Verliefd op personal trainer...

12-01-2010 21:00 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik post hier voor het eerst maar volg wel al heel lang topics op het forum. Ik ben een vrouw van 23 en ik merk dus dat ik verliefd ben geworden op een man die bij de sportschool werkt.

Ik zal proberen het verhaal niet te lang te maken, ik wil namelijk graag alles neertypen wat er voorgevallen is maar dat is echt te veel.

Het begon in september; toen ik lid werd bij de sportschool kreeg ik een introductie van die man, hij werkte er toen nog maar net. In plaats van de gebruikelijke intro van een half uur hebben we twee uur lang doorgebracht.

De dagen daarna dat ik kwam sporten (ong. 3/4 keer per week) en hij daar ook aan het werk was kwam hij altijd naar me toe, meestal ook meerdere keren tijdens 1 trainingssessie. De gesprekken waren altijd heel leuk, want we hebben echt belachelijk veel met elkaar gemeen.

Hij gaf me ook wel eens complimentjes, hij merkte het bijv. meteen op toen ik m'n haar eens anders had en zei dat hij 't zo leuk vond. Ik merkte dat ik steeds vaker ging sporten en ook steeds vaker aan hem dacht als ik niet bij de sportschool was.

Op een gegeven moment moest ik een maand weg voor mijn werk. In die periode heeft hij mij via internet wel eens een bericht gestuurd om te vragen hoe het ging.

Nou, ik ben natuurlijk een sufferd eerste klas, want ik kan er niet mee omgaan dat ik hem zo leuk vind. In de tijd dat ik weg was heb ik geprobeerd om die verliefdheid maar op te geven omdat ik toch niks durfde te ondernemen en mezelf dus alleen maar gek zat te maken, maar zo makkelijk ging het helaas niet. Toen ik weer terug was werkte hij daar niet meer dagelijks...

Dus om hem vaker te kunnen zien heb ik op een gegeven moment gevraagd of hij ook in het personal training programma zat en dat ik wel interesse had. Nou zo gezegd, zo gedaan en nu ben ik al een tijdje zijn 'cliënt'.

Maar wat dus mijn probleem nu is, is dat ik helemaal vast zit!

Ik weet niet of hij mij nou ook leuk vind, of dat het allemaal voor het werk is. Het is een heel aardige, sociale jongen maar komt echt niet over als een womanizer en ik heb hem vanaf het begin af aan nog nooit naar andere vrouwen toe zien gaan zoals hij altijd naar mij kwam/komt.

Ik durf ook niet te flirten, ik durf niet eens te vragen of hij een vriendin heeft! Ik probeer er wel vaak achter te komen door bij alles wat hij vertelt wat hij gedaan heeft te vragen met wie dan, maar het antwoord is altijd: 'met vrienden'.

Ik kan hem niet mee uitvragen want het kan zijn dat hij nee zegt alleen al omdat we een zakelijk verband aan zijn gegaan. En als hij nee zegt ben ik zo teleurgesteld en schaam ik me zo dat ik waarschijnlijk niet meer durf te gaan sporten daar.

Ehm ja dus wat vraag ik nu eigenlijk aan jullie? Op zich ben ik sowieso benieuwd naar jullie mening hierover.

Wat ik ook heel goed kan gebruiken zijn tips, zij het dat ik het echt moet vergeten (wat ik ook al geprobeerd heb) of misschien tips over hoe ik wat meer kan flirten zonder heel erg direct te zijn.

Nou goed alle input is meer dan welkom want ik weet gewoon niet meer wat ik met mezelf aanmoet!
Ik zou iig even uitleg vragen, want dit is echt belachelijk (en jammer)
Ik denk dat ik niet direct zou bellen. Laat hem maar komen (met bellen dus). Hij is tenslotte degene die zich gedraagt als een kip zonder kop.

Als hij niet het besef heeft dat hij je na zo'n incident toch op zijn minst een uitleg schuldig is.... dan zie ik het somber in v.w.b. deze meneer.
Beetje overdreven bezitterig zeg. Ik zou ook om uitleg vragen. Misschien even wachten tot hij iets laat horen? Als hij weer rustig(er) is?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Marla, in het begin wanneer extreem jaloerse mensen een realtie aangaan kunnen ze dat perfect verbergen omdat ze dan alle aandacht krijgen pas wanneer dat wat afneemt met de tijd komt die jaloersheid naar buiten. En laat je vooral niet aanpraten dat jij hier een aandeel in hebt.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
En je traint daar altijd, schrijf je?!?

Wat een debiele reactie. Niet raar dat je je opgelaten voelde.

Bah ik zou me er ook even geen raad mee weten..
Eng zeg.

Hij ontpopt zich wel erg snel van Prince Charming tot enge, bezitterige bozerd.

Stel je voor, nu sta je gewoon te sporten, je moet er niet aan denken wat er gebeurt als je uit zou zijn geweest en mannen hadden naar je gekeken en (Godbetert) met je geflirt!
oeps, zeker even bespreken. Wellicht even wachten of hij vanavond nog contact opneemt en erop terug komt? En als je niets hoort voor het slapen gaan nog een lief smsje in de trant van "lief dat je voor me opkwam maar ben er wel een beetje van geschrokken".....

Een beetje jaloezie is schattig, maar dit is niet zo best..... Het kan ook een stuikelblok voor hem zijn, maar ik zou dit vanaf de start even goed "kortemettenslaan".
Hey had het hele verhaal gelezen wat trouwens erg leuk was I

Het is wel een beetje vreemd dat hij zich ineens zo bezitterig gedraagt. Dit moet je gewoon echt niet pikken hoor, je bent tenslotte niet ZIJN bezit! Hopelijk gaat hij snel normaal doen anders heb je denk ik helaas te maken met een agressief typje...

Take Care!
Marla ik kan me voorstellen dat die man die is uitgekafferd dit gemeld kan hebben bij de leidinggevende van PT en dat kan voor z'n baan gevolgen hebben. Kreeg jij nog mee hoe deze man op de uitbrander reageerde? Wat rot voor je dit is wel een forse domper voor je. Houd je haaks!
Oh jee Marla.

M'n voorgangers(sters) zeiden het al; dit is niet zo mooi.

Jammer dat hij zo uit z'n slof schoot!

Ik zou hem wel even bellen en vragen waar dit nu voor nodig was.

Maak hem duidelijk dat je dit soort gedrag niet oké vindt.
Joh! Wat lullig zeg!

Wat Whiskers zegt: maak hem heel snel duidelijk dat ie hier niet mee aan hoeft te komen bij jou, kom nou zeg.
Oh Marla, hier zou ik ook niet blij mee zijn. Ik zou hem eerst vragen waarom hij zo reageerde en dan zeggen dat je het niet waardeert dat hij zo doet!
Tussenstand nu: een smsje met: sorry Marla, ik verloor de controle. Ik bel je vanavond, liefs xxx.

Ik wacht zijn telefoontje af en maak hem gelijk duidelijk dat dit niet kan bij mij. Ik ben benieuwd naar zijn uitleg.

Die man stond er echt van te kijken en wist eigenlijk ook niet wat hij erop moest zeggen, hij keek van mij naar hem. Nadat PT is weggelopen keek hij mij vragend aan en ik heb maar mijn schouders opgehaald dat ik het ook allemaal niet wist. Ik voelde me zo lullig, iedereen keek míj namelijk aan!

Ik train inderdaad altijd al daar, hij was zelfs degene die mij dat aanraadde. Hij maakte eerder (voordat we wat begonnen) ook al wel eens een opmerking dat die mannen zo naar me keken en ik heb het altijd weggewuifd, ik zie dat ook echt niet hoor. En zolang ik er geen last van heb mogen ze kijken wat ze willen.
Tja, als ik lekker aan het trainen was en ik zie PT met zijn ogen ontelbare keren van mij naar jou flitsen zou ik wel naar je kijken om te kijken of er iets raars aan de hand is....

Gelukkig wel een smsje van hem. Wij liggen hier gewapend met bitterballen en choco op het toetsenbord te F5-en voor een zzzzinderend slot van deze avond dat alles begrijpelijk maakt... maar toch! Succes!
en volgende keer een gewatteerd dikmakend skipak aan, met bril en muts!
quote:margot73 schreef op 08 februari 2010 @ 20:33:

en volgende keer een gewatteerd dikmakend skipak aan, met bril en muts!

Dan maak je wel heel ludiek je punt

Vraag is wel of dit normaal gedrag is voor hem. Ben heel benieuwd naar zijn uitleg. Succes vanavond met je telefoongesprek!
Eerst helpt hij je om mooi 'in shape' te komen, vervolgens wordt hij boos omdat je er kennelijk erg goed uitziet.

Wat wil die nou?
Goed, hij heeft gebeld. Ik heb gelijk gezegd dat ik geschrokken ben van zijn gedrag en er niet van gediend was.

Wat hij zei was lief en tegelijk ook een beetje verontrustend. Hij zei dat hij ineens de controle verloor. Dat hij hele heftige gevoelens had voor mij en na dit weekend al helemaal het gevoel had dat hij verliefd op me aan het worden was.

Over de man bij de sportschool zei hij dat hij zich al erg aan deze man ergerde en dat toen die man zo naar mij aan het kijken ('respectloos, alsof je een lustobject was') was de stoppen even doorsloegen. Ik vroeg hem of hij wel vaker last had van doorslaande stoppen omdat ik daar weinig zin in had. Hij zei dat hij het nog nooit zo had gehad en dat hij dacht dat het kwam door de heftigheid van ons contact.....

Nou daarop zei ik dat ik niet wist wat ik daarmee aanmoest, wilde hij dan even een adempauze? Nee, dat was het juist niet, hij wilde het tegenovergestelde, meer, hij wil dat we echt van start gaan. Hij wil ervoor gaan, hij zei (ah 'twas eigenlijk heel schattig hoor): weetje, ik zie eigenlijk geen enkel ander meisje meer staan dus voor mij geld het al, maar zullen we niet meer met anderen daten?

Ik heb gezegd er even over na te moeten denken. Die handrem waar ik na het weekend naar zocht, zoek ik nu nog ietsje harder. Ik wil nog graag in deze fase blijven, lekkere weekenden zonder erbij na te denken; gewoon doen waar we zin in hebben zonder alles te moeten analyseren en benoemen. En ik heb het gevoel dat ik hem nog beter moet leren kennen voordat ik er vol voor ga. Sowieso omdat we nog maar een weekje echt bezig zijn en omdat ik eerst eens wil kijken hoe dat zit met zijn 'stoppen'. Wie weet wil hij uiteindelijk dat ik inderdaad in een ski-pak ga sporten , dat motte we nie hebbe.
anoniem_98673 wijzigde dit bericht op 08-02-2010 22:09
Reden: tiepfaut
% gewijzigd
Marla, ik denk dat het verstandig is om even rustig aan te doen.

Maar dat had je zelf ook al wel door.

Hij komt op mij wel erg claimend over namelijk.

Direct advies heb ik niet voor je, het is natuurlijk ontzettend leuk dat hij jou leuk vindt, maar dit gaat wel erg hard.

Straks staat 'ie met een trouwring voor je neus!
Ja precies Whiskers. Het is trouwens niet eens zo dat ik tegelijkertijd andere mannen date, maar het hele vragen erom na een week kwam zo zwaar op me over en dan ook z'n moeder en broer ontmoeten.

Hij wil veel en hij wil het snel, straks sta ik op blote voeten, zwanger in de keuken, nee hoor!
Hij komt een beetje over als De Roy Van Zuyderwyn als op zijn trouwdag met Margerita
Mmmmmm food for thought
Hmmmmmm.

Ik geef hem toch het voordeel van de twijfel.

Ik kan me voorstellen dat je enorm afknapt na zo'n reactie. Dat is een heel naar gevoel...Maar misschien is deze jongen nogal onervaren en onzeker en is het hele gebeuren erg heftig voor hem.

Ik schat jou behoorlijk intelligent en invoelend in, dus ik heb er wel vertrouwen in dat je niks tegen je zin doet en alles in de hand houdt.

Maar kan me wel voortstellen dat het een flinke domper is na jullie zwijmelweekend!
Hahaha!

Dat zou maar zo kunnen als jullie zo door gaan!

Nah, misschien kun je hem gewoon zeggen dat je geen andere mannen date, maar dat hij wel rustig aan moet doen.

En geen rare fratsen meer uithalen!

Heeft hij trouwens wel eens eerder een langdurige, serieuze relatie gehad?

Hij komt een beetje onervaren over, niet lullig bedoeld hoor, maar hij vliegt er zo in.
Hoe oud is hij eigenlijk? Dat heb ik even gemist in het hele verhaal. Weet je ook al iets van zijn vorige relatie(s)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven