Verliefd op personal trainer...

12-01-2010 21:00 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik post hier voor het eerst maar volg wel al heel lang topics op het forum. Ik ben een vrouw van 23 en ik merk dus dat ik verliefd ben geworden op een man die bij de sportschool werkt.

Ik zal proberen het verhaal niet te lang te maken, ik wil namelijk graag alles neertypen wat er voorgevallen is maar dat is echt te veel.

Het begon in september; toen ik lid werd bij de sportschool kreeg ik een introductie van die man, hij werkte er toen nog maar net. In plaats van de gebruikelijke intro van een half uur hebben we twee uur lang doorgebracht.

De dagen daarna dat ik kwam sporten (ong. 3/4 keer per week) en hij daar ook aan het werk was kwam hij altijd naar me toe, meestal ook meerdere keren tijdens 1 trainingssessie. De gesprekken waren altijd heel leuk, want we hebben echt belachelijk veel met elkaar gemeen.

Hij gaf me ook wel eens complimentjes, hij merkte het bijv. meteen op toen ik m'n haar eens anders had en zei dat hij 't zo leuk vond. Ik merkte dat ik steeds vaker ging sporten en ook steeds vaker aan hem dacht als ik niet bij de sportschool was.

Op een gegeven moment moest ik een maand weg voor mijn werk. In die periode heeft hij mij via internet wel eens een bericht gestuurd om te vragen hoe het ging.

Nou, ik ben natuurlijk een sufferd eerste klas, want ik kan er niet mee omgaan dat ik hem zo leuk vind. In de tijd dat ik weg was heb ik geprobeerd om die verliefdheid maar op te geven omdat ik toch niks durfde te ondernemen en mezelf dus alleen maar gek zat te maken, maar zo makkelijk ging het helaas niet. Toen ik weer terug was werkte hij daar niet meer dagelijks...

Dus om hem vaker te kunnen zien heb ik op een gegeven moment gevraagd of hij ook in het personal training programma zat en dat ik wel interesse had. Nou zo gezegd, zo gedaan en nu ben ik al een tijdje zijn 'cliënt'.

Maar wat dus mijn probleem nu is, is dat ik helemaal vast zit!

Ik weet niet of hij mij nou ook leuk vind, of dat het allemaal voor het werk is. Het is een heel aardige, sociale jongen maar komt echt niet over als een womanizer en ik heb hem vanaf het begin af aan nog nooit naar andere vrouwen toe zien gaan zoals hij altijd naar mij kwam/komt.

Ik durf ook niet te flirten, ik durf niet eens te vragen of hij een vriendin heeft! Ik probeer er wel vaak achter te komen door bij alles wat hij vertelt wat hij gedaan heeft te vragen met wie dan, maar het antwoord is altijd: 'met vrienden'.

Ik kan hem niet mee uitvragen want het kan zijn dat hij nee zegt alleen al omdat we een zakelijk verband aan zijn gegaan. En als hij nee zegt ben ik zo teleurgesteld en schaam ik me zo dat ik waarschijnlijk niet meer durf te gaan sporten daar.

Ehm ja dus wat vraag ik nu eigenlijk aan jullie? Op zich ben ik sowieso benieuwd naar jullie mening hierover.

Wat ik ook heel goed kan gebruiken zijn tips, zij het dat ik het echt moet vergeten (wat ik ook al geprobeerd heb) of misschien tips over hoe ik wat meer kan flirten zonder heel erg direct te zijn.

Nou goed alle input is meer dan welkom want ik weet gewoon niet meer wat ik met mezelf aanmoet!
Gewoon vragen!

Je zou kunnen bellen (niet smssen!), en kunnen zeggen dat z'n hyves pagina nodig moet worden bijgewerkt.

iig niet gaan panieken nu.

Je weet nog niks zeker!
Misschien heeft hij dat op hyves gezet om van die bemoeizuchtige collega af te komen
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Oke ik ben weer tot rust gekomen, jullie kunnen zo heerlijk relativeren . Het was wel even een heftige reactie, maar dat kwam doordat ik eigenlijk al zo'n houding had van 'te mooi om waar te zijn' en omdat zij me zo bot aansprak erop.

Ik heb inderdaad even gekeken en zijn hyvespagina stamt nog uit 2005, dus hij zal toen vast wel een vriendinnetje gehad hebben . Ik zou er zelf ook niet aan denken om zoiets aan te passen en eigenlijk niet eens weten hóe, dus ik ga er voorlopig even vanuit dat dat het is. Ik heb daarna pas eens gekeken wat er eigenlijk op mijn eigen hyve stond.

Wat wel nog knaagt is dat je als collega's toch misschien wat meer van elkaar weet. Van je collega's weet je meestal wel ongeveer of ze een relatie hebben, komt altijd wel eens naar boven.

Nou goed ik zet het lekker van me af, erover piekeren leidt toch niet tot het antwoord. Ik vraag het vrijdag wel aan hem! Of morgen... ik zal hem vast wel zien tijdens het sporten.
Ja, bovendien... stel dat hij wel een vriendin zou hebben... dan gaat hij er dus heel makkelijk vanuit dat jij inderdaad geen berichten op zijn Hyves zet zomaar en dat die collega dus niet weet wie die vriendin dan zou zijn... Kortom: wacht het rustig even af. Als je er erg mee zit zou ik het rustig aankaarten en anders zou ik het gewoon vrijdag eens bespreekbaar maken.
Ik vond het plan van Jaja ook een goeie, maar toen ik op zijn hyves kwam zag ik dat ik hem niet kon krabbelen. We zijn wel vrienden maar blijkbaar staan de krabbels op geheim voor iedereen. Best apart, in het slechtste geval betekent het dat hij wellicht wel iets te verbergen heeft.
Marla ik zou mrgen tijdens het sporten (of vrijdag) aankaarten wat zijn collega heeft gezegd. doe je het via Hyves dan "zoek je hem zo op" . Laat het een beetje natuurlijk lijken want waarschijnlijk is er niks aan de hand. Het siert hem als hij het op hyves heeft laten staan dan gedraagt hij zich in de liefde niet als een wanhopige don juan
Ik denk dat hij dat gewoon heeft vergeten te veranderen en anders vraag je t m gewoon heb je t volste recht toe
Of hij heeft hem net aangepast........... hij heeft sinds dinsdagmiddag een relatie.............
Whahaha arrasje, thee op m'n beeldscherm, thanks!
Ik zou er niet zo zwaar aan tillen. Ik heb het (profiel hyves) standaard op getrouwd staan (ben nooit getrouwd geweest). Nu heb ik een lieve vriend en ben maar blij dat hij niet eerst op hyves heeft gekeken.
Een vraagje trouwens MS heeft PT een zachte g maar ook een harde l...?

:-)
Grote kans dat die collega jaloers is. En krabbels geheim kan allerlei redenen hebben. Ik heb ook wel eens een periode gehad dat ik het niet prettig vond dat mensen alles konden lezen en het kan natuurlijk ook een principekwestie zijn. Ik heb hier wel eens een topic gespot over krabbels lezen op andermans profiel geloof ik. Kan ook best geinig zijn, maar misschien heeft hij daar geen trek in. Of heeft die collega zich al eens eerder ergens tegenaan bemoeid.

En o ja: ik vergat het ook aan te passen op Hyves, toen ik weer single was. Het staat inderdaad niet voorop, dus ik wist helemaal niet dat ik het ingevuld had. Kwam er pas na een paar maanden achter omdat ik een jongen leuk vond en per toeval uitvond dat je 'relatie' vindt door op 'meer informatie' (of zoiets) te klikken....
Ook ik zou hem het voordeel van de twijfel geven.

Vraag het hem gewoon en anders kun je bij een andere collega eens vissen?
Je bent nu erg onzeker, doordat je niet op hyves kunt krabbelen heeft hij wat te verbergen......stop met die beren op de weg te zien.....geniet ervan, kijk eens hoe ver je al gekomen bent, 1e date gehad, gezoend, geeft je op zijn werk een kusje in het openbaar, 2e date op zak.......je wilt toch niet dat hij je een zeurwijf gaat noemen, geef hem het voordeel van de twijfel zeg, volgens mij verdient hij dat.
quote:badmeester schreef op 03 februari 2010 @ 23:34:

:-)Het zal wel een mannending zijn dat jullie dat zooo ontzettend grappig vinden....
Vind jij dat nummer dan niet ontzettend grappig yoyo?
quote:badmeester schreef op 04 februari 2010 @ 08:52:

Vind jij dat nummer dan niet ontzettend grappig yoyo?Nee...

:-)

Ik weet niet hoe ik hierop moet reageren, badmeester

Hij heeft net als ik een harde g en rollende r, carnavalsnummers

@ yoyo; een zeurwief ben ik alleen op het forum natuurlijk, tegenover hem de koelheid zelve
quote:MarlaSinger schreef op 04 februari 2010 @ 09:44:

Ik weet niet hoe ik hierop moet reageren, badmeester

Hij heeft net als ik een harde g en rollende r, carnavalsnummershttp://www.youtube.com/watch?v=KPhfFlgJn5o

Weet je nu wel hoe je moet reageren?
Hoi Marla,

Pfffff waar bemoeit die collega zich mee? Wat voor boodschap heeft zij er nou weer aan om te melden dat PT een vriendin heeft? Jaloers wijf, ze houdt hem gewoon steeds angstvallig in de gaten omdat ze hem zelf wil, anders was dat stiekeme kusje van jullie haar nooit opgevallen.

Ik had trouwens bijna precies hetzelfde toen mijn vriend en ik begonnen te scharrelen! Was er ook een collega van hem die gewoon keihard tegen mij zei: "oohhh was jij dat met .....??! Ik herkende je niet, dacht dat het 1 van zijn vele sletjes was...."

Zij bleek ook jaloers te zijn want ze had er alles aan gedaan om hem te veroveren. Is haar dus niet gelukt, hehe;-)

Ik zou hem vrijdag gewoon tussen neus en lippen vragen: Goh je bent wel single toch? Zoiets.....

En laat die collega maar in haar sop gaar koken.
quote:arrasje schreef op 03 februari 2010 @ 22:42:

Of hij heeft hem net aangepast........... hij heeft sinds dinsdagmiddag een relatie.............Daar dacht ik ook al aan!

:-)Wat een enorm sneu nummer zeg, die 'clip' is zo mogelijk nog sneuer!
Hmmm, ik snap je onzekerheid. Weet je wat ik zou doen? Net doen of je neus bloed. Vertel hem dat je toch zoiets geks hebt meegemaakt... Collega Truus kwam naar je toe en zag dat jullie elkaar zoende en zei toen dat hij een relatie had.
dit is precies wat ik ook zou doen toffifee. Lijkt er idd op dat zij behoorlijk jaloers is.
Je kan toch eerlijk zeggen dat die collega dacht dat hij een relatie had, en dat gezegd heeft.

Je hoeft haar er niet bij zwart te maken (ze heeft toch niet iets heel lulligs gezegd)

Ik kan me haar verhaal ook wel voorstellen: ziet leuke mannelijke collega, even checken, helaas bezet, afblijven, afblijven en dan blijkt dat ie helemaal niet bezet was. Die baalt als een stekker natuurlijk.

Goed dat je gisteren wat gekalmeerd bent en niet als een dwaas hebt geSMSt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven