Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
goedemorgen

coe, wat fijn dat alles zo snel geregeld wordt voor Ukkie, hopen dat dit de situatie een beetje verbeterd en dat de woningbouw iets aan die vocht doet in je huis

Ik zie weer aardige lijstjes voorbij komen. MissM, doe je een beetje rustig aan

Zoeb, hoe is het met je mama

Happy, wat ben je toch een lieve man.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Oh nee....woningbouw heeft me een ander huis aangeboden.Is niet in mijn durpke,wel mooie huizen en ruimer dan waar ik nu zit.Maar dan zouden de kinderen naar een andere school moeten,andere sportclubjes en andere vriendjes en vriendinnetjes maken.En ik heb eigenlijk geen geld om te verhuizen.Dilemma,dilemma!

Moet er even goed over nadenken.
Bah, lijstjes..

Ik heb helemaal nergens zin in.

Nou ja, tennis was redelijk gezellig. Vet gewonnen, dus da's niet verkeerd.

Koffieleut-visite en mijn cadeautje werd hartelijk ontvangen, dus alweer leuk.

Was draait.

Vaatwasser is leeg.

Droge was hang nog steeds

Stofzuiger staat nog in de kast

Hand is (nog) niet fatsoenlijk uitgelaten.

De bank, met over de leuning heel uitnodigend een dekentje, lonkt.

Keuzes keuzes....
Tjonge, dat is een heel andere keuze waar jij voor staat Coe...

Krijg je niet een verhuisvergoeding? Het is tenslotte niet jouw keuze om te verhuizen.

Een ander huisje, in je woonplaats afwachten?

Vanavond even met de oudste kinderen (en je vriend) overleggen?

Moeilijk hoor....

Ik heb besloten dat ik maar begin met die was afhalen en opruimen.

*schop*
Mijn lijstje voor de rest van de dag:

Carnavalsjurk voor de oudste uithalen, omdat ik hem te heet gestreken heb... is kapot nu!!! Stress om hem op tijd af te krijgen.

Mocht ik in het meest gunstige geval nog tijd over hebben, dan wil ik de cirkels op de babykamer schilderen en was opvouwen... weinig hoop. De jurk moet namenlijk echt wel behoorlijk uit elkaar, alvorens ik hem weer kan opbouwen... boehoehoe.
En het meest frustrerende... de feestjurken zijn in de aanbieding bij Bart Smit..... Maar dat is natuurlijk onverkoopbaar aan meisje, omdat ze deze vanmorgen al heeft mogen passen en zich er echt een prinses in voelde...
Kl*te Druif van de jurk!!

Goede tip van die verhuisvergoeding Gold,heb gebeld en hoor vanmiddag meer.

Nu ga ik even op de bank,ben lui
Ukkie wil/kan niet slapen dus ik heb de mand met vouwwerk voor me staan :(
Whahaha, ik ben lui, heb nog helemaal niets van mijn lijstje gedaan

Dadelijk voeden, en als ie slaapt toch maar even aan de slag
ik doe lui mee. had al lang op bed moeten liggen maar ben nog niet geweest. Hmz. Nu toch maar even doen.
Oeh, wat jammer van die jurk, Druif!

Adem in, adem uit (herhaal indien nodig een paar keer)

Coe, klinkt aanlokkelijk, maar ik zou toch ook liever een (ander) huis in dezelfde plaats hebben, zeker met de kinderen...
Dit huis,koud,enkel glas,tochtig,vochtig,gehorig maar WEL voor mijn gevoel mijn huis.Ben hier na de scheiding gaan wonen en voelt zo goed.

Dit dorpje heeft voor mij ook zijn voordelen,heb hier op school gezeten dus veel vrienden,mijn ouders wonen in de buurt,ik ben binnen 5 min in de stad en binnen 3 min in het bos of aan de andere kant een mooi stukje natuur.Het voelt vertrouwd!Het is hier zo lekker rustig!

Ik denk nog even na dus...
Oei, balen van die jurk Druif.

Maar voor een blij kinderkoppie doe je een boel he?

Coe, Geef bij de woningstichting aan dat je wel bereid bent te verhuizen, maar dat je in hetzelfde dorp wilt blijven en verhuisvergoeding wilt.

De brutale mensen hebben de halve wereld en nee heb je, ja kun je krijgen.

Doen!

Ik ben net even bij de buurtjes geweest.

Morgen de uitslag van de bot-scan.

Heel spannend dus....

Was is ondertussen afgehaald en opgeruimd.

Droger draait.

En ik ben met de swiffert rond geweest ipv de stofzuiger.

Straks koken en Troela naar dansles taxiën.
Zo, ik ben even met de stofzuiger rond geweest, heb al gegeten en het is hier best opgeruimd.

De was doe ik morgen want de machine zat nog amper vol.
Druif, is het nog gelukt?

Coe, jeetje, verhuizen. Zou wel wat zijn zeg. Kunnen ze niet beter de buurman eruit gooien?

Waar willen ze je hebben?

Spannend Gold, zo met de buren. Nog iets gehoord over de sleutel? Wel raar denk ik, zonder sleutel van dat huis?

Goed bezig MissM. Je klinkt weer een stuk ontspannener de laatste tijd. Fijn!

Hier vanmiddag ruzie gemaakt met verf. Eerst per ongeluk de terpentineverf gepakt, dus het stinkt hier nog steeds Daarna wel één plank in de grondverf gezet Morgen nog een keertje gronden en dan vrijdag de muur schilderen. Donderdag weer eens naar het ziekenhuis dus dan geen tijd. Wel ook nog de laatste stukjes zwart bij de lambrisering gedaan, dus ben wel blij.

Net de vaatwasser ook nog gevuld. Nu is het wachten tot ik naar bed mag
Nou.. ik heb hulptroepen ingeschakeld voor de jurk ... aangezien ik morgen, donderdag en vrijdag moet werken zou ik hem nooit afgekregen hebben.

Het goede nieuws is wel dat ik bedden verschoond en was opgevouwen heb.

Nou zit ik in het reageer scherm en weet ik niet meer wat ik wilde schrijven.. Die hormonen ook.
Nee hoor Fuss, niet raar.

Ik had die sleutel al heel lang niet meer gebruikt.

Het is prima zo.

En waarop wacht je om naar bed te mogen?

Ga toch lekker plat joh!
Mijn navel wordt trouwens te klein

Zeker als ik hoest istie weg
Ik wacht tot Lief er is, anders zit Zoon zo alleen beneden. Is ook zo ontaard dan hé, als moeder?

Lief is even naar de bloedbank, zal zo wel thuis komen.
Aha, vandaar.

Blijf dan nog maar even bij Zoon ja
Mijn dochter wilde graag een plop navel, Fussie. Niet gelukt!

Wij zitten op Ixsje te passen in hun eigen huis, die ligt dus nu te knorren in zijn eigen bedje.

Volgens mij ben ik ook zwanger......wilde nog meer tikken, maar heb geen idee meer
Het zou wat zijn Jonna, dan doe ik ook mee!

Vraag me alleen af hoe dat met mijn navel moet, die is zo diep, past een vingerkootje in.

Wij zijn net lekker naar Praxis en Gamma geweest, wat een feest weer.

Bij Praxis hadden ze niet wat we zochten en bij Gamma hadden ze dat wel, alleen 1 te weinig.

Zo fijn.

Verder heb ik mijn hele lijst af, ben zelfs naar de kapper geweest en het is kort, eigenlijk heel kort.

Sportman is lekker aan het lopen, het eten staat op dus als hij straks terug is gaan we eten.

Zo nederlands, aardappels, boontjes en een rundervink.

Wat een inspiratie had ik vanmiddag!

Zoeb, Mamz, Rainz, ik hoop dat ik niemand ben vergeten, hoe is het met jullie?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Na een dik conflict met UPC heb ik weer Internet. Ik ben er vandaag maar eens voor gaan zitten. En heb een hele tijd aan de telefoon gezeten. Ik had het al opgezegd, maar kwam erachter dat UPC hier het alleenrecht heeft. Nu is alles weer aangesloten.En ik blijf dus maar bij UPC.

Nog meer goed nieuws. Mijn moeder is weer thuis. Ze kunnen niets vinden. Dus vanmiddag mocht ze opeens gaan. Nu maar hopen dat het niet weer gebeurt. Gek toch dat ik er weinig vertrouwen in heb. We kunnen alleen afwachten.

En het laatste goede nieuws. Ik heb aan mijn linkeroog sinds gisteren veel minder last van vlekken. Dus ik hoop nu dat mijn andere oog ook snel beter wordt. Zou wel een gemak zijn.

En dan ga ik straks alles bijlezen want ik heb zo maar een week gemist. Mobiele telefoon internet is handig, maar ik kreeg er sms vingers van.
Wat fijn allemaal Zoeb!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
goedenavond

ik was weer thuis, was even bij mijn neefjes en op gesprek voor de bruidstaart. Als alles goed gaat krijgen we echt een vreselijk gave en zeker niet doorsnee taart.

Coe,dat is niet nogal wat zo een verhuizing. Niet zomaar iets waar je even een beslissing over kunt nemen

Fijn zoeb, dalt alles goed met je mams en dat je weer internet hebt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven