Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Miffy schreef op 09 februari 2010 @ 21:28:

Goede vraag, Anky

Sok, ik snap het niet helemaal. Welk deel van jou zien we op die foto?

hoofd natuurlijk

nee, onderbeen.

en ik denk dat Pluis éven moet praten met Slof, want die blijft bij 'tillû'.

Morgen komt mijn schoonmoeder een dagje langs en blijft ook slapen. Ideaal, want donderdagmorgen moet ik met Poek voor controle naar de kinderarts en moet ik nog even naar het KDV; hoef ik Slof niet mee te sleuren. daar heb ik graag een dagje slappe non-gesprekken voor over (tenminste, dat zeg ik nu )
Jeetje Sok, dat is wel heel blauw, ziet er pijnlijk uit.

getver, een openhartoperatie bij House :yuk: met een aangetaste mitralisklep (het was al even terug dat ik dit schreef maar toen belde mijn moeder)

Miffy wat fijn dat Pluis het inmiddels helemaal lijkt te snappen. Kan me voorstellen dat je denkt dat ie verwisseld is.

Gut Anky, is een cursus "nee leren zeggen" niet iets voor jou?
Vandaag was de strijd der titanen op het werk. Baas met ex-baas en de beide managers die daar weer bovenstaan, in gesprek over hoe het nu verder gaat, want ex-baas accepteert nog steeds niet dat ie ex-baas is, wat ik op zich wel snap maar zijn houding nekt de werksfeer nogal op het moment. Op een gegeven moment zag ik baas met stoom uit zijn oren naar buiten komen om even uit te razen voordat het gesprek weer verder ging, maar ik was al naar huis voordat de eindstand bekend werd en heb nu te lang aan de telefoon gezeten om nog een collega te durven bellen hierover, en dan moet ik tot morgen wachten.. maar goed (het was een mooie twitter geweest, maar te lang dus ik denk ik vertel het aan jullie )

En ik heb kaartjes voor een concert, heb er zin in. Caro Emerald, kennen jullie die? zo niet, is een tip, leuk liedje!

Was ophangen, later!
Ongelooflijk Mif, die Pluis! Wat fijn!

Qua Carnavalspèkskes: meisje zou als bijtje (dat was ze vorig jaar ook) en jongetje wilde óf als politie-agent óf als alien. Maar toen ik met hem een pakje ging kopen wilde hij ineens als brandweer (want daar zat een walkie-talkie bij). Toen we met het brandweerpak thuiskwamen was meisje tot tranen toe jaloers dus ik ook met haar de stad in, alwaar zij een prinsessenjurk (!!!??) uitzocht. Ik heb haar nog 3x gevraagd of ze die dan ook echt aan ging doen, en dat heeft ze plechtig beloofd. Maar vanavond meldde ze me dat ze toch als piraat wilde. Zucht. Kruimel heeft gelukkig nog niets te willen, die gaat als kaktus (van buurjongetje geleend). En al dat gedoe alleen maar voor de schooloptocht, want daarna vluchten we.

Anky, wat ontzettend vervelend voor je oma. En inderdaad ook een hele toestand voor je moeder. Ik ben trouwens ook een enorme fan van Sylvia Witteman, heb dat kookboek ook. Ze woont nu bij Washington, dus tegenwoordig in de krant altijd veel vermakelijke verhalen over het leven (en eetgewoonten) daar.
oh gut wat een toestand met die carnavalspekskus, bij mij moeten ze gewoon uit de bestaande voorraad putten, ik koop er niks voor.. dus ze kunnen kiezen uit bijtje, tijgertje, prinses, piraat, zuster (verpleegster) uhmm.. dat was het wel geloof ik..

hahaha, als cactus ! die is origineel wel..

oh ja, Anky's oma, arme oma! had ik vanmorgen gelezen en vergat er iets over te zeggen, beterschap voor oma...

nu echt was ophangen
Carol Emerald is leuk! waar is het concert? bij jou in de buurt?

en wat een toestand met je (ex-)baas, zeg, niet handig, zoiets, voor de werksfeer.

ik ga slapen, hoop dat dat lukt, na 4 uur extra slaap vandaag (vinden jullie het heel raar dat ik er stiekem best een beetje van genoten heb?). ik was, toen Sokman, Slof en Poek vertrokken waren, weer in slaap gevallen en werd pas om kwart voor 10 weer wakker, toen ik me al ruimnschoots ziek had moeten melden.

trusten!
Pluis zag twee weken terug in het volkskrant magazine een foto van Sylvia Witteman, ondersteboven, en zei "Leeuw." Na nog even kijken werd dat "Lijkt leeuw. Toch m'vouw". Is hij nu fan of niet ?

Dat ik hier zo, niet eens in het wit, durf te schrijven over zijn slaapactie is ook alleen maar omdat ik ervanuit ga dat zo geweldig soepel gaan slapen eenmalig is - maar iets minder arbeidsintensief dan de afgelopen weken zou fijn zijn.

Sok, was kwart voor 10 na vier uur slaap extra? Dan was de hele familie wel vroeg wakker.

Caro Emerald? Even zoeken op youtube.

Citro, heeft die strijd tussen je (ex-)bazen nog consequenties voor jou?

Volgend jaar maar gewoon een mutsencarnavalsruilactie? Scheelt zo te lezen een boel winkeluitstapjes!
Ben je nu wel weer een beetje fit Sok? En hoe is het met jou Pam?

Lijkt leeuw, toch m`vouw

Hier doen ze het met carnaval ook meestal gewoon met de inhoud van de verkleedkist, maar jongetje heeft toch vaak wat meer wensen. Ik moet ook nog even bedenken wat ik zelf aantrek vrijdag.

Rijdende rechter, altijd lachen. Gaat nu om een (te vaak en te hard) kraaiende haan. En een schutting.
whahahaha, opmerkelijk opmerkzaam manneke die Pluis..

Oh gut, goed dat ik het niet gezien heb, de rijdende rechter...kan geen schutting meer horen of zien

zelf aantrekken? oh gut, d'r zitten geen grote mensen maten in onze verkleedkist.. vorig jaar met gym mochten ze ook verkleed, en toen viel ik ook al een beetje uit de toon... ik plak wel een bordje op mijn hoofd (ben van boven de rivieren)

concert is bij mij in de buurt inderdaad Sok.

Nee strijd tussen ex-bazen heeft geen invloed op mij gelukkig, wel op het hele team, want met 1 dwarsligger in een klein team schiet het niet zo erg op..
Goedemorgen!

Ik vind het niet raar dat je genoten hebt van even bijslapen Sokje. Het klonk heerlijk. En beter nu ziek, dan op een dag met kinderen om je heen.

Haha, leuk al die carnavalperikelen. Gelukkig is het hier alleen donderdag. Helaas is maandag de Kindergarten wel weer 's middags gesloten ivm Rosenmonntag. A-man kan lastig vrij nemen, dus ik ben dit keer de pineut.

Tja, hoe zelf ik zelf eens verkleed gaan morgen. Ik wou als een mama, maar dat vond Sien geen goed idee. Dus ik neem wel schmink mee en verf een paar stippen op mijn gezicht ofzo. Ga ik als iemand met waterpokken of mazelen .
Ik ben ook weer bijgeslapen. van 8 tot half 7 met een kleine onderbreking om half 2. Ik voel me nu ook écht stukken beter.

Mannie zit klaar om als MegaToby naar school te gaan Mini is jaloers, die wil ook verkleed maar ja, alleen de kleuters mogen dat.

Citro, ik heb zelf ook geen pekske maar ter compensatie heb ik een flauwe haarband met vlechtjes gekocht en schmink ik vrijdag wel wangetjes met wat sproeten. Nog 2 staarten in mijn eigen haar en klaar. Gezien mijn Carnavalshaat is dat al een enorme consessie.

Ik kom zo terug met koffie, nu grut naar school.

Zo. Beloofd is beloofd.

Ik ga koken voor morgen, Pamman moet morgen alles doen want ik heb een training de hele dag.

Sok, ik heb vrijdag een foto. Wordt nog lachen want vrijdagochtend mogen ze verkleed naar school zoals ze zelf willen en vrijdagmiddag gaan ze in de optocht met de 2 scholen hier in het dorp en moeten ze goed warm aangekleed worden. En geschminkt. En ik moet om 1 uur op school zijn om te helpen met het schminken van de rest van de klas. Dat wordt lachen, qua tijd.
Zit ik hier nou in mijn eentje koffie te drinken? Ook niet gezellig.

Er moet een wasje in, ga ik dat maar doen.
Sorry, Pammie, ik zat een presentatie te doen met een collega die helemaal niet kan presenteren en van de 30 slides van mij 22 had weggegooit ... Niet erg inspirerende ochtend. Heb je nog thee?
Haidiehai.

Gisteravond naar de film geweest (did you hear about the Morgans, geeeeen aanrader) en vanochtend werd ik door school kinderen gebeld ivm hoofdluis. Pfff, we zitten midden in de behandeling en er zitten idd nog dode neetjes ja. Dus ik ben op hoge poten naar school gegaan, heb gekeken, geen levende luis te zien, dus ik ben zonder kinderen naar huis gegaan. Ze worden elke dag gekamd, dus wat een gezeik zeg. Ik was echt even boos. Nu dus net oudste gekamd, en idd lege neetjes uitgekamd.

pfff
Ik ga de zakken van het balkon halen en sorteren.
Oh leuke ochtenden hadden jullie Nitro en Remma, not.

Hier "gezellig" aan het werk, de koude oorlog is er niets bij. Gelukkig morgen cursus op andere locatie, helaas heel ver weg, maar wel even fijn, wat anders.

Nitro, alsteblief.

Remma, ze weten op school toch ook wel dat je er mee bezig bent neem ik aan? Wat stom dat ze dan bellen.

Ik wilde naar 'Did you here..' maar toen zijn we toch naar Sherlock H. geweest. Dat was een betere keuze dus

Er zijn hier 5 kindertjes over de vloer. Mannie met meisje uit de klas (haar eerste keer spelen) en Mini is er nu met vriendje wat hier om de hoek woont, ze hebben eerst daar gespeeld. Zusje van vriendje is ook mee, zij zit weer bij Mannie in de klas.

Quiche staat in de oven maar het is een beetje weinig. Geen idee wat ik erbij moet maken, nog ideeën? Het is broccoli-kipquiche.
Ik heb morgen een training bij in de stad, waar jij (vlakbij) woont.
Vriendinnetje van Mannie is heel verlegen en nu vertellen 4 kinderen haar continu dat ze zo verlegen is. Nee, dat helpt
Lekkere salade erbij? Goed gevuld zeg maar. Mijn kinderen vinden rijst erg lekker bij een broccolitaart, misschien dat een idee nog.

Dat had ik ook Pammie. Ze belden met de mededeling dat ze weer luizen hadden, waardoor ik dus lopende luizen had verwacht. In dat geval had ik het prima gevonden dat ze weer belden. Maar nu? Not amused.
En alles is weer weg. Vriendje kreeg een megabloedneus op de bank Kon hij ook niets aan doen natuurlijk maar bloed van de bank schrobben is niet mijn hobby.

Normaal doe ik er eigenlijk niets bij quiche, behalve een salade misschien. Ik heb alleen niets saladerigs in huis. Het sneeuwt hier ook als een dolle dus ik heb ook geen zin om weg te gaan. Rijst heb ik wel, dat eten ze ook graag.
Net nog een strijkje weggewerkt en nu ben ik wel weer huishoudelijk genoeg geweest vandaag.

Fruittijd.
Waarom zijn er in godsnaam 3 topics over uitgerekend zijn in september????
Zo, ik zit weer bij de examens. Even hier bijlezen en dan nuttige dingen doen (lastige vragen bedenken voor het examen dat ik zelf moet ontwikkelen ).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven