eerste post!

06-02-2010 18:43 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
kan je je hier ook nog ergens netjes voorstellen? of ben ik gewoon stekeblind
quote:Very Cherry schreef op 06 februari 2010 @ 19:35:

[...]

Wij zijn lekker gekke meiden, inderdaad De meesten van ons hebben ook driekwart broeken, en een leuke geinige rode kleurspoeling in ons kortgeknipte haar.

O en hier je eerste gratis tip --->

Topic; Dames, het is redeNJuist. En we gaan met onze trolleys naar de huishoudbeurs! Uitje van het jaar! Dolletjes!
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 06 februari 2010 @ 19:38:

Sjer, nog een neut?

*geeft de witte wijn door

Ik heb hier al een glas spuitrosé Smarel, maar op 1 been kun je niet lopen he? En zeker niet in een driekwartbroek

Zullen we nu al over de ontgroening beginnen, of straks pas? De vorige ligt nog steeds op die PAAZ-afdeling trouwens.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Marels schreef op 06 februari 2010 @ 19:38:

Moet de horrorpijlerT ook als je geen kinders hebt dan?

Sjer, nog een neut?

*geeft de witte wijn doorBen jij daar niet langs geweest dan? Hoe weet je dan dat je geen kinders krijgt? Zonder horrorpijlerT weet je toch niet hoe je een test moet aflezen of je draden moet duiden?
Dat zeg ik....
Naaa, laten we dat nog maar eeeeven uitstellen

Speaking of driekwartbroeken, de nietjes gaan naar de Huishoudbeurs, dus als je zin hebt mag je mee
quote:Marels schreef op 06 februari 2010 @ 19:43:

Speaking of driekwartbroeken, de nietjes gaan naar de Huishoudbeurs, dus als je zin hebt mag je mee Joh, wanneer?
Ohw.... en als je dan toch aan het voorstellen bent? Loop dan ook even langs Libelle. Daar zitten er ook nog een paar!
Ik kwam daar wel Websje, maar ik vroeg het voor TO he.

Ik plan mijn klusmomenten altijd goed en ik temperatuur ook zodat ik geen kinders krijg enzo.
Ik heb altijd gezegd; Daar wil ik nog niet dood gevonden worden. Maar goed, we klauteren inmiddels al een aardig eindje richting Magere Hein. Ouderdoms-technisch.
quote:floor72 schreef op 06 februari 2010 @ 19:45:

Ohw.... en als je dan toch aan het voorstellen bent? Loop dan ook even langs Libelle. Daar zitten er ook nog een paar!
De 16e of de 18e, dinsdag of donderdag.

We gaan mutsen uitlachen daar, Its en ik sowieso, hopelijk Ploes of EnGie, misschien Yam... Wordt vast leuk
Welkom, heb je je al bij verslavingszorg gemeld ivm een opkomende forumverslaving?quote:lil_star schreef op 06 februari 2010 @ 19:11:

[...]

haha das ook eigenlijk de rede dat dit forum me zo aantrok jullie zijn allemaal zo gek en gezellig We doen ons best
Ik wil er ook nog niet dood gevonden worden, maar je moet alles in je leven een keer gedaan hebben, toch?
quote:Marels schreef op 06 februari 2010 @ 19:46:

De 16e of de 18e, dinsdag of donderdag.

We gaan mutsen uitlachen daar, Its en ik sowieso, hopelijk Ploes of EnGie, misschien Yam... Wordt vast leuk Ik kan de 16e, maar houd met mij geen rekening. Mocht het de 16e worden, dan ben ik er misschien wel bij.
Datum weten we maandag zeker, waarschijnlijk, dan mail ik je wel even.

NG kan de 16e, Pilous de 18e

En Yam is in conclaaf erover. De rest ben ik nog aan het overtuigen.

Ohja, en Its natuurlijk, die loodst mij door mijn HHB ontgroening heen
quote:Very Cherry schreef op 06 februari 2010 @ 18:45:

Hee, een nieuwkomer. Reden voor VC om een fles open te trekken.Hier idem. Ik heb een heerlijke Kaapse pracht ter ere van jou opengetrokken, Lil_star.
quote:websje schreef op 06 februari 2010 @ 19:19:

[...]

Dat geldt overigens voor alle groepjes, dus trek vanavond maar uit voor je forumtournee

Kan dat zomaar? Ik lees echt al een tijd mee en vind sommige van die kletstopics echt heel gezellig. Er ontstaan echt vriendschappen hè door dit forum?

Dat maakt dat ik het best een beetje eng vind om ergens binnen te vallen en te zeggen 'Hoi ik ben Saskia en ik zou het leuk vinden om mee te schrijven'.

Maar dat kan dus wel? Of moet ik dan eerst nog langs een ballotagecommissie? En als ik geen 3kwart broek en rood haar heb maak ik dan überhaupt kans om bij zo'n groepje te mogen?

Wat is de Horrorpijler eigenlijk??
quote:Marels schreef op 06 februari 2010 @ 19:51:

Ohja, en Its natuurlijk, die loodst mij door mijn HHB ontgroening heen Zet mij ook maar op de lijst, ben er nog nooit geweest. Moet dit trouwens allemaal echt in t openbaar op het Internet besproken worden???? Zo verlies ik vrienden.
quote:Zamirah schreef op 06 februari 2010 @ 19:53:

[...]

Hier idem. Ik heb een heerlijke Kaapse pracht ter ere van jou opengetrokken, Lil_star. Snel even "TO" veranderd in de nick he, slijmjurk
quote:Saskia411 schreef op 06 februari 2010 @ 19:56:

[...]

Kan dat zomaar? Ik lees echt al een tijd mee en vind sommige van die kletstopics echt heel gezellig. Er ontstaan echt vriendschappen hè door dit forum?

Dat maakt dat ik het best een beetje eng vind om ergens binnen te vallen en te zeggen 'Hoi ik ben Saskia en ik zou het leuk vinden om mee te schrijven'.

Maar dat kan dus wel? Of moet ik dan eerst nog langs een ballotagecommissie? En als ik geen 3kwart broek en rood haar heb maak ik dan überhaupt kans om bij zo'n groepje te mogen?

Bij de Nietjes wel, wij zijn heeeel streng. Met ontgroeningen enzo.

Of zoals ik al eerder zei; je gewoon asociaal overal tegenaan bemoeien.

En de Horrorpijler is het Heiligdom van de Horrormonen en de Borstvoedingsmaffia. Ofzo.
Sjer, je reputatie is nu toch al naar de klote. Ik zou het op een zuipen zetten
quote:websje schreef op 06 februari 2010 @ 19:31:

[...]

Nog een keer welkom TO. Hier heb je wat spiegeltjes en kraaltjes, vergeet niet de verkiezingsposters en programma's te bekijken. Ja tuurlijk mag je ook nog wel een keer lekker gaan forummen, maar pas nadat je weet op wie je gaat stemmen, alle groepjes bent afgegaan, minstens één keer oorlog hebt gehad op de horrorpijlerT als ontgroening en een topic hebt geopend met het prachtige 'hoi lieve mensjes'.Ho ho, wacht eens ff, niet zo snel! Er moet ook een topic geopend worden met de woorden "Help!", "Wat nu?" en "Of stel ik mij aan?" erin. Het liefst allemaal binnen 1 titel. En het moet gaan om iets wat iemand al dan niet gezegd heeft, of een onbeantwoord smsje.
quote:Zamirah schreef op 06 februari 2010 @ 19:53:

[...]

Hier idem. Ik heb een heerlijke Kaapse pracht ter ere van jou opengetrokken, Lil_star. Oooow, dat was ik nog vergeten idd. Ga even een mooi flesje uitzoeken. Ter ere van Lil_Star uiteraard
quote:Marels schreef op 06 februari 2010 @ 19:59:

Ik zou het op een zuipen zetten Daar zou ik nou nooit zelf op komen. Thanks Relmas
quote:Saskia411 schreef op 06 februari 2010 @ 19:56:

[...]

Tuurlijk kan dat. Het zijn geen vaste groepjes. Gewoon kijken als je een leuk groepje ziet.

Horrorpijler is de kinderpijler. Doe daar wel je kogelvrije vest aan, kan er wel eens hard aan toe gaan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:minny schreef op 06 februari 2010 @ 20:01:

[...]Oooow, dat was ik nog vergeten idd. Ga even een mooi flesje uitzoeken. Ter ere van Lil_Star uiteraard Ja. Dat zou je anders echt nooit doen he Raki, mag ik hopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven