3000+ deel 31 alweer!
zondag 7 februari 2010 om 08:04
Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)
Wij raken nooit uitgepraat!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny
5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.
8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!
Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
zondag 7 februari 2010 om 21:26
Laat ik het zo zeggen, er is een bepaalde handeling in bed die ik absoluut en pertinent weiger. Het wordt alleen irritant als ik dat telkens opnieuw moet doen ipv dat iemand doorheeft dat ik het NIET WIL. De afgelopen weken heb ik dat duidelijk proberen te maken, en nu was ik het spuugzat. Hoe vaak moet ik het zeggen?! Dus ik heb m van me af geslagen, hem met mijn voeten tegen zijn borstkas van het bed geduwd en vervolgens alweer meppend het huis uitgewerkt. Hij schrok zich kapot! Ik eigenlijk ook wel.
Ik was het helemaal en compleet zat met m.
Next!
Ik was het helemaal en compleet zat met m.
Next!
zondag 7 februari 2010 om 21:27
quote:appeltjesgroen25 schreef op 07 februari 2010 @ 21:25:
[...]
Met kaas en appel?
Ja ik moest nog aan jou denken. Zo, nu kunnen mijn hakken en kousen weer uit en kan mijn hobbenzak weer aan.
Het duurde trouwens 37 minuten tot ze klaar waren en dan ben je dus constant bezig. Dus ik vind het nog steeds niet makkelijk maar wel een hoop werk.
[...]
Met kaas en appel?
Ja ik moest nog aan jou denken. Zo, nu kunnen mijn hakken en kousen weer uit en kan mijn hobbenzak weer aan.
Het duurde trouwens 37 minuten tot ze klaar waren en dan ben je dus constant bezig. Dus ik vind het nog steeds niet makkelijk maar wel een hoop werk.
zondag 7 februari 2010 om 21:27
quote:appeltjesgroen25 schreef op 07 februari 2010 @ 21:24:
[...]
Oei.. das balen. Moet je weer naar de tandarts. Das kut.
Ik had nog 2 afspraken staan. De eerste voor komende vrijdag.
Trekken gaat niet vrees is. Dus ik zal wel een doorverwijzing krijgen.
Bi kun je die struisvogel niet ff terug vragen?
[...]
Oei.. das balen. Moet je weer naar de tandarts. Das kut.
Ik had nog 2 afspraken staan. De eerste voor komende vrijdag.
Trekken gaat niet vrees is. Dus ik zal wel een doorverwijzing krijgen.
Bi kun je die struisvogel niet ff terug vragen?
zondag 7 februari 2010 om 21:29