Jezus te paard!!!
vrijdag 5 februari 2010 om 10:56
Lol Eleo, ik heb alleen maar goede bevallingsverhalen. Vier keer gedaan, vier keer ongeschonden uit de strijd gekomen , vier keer binnen een poep en een scheet ( op dochterlief na, daar gingen artsen zich er mee bemoeien wat totaal overbodig was en de zaak dus enigszins lastiger maakte)
El, jij schopt af, en ik vul aan!
El, jij schopt af, en ik vul aan!
vrijdag 5 februari 2010 om 11:02
Ik snap je helemaal Suus, echt helemaal.... sommigen zijn echt eikels. ook die vloerhoer van mij, ongekend hoe ze denken met sommige dingen weg te komen. Ik heb van de week een brief laten sturen uit naam van mijn advocaat, dat ze sinds afgelopen november de kans hebben gehad om langs te komen om de 'laatste dingen' af te ronden mbt mijn vloer. Dat hebben ze niet gedaan, dus nu ga ik ervan uit dat ze dat ook niet meer van plan zijn, gezien geen enkele reactie vanuit hen. Dat betekent dat ik ze niet meer over de vloer wil hebben en dat ik mijn restant factuur a 1000 euro ook niet betaal. Opzouten.
Voor het eerst ging mijn advocaat van de rechtsbijstand met me akkoord, hij heeft nu ook wel door dat het eikels zijn, daar heb ik lang over moeten doen om hem daarvan te overtuigen. Ben benieuwd of ik nog iets hoor van ze. Hoeren.
Jouw hufters klinken ook om te kotsen, zo erg hoe ze met je om denken te kunnen gaan. Alsof je van gisteren bent en niet snapt hoe de wereld werkt, donder op man. fouten maken doen we allemaal, de manier hoe je ze oplost, dat ligt zo uiteen, laat je niet naaien, maar dat geloof ik ook niet bij jou. En gewoon lekker koffie geven die gasten, heb je ze altijd aan jouw hand.
Leo, zo'n topic zou wel fijn zijn ja, zeker voor a.s. moeders zoals ik.
Zusenzo, ik rijd al op een zeiltje in mijn eigen auto en zal dat ook bij hem doen. Mijn verloskundige heeft namelijk gezegd dat ik zoveel vruchtwater heb dat als mijn vliezen breken in bed, dat het zelfde gevoel zal geven als een duik in het golfslagbad van Centerparcs (vond dat wel grappig)
Dus het zeiltje sleep ik gewoon mee, zonde van mijn auto als het daarin breekt.
Voor het eerst ging mijn advocaat van de rechtsbijstand met me akkoord, hij heeft nu ook wel door dat het eikels zijn, daar heb ik lang over moeten doen om hem daarvan te overtuigen. Ben benieuwd of ik nog iets hoor van ze. Hoeren.
Jouw hufters klinken ook om te kotsen, zo erg hoe ze met je om denken te kunnen gaan. Alsof je van gisteren bent en niet snapt hoe de wereld werkt, donder op man. fouten maken doen we allemaal, de manier hoe je ze oplost, dat ligt zo uiteen, laat je niet naaien, maar dat geloof ik ook niet bij jou. En gewoon lekker koffie geven die gasten, heb je ze altijd aan jouw hand.
Leo, zo'n topic zou wel fijn zijn ja, zeker voor a.s. moeders zoals ik.
Zusenzo, ik rijd al op een zeiltje in mijn eigen auto en zal dat ook bij hem doen. Mijn verloskundige heeft namelijk gezegd dat ik zoveel vruchtwater heb dat als mijn vliezen breken in bed, dat het zelfde gevoel zal geven als een duik in het golfslagbad van Centerparcs (vond dat wel grappig)
Dus het zeiltje sleep ik gewoon mee, zonde van mijn auto als het daarin breekt.
DTEEZ!
vrijdag 5 februari 2010 om 11:04
Lol Djoels, heb je geen teiltje wat je mee kunt nemen, gewoon met een riem onder je kont vastmaken 
Ik vond het breken van de vliezen een verademing, het voelde zo schoon gelijk ( na de geboorte van de placenta helemaal), zo heerlijk om weer in je eentje te douchen ( spiegel even afplakken om trauma te voorkomen). Echt genieten om weer gewoon te kunnen ademen, eten, lopen, bukken en slapen. Hoe fijn het ook was mijn lijf te delen, wat was ik blij dat het weer van mij was!
Ik vond het breken van de vliezen een verademing, het voelde zo schoon gelijk ( na de geboorte van de placenta helemaal), zo heerlijk om weer in je eentje te douchen ( spiegel even afplakken om trauma te voorkomen). Echt genieten om weer gewoon te kunnen ademen, eten, lopen, bukken en slapen. Hoe fijn het ook was mijn lijf te delen, wat was ik blij dat het weer van mij was!
vrijdag 5 februari 2010 om 12:03
quote:Djoels schreef op 05 februari 2010 @ 10:41:
Schuddebuik, fijn weekend, we zullen het zien maandag!
Suus, jezus. Wat een ongelofelijke hoeren zeg die prutsers.
Wat kut man. En nu, wat bieden ze aan om te vergoeden of vinden ze niet dat ze fout zitten (zoals die vloerhoeren van mij).
Heb je toch echt de tyfus over in dan of niet? Bah!
Die taal mag straks niet meer he
Schuddebuik, fijn weekend, we zullen het zien maandag!
Suus, jezus. Wat een ongelofelijke hoeren zeg die prutsers.
Wat kut man. En nu, wat bieden ze aan om te vergoeden of vinden ze niet dat ze fout zitten (zoals die vloerhoeren van mij).
Heb je toch echt de tyfus over in dan of niet? Bah!
Die taal mag straks niet meer he
I only get one shot at life - so I shoot to kill
vrijdag 5 februari 2010 om 12:05
quote:dangeensuus schreef op 05 februari 2010 @ 11:59:
Zie je wel Leo, het loopt storm! Ik zit af en toe te janken bij die verhalen, want met de komst van mijn kinderen ben ik echt een weekdier geworden hoor * snif*
O kook.
Die van jou zijn meesterlijk, ik ben echt fan van jouw schrijfsels.
Je weet in korte zinnen zo goed situaties te schetsen, likkebaarden is het voor me jouw stukken.
Zie je wel Leo, het loopt storm! Ik zit af en toe te janken bij die verhalen, want met de komst van mijn kinderen ben ik echt een weekdier geworden hoor * snif*
O kook.
Die van jou zijn meesterlijk, ik ben echt fan van jouw schrijfsels.
Je weet in korte zinnen zo goed situaties te schetsen, likkebaarden is het voor me jouw stukken.
vrijdag 5 februari 2010 om 12:59
En de stucadoormeneer is gearriveerd. Het is de bedoeling dat hij zijn fouten gaat goedmaken, want hij heeft iets niet gedaan waardoor mijn mooie muur gebarsten is.
Hij is niet zo vrolijk, maar daar heb ik poep aan, Geen koffie voor de stucadoor.
Hij loopt hier al vloekend door de gang want de keukenvloer is niet afgeplakt en dat moet wel want anders kan ie niet smotzen met zijn spulletje.
Echt, een klucht hier met de klusmeneren.
Hij is niet zo vrolijk, maar daar heb ik poep aan, Geen koffie voor de stucadoor.
Hij loopt hier al vloekend door de gang want de keukenvloer is niet afgeplakt en dat moet wel want anders kan ie niet smotzen met zijn spulletje.
Echt, een klucht hier met de klusmeneren.
vrijdag 5 februari 2010 om 15:31
Met wie, met mijn muur of Djoels dr gleuf?
Mijn muur is weer glad. Ik heb de stucadoormeneer wel van zijn ladder af moeten helpen en de auto in want hij werd een soort van aangevallen door mijn tijger en schrok hier zo van dat ie door zijn rug is gegaan....heb hem toch maar koffie gegeven. En cola. En nu moet ie niet meer zeuren.
De muur moet nu drogen en maandag komen ze mijn kasten weer ophangen en dan is het hopelijk klaar, 16 dagen nadat ze hun intrede hebben gedaan in mijn veilige haventje....
Mijn muur is weer glad. Ik heb de stucadoormeneer wel van zijn ladder af moeten helpen en de auto in want hij werd een soort van aangevallen door mijn tijger en schrok hier zo van dat ie door zijn rug is gegaan....heb hem toch maar koffie gegeven. En cola. En nu moet ie niet meer zeuren.
De muur moet nu drogen en maandag komen ze mijn kasten weer ophangen en dan is het hopelijk klaar, 16 dagen nadat ze hun intrede hebben gedaan in mijn veilige haventje....