* 183 * Bar Too Much * 183 *
vrijdag 5 februari 2010 om 23:57
quote:wiesje123 schreef op 05 februari 2010 @ 23:54:
Mir, als we jou moeten komen steunen, dan geef je maar een brul....
Dan komen we met z'n allen naar de rechtzaal en ik zal vast een cake bakken met een vijl er in.......
Wies, mijn overtreding kan bestraft worden met een gevangenisstraf van ten hoogste 1 maand. Denk dat ik voor zo'n vijl-gebeuren wel iets meer tijd nodig heb. Maar toch lief bedacht.
Welterusten.
Mir, als we jou moeten komen steunen, dan geef je maar een brul....
Dan komen we met z'n allen naar de rechtzaal en ik zal vast een cake bakken met een vijl er in.......
Wies, mijn overtreding kan bestraft worden met een gevangenisstraf van ten hoogste 1 maand. Denk dat ik voor zo'n vijl-gebeuren wel iets meer tijd nodig heb. Maar toch lief bedacht.
Welterusten.
Be yourself, but maybe not always.
Week 28 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 28 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 6 februari 2010 om 08:59
Goede morgen!
Koffie.
Niks terug gelezen, geen tijd.
Kom effies melden dat vandaag de verhuizing gaat plaats vinden, zal wel lekker chaotisch worden, gezien het feit dat er vreselijk veel tegen zit.
Afijn, we zetten de schouders er tegenaan en gaan met die hap!
Iedereen een fijn weekend en tot gauw!
Koffie.
Niks terug gelezen, geen tijd.
Kom effies melden dat vandaag de verhuizing gaat plaats vinden, zal wel lekker chaotisch worden, gezien het feit dat er vreselijk veel tegen zit.
Afijn, we zetten de schouders er tegenaan en gaan met die hap!
Iedereen een fijn weekend en tot gauw!
zaterdag 6 februari 2010 om 12:27
zaterdag 6 februari 2010 om 14:26
zaterdag 6 februari 2010 om 22:03
Naaf!
Ben, zoals voorspeld, half over. Moet nog enorm veel werk verzetten, de andere helft moet ook nog, lees: de bedden en de zooi uit de garage en dan de boel nog schoon achter laten.
En hier de boel op de plek en zo. Het begin is er i ieder geval en zoals jullie kunt vernemen, heb ik ook hier gezellig internet, dus van mij missen is geen sprake!
Ben, zoals voorspeld, half over. Moet nog enorm veel werk verzetten, de andere helft moet ook nog, lees: de bedden en de zooi uit de garage en dan de boel nog schoon achter laten.
En hier de boel op de plek en zo. Het begin is er i ieder geval en zoals jullie kunt vernemen, heb ik ook hier gezellig internet, dus van mij missen is geen sprake!
zaterdag 6 februari 2010 om 22:09
Jottum, slaap op een matras op de grond.
Het laminaat moet ook nog gelegd worden boven, dus dat gaat nog lachen worden!
Het is nu al gezellig, kaarsjes aan, lekker muziekje en zo direct ga ik maar eens de koelkast schoonmaken en weer aanzetten. Het fornuis ook nog effies en dan douchen, naar bedje en morgen vol frisse moed verder!
Hoe is het met jou?
Het laminaat moet ook nog gelegd worden boven, dus dat gaat nog lachen worden!
Het is nu al gezellig, kaarsjes aan, lekker muziekje en zo direct ga ik maar eens de koelkast schoonmaken en weer aanzetten. Het fornuis ook nog effies en dan douchen, naar bedje en morgen vol frisse moed verder!
Hoe is het met jou?
zaterdag 6 februari 2010 om 22:18
Dat fenomeen ken ik maar al te goed!
Toen ex er vandoor ging was driekwart nog niet uit gepakt. En vandaag had ik dus al een heleboel dozen in de handen gehad die nog niet eens uitgepakt waren....Gaat me nu niet meer overkomen, ha,ha,ha! Heb de boel mooi zelluf in de hand dacht ik zo!
Ga eens de koelkast een schone smoel geven!
Latersssssss.......
Toen ex er vandoor ging was driekwart nog niet uit gepakt. En vandaag had ik dus al een heleboel dozen in de handen gehad die nog niet eens uitgepakt waren....Gaat me nu niet meer overkomen, ha,ha,ha! Heb de boel mooi zelluf in de hand dacht ik zo!
Ga eens de koelkast een schone smoel geven!
Latersssssss.......
zaterdag 6 februari 2010 om 23:18