3000+ deel 31 alweer!
zondag 7 februari 2010 om 08:04
Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)
Wij raken nooit uitgepraat!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny
5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.
8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!
Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
dinsdag 9 februari 2010 om 08:47
Oke oke ik ben al weg Min!!
Lieve meisjes, ik ga er van tussen. Tot over een weekje en misschien sluip ik tussendoor nog even binnen vanaf Daaro
Happy New Topic alvast voor deel 32
Happy New Topic alvast voor deel 33
Happy New Topic alvast voor deel 34
Ik zie jullie weer ergens in deel 34 of 35 denk ik
Lieve meisjes, ik ga er van tussen. Tot over een weekje en misschien sluip ik tussendoor nog even binnen vanaf Daaro
Happy New Topic alvast voor deel 32
Happy New Topic alvast voor deel 33
Happy New Topic alvast voor deel 34
Ik zie jullie weer ergens in deel 34 of 35 denk ik
dinsdag 9 februari 2010 om 08:51
hahaha, arme minny, telkens maar bedolven onder de knuffels!
Dit weekend ga ik naar London met man en kind, op bezoek bij een (engelse) vriendin met twee kids en nu ben ik kadootjes aan het verzinnen voor die kids... De oudste is een jaar of 4/5 en ik wilde miniloco voor haar meenemen, dat is toch wel leuk?
voor je jongste (<1 jr) maar een prentenboek voor later
Dit weekend ga ik naar London met man en kind, op bezoek bij een (engelse) vriendin met twee kids en nu ben ik kadootjes aan het verzinnen voor die kids... De oudste is een jaar of 4/5 en ik wilde miniloco voor haar meenemen, dat is toch wel leuk?
voor je jongste (<1 jr) maar een prentenboek voor later
dinsdag 9 februari 2010 om 09:21
Mogguh!!!
Is er hier iemand die een site aan Bloempje wil/kan doorgeven? Weet niet of ze terugleest en met haar werk kan ze er nog best wel wat aan hebben
www.leerkracht.nl
Alvast dank!!! *geeft bloemetje*
En nu weer gedemotiveerd aan de slag, mn stagiair heeft weer eens afgezegd. Dus nu alles regelen terwijl het grut zelfstandig aan het werk is.
Is er hier iemand die een site aan Bloempje wil/kan doorgeven? Weet niet of ze terugleest en met haar werk kan ze er nog best wel wat aan hebben
www.leerkracht.nl
Alvast dank!!! *geeft bloemetje*
En nu weer gedemotiveerd aan de slag, mn stagiair heeft weer eens afgezegd. Dus nu alles regelen terwijl het grut zelfstandig aan het werk is.
dinsdag 9 februari 2010 om 09:43
Hallo iedereen. Ik vind het echt jammer dat ik zo weinig mee kan schrijven maar ik heb het gewoon zo enorm druk.
Toevallig vandaag al veel gedaan (aangekleed, mails over biedingen marktplaats beantwoord, katten eten gegeven, nog meer grofvuil buiten gezet enz.)
Dus ik dacht even schrijven aan teruglezen kom ik echt niet toe dus als er iets belangrijks is gebeurd wil je dat dan laten weten?
Toevallig vandaag al veel gedaan (aangekleed, mails over biedingen marktplaats beantwoord, katten eten gegeven, nog meer grofvuil buiten gezet enz.)
Dus ik dacht even schrijven aan teruglezen kom ik echt niet toe dus als er iets belangrijks is gebeurd wil je dat dan laten weten?