er voorgevallen is maar dat is echt te veel.

Het begon in september; toen ik lid werd bij de sportschool kreeg ik een introductie van die man, hij werkte er toen nog maar net. In plaats van de gebruikelijke intro van een half uur hebben we twee uur lang doorgebracht.

De dagen daarna dat ik kwam sporten (ong. 3/4 keer per week) en hij daar ook aan het werk was kwam hij altijd naar me toe, meestal ook meerdere keren tijdens 1 trainingssessie. De gesprekken waren altijd heel leuk, want we hebben echt belachelijk veel met elkaar gemeen.

Hij gaf me ook wel eens complimentjes, hij merkte het bijv. meteen op toen ik m'n haar eens anders had en zei dat hij 't zo leuk vond. Ik merkte dat ik steeds vaker ging sporten en ook steeds vaker aan hem dacht als ik niet bij de sportschool was.

Op een gegeven moment moest ik een maand weg voor mijn werk. In die periode heeft hij mij via internet wel eens een bericht gestuurd om te vragen hoe het ging.

Nou, ik ben natuurlijk een sufferd eerste klas, want ik kan er niet mee omgaan dat ik hem zo leuk vind. In de tijd dat ik weg was heb ik geprobeerd om die verliefdheid maar op te geven omdat ik toch niks durfde te ondernemen en mezelf dus alleen maar gek zat te maken, maar zo makkelijk ging het helaas niet. Toen ik weer terug was werkte hij daar niet meer dagelijks...

Dus om hem vaker te kunnen zien heb ik op een gegeven moment gevraagd of hij ook in het personal training programma zat en dat ik wel interesse had. Nou zo gezegd, zo gedaan en nu ben ik al een tijdje zijn 'cliënt'.

Maar wat dus mijn probleem nu is, is dat ik helemaal vast zit!

Ik weet niet of hij mij nou ook leuk vind, of dat het allemaal voor het werk is. Het is een heel aardige, sociale jongen maar komt echt niet over als een womanizer en ik heb hem vanaf het begin af aan nog nooit naar andere vrouwen toe zien gaan zoals hij altijd naar mij kwam/komt.

Ik durf ook niet te flirten, ik durf niet eens te vragen of hij een vriendin heeft! Ik probeer er wel vaak achter te komen door bij alles wat hij vertelt wat hij gedaan heeft te vragen met wie dan, maar het antwoord is altijd: 'met vrienden'.

Ik kan hem niet mee uitvragen want het kan zijn dat hij nee zegt alleen al omdat we een zakelijk verband aan zijn gegaan. En als hij nee zegt ben ik zo teleurgesteld en schaam ik me zo dat ik waarschijnlijk niet meer durf te gaan sporten daar.

Ehm ja dus wat vraag ik nu eigenlijk aan jullie? Op zich ben ik sowieso benieuwd naar jullie mening hierover.

Wat ik ook heel goed kan gebruiken zijn tips, zij het dat ik het echt moet vergeten (wat ik ook al geprobeerd heb) of misschien tips over hoe ik wat meer kan flirten zonder heel erg direct te zijn.

Nou goed alle input is meer dan welkom want ik weet gewoon niet meer wat ik met mezelf aanmoet!
Veel plezier vrijdag, idd gewoon ff zeggen: had er zelf helemaal niet aan gedacht, maar je collega betrapte ons beetje en toen zei ze dat ze dacht dat je een vriendin had. Niet zeggen: is dat zo, moet ik me zorgen maken.. gewoon als mededeling neerleggen, je maakt je natuurlijk helemaaaaal geen zorgen.

En die collega heeft het toch precies zo gezegd? Hoef je die ook niet te beschermen vind ik

(edit: laatste blz's niet gelezen, dus bericht ff veranderd)
Ik zou me er ook niet gelijk zorgen overmaken. Zoals anderen ook al zeggen, misschien is het wel verouderd. Het is zonde dat je conclusies trekt uit dingen die niet waar zijn en dat het dan allemaal verkeerd loopt.

Ik kan me wel voorstellen dat het wel een beetje als een tegenslag voelde. In de loop van de gesprekken en zal het wel loslopen en vraag je het hem gewoon.

Volgens mij heb je nl al dingen aan hem gevraagd, die je eigenljik van te voren niet aan hem durfde te vragen!

Zoals bijv dat je hem thuis uitnodigde om te lunchen!

Ben benieuwd naar het verloop!

Het ziet er allemaal rooskleurig uit, ga der voor!
quote:MarlaSinger schreef op 03 februari 2010 @ 21:54:

Oke ik ben weer tot rust gekomen, jullie kunnen zo heerlijk relativeren . Het was wel even een heftige reactie, maar dat kwam doordat ik eigenlijk al zo'n houding had van 'te mooi om waar te zijn' en omdat zij me zo bot aansprak erop.

Ik heb inderdaad even gekeken en zijn hyvespagina stamt nog uit 2005, dus hij zal toen vast wel een vriendinnetje gehad hebben . Ik zou er zelf ook niet aan denken om zoiets aan te passen en eigenlijk niet eens weten hóe, dus ik ga er voorlopig even vanuit dat dat het is. Ik heb daarna pas eens gekeken wat er eigenlijk op mijn eigen hyve stond.

Wat wel nog knaagt is dat je als collega's toch misschien wat meer van elkaar weet. Van je collega's weet je meestal wel ongeveer of ze een relatie hebben, komt altijd wel eens naar boven.

Nou goed ik zet het lekker van me af, erover piekeren leidt toch niet tot het antwoord. Ik vraag het vrijdag wel aan hem! Of morgen... ik zal hem vast wel zien tijdens het sporten.(Mosterd) Ach meid, in een sportschool wordt er altijd geroddeld -> collega's en klanten. Maar ook concurentie, jaloezie enz.

Daar onstaan wat romances.

En tijdens het sporten wordt er naar elkaar gekeken, vooral getrainde (niet overdreven) gespierde lichamen.

Niet teveel piekeren, hoor.

Misschien is die club wel aangesloten op:

http://nl.nl.mysportspage.eu/index

Mocht het zo zijn, dan kan je als lid van die sportschool je aanmelden.

Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ik zag hem vandaag weer Toen ik binnenkwam zat hij toevalligggg met die Tuthola van gisteren te praten. Ik ben er maar snel langs gelopen met een normale hoi, maar van binnen was er toch een klein flipmomentje. Ze zaten namelijk nogal dicht bij elkaar en zij keek ontzettend tevreden naar me.

Nadat ik omgekleed was stond hij bij het bord direct naast de kleedkamer en zeidie: dag mevrouw, ik stond op je te wachten. En kreeg ik weer zo'n lieve kus

Hij kwam me even gezelschap houden voor hij weer aan de slag moest en vertelde toen dat die Bitchface hem had gevraagd of hij haar kon trainen Ik greep het meteen aan om een soort van luchtig te zeggen dat ik haar gister toevallig had gesproken en dat ze trouwens nog tegen me zei dat hij een vriendin zou hebben. Hij wist niet hoe ze erbij kwam (ik heb niks over hyves gezegd, vond het zo kinderachtig allemaal).

Maar goed mijn irritatie jegens mevrouw Tuthola van Bitchface begint wel te groeien Ik wil dat ze weggaat!

Ik weet ook wel dat ik hier wel aan mag wennen, weet niet hoe lang dit allemaal gaat duren (laaang hoop ik hihi). Hij zal altijd wel meiden achter zich aan krijgen, ik ben tenslotte niet de enige met ogen in d'r hoofd. Dus ik laat het los en ga morgen lekker naar de bios met een heerlijke man
Veel plezier in de bios!

Laat je niet gek maken door die jaloerse vrouwtje.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Heb je trouwens netjes opgelost, hij ontkende dat hij een vriendin had mag ik hopen?
Tuthola is gewoon jaloers dat hij jou wel leuk vindt.Niks van aantrekken.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Kijk, het misverstand is al opgelost!

Zij is dus wel werkzaam daar maar niet als trainster? Weet je wat hij geantwoord heeft aan haar?

Hij heeft voor jou gekozen dus maak je er niet te druk om. Maar ik snap wel dat je liever hebt dat ze ophoepelt
Hey Marla,

Mevrouw T. van Bitchface is gewoon overduidelijk JALOERS. Ze hoopt dat haar nu hetzelfde overkomt als bij jou. Maar niet dus, anders had hij toen al interesse getoond en dat heeft hij dus niet gedaan. Mevrouw T. van Bitchfase kan het dus shaken.

Veel plezier bij Avatar!
Yes...zie je wel...joh...hij is verliefd op jou hoor....hij komt niet echt over als een player zoals hij ook om je heen draaide...er zullen vast nog wel meer meiden een crush op hem hebben....snap best dat nu je zo heel erg verliefd bent dat je heel onzeker bent.....maar boven staan hoor!!!
Oh wat erg van Bitchface! In paniek raken als ze een gestolen kusje ziet en dan al haar bitchpowerrrr inzetten!

Misschien na de bios tijdens een drankje toch vragen of hij al een beslissing over het trainingsverzoek heeft genomen en dat je haar opmerking als vervelend hebt ervaren. Trekt hij heus wel zijn conclusies uit, niet? En vooral: heel veel zoenen met hem!

En dames hier: wie gaan er morgen nog meer naar Avatar, als we hier een delegatie in elke stad kunnen rondbreien kunnen we die knapperd en zijn smile naar jou hier uitgebreid bespreken!
P.s. durven zoenen op zijn werk lijkt mij héél een goed teken!
quote:margot73 schreef op 04 februari 2010 @ 21:08:En dames hier: wie gaan er morgen nog meer naar Avatar, als we hier een delegatie in elke stad kunnen rondbreien kunnen we die knapperd en zijn smile naar jou hier uitgebreid bespreken!
Hahaha ik zie het al helemaal gebeuren. In de rij bij de popcorn: "Goh, jij bent gespierd. Sportleraar zeker?"

Veel plezier MS!!
MS, heel veel plezier vandaag!

Geniet ervan en van elkaar!
Ben nog ff speciaal ingelogd om jou een heel geweldig fijne romantische superavond te wensen! Ben benieuwd of je ons morgen kunt vertellen waar de film over gaat....
De film duurt ontzettend lang, dus tijd genoeg om ook elkaar de nodige aandacht te geven en sommige stukken kun je makkelijk overslaan zonder de draad van het verhaal kwijt te raken.

Maar waarschijnlijk zit je al lekker in de bios met je vlam... Ben benieuwd hoe je het hebt en geniet er onwijs van!!!

(En maak in gedachten een lange neus naar Bitchface)
Ik hoop eigenlijk dat we Marla hier morgen pas weer zien
Nee, niet morgen!

Vannacht wanneer hij slaapt en zij het bed is uitgeslopen om ons te updaten!
Marla, wakker worden.... en vertellen:)
***F5 F5 F5***

Joehoe, Maria, meldingsplicht
Mmmm, dat is goed gegaan: Marla is niet alleen (&) thuis anders was ze hier al langs gekomen!
MS, ben benieuwd zoals velen hier, hoe was het?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Nou, kom op Marla!

Ik ben zo benieuwd naar hoe je date was?!

Of liggen jullie nog in bed?
aaaah Marla!??? Nagels afgevreten hier, of ben je nu samen aan het bitterballen na het vanmorgen eieren bakken? Is alles goed gegaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven