Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Doe interviewster de groetjes, Suup.

Feestje was fijn. Fijne mensen, fijn huis, fijne kinders. Beetje kort alleen (waarom ging iedereen dan ook zo vroeg weg?), maar dat mocht de pret niet drukken.

Onze pumps zijn trouwens wederom goedgekeurd, Tila.

En inderdaad moe.

En nee, dat komt niet door het niet-verkeren, .

Beterschap trouwens, Marie. Hopelijk heeft een zondagmiddagje rust jou goed gedaan!
Wat wilde ik nou toch typen?
*springt op en neer en pinkt tegelijkertijd een klein traantje weg*

WAAAAAH! WAT ZIJN JULLIE GEWELDIG! WAT EEN MOOIE BLOEMEN! JULLIE ZIJN LIEHIEFF! DANKJEWEL!

*springt op en neer en pinkt tegelijkertijd een klein traantje weg*

WAAAAAH! WAT ZIJN JULLIE GEWELDIG! WAT EEN MOOIE BLOEMEN! JULLIE ZIJN LIEHIEFF! DANKJEWEL!

Godsamme ga er gewoon dubbel van posten :-)
Die kan ik ook weer op mijn cv bijschrijven

Leuk mens.

Pumps zijn zijn zeker goedgekeurd.

Darly

Volledig verdiend!
Inderdaad Darly, dat zul je dan wel verdiend hebben,
Goed zo
Blegh.

Ik heb het even helemaal gehad. Niet om 1 specifieke reden, maar opeenstapeling. grom, tis dat ik weet dat het nog geen tijd vd maand is.
Suup, big
Knuf voor Suup.

Bloes, die verkoudheid van jou, hoe vasthoudend was die? Want ik geloof dat ik em nu echt echt echt heb... Hatsjie!
Ik heb wel de hele dag potjes kunnenlegen: Jom wil nu echt zindelijk worden! Hiephoi!
Wie wil er koffie?

Moet dar geen taart bioj? Er is een Oudste Bloesje jarig! Hoeraaaa!

Hoera voor het oudste Bloesje!

Van harte Bloes met je mooie grote meid!

*pakt koffie en gaat richting werk.

Ik ben wel weer wat bijgetrokken.Piekerkwartiertje ingesteld gisteravond, daarna hoofd wel weer wat helderer. Darly je smsje kwam toen ik net mijn hoofd leeg had. Probeer je vanavond even te bellen.
Inderdaad Dar, hoe zou het nou toch komen?? Geniet ervan!

En hier is inderdaad het Oudste Bloesje jarig! Die vanmorgen met mij onder de douche wilde, haar hoofd (bedouchemutst) tegen mijn borst, armen om mij heen. Al 11 jaar ben ik haar moeder, wat mooi.....

Ze heeft zichzelf in Desigual-shirt gehesen, ik heb staartjes met zigzag-scheiding gemaakt in haar haar, ze deed wat lipgloss op en een armbandje om, en ging voor de spiegel staan. "Vanaf vandaag ga ik meer op mijn uiterlijk letten" zei ze. "Wat meisjesachtigere kleren, mijn haar leuk, sieraden enzo" Mijn meisje....

Ik voel me gelukkig ook weer goed (want gisteren misselijk en diarree, blegh blegh) en de verkoudheid is zo goed als weg. (Tila, flink sprayen en slapen, en armen-om-je-heen)

Dus nu de werkachterstand inhalen en straks mijn Grote Griet uit school halen.
Oooh, Bloes, wat moohooi! Gefeliciteerd!
Suup, fijn dat het beter gaat.
Gefeliciteerd Oudste Bloesje :-)

~rommeldebommeldebom~

Oei, die stapel cadeautjes voor Oudste Bloesje was iets te groot om zelf te tillen.....

Hoe dan ook; HIEPERDEPIEP HOERAAA voor mijn favoriete 11-jarige uit Provinciedurrep.

En van harte gefeliciteerd, lieve, lieve Bloes-met-de-prachtdochters! aak er een goede dag van, samen met de jouwen!

Ben je er een beetje uitgekomen tijdens je piekertijd Suup?
Zo, zeg. Het is niet mijn maand. Na De Nek nu Het Buikvirus. O ja, en De Bommelding, want ik moet naar werk en kan er niet komen wegens gedoe-met-ontruimde-stations. Thuisblijven kan niet want heb een belangrijke vergadering. Denk dat ik gevarentoeslag ga vragen.

Bloes: gevielzieteerd met je 11-jarig moederschap!!!!!!!!
.
Hoe ga je er nu heen? Fiets? Of taxi?

Sterkte met de buik!
Elf jaar moeder. RESPECT, vrouw!

Zo, zit in een middagdip. Moe, moe, moe. Mag het nou alstublieft lente worden en mag er alstublieft íets aan mijn verstoorde slaap verbeteren? Plies?

Which reminds me: daglichtlamp, De Tweede Ronde. Check.
~ziet in gedachten M'nas dapper ploegen op een fietsje~

Nee, dat lijkt me zo vers van de buikgriep-pers niet zo'n strak plan...

Oooh,ik word net gebeld door de broer en schoonzus van Mansey, de peetoom en -tante van Mops; de enige van die familie waar ik me altijd door gesteund heb gevoeld. Zojuist,nog geen anderhalf uur geleden, is hun kleine meisje geboren. Nog een jarig meisje vandaag, nog een mooilief grietje op de wereld.

En ze belden mij, omdat ik ondanks alles nu toch 'tante" was geworden. Tante Mimsey. Nu loop ik dus te grienen alsof ik een miljoen gewonnen heb. Tante. Ik. Dat was ik nog niet eerder.

Zelf had ik ook een tante Mimsey. Een geweldige vrouw, jarig op dezelfde dag als Mopsey . Tante Mimsey zijn zie ik dus als een heel bijzonder iets. Tante zijn; dat is een eretitel en een eretaak.

Een babymeisje....

Dames; ik geloof dat ik moet gaan shoppen. Er dienen jurkjes maat 50 gekocht te worden,

Mims wat mooi en lief en geen twijfel over dat jij een fantastische tante Mimsey zal zijn.

en Kus

Shopse

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven