Voetballiefhebbers hier?

09-02-2010 18:59 1268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie voetbal leuk?
;
toen ik wat jonger was werd ik er helemaal gek van. Altijd en eeuwig die voetbal, waarom keek niemand naar paardrijden....? Later ging ik een paar keer mee en heb ik zelf een tijd een seizoenskaart gehad met mijn neef haha.
quote:prulleke schreef op 09 februari 2010 @ 19:50:

Hey Disney, nog een PSV-er !

Ook ik probeer de trainingen in de vakanties met mijn zoontjes te bezoeken, enne dan sta ik ook vooraan hoor. Ik ben PSV-fan vanaf mijn pubertijd en ging in die tijd aal op de foto met Van der Kuylen en de broers Van de Kerkhof. Ben helaas verhuisd uit Eindhoven maar ga dus nog wel naar de wedstrijden. Wil ook eigenlijk nog een keer naar een europese wedstrijd dit jaar, hopelijk gaan we door! Ga jij naar HSV?

Ik woon zelf ook niet meer in Eindhoven,maar ga er bijna elke week heen

Ik woon bij het NAC stadion om de hoek haha

Ja ik heb ook kaartjes voor HSV
Ik vind het alleen jammer dat seizoenkaarten zo duur zijn..
;
Hier ook! Suarez. euh.. Ajax
/
hihi hier een groningen fan heb een seizoenskaart maar vanwege zwangerschap en b ijbehorende complicaties ga ik ff niet....

door een foutje van de kabel hebben we gratis eredivisie live...dus kijk het nu thuis voor de buis (met dit weer is het ook niks....brrrrrrrr geloof niet dat fc groningen iets van verwarming heeft
quote:prulleke schreef op 09 februari 2010 @ 20:06:

Zoomix, jij hebt begrijp ik een zwak voor (de looks van) Suarez.. ? Dan ben je zeker wel blij dat hij weer bijgetekend heeft? Hij is zeker de belangrijkste speler van ajax. En hij kan goed struikelen (grapje)Jaaaa ik vind 'm geweldig. En ach, die schwalbe.. dat heeft ie wel afgeleerd. Ben blij dat ie nog een tijdje blijft. Heurlijk!
/
quote:prulleke schreef op 09 februari 2010 @ 20:02:

Disney, wij gaan ook naar HSV-thuis, heb 5 kaartjes voor de FamilyCorner. Kijk er naar uit, hopelijk spelen we beter dan de laatste wedstrijden. En toch leuk dat Ruud van Nistelrooy er bij is. Als ie maar niet scoort

Ik geloof dat we best wel goed zitten. op A-B

Maar goed dan ga ik met mijn paps en dat zijn de duurdere kaarten.

Als ik ga met zus of vrienden zit ik tegenwoordig hoog in de hoek(en) Vak GG, MM etc

Is wel een hele klim om naar boven te gaan, maar je hebt echt goed overzicht
Groningen is ook een leuke ploeg, Ik vind Jans echt een leuke trainer!

Ben ooit eens naar de open dag geweest toen ik nog in het hoge noorden stage liep

Ik heb zelfs een fc grunn trui haha
'l
quote:Zoomix schreef op 09 februari 2010 @ 20:08:

[...]

Jaaaa ik vind 'm geweldig. En ach, die schwalbe.. dat heeft ie wel afgeleerd. Ben blij dat ie nog een tijdje blijft. Heurlijk!

ach dat zegt helemaal niks. Als er een mooie club komt die een zak met geld biedt, is hij in de zomer weg.

Ik vind hem geen knappe vent...

Doe mij maar van der Wiel ;)
quote:Chiquita24 schreef op 09 februari 2010 @ 20:25:

[...]

ach dat zegt helemaal niks. Als er een mooie club komt die een zak met geld biedt, is hij in de zomer weg.

Ik vind hem geen knappe vent...

Doe mij maar van der Wiel ;) Laat me nou lekker in die waan.. Luister, Luis blijft gewoon nog héél lang bij Ajax. Ok? Zodat ik nog héél lang naar hem kan kijken als ie speelt. Net als van der Wiel (voor jou dan)
hehe ;)

ik vrees het ergste voor Ajax hoor.

Zie hem ook nog graag 1 / 2 / 3 jaar blijven, maar denk echt dat hij in de zomer weg is.

Sneijder zei ook vlak voor zijn vertrek dat hij zou blijven, maar vertrok ook.
quote:Chiquita24 schreef op 09 februari 2010 @ 20:30:

hehe ik vrees het ergste voor Ajax hoor.

Zie hem ook nog graag 1 / 2 / 3 jaar blijven, maar denk echt dat hij in de zomer weg is.

Sneijder zei ook vlak voor zijn vertrek dat hij zou blijven, maar vertrok ook.Misschien blijft ie wel wat langer nu Lodero (zo heet ie toch?) er is. Wishfull thinking misschien maar ach, zo houd ik mezelf gelukkig
Jep!

Ga al 17 jaar naar alle thuiswedstrijden van FC Twente, en ook ik heb zondag Ajax - FCT gekeken

Maar goed, Ajax heeft verdiend gewonnen en als je de kansen zelf niet afmaakt doet de ander het wel, erg jammer!
quote:Zamirah schreef op 09 februari 2010 @ 19:51:

AJAX! Joehee.

Maar soms voor Twente.Leuk! heb je daar familie spelen?
quote:Zoomix schreef op 09 februari 2010 @ 20:32:

[...]

Misschien blijft ie wel wat langer nu Lodero (zo heet ie toch?) er is. Wishfull thinking misschien maar ach, zo houd ik mezelf gelukkig

Ik hoop met je mee ;)

quote:sharry schreef op 09 februari 2010 @ 20:38:

Jep!

Ga al 17 jaar naar alle thuiswedstrijden van FC Twente, en ook ik heb zondag Ajax - FCT gekeken

Maar goed, Ajax heeft verdiend gewonnen en als je de kansen zelf niet afmaakt doet de ander het wel, erg jammer!

Leuk!

Zat je in het uitvak of via de tv gekeken?

eerste 20minuten was twente sterker en daarna Ajax. Maar had alle kanten op gekund deze wedstrijd. had van te voren niet verwacht dat Ajax zou winnen.

mocht Ajax geen kampioen worden zie ik liever twente kampioen worden dan psv
Hier een seizoenskaart houder van Feijenoord zittend in de harde kern
Twente was de eerste 20 min ook veel sterker. Maar dan moet je wel scoren als je 4 goede kansen krijgt en dat gebeurde helaas niet.

Ik ben niet naar Amsterdam geweest omdat ik niet kon. Ga niet altijd naar uitwedstrijden maar de europese wedstrijden zijn vaak de toetjes. Nog 2 weken en dan mee naar Bremen, lekker dichtbij!
quote:badmeester schreef op 09 februari 2010 @ 20:48:

Hier een seizoenskaart houder van Feijenoord zittend in de harde kernMijn broer is er ook zo een.. Komt ie weer mompelend voorbij 'hand in hand.. kààààmeraden.. hand in hand ..' mijn versie, gewoon om hem even te zieken: 'hand eraf.. kameraden' oeh dan wordt ie link haha.
quote:Chiquita24 schreef op 09 februari 2010 @ 20:45:

[...]

mocht Ajax geen kampioen worden zie ik liever twente kampioen worden dan psvAb-so-luut.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
sharry bremen ben ik ook geweest. Was iig heel gezellig!

Mij goed vermaakt daar!

Ik ben alles bij elkaar denk 20x europees geweest. Ook enkele oefenwedstrijden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven