Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Arme Poolse babies
Peas on earth!
Ze krijgen ook alle poloshirtjes (ik heb iets tegen poloshirtjes) en alle blousjes (ik heb een grafhekel aan blousjes) en alles wat riekt naar nautisch (nautisch, braaaaaaak ). Dus ze hoeven niet alleen met harde spijkerbroekjes aan te liggen, ze krijgen alle lelijke bovenstukken er ook bij

Ons huis is zo af aan t raken, Ier doet veel ookal is hij nog niet lekker. En laatste keer bij ikea alles qua meubelen gekocht dus kinderen hebben nu kledingkasten en alles. Het wordt gewoon echt een echt grote mensen huis
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik vind bloesjes ook stom! Heb wel een stoer blauwwitgestreept shirtje gekocht bij de Hema, maar vind dat echte 'nautische' heel stom.

Leuk dat het huis zo af begint te raken! Tof!

Stoer hoor, zo'n écht huis!
Peas on earth!
I bloesjes! Jammer dat mijn kinderen maat 68 niet meer passen! Maar goed, Poolse babies blij, ik blij, zo ben ik dan ook wel weer.

Dank voor alle felicitaties en kaartjes! Vito is echt jarig! Heeft gisteren en vandaag echt geweldig lief lopen stralen. Mijn manneke is alweer drie. DRIE!!! Mén, wat gaat dat hard!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb een hekel aan gestreepte shirtjes voor jongens. Dat hangt namelijk in bijna alle kledingrekken voor jongens. Alsof jongens alleen maar streepjes dragen. En die van de H&M zijn het allerergst, want ieder seizoen hetzelfde stomme streepje in dezelfde stomme kleuren. Ik vind H&M-streepjes goedkoop staan. Zo, heb even lekker mijn streepjesmening geventileerd.
Loretta is De Mol. Punt.
Hmmm... *zoekt bonnetje van streepjesshirtjes *

Leuk dat het zo leuk was, de verjaardag en zo'n blije Vito! Heel lief!
Peas on earth!
*gaat website van H&M checken of dat dezelfde streepjes zijn of lelijker *
Peas on earth!

Die van mij zijn gelukkig leuker
Peas on earth!
Goed zo, Erwt! En al doende leert men, he? Je merkt het pas als jouw eigen lieve babietje met zijn hoofdje door dat afstotelijke shirtje steekt. Dan gaan de hormonen met je aan de haal en dan denk weet je: mijn kind geen H&M-streepjes meer!
Loretta is De Mol. Punt.

Ik begon net wel te twijfelen over mijn eigen hormonale situatie, want een halve miniseconde lang dacht ik: best een grappig shirtje, met die WtP

Gelukkig is dat moment nu weer over en vind ik het weer even afschuwelijk als eerst
Peas on earth!
Oef! Dat was op het nippertje! Maar dat betekent wel dat we je wat beter in de gaten moeten houden. We willen natuurlijk niet dat jij aan het prenatale, of nog erger: postnatale WtP-syndroom gaat lijden. Denk je nog aan de lijst die je komende vrijdag in moet leveren?
Loretta is De Mol. Punt.
Ohja De Lijst

Ik heb heuglijk nieuws voor de lijst: dit weekend namelijk een commode en ledikantje gekocht via MP, kunnen we morgenavond ophalen!

Even kijken of ik een plaatje kan vinden....
Peas on earth!
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/317479756/1
Peas on earth!
Hmm, die wilde ik niet... die commode wilde ik....
Peas on earth!
Ziet er leuk uit, Erwt! Maar wilde je die nou wel of niet? Ik geloof dat ik je niet helemaal begrijp.
Loretta is De Mol. Punt.
Advertentie 317479756
Peas on earth!
Jaaa die wel, maar ik zocht plaatje van de commode. Ledikantje is vrij gewoon, maar commode vond ik wel tof! Kun je 'm vinden met dat nummer?
Peas on earth!
Ohja, dat werkt zie ik
Peas on earth!
Ja, leuk, die commode met aan de zijkant van die ´vakjes´.
Loretta is De Mol. Punt.
Leuk, Erwt en ledikant ook leuk trouwens.

Streepjes zijn cewl. Niet die van H&M maar wel die van de Hema.

Ik zal eens spammen.

Zag heerlijke foto's van Vito en Tony op je hyve, zal nog even wat reageren.

En verder wilde ik heel sociaal doen met Ier maar is hij op de bank in slaap gevallen. Tsssssssssssssssssk. Dus nu eet ik alle chocola alleen op en ga vet forummen
Ja, dat vond ik ook leuk inderdaad. En ik hou van laatjes

Wel heel écht, een commode!

Het is heel grappig, maar in m'n hoofd werkt het dus klaarblijkelijk écht zo dat ik nu, na die 20wekenecho, eindelijk dúrf

Wat heeft Vito allemaal voor z'n verjaardag gekregen?
Peas on earth!
In slaap gevallen iEr is wel schattig. Misschien combinatie van niet-fit-zijn en heel hard in huis klussen?

Chocola en forummen ook niet verkeerd

Het stelt me gerust dat Inad Hema-streepjes wél okee vindt
Peas on earth!
Deze heeft Mier bijvoorbeeld. Blauw met oranje erg grappig. In t echt nog leuker dan op plaatje, vind ik

Hier nog een leuke

Ja, is combi van nog niet lekker zijn, maar gewoon dingen in huis willen doen en ook nog eens werken. Ier kan eigenlijk nooit ziek zijn, vindt hij zelf, want zijn studenten hebben hem nodig. Wel schattig, al is t voor hem zelf niet slim want over eigen grens heen. Hij hoest nu in zijn slaap.
Lekker toch? Je hebt nog 20 weken om allemaal leuke en nuttige spulletjes te verzamelen voor Spruitje. Dat is echt voorpret, vond ik. Straks, als die commode op het kamertje staat, met aankleedkussen en hoesje erom, probeer je je voor te stellen dat je daar luiers staat te verschonen. En buikjes kust en kriebelt. Want dat doe je straks écht!

Vito heeft vooral veul gekregen. Mijn god, waar moeten we het allemaal laten? Playmobil, Duplo, spelletjes, knutselspul, buitenspeelgoed (waaronder een opblaasbaar voetbalveld van 2,5 x 5 meter!!! Help!!!), kookspulletjes, en dan vergeet ik vast nog wel wat.
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven