Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha Sok! Klinkt spectaculair, die val-actie van jou. Vervelend dat je zo bont en blauw bent.

Volgens mij had Pammie alleen nog maar een snotkop.

Ik vergis me toch niet trouwens dat Maby vandaag jarig is?
Ik zie echt geen koffie hoor, waar dan?
nou eee, bij Pammie dus, boven de snotkop.

F5?

Speciaal voor Koek.... zie je het nu wel? (Sok, pak nog een bakje)
he lekker, Pam. IRL heb ik er net één voor me staan, maar toch bedankt.

net weer een hevige strijd gevoerd met ons dwarse Slofje met lopen; 'kwinnielopû' was het weer en dan is 500 meter zooooo lang...

Verder andere koelkast schoongemaakt; bedacht dat ik vriesvak ook wel had kunnen ontdooien, want had alles buiten kunnen zetten. doe ik donderdag wel, denk ik, want dan kan het gewoon naar buiten. blijft toch wel K-weer, qua temperatuur. had ik al gezegd dat ik er klaar mee was? Hoewel ik het nu nog wel vind gaan, tis iig niet glad.
joe-hoe?

hier een beejte heen-enweer-gerace vanmiddag; van school in optocht naar de sporthal (sportfestijn voor school, waar Poek eigenlijk niet heen wilde, maar het uiteindelijk heel leuk vond), naar de NSO om iets te regelen, weer naar de sporthal en daarna is Sokman met Poek naar zwemles gegaan; hoop dat het morgenochtend goed gaat.

had trouwens nog een soort van mot met een moeder; dochter L zei tegen Poek dat sportfestijn heel leuk was. Poek verstond haar verkeerd en werd boos op L: 'ik vind het niet leuk'. Ik coorigeerde Poek al, maar die moeder vond het nodig om nog tegen Poek te zeggen:'nee-he, dat zei ze niet!', terwijl ik er naast stond. heb er niet op gereageerd, maar vond het betrekkelijk lomp.

heb het sws al geschoten met die moeder; L wil graag bij ons komen spelen, maar elke keer heeft die moeder weer een smoes. En laatst liep ze gewoon weg terwijl Poek haar riep. L is geregeld boos op haar moeder (en terecht)
Haha Sok, je klinkt behoorlijk geirriteerd

Heb ook gereageerd op dilemma en andere zaken in AK.

Heb ook een snotkop. Het stroomt er zo ongeveer uit. Had ook zware nacht met Moppie die bleef huilen van de doorkomende tanden/kiezen en Mini die nog wakker werd van de groeipijn (ze heeft vaker pijn dan ze daadwerkelijk groeit, 't blijft een kleintje haha). Jammer dat Dentinox niet werkt bij Moppie.

Verder weet ik het niet meer geloof ik. Niet handig typen in reactievenster...
quote:sokje schreef op 08 februari 2010 @ 19:12:

joe-hoe?

L is geregeld boos op haar moeder (en terecht)

Pluis lijkt eindelijk te snappen dat hij echt niet meer naar beneden mag als we hem in bed gelegd hebben. Ook niet als hij het 100 keer op een avond probeert. Joepie! En hij sliep vanmorgen ook tot 7 uur. Jammer alleen dat ik al vanaf 5 uur wakker was.

Anky, gefeliciteerd met Maby! Had ze zelf nog een beetje het idee dat ze jarig was, of was het echt helemaal gisteren?

Moeilijk voor te stellen dat het toen ze geboren werd buiten lekker genoeg was om de tuin in te gaan (en op dag 2 te gaan voetballen ). Wat een rottig weer met die koude wind! Geen succes op de fiets, al is het beter te doen dan de gladheid.

Nippo, hoe is het met Nipje? Nog aan de kweek gegaan?
paracetamolletje dan Esmee?

zou mooi zijn Miffy, als ie het eindelijk snapt..

Ben ik nou vergeten Maby te feliciteren? ja he? Anky, gefeliciteerd met Maby!! 2 jaar, tijd voor het echte nee zeggen

tis nog niet echt weer voor voorjaarskriebels Sok, maar een beetje opruimen kan nooit kwaad

Rare moeder, die moeder van L.

Ik moest vanmorgen ook de kinderen weer wakker maken, en zondagochtend werden ze uiteraard spontaan om 6.15 wakker, ach ja, zo duurt je zondag lekker lang

Anky, je moet het jezelf ook af en toe wat makkelijker maken hoor, niet alles zelf willen maken/doen, taart uitbesteden of cakejes kopen ipv muffins, of weet ik veel.. gewoon, een beetje van jezelf en een beetje van maggi, zeg maar
Hoe vindt Poek de zwemles trouwens?

En paracetamolletje bedoelde ik voor Moppie he, als dentinox niet werkt.
maby? Maby!

(mag nog net)

[img]http://www.kingsofcake.nl/images/taart_ ... eperdepiep [/img]voor Maby!
je plaatje doet het niet
[quote]sokje schreef op 08 februari 2010 @ 22:25:

maby? Maby!

(mag nog net)

schoot niet op...
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeee, kan nu nog.

Van harte gefeliciteerd met Maby

Oe lordie, wij hebben luizen weer hier. Gisteravond om 7 uur ontdekt. Meteen iedereen behandeld, om half 10 vertrok het laatste kind richting bed. Om 2 uur vannacht stopte de droger. Men o men. Toustand.

Ik was dus wat moe op het werk. Had havo 4, met daarin een 5 tal uitwisselingsscholieren uit Duitsland. Het lokaal zat nogal vol en toen één van mijn eigen leerlingen dat opmerkte, verzuchtte ik: tja, dat heb je met Duitsers he, als ze komen, komen ze met veel.

Oeps
Hhaha, wat een foute opmerking ga je schamen.

en heel irritant weer luizen..
Ik heb een vlek in mijn beeld (niet in mijn beeldscherm maar in mijn oog) denk dat ik maar moet gaan douchen en naar bed, meestal ben ik dan te moe.
O jee Remma, das inderdaad een toustand. Smeer je tussen de luis-attacks door wel goed met gel? Dat schijnt te helpen. En foei, zulke opmerkingen mag je als rolmodel natuurlijk niet maken ;-p

Ik dacht al dat ik ze niet allemaal op een rijtje had met mijn eenzame felicitatie voor Maby vanochtend. Maar jullie waren gewoon een beetje langzaam

Sok, ik ben er ook klaar mee, met de winter. Zullen we Erwin Krol mailen oftie er wat aan doet?

Ik ga slapen. Het is alweer veel te laat.
Citro, vlek ( of meer een soort knipperende muizentrap) had ik vanmorgen ook. Ik heb het hoogstens een keer per jaar. Kennelijk is wat ik heb een vorm van migraine zonder de hoofdpijn.

Fijn, Remma, zo'n avondvullend luizenprogramma. Wordt dat eigenlijk ook minder in de zomer?

Dentinox was hier echt wonderspul. Vervelend als dat niet werkt.
Een soort kaleidoscoop zonder kleuren, bewegende, draaiende vlekken dus. Beetje irritant, want je blijft maar knipperen om je beeld helder te krijgen maar het heeft geen zin. Soms duurt het wat langer, maar nu is ie gelukkig al weer weg. Ik heb het af en toe, meestal als ik moe ben. Had ooit eens gegoogled en las dat het inderdaad iets migraineachtigs is, maar hoofdpijn heb ik er gelukkig ook niet van.

Maar moet nog steeds douchen dus nu ben ik echt weg.
Oef, da's irritant Citro. Gauw douchen en slapen dan maar.

Ik hoop dat het minder wordt in de zomer. We hebben hiervoor noooooooooit gehad en nu de pech 2 keer achter elkaar. Soit.

Gellen doen we dus idd. Ik las het ook ergens Koeky.
Goedemorgen!

BEdankt voor alle felicitaties voor Maby. Ze had nog geen enkel idee van het principe van jarig zijn (trakteren snapte ze ook niet echt op het kdv hoorde ik al), maar het pakpapier vond ze erg mooi . En de taart vond ze erg lekker, tjonge wat een taartmonster heb ik gebaard.

Haha Miffy, wat goed dat je dat nog weet van het lekkere weer en het voetballen. Het was inderdaad zo, ik weet nog dat ik een paar uur voor de bevalling samen met A-man in de tuin in de zon heb gezeten (volgens mij zelfs zonder jas), wachtend op weeën nadat de vliezen gebroken waren. En een dag later zaten we met zijn allen en de kraamhulp in de tuin. Wat een verschil met nu.

Goed van Pluis trouwens dat hij in zijn bed blijft (ein-de-lijk). Nou jij nog goed slapen!

Oei Remma, wat een ellende: luizen. Arggghhhhhh, ik zou helemaal gek worden van dat gedoe (en gekriebel).

Citronella. hoe is het nu met de vlek?

Ik ga zo snel kinderen uit bed halen, want er komt vandaag een monteur voor lekkage en verwarming en die staat al vroeg voor de deur, dus ik moet kinderen vroeg wegbrengen (bah, vandaag enige dag dat ik eens een keer niets hoef overdag, want geen zwemles, nodigt A-man een monteur uit, waarom doet hij dat nou niet op zijn eigen vrije dag...). Vanavond dan nog Elternrat, morgen weer werken van 8 tot 20 uur, donderdag de hele dag Notgrup op de Kindergarten (als lid van Elternrat), vrijdag drukke dag op het werk en donderdag en vrijdagavond ook nog verplichtingen. Enfin, zo'n week is het weer....
Zo, weer terug van schoolbrengen en boodschappen doen en nu wachten op de monteur. En Maby in de gaten houden, die weer voor de zoveelste keer met eetkamerstoel en al omviel (en als ze er nu wat van zou le-ren...).
Ik ben een beetje sielug. Het snot is uit mijn hoofd maar zit nu in mijn voorhoofd en bijholten. Gister lag ik om 8 uur in bed en om half 7 werd ik wakker (en om half 12 even). Vanmorgen kwam ik ook maar niet op gang dus ik heb het niet eens geprobeerd. Man met kinderen de deur uitgestuurd en toen op mijn gemakje even puingeruimd enzo (werkster komt vandaag). Ik reed pas om half 9 weg, normaalgezien had ik dan al op kantoor moeten zijn.

Ik ga wat doen. Donderdag training dus dit is mijn laatste 'werkdag' deze week.
Arme Pam. Maar je voorhoofd zit toch ook in je hoofd? Waar zat het snot gisteren dan? Ik zag trouwens gisteravond thuis wèl je eerste kopje koffie. Maar hier is het weer verdwenen. Zie alle andere plaatjes wel, raar.

Dat is inderdaad een pittig weekje Anky. Je zult wel blij zijn als je vrijdagavond in je bed ligt. En een monteur over de vloer op je vrije dag, altijd leuk. Wat is dat eigenlijk, notgrup? Een soort brandoefening? Of moet je gewoon helpen op de kindergarten?

Heb Kruimel vanochtend maar weer in de skibroek gehesen, is zo grappig, hij wordt dan zo'n bolletje dat hij, als hij omvalt, niet meer zelf overeind kan komen.

Ik heb vandaag eigenlijk weinig spannends te doen. Ik denk erover om vanmiddag vrij te nemen en even de stad in te gaan, ik wil namelijk een nieuwe telefoon. En eigenlijk een badpak want we gaan volgende week naar HvS en ben mentaal nog niet geheel toe aan de bikini (heb die met de streepjes van de H&M wel gehouden trouwens).

Niet te geloven dat het twee jaar geleden al zo warm was in februari. Kruimeltje is van april, maar toen vroor het trouwens wel 's nachts. Overdag was het toen wel lekker, heb heel veel buiten geluncht met de kraamhulp. Anyway, de carnavalsvierders zullen het wel koud krijgen volgende week, carnaval speelt zich hier hoofdzakelijk buiten af, kinderen worden in een bolderwagen gezet en gewoon op sleeptouw genomen. Dat lijkt mij toch niet fijn met zulke temperaturen, ookal zijn ze goed ingepakt.

Citro, vlek weg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven