Renault
zondag 7 februari 2010 om 22:24
zondag 7 februari 2010 om 22:28
zondag 7 februari 2010 om 22:35
zondag 7 februari 2010 om 22:42
quote:panicandpain schreef op 07 februari 2010 @ 22:36:
Het is trouwens geen Reault maar een Citroën. maar die hoef ik ook niet...Bij mij is het nog steeds Renault hoor. Met die irritante babyboom weken met dat stomme kind dat opeens uit de onderkant van mijn scherm komt net als ik op een link wil klikken. Met als gevolg dat ik vandaag al 10 keer per ongeluk op de Renault actie site ben beland
Het is trouwens geen Reault maar een Citroën. maar die hoef ik ook niet...Bij mij is het nog steeds Renault hoor. Met die irritante babyboom weken met dat stomme kind dat opeens uit de onderkant van mijn scherm komt net als ik op een link wil klikken. Met als gevolg dat ik vandaag al 10 keer per ongeluk op de Renault actie site ben beland
Dat zeg ik....
zondag 7 februari 2010 om 23:26

zondag 7 februari 2010 om 23:26
quote:prulleke schreef op 07 februari 2010 @ 22:35:
Deze banner is de laatste dagen al vaak als irritant gemeld en er zijn inmiddels maatregelen genomen. De reclame is alleen nog maar zichtbaar op de homepage van viva.
Wat, die Renault-reclame alleen nog maar op de homepage? Ik had hem net toch echt midden in een topic.
En hij slipt door mijn popup-blocker heen
Deze banner is de laatste dagen al vaak als irritant gemeld en er zijn inmiddels maatregelen genomen. De reclame is alleen nog maar zichtbaar op de homepage van viva.
Wat, die Renault-reclame alleen nog maar op de homepage? Ik had hem net toch echt midden in een topic.
En hij slipt door mijn popup-blocker heen
zondag 7 februari 2010 om 23:29
quote:panicandpain schreef op 07 februari 2010 @ 22:36:
Het is trouwens geen Reault maar een Citroën. maar die hoef ik ook niet...
Ik dacht een Ford Focus...
Maar wie er dan ook gelijk heeft...het is dus een SLECHTE reclame want het enige wat onthouden blijft is dat jet een (irritante) auto is.
En niet het werk waar het om gaat.
Het is trouwens geen Reault maar een Citroën. maar die hoef ik ook niet...
Ik dacht een Ford Focus...
Maar wie er dan ook gelijk heeft...het is dus een SLECHTE reclame want het enige wat onthouden blijft is dat jet een (irritante) auto is.
En niet het werk waar het om gaat.