10-minutengesprek op school

09-02-2010 14:39 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over wat te doen. Ik heb vanmiddag rond 18 uur een 10-minutengesprek voor mijn zoon op school. Hij is 6 jaar (net 2 weken hoor) en zit in groep 2.

Nu kan ik door het onmogelijke tijdstip geen oppas vinden, ouders en broer nog op werk, de buren die hem kennen en hij ook, hebben of ook een gesprek of clubjes/sport enz.

Nu vraag ik mij af om hem mee te nemen, ben er persoonlijk niet zo voor om over hem te praten waar hij bij is (geval van potjes en oortjes). Overigens verwacht ik geen gekke dingen te horen omdat op de school waar hij zit ze dat wel eerder melden als er iets is.

Wat zou jij doen? Je kind gewoon meenemen of een andere keer plannen?

Ik moet hem zo ophalen en vraag me dus ook af of ik dit aan de juf zal melden of dat ik hem gewoon meeneem later, dus zonder het haar te vertellen?

Lastig lastig...
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn de 10 min. gesprekken ook al achter de rug, maar 'k zag in de gang diverse DS-sende kinderen :-).

Meenemen zou ik ook doen als ik echt geen oppas kon krijgen, maar kind blijft dan wel op de gang. Inderdaad vanwege iets met potjes en grote oren . Over kind praten waar het zelf bij is, dat lijkt me voor alle partijen vervelend.

Bij ons kun je meestal uit 2 avonden kiezen en tijdsindicatie geven (begin/midden/eind van de avond). Dat scheelt enorm.

Suc6!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven