Mag ik effe huilen???

03-02-2010 15:39 179 berichten
Alle reacties Link kopieren

Heb net de halve middag staan ploeteren om mijn gloednieuwe trots een ereplek in huis te geven. Heb nl. na jaren een tv'tje uit mijn studententijd vervangen voor een modern lcd apparaat. Ikke helemaal blij (man vond het allemaal minder boeiend en heeft er dus ook niet aan meebetaald, was immers mijn gadget, jaja, totdat hij een computerspelletje erop deed ).

Anyhow, mijn ouwetje met een doorsnee van 30 cm. was dus echt te klein geworden. En mijn nieuwe lcd heeft dus wel een doorsnee van 50 cm. Enorme vooruitgang dus! Ik heb 'm net vanmiddag met veel zwoegen opgehangen. Speciale pluggen voor gekocht, etc. En aangezien mijn zenderpakket van UPC het nog niet helemaal naar behoren doet, hing ik vandaag voor de zoveelste keer deze week met hen aan de telefoon.

Wat denk je toen ik met die man aan de telefoon zat, ca. half uur na het ophangen? Een enorm kabaal weeeeeeeeeeh is mijn tv goddomme van de muur geflikkerd! Dat hou je toch niet voor mogelijk. En ja, hij is kapot!

. Sorry hoor, maar ben errug ehm niet blij zeg maar
Maar krijg je nu nog wel een t.v. voor 150 euro?
Toch nog een happy end!
Ja, goed he allemaal *zit hier helemaal te grijnzen*

Maar een potje voor een goed doel vind ik nog steeds een erg leuk en lief gebaar. Dus als dat een item wordt hier, doneer ik graag mee. Forummer van de maand die het gebruiken kan ofzo. Wie had dat idee ooit bedacht?
quote:koko67 schreef op 04 februari 2010 @ 10:41:

Maar krijg je nu nog wel een t.v. voor 150 euro?Nee, ik krijg 130 euro overgemaakt. Maar goed, twee tientjes bijbetalen is natuurlijk te overzien. 150 euro ophoesten (voor een vergelijkbare tv die dus nu in de buurt wordt aangeboden) is een heel ander verhaal. Dat kan ik niet missen. Maar mijn lief betaald een tientje mee (als het deze tv wordt). Dus dan is het helemaal te doen!
Fijn dat het opgelost is!
Goed zeg!!!

(gaat driftig op zoek naar een interpolis fanclub/hyves oid)
Yes!

Lang leve Interpolis
quote:schouderklopje schreef op 04 februari 2010 @ 10:47:

[...]

Maar mijn lief betaald een tientje mee (als het deze tv wordt). Dus dan is het helemaal te doen!Wat lief!
quote:molie schreef op 04 februari 2010 @ 11:06:

Goed zeg!!!

(gaat driftig op zoek naar een interpolis fanclub/hyves oid)Haha, zullen ze vast niet erg vinden.
quote:Jennifer1972 schreef op 04 februari 2010 @ 11:18:

Yes!

Lang leve Interpolis

Ja, you and me interpolis.

(mag verwijderd worden vanwege ongewenste reclame hoor)
.
Dat zijn goede berichten, jeeehh!!!
Woehoe, goed nieuws, ben blij voor je.....
I can do anything i want, and so can you....
Ik wilde nog een heel verhaal gaan schrijven wat ik er nou van vond, maar is niet meer nodig.... Blij dat het opgelost is...

hoewel ik de plugjes op de foto toch wel wat klein vond....6 of 8mm?
Fijn voor je Schouderklopje!

Laat nog even wetenof je weer zo'n mooie tv op de kop hebt getikt. En voorzichtig (laten) ophangen he
Ik wilde nog vragen hoe je de tv betaald had, omdat Visa in veel gevallen ook beschadiging door eigen schuld vergoed. (Vriend heeft een keer 's nachts met vorst zijn palmtop in de auto laten liggen, kapot! Werd helemaal vergoed.) Maar ik lees dat het niet nodig is. Goed hoor!

Misschien een goed idee om de tv door iemand anders te laten ophangen deze keer?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
quote:Xander68 schreef op 04 februari 2010 @ 13:41:

Ik wilde nog een heel verhaal gaan schrijven wat ik er nou van vond, maar is niet meer nodig.... Blij dat het opgelost is...

hoewel ik de plugjes op de foto toch wel wat klein vond....6 of 8mm? Neehee, 12 mm! Van Fischer. Je weet wel, van die dingen die dus propjes moeten worden als je ze opdraait (jaja, u bent een man zeker )
Hai Carrera, ik heb contact betaald. Bij de mensen thuis kan je meestal niet met visa betalen he ; )
Als ik een nieuwe tv heb, dan laat ik het jullie weten/zien. Wordt vervolgd (hoewel ik het nog steeds "pijnlijk" vind dat die ander kapot is. Ik wil gewoon geen andere, ik wil diehie. Was d'r gewoon zo blij mee)
hee goed nieuws! Goeie verzekering, die *piep*!
nog effe niet. Als ik 'm heb...

*klinkt wat cryptisch, maar ik bedoel dat ik de link heb verwijderd totdat ik de tv daadwerkelijk in huis heb.
Ik had hem gezien...ennuh:

Rij gelijk effe langs de bouwmarkt! hahahaha
Haha, as if. Als ' ie dan van de muur flikkert, denk ik niet dat welke verzekering dan ook 'm dekt...

Mijn man heeft de eer met ophangen, dat begrijpen jullie wel . En ik ga inderdaad dagenlang kussens onder het ding leggen...
.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven