Thuis
maandag 8 februari 2010 om 20:30
Ze krijgen ook alle poloshirtjes (ik heb iets tegen poloshirtjes) en alle blousjes (ik heb een grafhekel aan blousjes) en alles wat riekt naar nautisch (nautisch, braaaaaaak ). Dus ze hoeven niet alleen met harde spijkerbroekjes aan te liggen, ze krijgen alle lelijke bovenstukken er ook bij
Ons huis is zo af aan t raken, Ier doet veel ookal is hij nog niet lekker. En laatste keer bij ikea alles qua meubelen gekocht dus kinderen hebben nu kledingkasten en alles. Het wordt gewoon echt een echt grote mensen huis
Ons huis is zo af aan t raken, Ier doet veel ookal is hij nog niet lekker. En laatste keer bij ikea alles qua meubelen gekocht dus kinderen hebben nu kledingkasten en alles. Het wordt gewoon echt een echt grote mensen huis
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 8 februari 2010 om 20:44
I bloesjes! Jammer dat mijn kinderen maat 68 niet meer passen! Maar goed, Poolse babies blij, ik blij, zo ben ik dan ook wel weer.
Dank voor alle felicitaties en kaartjes! Vito is echt jarig! Heeft gisteren en vandaag echt geweldig lief lopen stralen. Mijn manneke is alweer drie. DRIE!!! Mén, wat gaat dat hard!
Dank voor alle felicitaties en kaartjes! Vito is echt jarig! Heeft gisteren en vandaag echt geweldig lief lopen stralen. Mijn manneke is alweer drie. DRIE!!! Mén, wat gaat dat hard!
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 8 februari 2010 om 20:46
Ik heb een hekel aan gestreepte shirtjes voor jongens. Dat hangt namelijk in bijna alle kledingrekken voor jongens. Alsof jongens alleen maar streepjes dragen. En die van de H&M zijn het allerergst, want ieder seizoen hetzelfde stomme streepje in dezelfde stomme kleuren. Ik vind H&M-streepjes goedkoop staan. Zo, heb even lekker mijn streepjesmening geventileerd.
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 8 februari 2010 om 20:52
maandag 8 februari 2010 om 20:54
maandag 8 februari 2010 om 20:59
maandag 8 februari 2010 om 21:07
maandag 8 februari 2010 om 21:14
Leuk, Erwt en ledikant ook leuk trouwens.
Streepjes zijn cewl. Niet die van H&M maar wel die van de Hema.
Ik zal eens spammen.
Zag heerlijke foto's van Vito en Tony op je hyve, zal nog even wat reageren.
En verder wilde ik heel sociaal doen met Ier maar is hij op de bank in slaap gevallen. Tsssssssssssssssssk. Dus nu eet ik alle chocola alleen op en ga vet forummen
Streepjes zijn cewl. Niet die van H&M maar wel die van de Hema.
Ik zal eens spammen.
Zag heerlijke foto's van Vito en Tony op je hyve, zal nog even wat reageren.
En verder wilde ik heel sociaal doen met Ier maar is hij op de bank in slaap gevallen. Tsssssssssssssssssk. Dus nu eet ik alle chocola alleen op en ga vet forummen
maandag 8 februari 2010 om 21:15
maandag 8 februari 2010 om 21:20
Hier nog een leuke
Ja, is combi van nog niet lekker zijn, maar gewoon dingen in huis willen doen en ook nog eens werken. Ier kan eigenlijk nooit ziek zijn, vindt hij zelf, want zijn studenten hebben hem nodig. Wel schattig, al is t voor hem zelf niet slim want over eigen grens heen. Hij hoest nu in zijn slaap.
Ja, is combi van nog niet lekker zijn, maar gewoon dingen in huis willen doen en ook nog eens werken. Ier kan eigenlijk nooit ziek zijn, vindt hij zelf, want zijn studenten hebben hem nodig. Wel schattig, al is t voor hem zelf niet slim want over eigen grens heen. Hij hoest nu in zijn slaap.
maandag 8 februari 2010 om 21:20
Lekker toch? Je hebt nog 20 weken om allemaal leuke en nuttige spulletjes te verzamelen voor Spruitje. Dat is echt voorpret, vond ik. Straks, als die commode op het kamertje staat, met aankleedkussen en hoesje erom, probeer je je voor te stellen dat je daar luiers staat te verschonen. En buikjes kust en kriebelt. Want dat doe je straks écht!
Vito heeft vooral veul gekregen. Mijn god, waar moeten we het allemaal laten? Playmobil, Duplo, spelletjes, knutselspul, buitenspeelgoed (waaronder een opblaasbaar voetbalveld van 2,5 x 5 meter!!! Help!!!), kookspulletjes, en dan vergeet ik vast nog wel wat.
Vito heeft vooral veul gekregen. Mijn god, waar moeten we het allemaal laten? Playmobil, Duplo, spelletjes, knutselspul, buitenspeelgoed (waaronder een opblaasbaar voetbalveld van 2,5 x 5 meter!!! Help!!!), kookspulletjes, en dan vergeet ik vast nog wel wat.
Loretta is De Mol. Punt.