Waar heb jij je partner ontmoet?

07-02-2010 10:45 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort weer vrijgezel en ik vroeg me af, waar zijn de leuke en normale mannen? Waar ben jij hem tegen gekomen?

Ik heb mijn partner ontmoet:

Totaal aantal stemmen: 150

op het internet (27%)
in de kroeg (15%)
in de supermarkt Geen stemmen
via en gezamelijke vriend/kennis (19%)
op mijn werk (20%)
anders (19%)
mijn vriend en ik zijn nu alweer ruim 2 jaar samen.

we kenden elkaar daarvoor al ruim 4 jaar ofzo.

we kwamen elkaar telkens tegen op dezelfde festivals, kroegen en kraakpandjes.

altijd gezellig gekletst en vriendschappelijk en alles, en opeens was die vonk er =D
Via internet.
Tijdens onze studie, op school. Bleek later dat we ook verre (aangetrouwde) familie van elkaar waren.

We vonden elkaar meteen leuk en zijn na een tijdje met elkaar het bed in gedoken. We wilden op dat moment niks vast en werden na een tijdje beste vrienden.

Na een jaar moesten we elkaar allebei bekennen dat we toch wel verliefd op elkaar waren! En nu zijn we al 2 jaar samen..
quote:Stephanietje schreef op 07 februari 2010 @ 17:32:

Bij de friettent...

Tijdens de vierdaagse, alletwee aan het eind van de avond even een frietje gehaald en nogal dronken, besloten hem maar mee naar huis te nemen en daar bleek hij nog véél leuker. Dus maar gehouden Wat een heerlijk hollands verhaal. I love it!
Op de trap.

Hij: "Hoi, ik ben het broertje van.."

Ik : "Hoi, Ik ben het zusje van....."

Stomme simpele zinnetjes maar blikken waren genoeg.

Zijn broer en mijn zus hadden een relatie, bij hen ging het uit, bij ons niet. Nu zijn wij 24 jaar samen.

Zijn broer en mijn zus zien elkaar regelmatig, ieder met hun eigen geluk en gezin.
Hij was mijn huisgenoot:)

Tijdens mijn studie woonde ik in een studentenhuis en woonde huis op de kamer tegenover mij. Nooit echt interesse in elkaar gehad totdat zijn relatie uit ging en we wat meer met elkaar optrokken en na een avondje stappen met huisgenoten sloeg de vonk over. We zijn nu alweer 6,5 samen!
Studentenvereniging, nu al weer 7 jaar, over 3 maanden gaan we trouwen. Eerdere exen respectievelijk op school, als huisgenoot, op feestjes van vrienden en op het station opgedoken
Op een datingsite. Niet mijn type maar hij keek wel vrolijk op de foto's. Paar weken later toch maar een berichtje terug gestuurd.... En inmiddels wonen we samen en weet ik: dit is 'm!
Bij het tankstation waar ik werk, hij kwam daar altijd tanken.
In dronkenschap.
Onder een gedicht.
Ik ben gekoppeld
In studentenhuis.
Hier ook via een chat site. Was gelijk een klik met schrijven en we hebben die week nog afgesproken op neutraal terrein, wat was ik nerveus. Het was gelijk raak. Nu 10 maanden samen en nog steeds erg happy dat ik me over die verschrikkelijke koud watervrees heb gezet.
Eentje toen ik verkleed naar een feestje kwam dat he-le-maal geen verkleedfeestje bleek te zijn maar een doodserieuze partij. Stond ik daar in mijn outfitje, viel niets meer te verdoezelen. Relatie duurde 2,5 jaar, toen ik voor de tweede ronde ging heb ik het risico op verkleedfeestjes niet meer genomen en heb ik er eentje van een datingsite geplukt. Eerst onder het mom van " koffie", maar hij bleek wel heeel leuk: afgelopen jaar getrouwd!
sorry, die " koffie" kan heel verkeerd zijn. Ik bedoelde eigenlijk gewoon ECHT KOFFIE DRINKEN... als vrienden.
via een gezamenlijke vriendinn. Kennen elkaar meer dan 12 jaar en nu is het 2 jaar aan.
Op het werk, werkte toen de tijd op Schiphol plaza in een winkel en daar kwam hij binnengelopen... elke keer als ik werkte kwam hij even langs, waren wel de leukste drie jaar om daar te werken omdat je er zoveel mensen leert kennen dus wellicht een tip om een middagje naar schiphol te gaan..
Een vriendin vond hem wel geschikt relatiemateriaal voor me. Ze had gelijk..
op een horror thema feest; met een groep vrienden gaven we gezamenlijk een feest waar iedereen zeg maar rond de 20 mensen uitnodigde. Echt een aanrader want je ontmoet leuke mensen want die zijn door jou vrienden uitgenodigd. We gaven 1x per jaar zo'n feest en dr zijn meer stellen uit ontstaan (meestal een uitgenodigde door vriend y met een uitgenodigde van vriend z). En zo heb ik ook mijn vriend ontmoet, nu 8 jaar samen (hij was skelet en ik duivel....haha)
Op een talencursus. Hij had geen vervoer, dus ik gaf 'm een lift. Daarna vaak over huiswerk gesmst en van het 1 kwam het ander.
hij werkte in de praktijk waar ik stage ging lopen
ik was net een half jaar van me ex af en ik was helemaal niet op zoek.

mijn beste vriendin had een oudere broer die ik nog nooit had gezien.

en op een dag zei ze hij heeft een foto van je gezien volgensmij vind hij je heel leuk.

toen ben ik met hem in gesprek gegaan en hebben hadden we een date.

ik zei nog tegen mijn vriendin: alsie lelijk is loop ik zo weg hoor hahaha!

en toen kwam hij aan lopen en het was love love love!

over 2 weken gaan we samen wonen hihi
Schrijft op lijstje:

-dronken worden

-hond kopen

-getrouwde buren wegjagen en hopen dat er een leuke jonge vent komt wonen

-vaker op viva hangen

-vaker een vliegreis boeken

-vaker de trein nemen

Leerde hem kennen in de kroeg, was supergezellig en samen heul erg dronken geworden. De volgende dag gingen we samen lunchen. Helaas had ik zo'n enorme kater dat ik moest kotsen (in de WC uiteraard, van het cafe waar we lunchten - schaamde me dood). Toen ik zei dat ik me niet helemaal top voelde en nog een paar uurtjes slaap nodig had om de kater te verwerken, bracht ie me naar huis, kroop naast me in bed en sindsdien is het aa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven