Mode & Beauty alle pijlers

eyeliner

09-02-2010 14:21 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie weet hoe ik een eyliner met een soort van streepje naar boven aan breng? ik bedoel niet de klassieke winged eyeliner! Je ziet het wel eens bij stacey rookhuizen of bij de beautycoach van 10 jaar jonger in 10 dagen. Vooral bij de laatste kun je het duidelijk zien.het lijkt alsof het uit 2 losse strepen bestaat.
Hb je een foto?
nee helaas, is allemaal te klein om te zien.
Het eerste stukje van binnen naar buiten en het tweede stukje van buiten naar binnen?

Zonder foto blijft het een beetje gissen wat je bedoeld hoor!
quote:Katherina schreef op 09 februari 2010 @ 14:32:

Het eerste stukje van binnen naar buiten en het tweede stukje van buiten naar binnen?

Zonder foto blijft het een beetje gissen wat je bedoeld hoor!

Zo doe ik dat ook.

Ben een echte eyeliner-gebruikster,en doe eerst van binnen naar buiten,tot ongeveer de helft van het ooglid,en dan trek dan een streepje,een aantal millimeters boven de wimperrand,van buiten naar binnen,en de streepjes worden dan weer samengebracht.

De buitenkant kun je dan evt ook nog inkleuren,waardoor het streepje aan de buiten kant wat dikker aangezet word.

Ik weet niet of het duidelijk is,en ook niet of het is wat je bedoelt.maar dit is mijn wijze.
Hoe krijgen jullie het überhaupt op? Het ziet er echt niet uit bij mij.. Bril af, neus op de spiegel waardoor ik te dicht bij zit om mijn hand goed te bewegen, maar als ik verder af ga zie ik niet wat ik doe... Help! Eyeliner boven schijnt je ogen groter te maken en met mijn kleine kralen oogjes zou dat een uitkomst zijn..
dit?

tsja.....
Ik doe trouwens altijd maar een dun lijntje.

Tip: Eerst een lijn aanbrengen en dan corrigeren met een oorwatje/stokje (hoe heet dat nou?) die je een beetje nat hebt gemaakt.
tsja.....
quote:famke76 schreef op 09 februari 2010 @ 15:03:

Ik doe trouwens altijd maar een dun lijntje.

Tip: Eerst een lijn aanbrengen en dan corrigeren met een oorwatje/stokje (hoe heet dat nou?) die je een beetje nat hebt gemaakt.

Wattenstaafje

Ik ben een draak met eyeliner, helemaal met die vloeibare (troep, haha).
bedankt alvast voor het mee denken. Helaas is dat niet wat ik bedoel. Het lijkt alsof het uit twee losse streepjes bestaat! Zal maar eens gaan experimenteren.
Ik vind de eyeliner bij die beautycoach niet echt mooi staan. En volgens mij is dat permanente make-up.

De eyeliner bij carice van houten vind ik wel heel mooi. Ook permanente make-up, denk ik.
Ik gebruikte altijd vloeibare eyeliner met een kwastje totdat ik een keer een artliner van lancome cadeau kreeg. Heel handig, kan ik zeggen.

Maar nu zag ik bij mijn drogist pas een potje met een dekseltje en dan een los kwastje, ook van Lancome, het ziet er zo mooi uit, dat ik het maar voor m'n verjaardag ga vragen.
[quote]Noez schreef op 09 februari 2010 @ 15:26:

[...]

Wattenstaafje

ja, dank je! Kon er écht niet opkomen. Raar!
tsja.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven