Gezondheid alle pijlers

Bah, buikgriep...

07-01-2010 11:34 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet het gewoon even kwijt.. Vannacht echt de hele nacht op het toilet doorgebracht, aan beide kanten ellende. Bah bah bah, wat heb ik toch een hekel aan die buikgriep! En wat voel je je alleen op zo'n moment. Gelukkig heb ik tussendoor op mijn mobiel het forum een beetje kunnen lezen als afleiding..

Nu lig ik in bed en kan alleen maar kleine nipjes water nemen.

Ik was mijn handen altijd zo goed! En blijf uit de buurt van zieke mensen. Waarschijnlijk ben ik toch aangestoken door een vriendin en haar kleine die het ook hebben gehad, maar dat was al drie dagen over toen ik ze zag..

Nog meer slachtoffers hier?
Dag allemaal, iedereen hier weer beetje bijgekomen?

Bij mij is het woensdagavond begonnen en overgeven en diarree elk uur tot donderdagochtend. Kan alweer beetje eten, alleen ben zooooo moe en futloos. Als ik 5 minuten bel valt mijn arm er bijna af (voor mijn gevoel dan he). Hoelang duurt dit????

Ik ben niet zo'n thuisblijver... :(
This is not kosher!
Bij mij heeft het 2 dagen geduurd en toen was het een stuk minder.
Aahh...nou dan wacht ik nog een dagje...Thanks!
This is not kosher!
Ik ben ook de klos Nou gene builkgriep denk ik, maar wel ontzettende buikkramp en buikloop... Vanaf eergisteren al. Ben het he-le-maal zat.

Nu is de buikkramp al wat minder, maar heb ik denk ik het meeste last van vochttekort ( hoofdpijn, hoofdpijn achter de ogen etc)
Bijna jammer dat we niet ons eigen infuusje aan kunnen leggen...
This is not kosher!
Ik heb het ook gehad een paar weken geleden. Het is een heel besmettelijk virus. Het virus kan bijv. aan je boodschappenkarretje bij de supermarkt gezeten hebben. Of aan een liftknopje, etc. etc. En daarna was je niet meteen je handen. Ik heb toen ik ziek was alles wat ik thuis aangeraakt had met chloor schoongemaakt en toch is mijn echtgenoot ook ziek geworden. Moeilijk om dit virus tegen te houden.

Gewoon uitzieken, er ziet niets anders op.
Heb 3 weken lang last van mijn buik gehad, zo'n weeeig gevoel. Vorige week werden het echte krampen en ja hoor diarre, 3 dagen last van gehad. Toen was het bij mij over. Ook na het goed poetsen zijn nu ook mijn kinderen aan de beurt.

Jongste heeft ook al weken buikpijn, al drankje gehad en al. Helpt niets, alleen maar erger, ze eet bijna niets. Drinken gaat ook moeizaam, maar moet van mij.
Ik heb ook buikgriep denk ik :( Vannacht en hele nacht naar de wc gelopen omdat ik diaree heb. Tussendoor wat extra gedronken en een stukje fruit gepakt. Die kwam er bijna uit dus een half uur boven de pot gehangen maar het zakte weer weg. Als ik nu wat eet gaat het met moeite en kan ik binnen een half uur weer naar de wc.

Gelukkig nog niet hoeven overgeven want dat vind ik echt vreselijk.
Het heerst weer en ook ik ontkwam er niet aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven