Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Woningbouw wil mijn muur weer vergoeden,maar daardoor ben ik nog niet van de schimmel af!Weet nu dus eigenlijk niet goed welke stappen ik nog kan ondernemen.

Volgens huisarts is schimmel zeker van invloed op gezondheid(niet alleen van Ukkie maar van ons allemaal)maar reageert Ukkie heftiger als een normaal persoon.

Nu op naar R!..is een hele fijne arts dus ik leg daar het schimmelprobleem ook nog voor.
Jeugdzorg heeft heel hard gewerkt: er komt een raadsonderzoek. Afwachten dus, want geen idee, hoe, wie, wanneer en wat.

En ik heb me ziekgemeld. Wat betekent dat ik eigenlijk in en rond huis moet blijven totdat de controleur geweest is.
meiden, soms wou ik maar dat ik niet de hele tijd alleen hier was. Mams komt wel om te helpen, maar elke nacht ben ik alleen, en veel van de dagen ook. En zeker als je ziek bent is dat gewoon best moeilijk... De antibiotica die ik heb gekregen tegen de blaasontsteking die ik ws heb doen het iig prima, en de harde buiken zijn daardoor ook behoorlijk afgenomen. Maar mijn verkoudheid is omgslagen in een bijholteontsteking. Alles aan mijn hoofd doet me zeer, en zelfs kauwen is een hel omdat mijn buis van eustachius vol zit, en mijn kiezen nu druk krijgen van de verkeerde kant.

Ik moet eigenlijk boodschappen hebben, maar wil zo de deur eigenlijk niet uit... Bah.
Beterschap Allis en Mamz.

Mijn hoofdpijn is inmiddels (eindelijk) een beetje gezakt, vanmorgen gaan werken en vanmiddag vrij.

Zoon heeft de halve nacht weer liggen spoken, nu met pijn in zijn oor aan de andere kant dan vorige week. Zal wel weer een oorontsteking zijn, maar ik kon vandaag niet terecht bij de huisarts met hem.

Coe, beterschap met zoon.

Goldie, in etappes de behandeling? Levert dat meer op ofzo voor de tandarts? Is toch veel handiger als ze dat in één keer doen.

Fuss, ik zag weer een hele waslijst voorbij komen, doe je rustig aan?

Allis, beterschap.

Rainz, ik hoop dat je hoofdpijn ook weg blijft na werken.

Ik ben niet ziek ziek, ik ben overbelast en kan vooralsnog niet meer werken. Daar moet je je ook voor ziekmelden.
ja nou mams dan mogen we je toch wel beterschap wensen :P
Okee, okee.

Het duurt alleen wat langer dan een griepje..
ja snap ik. Ik bedoelde de boel niet te bagitaliseren. Euh, hoe schrijf je dat ook weer?

Ukje is aan het schoppen trouwens, leuk! Die heeft nergens last van blijkbaar, gelukkig maar.
Tja Rainz, in etappes. Ik zie er het nut ook niet van in. en weet je wanneer we weer terecht kunnen?

Half april, da's maar twee maanden wachten...

En toch roep ik ook even beterschap Mamzie, want je hebt je ongetwijfeld wel eens beter gevoeld dan nu.

en je krijgt een

Jij ook beterschap Allis.

Leuk, een schoppend Ukje!

Zucht...Wat was dat toch een fijn gevoel.... en wat is dat bij mij al lang geleden!

Ik ben even heel snel op en neer naar de stad geweest om een notitieboekje en een pen te kopen.

Morgen neem ik na tennis afscheid van een hele lieve kennis, die gaat ergens in een ver land drie maanden in retraite.

Geen tv of pc daar, dus ik dacht: een notitieboekje met een lieve boodschap er in geschreven en een pen, is wel zo leuk en past ook makkelijk tussen de bagage?

Ik hoop dat ze het leuk vind.

Oh, en ik heb ook al gestofzuigd.
Heb ik iedereen weggejaagd?
nee hoor, ik was even huismutserig aan het doen.

mamz, een dikke knuffel. Ik denk net als goldie dat je betere periodes hebt gehad

beterschap allis, hoop dat je snel wat opnapt

rainz, hopen dat je morgen wel met zoon terecht kunt bij de huisarts
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik was er ook weer!

Kinderarts verwijst ons door naar kno,waar we donderdag al terecht kunnen.Waarschijnlijk krijgt Ukkie buisjes en worden zijn keel en neusamandelen verwijderd.Zijn gehoor aan 1 kant is al wel beduidend minder,zo'n 50 %.Hopelijk is dit niet blijvend.Voor nu weer een kuur.

Rainz,het is wat met die oren van die mannen

Allis,hopelijk knap je snel wat op!Is het de bedoeling dat Brit wel deze kant opkomt tegen tijd van bevalling?Lijkt me wel moeilijk zo in je eentje
Nee Goldie!

Ik ben zo goed bezig geweest vandaag.

Kamer, keuken, badkamer, slaapkamer, kleine kamertje en wc zijn schoon.

Ik ben helemaal blij met mezelf, en mijn moeder.

Balen is dat Allis, fijn dat je moeder er wel is.

Beterschap!

Voor jou ook een dikke Mamz!

Jij al weer wat opgeknapt Its?

Ging het gisteren een beetje GL?

Ik ga de sinaasappels uitpersen.

Gegroet!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Jeetje Coe, wat een gedoe.

Wel fijn dat er gelijk actie wordt ondernomen. voor het mannetje!
Ik was boodschappen doen en even op het werk langs.

Verder gewassen, gedroogd en opgeruimd.

Computer gebackupped want morgen zet computermannetje er een ander systeem op en zijn alle data weg.

Alle nog niet afgedrukte fotos doorgestuurd om af te drukken.

En natuurlijk getut met mannetje
Coe, wat fijn dat er meteen actie wordt ondernomen!

Zoeb, al nieuws?

Allis het is niet fijn om zoveel alleen te zitten, ik zit vier dagen per week alleen en dat is normaal gesproken prima te doen, maar zwanger en met verse baby vind ik het toch een stuk minder.
Bah, net vieze kant en klaar lasagne op van de Ah.
quote:nikkinuts schreef op 07 februari 2010 @ 23:28:

Ik heb het gedaan Coe!

Ik heb net heerlijk zitten zwijmelen Notting Hill.

Sportman vond het niks, hij zei dat hij die film al 10 had gezien.

Nouja, ik nog maar 3 keer.

Tja, Notting Hill. Ik ben wel een liefhebber van dat soort films, onder andere. Maar met Notting Hill heb ik toch wel iets speciaals.

Ik ben een aantal jaar vrijgezel geweest en ik vermaakte mij prima, met van alles en nog wat. Één van de dingen waar ik mij mee vermaakte was regelmatig met mijn dochters naar de bioscoop gaan, en onder andere ook naar Notting Hill. En het was aan het einde van die film dat ik voor het eerst last kreeg van jaloezie. Want het zou toch helemaal geweldig zijn als er iemand zo naar je kijkt en lacht als Julia Roberts naar Hugh Grant tijdens die persconferentie. En mijn leven zou helemaal compleet zijn als er maar één keer, één keertje maar , iemand zo naar mij zou kijken en lachen.......maar ja, ik speel niet in een film.

En in de jaren daarna, als ik tijdens de kerstdagen alleen op de bank zat en even opgevrolijkt moest worden zette ik Notting Hill op....en keek alleen dat laatste stukje, een paar keer, en dan kon ik er weer tegen, al dagdromend.

Maar die dagdroom is toch maar mooi uitgekomen toen ik Jonna tegenkwam, en ik kijk nu nog altijd graag naar Notting Hill.
Mooi Happy!

Sportman had trouwens gelijk, we hedden de film echt al keer of 4 gezien want we hebben 'm gewoon thuis.

Was ik vergeten, hij ligt bij mijn ouders.

Ik vind het net zo'n mooie/leuke film als Alles is Liefde.

Verder hebben wij weinig met films.
Da's rap beslist, Coe, als de kinderarts al meteen denkt aan buisjes en amandelen knippen.

Happy, je bent waarschijnlijk het enige maegdje dat van Notting Hill houdt, maar een leuk verhaal met een goed einde voor je
Goedemorgen!

Vandaag blijven we lekker thuis.

Ik moet:

wassen

drogen

opruimen

stofzuigen

administratie

dweilen
Happy, bezorg je me zomaar kippenvel op mijn vroege morgen!

Jij lekker ding!

Fijn dat er zo snel gehandeld wordt bij Ukkie Coe.

Zoeb? Al Nieuws?

Ik ga zo tennissen en daarna koffie leuten en mijn cadeautje geven.

Daarna hier:

De vaatwasser uitruimen

De wasmachine volgooien

Hangende was vouwen en opruimen

Stofzuigen

NIET snoepen.

De hond fatsoenlijk uitlaten.

Fijne dag liefjes!
Mogu

Door zijn biotinidaze wordt Ukkie in de gaten gehouden door kinderarts Mamz.En telkens dezelfde klachten dus dan vind ik dit een goede oplossing.

Lijstje:

Boodschappen

vaatwasser in en uitruimen

zwaarden halen

Fijne dag
Moggû.

Mijn nichtje had ook steeds van die klachten, buisjes erin, neusamandel eruit. Kind helemaal opgeknapt, viel alles mee.

En toen werd ze ziek van de rodehond, best grappig.

Wat moet dat moet, lijkt me helemaal niet prettig zo'n benauwd manneke.

Ik ga vandaag,

- Espresso's drinken.

- Hardlopen.

- Vaatwasser, droger en wasmachine leeg halen.

- Naar het centrum.

- Misschien naar de kapper.

- Koken.

- Naar Karwei, Gamma en Praxis.

- Misschien nog wat strijken.

- Niets doen, tv kijken.

Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven