Saai!
zaterdag 6 februari 2010 om 17:12
quote:steph schreef op 06 februari 2010 @ 17:03:
Saaie baaldag genomen, gefarmd/dvd kijken.
Verder zometeen saai koken/eten/afwassen en daarna naar een verjaardag die hopelijk saai is.
Hier ook saai geweest hoor. Heb bank gehangen en me pas om een uur of 2 aangekleed omdat ik saai boodschappen moest doen.
Ga straks nog even saai farmen (eieren rapen en koeien melken).
Geniet saai van die saaie verjaardag vanavond Steph.
Saaie baaldag genomen, gefarmd/dvd kijken.
Verder zometeen saai koken/eten/afwassen en daarna naar een verjaardag die hopelijk saai is.
Hier ook saai geweest hoor. Heb bank gehangen en me pas om een uur of 2 aangekleed omdat ik saai boodschappen moest doen.
Ga straks nog even saai farmen (eieren rapen en koeien melken).
Geniet saai van die saaie verjaardag vanavond Steph.
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 6 februari 2010 om 17:35
zaterdag 6 februari 2010 om 19:25
zaterdag 6 februari 2010 om 20:38
Allemaal saaie dingen en dat voor je weekend zeg. Ik las vandaag een oude viva. Die had ik via een buuf gekregen. Daar was een artikel in van een dame die niet gaat stappen, liefs thuis blijft, fröbelt en van zichzelf vind dat ze saai is. Ik wilde bijna schreeuwen: hallo meldt je aan voor het saaiste topic! Maar dat ging natuurlijk niet.
zaterdag 6 februari 2010 om 21:26
quote:Dushi74 schreef op 06 februari 2010 @ 20:38:
Allemaal saaie dingen en dat voor je weekend zeg. Ik las vandaag een oude viva. Die had ik via een buuf gekregen. Daar was een artikel in van een dame die niet gaat stappen, liefs thuis blijft, fröbelt en van zichzelf vind dat ze saai is. Ik wilde bijna schreeuwen: hallo meldt je aan voor het saaiste topic! Maar dat ging natuurlijk niet.Natuurlijk had je kunnen schreeuwen (er is toch niks mis met je saaie stembanden???). Het resultáát was natuurlijk niets geworden......
Allemaal saaie dingen en dat voor je weekend zeg. Ik las vandaag een oude viva. Die had ik via een buuf gekregen. Daar was een artikel in van een dame die niet gaat stappen, liefs thuis blijft, fröbelt en van zichzelf vind dat ze saai is. Ik wilde bijna schreeuwen: hallo meldt je aan voor het saaiste topic! Maar dat ging natuurlijk niet.Natuurlijk had je kunnen schreeuwen (er is toch niks mis met je saaie stembanden???). Het resultáát was natuurlijk niets geworden......
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 6 februari 2010 om 22:22
Zooo, het is gelukt om een boor en gordijnrails te scoren bij de noorse gamma. Morgenochtend maar eens saai iedereen in het gebouw wakker boren . Weten ze tenminste gelijk dat ze een nieuwe saaie buurvrouw erbij hebben.
Snjo: ben gisteren al bij de Ikea geweest, had alleen te weinig tijd om uitgebreid te snuffelen dus nog niet genoeg ditjes en datjes gescoor.
Steph: outfit klinkt erg saai, dat is carnaval trouwens ook, dus dat past dan weer bij elkaar
Snjo: ben gisteren al bij de Ikea geweest, had alleen te weinig tijd om uitgebreid te snuffelen dus nog niet genoeg ditjes en datjes gescoor.
Steph: outfit klinkt erg saai, dat is carnaval trouwens ook, dus dat past dan weer bij elkaar
WTF?
zondag 7 februari 2010 om 14:51
zondag 7 februari 2010 om 14:58
Abusu knap dat jij kunt boren. Ik kan het wel maar dan niet in de muur of boven mijn hoofd (plafond dus) Op een of andere manier verlies ik dan de saaie controle over de boor. Anders namelijk niet.
Snjookje lekker saai je dag! En een saaie vergadering op zondag is wel mega saai zeg.
Steph veel plezier met kijken van GV deel 5 en bedankt voor het helpen op mijn farm.
Ik ben heel saai geweest, vanmorgen nog op de boerderette geweest, daarna in huishouden bezig geweest, daarna was het oogsttijd en nu weer lekker saai forumtijd enz.
Snjookje lekker saai je dag! En een saaie vergadering op zondag is wel mega saai zeg.
Steph veel plezier met kijken van GV deel 5 en bedankt voor het helpen op mijn farm.
Ik ben heel saai geweest, vanmorgen nog op de boerderette geweest, daarna in huishouden bezig geweest, daarna was het oogsttijd en nu weer lekker saai forumtijd enz.
zondag 7 februari 2010 om 15:47
maandag 8 februari 2010 om 06:33
Ben naar de kapper geweest en mijn haar zit heel saai.
Gisteren verwoedt zitten bieden op Ebay voor een piano wordt ik in de laatste 40 seconden overboden, saai zeg.
Vanavond ga ik naar de Bunnings, (de aussie Gamma) wat screens kopen,
eerst de sperciebonen doppen en aardappels frituren, allemaal zo saai, maar ja, mijn geboorte begon al saai (was 5e kind en met een soort afvuren de lucht in zonder dat er een dokter bij was kwam ik ter wereld) dus ja wat verwacht je dan he.
de kinderen trekken op het moment hun saaie schooluniform uit , want als ze er waterijs op morsen reageer ik altijd zo saai.
Gisteren verwoedt zitten bieden op Ebay voor een piano wordt ik in de laatste 40 seconden overboden, saai zeg.
Vanavond ga ik naar de Bunnings, (de aussie Gamma) wat screens kopen,
eerst de sperciebonen doppen en aardappels frituren, allemaal zo saai, maar ja, mijn geboorte begon al saai (was 5e kind en met een soort afvuren de lucht in zonder dat er een dokter bij was kwam ik ter wereld) dus ja wat verwacht je dan he.
de kinderen trekken op het moment hun saaie schooluniform uit , want als ze er waterijs op morsen reageer ik altijd zo saai.