Wie geeft me het gouden idee!
dinsdag 9 februari 2010 om 20:11
Doe eens gek; eet in bed. Doe je een kunstje met de rookworst ( eventueel te combineren met elkaar erotisch fotograferen ) en erna bemin je elkaar hartstochtelijk.....
Wat wil je ; iets wat JIJ erg leuk vindt om samen te doen ( romantisch eten/ weekendje weg ) of iets wat HIJ helemaal geweldig vindt ( even uit de losse pols ; voetbalwedstrijd bekijken in Barcelona ) ?
Wat wil je ; iets wat JIJ erg leuk vindt om samen te doen ( romantisch eten/ weekendje weg ) of iets wat HIJ helemaal geweldig vindt ( even uit de losse pols ; voetbalwedstrijd bekijken in Barcelona ) ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 9 februari 2010 om 20:14
Ga samen naar een parenclub/ erotisch feest / regel een trio met je beste vriendin/ maak een andere seksdroom waar.
Koop kaarten van zijn favoriete weet-ik-veel. ( sport, muziek, theater )
Geef een bon voor een maand niet zeuren , het opheffen van pikstraf , het niet hoeven doen van een kutklus.
Koop kaarten van zijn favoriete weet-ik-veel. ( sport, muziek, theater )
Geef een bon voor een maand niet zeuren , het opheffen van pikstraf , het niet hoeven doen van een kutklus.
dinsdag 9 februari 2010 om 20:18
- samen een voorgerecht eten in een Michelin restaurant (dan is je 300 euro wel op denk ik)
- met het hele gezin een professionele fotoshoot
- samen een juweel maken bij een goudsmit
- naar het strand / bos / park met een picknick mand (en een paraplu)
- haal stiekem je motorrijbewijs en ontvoer hem voor een weekendje whiskey proeven in schotland
- met het hele gezin een professionele fotoshoot
- samen een juweel maken bij een goudsmit
- naar het strand / bos / park met een picknick mand (en een paraplu)
- haal stiekem je motorrijbewijs en ontvoer hem voor een weekendje whiskey proeven in schotland
dinsdag 9 februari 2010 om 20:30
http://www.bestelkado.nl/ ... pricerange=100+-+500+euro
dinsdag 9 februari 2010 om 20:31
quote:Hanneslove5 schreef op 09 februari 2010 @ 20:28:
Ninon, heb ik al gekeken eerst volgende beschikbare nacht is in 2011! Jammer dat had ik wel leuk gevonden...Wow, en ik maar denken dat dit het meest orginele idee ever was Ik heb mijn vriend naar de havenkraan ontvoerd toen wij 10 jaar samen waren. Jammer dat het al vol is, misschien alvast reserveren voor je 15e jubileum
Ninon, heb ik al gekeken eerst volgende beschikbare nacht is in 2011! Jammer dat had ik wel leuk gevonden...Wow, en ik maar denken dat dit het meest orginele idee ever was Ik heb mijn vriend naar de havenkraan ontvoerd toen wij 10 jaar samen waren. Jammer dat het al vol is, misschien alvast reserveren voor je 15e jubileum
dinsdag 9 februari 2010 om 20:31
dinsdag 9 februari 2010 om 22:25
quote:Hanneslove5 schreef op 09 februari 2010 @ 20:28:
Ninon, heb ik al gekeken eerst volgende beschikbare nacht is in 2011! Jammer dat had ik wel leuk gevonden...Er zijn er zat, of nog andere bijzondere mogelijkheden zoals superdeluxe boomhutten, tipi's etc. Kijk bv eens op deze site. Veel plezier!
Ninon, heb ik al gekeken eerst volgende beschikbare nacht is in 2011! Jammer dat had ik wel leuk gevonden...Er zijn er zat, of nog andere bijzondere mogelijkheden zoals superdeluxe boomhutten, tipi's etc. Kijk bv eens op deze site. Veel plezier!