Thuis
maandag 8 februari 2010 om 21:24
Ik wil net meer Duplo en Lego voor Chica halen. Ze speelde er nooit mee, maar zij en vriendinnetje dat hier standaard maandag middag komt (ik als gastouder ) hebben het ineens helemaal ontdekt en ik wil dat ze meer kunnen bouwen. Hebben nu van beide soorten stuk of 100 stenen en paar poppetjes. Maar Chica nog lang niet jarig (klinkt leuk ) en spul best duur dus ik speur op Marktplaats naar een goede deal.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 8 februari 2010 om 21:25
Een opblaasbaar voetbalveld, wauw! Enórm
Kookspulletjes ook een leuk idee!
Dríe alweer!
Jaa, ik vind het nu ineens al zoveel echter, met die kleine kleertjes in m'n handen. Heel gek, leuk én spannend!
Aan de ene kant word ik ermee wakker (met de gedachte/voorstelling hoe het zal zijn), aan de andere kant kan ik me er eigenlijk gewoon helemaal níets bij voorstellen. Dat in dat hele kleine spijkerbroekje en streepjesshirtje ( ) straks een écht jongetje past... míjn jongetje....
Dat blauwe shirtje is leuk! Die witte vind ik een beetje gevangenisachtig, maar blauwe leuk. Ik heb een leuke rood-witte, maar die kan ik niet vinden op de site.
Kookspulletjes ook een leuk idee!
Dríe alweer!
Jaa, ik vind het nu ineens al zoveel echter, met die kleine kleertjes in m'n handen. Heel gek, leuk én spannend!
Aan de ene kant word ik ermee wakker (met de gedachte/voorstelling hoe het zal zijn), aan de andere kant kan ik me er eigenlijk gewoon helemaal níets bij voorstellen. Dat in dat hele kleine spijkerbroekje en streepjesshirtje ( ) straks een écht jongetje past... míjn jongetje....
Dat blauwe shirtje is leuk! Die witte vind ik een beetje gevangenisachtig, maar blauwe leuk. Ik heb een leuke rood-witte, maar die kan ik niet vinden op de site.
Peas on earth!
maandag 8 februari 2010 om 21:27
Die H&M-streepjes zijn stom! Heel saai!
Ik vind H&M-dingetjes van website niet zo leuk. Hooguit die biologischekatoenversie, maar daar is weinig van op de website.
Duploo vond ik vroeger echt gewéldig! Dat soort speelgoed is ook echt goed voor (motorische) ontwikkeling en creativiteit
Ik vind H&M-dingetjes van website niet zo leuk. Hooguit die biologischekatoenversie, maar daar is weinig van op de website.
Duploo vond ik vroeger echt gewéldig! Dat soort speelgoed is ook echt goed voor (motorische) ontwikkeling en creativiteit
Peas on earth!
maandag 8 februari 2010 om 21:31
Mier heeft trouwens 1 hele leuke met streepjes van H&M, van Ierenzus gehad. Misschien andere selectie in UK, want kan em hier niet vinden (zij woont in Engeland).
Voetbalveld leuk
Lief, Erwt! En herkenbaar hoor, van dat voorstellen. Je kunt je gewoon nooit bedenken hoe ze gaan zijn, ook niet bij een tweede. Ook leuk om als ie eenmaal geboren is kleertjes te kopen want dan weet je wat em staat. Mier staat vooral groen en blauw heel goed, rood bijv. minder. En Chica weer heel mooi in rood en weer minder in bepaalde kleur paars. En kleertjes aan andere babies geven ook altijd zo leuk omdat het heel anders staat. Check voor voorbeeld Star's hyve en die van mij, want Chica en Ceetje hebben zelfde jurkje.
Voetbalveld leuk
Lief, Erwt! En herkenbaar hoor, van dat voorstellen. Je kunt je gewoon nooit bedenken hoe ze gaan zijn, ook niet bij een tweede. Ook leuk om als ie eenmaal geboren is kleertjes te kopen want dan weet je wat em staat. Mier staat vooral groen en blauw heel goed, rood bijv. minder. En Chica weer heel mooi in rood en weer minder in bepaalde kleur paars. En kleertjes aan andere babies geven ook altijd zo leuk omdat het heel anders staat. Check voor voorbeeld Star's hyve en die van mij, want Chica en Ceetje hebben zelfde jurkje.
maandag 8 februari 2010 om 21:35
Ik voel me verder ook wel relaxed over mijn eigen onwetendheid . Ik kan me er nauwelijks iets bij voorstellen en heb het idee dat ik er nog helemaal níets van weet (hoeveel slaapt een baby eigenlijk? Hoe vaak drinkt ie? Hoe moet dat badderen? Wat is er aan de hand als ie huilt? Waar doe je goed aan? Hoe warm moet ie gekleed zijn? enzovoorts ), maar ik vertrouw er eigenlijk wel op dat het wel goedkomt allemaal, dat ik het wel aanvoel, óf helemaal niet en dat er dan genoeg mensen zijn om advies aan te vragen. Xan moest gisteren hard om me lachen omdat ik op kraamvisite was en bij terugkomst vertelde dat ik dat babietje helemaal niet zo nodig wilde vasthouden en het eigenlijk best een beetje griezelig vond . En toch... komt het vast goed en denk ik dat het in ieder geval wel goed is dat ik er nu zo relaxed over ben. Ik voel me echt goed (wel snel moe, maar dat geeft niet), ook qua gemoedstoestand, voel me niet labiel of raar, en vind het gewoon spannend én leuk
Peas on earth!
maandag 8 februari 2010 om 21:36
Wauw, wat praat ik ineens veel over dat zwangerzijn zeg
Grappig van kleding inderdaad Inad. Ik wil ook niet teveel kopen, want lijkt me niet nodig, en kan altijd nog (online shoppen). Kess had wel goede tip daarover gegeven inderdaad (niet teveel enzo). Ik stap straks gewoon over op andere babymeuk die nodig is
Grappig van kleding inderdaad Inad. Ik wil ook niet teveel kopen, want lijkt me niet nodig, en kan altijd nog (online shoppen). Kess had wel goede tip daarover gegeven inderdaad (niet teveel enzo). Ik stap straks gewoon over op andere babymeuk die nodig is
Peas on earth!
maandag 8 februari 2010 om 21:39
maandag 8 februari 2010 om 21:42
Wat lief!
Grappig ook, want ik noem jou heel vaak als voorbeeld tegen Xan over 'leuke moeders', omdat ik jou zo leuk creatief en actief vind met Chica (en ongetwijfeld straks ook met Mier). Dan zeg ik altijd dat ik hoop dat ik ook zo'n moeder word. Een moeder die knutselt met haar kind, heel veel kletst, rondwandelt, op pad gaat samen enzovoorts
Grappig ook, want ik noem jou heel vaak als voorbeeld tegen Xan over 'leuke moeders', omdat ik jou zo leuk creatief en actief vind met Chica (en ongetwijfeld straks ook met Mier). Dan zeg ik altijd dat ik hoop dat ik ook zo'n moeder word. Een moeder die knutselt met haar kind, heel veel kletst, rondwandelt, op pad gaat samen enzovoorts
Peas on earth!
maandag 8 februari 2010 om 21:54
maandag 8 februari 2010 om 22:07
K heb een tweedehandswagen, 70 euro op MP. En, omdat Mier zo vreselijk dol is op wandelwagen is hij tot nu toe wel 2x gebruikt, wat 2x huilen werd en toen draagdoek (gelukkig mee genomen) en lege wagen
Ik ga em pas gebruiken als hij er straks rechtop in kan als in buggy. Denk dat hij het dan ook leuker vindt, en ik hem te zwaar voor al teveel draagdoek (al heb ik Chica 2 jaar meer gedragen dan iets anders).
Ik ga em pas gebruiken als hij er straks rechtop in kan als in buggy. Denk dat hij het dan ook leuker vindt, en ik hem te zwaar voor al teveel draagdoek (al heb ik Chica 2 jaar meer gedragen dan iets anders).
dinsdag 9 februari 2010 om 09:30
Mijn Bee is zwart. En Vito zit er niet vaak meer in. Alleen als ik langere stukken loop, of als hij niet fit/benauwd is. Dan is een flink stuk lopen soms echt te veel voor hem. Voorlopig wil ik hem dus nog niet kwijt, maar ik schat in dat ik hem na de zomer niet meer gebruik.
Loretta is De Mol. Punt.