Verliefd op personal trainer...

12-01-2010 21:00 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik post hier voor het eerst maar volg wel al heel lang topics op het forum. Ik ben een vrouw van 23 en ik merk dus dat ik verliefd ben geworden op een man die bij de sportschool werkt.

Ik zal proberen het verhaal niet te lang te maken, ik wil namelijk graag alles neertypen wat er voorgevallen is maar dat is echt te veel.

Het begon in september; toen ik lid werd bij de sportschool kreeg ik een introductie van die man, hij werkte er toen nog maar net. In plaats van de gebruikelijke intro van een half uur hebben we twee uur lang doorgebracht.

De dagen daarna dat ik kwam sporten (ong. 3/4 keer per week) en hij daar ook aan het werk was kwam hij altijd naar me toe, meestal ook meerdere keren tijdens 1 trainingssessie. De gesprekken waren altijd heel leuk, want we hebben echt belachelijk veel met elkaar gemeen.

Hij gaf me ook wel eens complimentjes, hij merkte het bijv. meteen op toen ik m'n haar eens anders had en zei dat hij 't zo leuk vond. Ik merkte dat ik steeds vaker ging sporten en ook steeds vaker aan hem dacht als ik niet bij de sportschool was.

Op een gegeven moment moest ik een maand weg voor mijn werk. In die periode heeft hij mij via internet wel eens een bericht gestuurd om te vragen hoe het ging.

Nou, ik ben natuurlijk een sufferd eerste klas, want ik kan er niet mee omgaan dat ik hem zo leuk vind. In de tijd dat ik weg was heb ik geprobeerd om die verliefdheid maar op te geven omdat ik toch niks durfde te ondernemen en mezelf dus alleen maar gek zat te maken, maar zo makkelijk ging het helaas niet. Toen ik weer terug was werkte hij daar niet meer dagelijks...

Dus om hem vaker te kunnen zien heb ik op een gegeven moment gevraagd of hij ook in het personal training programma zat en dat ik wel interesse had. Nou zo gezegd, zo gedaan en nu ben ik al een tijdje zijn 'cliënt'.

Maar wat dus mijn probleem nu is, is dat ik helemaal vast zit!

Ik weet niet of hij mij nou ook leuk vind, of dat het allemaal voor het werk is. Het is een heel aardige, sociale jongen maar komt echt niet over als een womanizer en ik heb hem vanaf het begin af aan nog nooit naar andere vrouwen toe zien gaan zoals hij altijd naar mij kwam/komt.

Ik durf ook niet te flirten, ik durf niet eens te vragen of hij een vriendin heeft! Ik probeer er wel vaak achter te komen door bij alles wat hij vertelt wat hij gedaan heeft te vragen met wie dan, maar het antwoord is altijd: 'met vrienden'.

Ik kan hem niet mee uitvragen want het kan zijn dat hij nee zegt alleen al omdat we een zakelijk verband aan zijn gegaan. En als hij nee zegt ben ik zo teleurgesteld en schaam ik me zo dat ik waarschijnlijk niet meer durf te gaan sporten daar.

Ehm ja dus wat vraag ik nu eigenlijk aan jullie? Op zich ben ik sowieso benieuwd naar jullie mening hierover.

Wat ik ook heel goed kan gebruiken zijn tips, zij het dat ik het echt moet vergeten (wat ik ook al geprobeerd heb) of misschien tips over hoe ik wat meer kan flirten zonder heel erg direct te zijn.

Nou goed alle input is meer dan welkom want ik weet gewoon niet meer wat ik met mezelf aanmoet!
Buurman, tandarts, dierenarts, personal trainer
vraag of ie een keer wat met je wil gaan drinken/eten/stappen/biosje
quote:Star schreef op 12 januari 2010 @ 21:05:

Buurman, tandarts, dierenarts, personal trainer bn-er
Ah ja, Andries Knevel nog vergeten.
quote:dangeensuus schreef op 12 januari 2010 @ 21:06:

[...]

bn-erWat bedoelen jullie met deze reacties?
Ga na afloop van het sporten rustig douchen en relaxed in de lounge of aan de bar zitten.

Hebben ze daar een gezellige kantine? Dan zal het vast niet erg zijn.

Als hij klaar is met werken zal hij (bij interesse) naast jou komen zitten.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Misschien organiseert de sportschool ook bijzondere evenementen zoals een spinningevent voor het goede doel bijvoorbeeld.

Vraag ernaar en schrijf je in (in de hoop daar ook hem tegen het lijf te lopen)
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Jaja007 schreef op 12 januari 2010 @ 21:08:

Ga na afloop van het sporten rustig douchen en relaxed in de lounge of aan de bar zitten.

Hebben ze daar een gezellige kantine? Dan zal het vast niet erg zijn.

Als hij klaar is met werken zal hij (bij interesse) naast jou komen zitten.:D Ze hebben niet echt een kantine, wat tafeltjes en stoelen maar niet echt een plek om een tijdje te blijven zitten. En ik ben er eigenlijk nooit als hij klaar is met werken, vanwege mijn eigen baan :(
quote:MarlaSinger schreef op 12 januari 2010 @ 21:08:

[...]

Wat bedoelen jullie met deze reacties?Schande he, ben je hier voor t eerst, is er geen touw aan vast te knopen;-) Zie ander topic; met welke bn-er zou jij willen seksen
En dan vanuit een andere invalshoek:

Barmannen; ski -lerararen en portiers.
quote:Star schreef op 12 januari 2010 @ 21:05:

Buurman, tandarts, dierenarts, personal trainer
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
waarom vraag je hem niet mee uit?
Als jullie belachelijk veel gemeen hebben moet je toch wel een keer kunnen uitvogelen of hij een vriendin heeft? Gewoon met een grapje zoiets als 'goh, jouw vriendin boft maar met jou' of zeggen als jullie het over vakantie oid hebben 'als je nog een reisgenoot zoekt, dan bel je maar!'.

Hou het luchtig, dan ga je niet voor schut als hij toch een vriendin blijkt te hebben/het heel anders bedoeld dan jij nu voelt/je verblind bent en niet ziet dat hij ook zo aardig is tegen andere (vrouwelijke) klanten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:MarlaSinger schreef op 12 januari 2010 @ 21:12:

[...]

:D Ze hebben niet echt een kantine, wat tafeltjes en stoelen maar niet echt een plek om een tijdje te blijven zitten. En ik ben er eigenlijk nooit als hij klaar is met werken, vanwege mijn eigen baan :(Meldt je eens ziek
Omdat ik:

- niet weet of hij nou een vriendin heeft of niet

- bang ben om afgewezen te worden

- altijd hevig reageer op afwijzingen --> wss dus mn gezicht een tijdlang niet durf te vertonen bij de sportschool

- hem nu heb ingehuurd en het dus raar vind om hem mee uit te vragen

- dat echt niet durf, geloof mij dangeensuus, ik loop er elke dag mee in mijn hoofd, in het begin had ik nog de illusie dat ik het wel zou durven. Elke keer als er een stilte viel in het gesprek en ik het kon vragen kreeg ik het gevoel dat ik moest overgeven (a la southpark )
Okee marla, maar als je het niet vraagt.....zul je het nooit weten

trek je stoute sneakers aan en geef hem desnoods een kaart als je weggaat
Haha maar ik duuurfff niet dangeensuus. Nee je hebt een punt want ik blijf maar sukkelen.

Maar als ik in die blauwe ogen kijk kan ik alleen maar onzin uitkramen....

Ik denk dat ik eerst probeer uit te vogelen of hij een vriendin heeft, lijkt me handig en dan maar niet zoals ik het eerst deed maar zoals himalaya zei.

Maar vinden jullie dat ik dan dat trainingsprogramma met hem beter kan stoppen of niet?
Vraag gewoon terloops een keer of hij een vriendin heeft.

Als hij ja zegt dan weet je dat en dan hoef je er verder geen tijd of energie meer in te steken.

Het is echt geen afgang hoor als hij zegt dat ie een vriendin heeft!!

Als hij geen vriendin heeft dan zeg je na het sporten tegen hem: zeg, heb je eens een keer zin om wat te gaan drinken?

Je zegt dat jullie leuke gesprekken hebben, dus hij vindt het misschien ook wel gezellig om wat te drinken

Bekijk het zo: Als je niks doet zal je nooit weten of het iets kan worden. Als je actie onderneemt kan het wat worden, maar het kan ook een lichte afgang zijn. Je legt geen liefdesverklaring af dus zo erg zal de afgang niet zijn!
Blijkbaar heb je wel jouw emailadres gegeven, want anders had hij niet via mail kunnen vragen hoe het met je gaat....

Dan stuur je toch een grappig mailtje? Want dan heb jij ook zijn mailadres....

Even ter info: Ik sport ook 4 x per week en de trainers/instructeurs zijn tegen (bijna) iedereen aardig, belangstellend en vriendelijk, dat hoort bij hun werk. Er viel de instructeur zelfs op dat ik nieuwe sportschoenen had....daar zoek ik niks achter.
Ik zou starten met een flirt cursus. Want bij deze man lijkt me de drempel wel heel erg laag. Je ziet hem vaak en hebt intensief contact. Dus als het dan niet lukt om de drempel over te stappen moet je misschien eerst even aan je flirt techniek sleutelen. Succes!
Eerst wachten tot je strak wordt, als hij zelf niks onderneemt wil hij je echt niet!
Nammma; ik ben ook erg bang om een bord voor m'n kop te hebben wat dit betreft dus ik doe echt geen aannames dat hij ook iets in mij ziet. Ik besef goed dat het bij hun werk hoort om aardig te zijn. Buiten dat is hij wel aardiger en meer belangstellend dan alle anderen, maar goed dat kan ook zijn karakter zijn.

Was ik er maar zo zeker over, dan durfde ik wel wat te ondernemen.

Over de mail durf ik dan nét iets meer inderdaad, probleem is alleen dat hij op emails niet snel reageert, alleen op smsjes reageert hij altijd meteen.

Blob; een flirtcursus zou ik nog niet eens zo gek vinden. Ik heb bijna nooit problemen met flirten, tenzij ik er dus zo lang mee wacht en het zo groot laat worden zeg maar.

De conclusie die ik uit alle reacties trek is dat ik gewoon wat moet proberen want 'niet geschoten is altijd mis...'

Ik weet dat ook wel maar om over die drempel te komen om wat te zeggen in die richting vind ik lastig.

Ik ben zo bang dat ik die soort van leuke dynamiek zal verpesten mocht hij negatief reageren.
Jeetje meid, je hebt zijn mail, je hebt zijn telefoonnummer...een keer smsen dat je graag wil afspreken om een nieuw schema te maken in de kroeg?
Iedereen verbaast zich er zo over dat ik niks durf te doen, maar zijn jullie allemaal wel zulke helden dan? Dat jullie direct zeggen hoe en wat? Schijt aan eventuele afwijzingen?

En dan de volgende dag gewoon weer lekker samen sporten alsof er niks gebeurd is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven