Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
Hee, da's toevallig. Wij hebben vorige week ook de mensen door moeten geven voor ons vrijgezellenfeest aan de CM.

Dat was nog een hele klus! We hebben een hele avond met een bloknote op de bank gezeten (wel tussendoor tv gekeken hoor:-) ) en gestreept, en iemand er nog bij gezet, en weer gestreept.........

Uiteindelijk bleef er bij ons allebei een lijstje van 12 over. Waarvan natuurlijk niet is gezegd dat ze allemaal kunnen.

Ik hoop dat er op die dag zo'n 8-10 mensen bij kunnen zijn.

Ik heb wel een beetje mijn wensen aangegeven...ik hoop alleen niet dat de cm dat vervelend vindt, denk het trouwens niet hoor. Maar ik ben hou niet zo van stappen, dus dat hoeft voor mij niet. Ook zou ik graag willen dat er voor sommige mensen een beetje rekening wordt gehouden met het budget.

Ik heb er zelf namelijk een hekel aan als ik wordt uitgenodigd voor een vrijgezellenfeest van 200,- of zo.

Nu maar afwachten!
Vrijgezellenfeestje: Ik wil graag dat mijn vriendinnen en zus komen. Ik ga niet voor een aantal dus, maar gewoon voor wie ik er bij wil hebben. Het scheelt dat ik maar een paar echte vriendinnen heb

En ook mijn vriend mag doen wat ie wil. Volgens mij wordt hij ook niet blij van een banaan uit een doos eten, maar een stripper zou hij wel leuk vinden denk ik.

Seks aan voor Heupje:

Heupje. Ook wij zijn al erg jong bij elkaar gekomen. Ik ben niet zijn eerste, maar wel bijna. Als we ons hele leven gelukkig bij elkaar blijven en mijn vriend wil op zijn veertigste eens iemand anders proberen dan is dat bij ons eventueel wel bespreekbaar. Wij zijn erg open naar elkaar toe en dat maakt dat ik er ook niet bang voor ben. Voor mij is hij wel de eerste dus misschien heb ik daar zelf ook wel ooit behoefte aan. Misschien gaan we ooit samen nog wel op avontuur.

Mijn tip: Geen idee of je er wat aan hebt, maar spreek het uit. Vraag of hij het aan je aan wil geven als hij er behoefte aan heeft. Dan kunnen jullie samen kijken of je het op kunt lossen in de plaats van dat hij je zou bedriegen.

Zo vertellen we het ook beide als we iemand leuk vinden. Dat maakt de grens om iets met die gene te doen veel hoger.

Ik zeg praat veel over sex en je fantasieën met elkaar, dan weet je wat er in de ander omgaat en o ja: Ook reuze leuk!

Sex uit.
anoniem_82322 wijzigde dit bericht op 09-02-2010 18:40
Reden: spelfoutje
% gewijzigd
@MdK ooooh trouw je daar, serieus zeg hoe grappig.

Ik woon in Monster en werk in 's-Gravenzande, heb een paar jaar bij de Highline gesport, maar ik weet niet of je dat wat zegt, hoort bij beachline.
@Boom,

Ik moet daar dus echt niet aandenken. Zeker niet als er staks kindje(s) komen hier. Nee, dan kan hij idd maar beter zeggen ik wil een ander. (Maar delen doen we dat zeker weten niet, bah) Kan mij overigens wel ergens voorstellen dat mensen dat wel kunnen. Misschien maakt dat net het leven wat spannender ofzo. Maar hoe je dat met je ''gewone'' leven samen doet lijkt mij erg lastig. Maar goed, daar hoef ik verder niet over na te denken. Het lijkt mij dat je iets mist als je je vent me een ander kan delen, maar misschien zie ik dat wel verkeerd en ben ik wel jaloers ofzo. Ik bedoel het niet verkeerd, maar ik zou dat dus niet kunnen. Boom, jij wilt toch ook op korte termijn kiddies? Hoe pakt het dan aan als dat moment er is en dat je man zegt; ''Goh lief, wat vind je van truus?''
MvK..wat een leuke lokatie..

Ik ga v/d week eens bellen wat daar trouwen op het strand kost.

Ik heb al geinformeerd naar de lokaties zandvoort en noordwijk aan zee.

Daar zit nogal een groot verschil tussen van 400,00 euro.

Wij willen ook dat onze gasten blijven eten.

Dus trouwen en daarna meteen een buffet ofzo..

O ja..betreft je jurk..je had een voorbeeld geplaatst, met daaronder neergezet dat jou jurk daar op lijkt..sorry..

Leuk om hier dit topic te lezen..
Sorry welkom Jilzz. Lijkt me leuk trouwen aan het strand!

Moet erg lachen om je post Heupje Je schrijft het het erg leuk. Verder snap ik helemaal wat je zegt hoor. Ik zou het nu ook niet zien zitten, maar wie weet later. Ik denk eerder dat ik ruimdenkend ben dan dat jij jaloers bent. Maar Truus.. niet zo'n sexy naam Om eerlijk te zijn zegt hij dat soort dingen vaak en dan geef ik ook mn mening. Net als ik dat over andere mannen zeg. Je hoeft er nog niet boven op te springen als iemand er goed uitziet. En wel of geen kinderen maakt niet zo veel uit denk ik. Als zij er maar geen last van hebben en een zo gelukkig als mogelijke mama en papa hebben.

* Als anderen mijn oftopic gelul vervelend vinden mogen ze me wegsturen hoor *
Hum knap als je er zo over kan denken. Ik bedoelde het niet grappig, maar ik als het goed begrijp was dit ook niet de bedoeling. Ben je dan niet bang dat je kinderen iets door hebben of andere familieleden? Het is idd beetje oftopic, maar hoort toch ook beetje bij het trouwen.

goed weer even bij de les..ha ha zijn er nog dames jurken weesten passen? Wij hebben binnenkort een afspraak bij een vrouwtje die aan huis eten voor feesten maakt. Het zit zowat tegenover de eetzaal, dus daarom gaan we kijken wat ze kan verzorgen. Ben benieuwd want nu heb ik er nog niet zo'n heel goed gevoel over, maar we gaan eht zien.
wat is hier veel geschreven

Wat betreft mijn vrijgezellenfeest. Ik denk dat ik ook een beperkt clubje heb. Met mijn zusjes wil ik apart iets doen omdat een van mijn zusje verstandelijk gehandicapt is. Zonder dat ze het wil zal ze dan onbedoeld de aandacht naar haar toetrekken. Met mijn zusjes wil ik model voor 1 dag zijn. Ik heb degene die mijn vrijgezellenfeest organiseren wel gezegd wat ik wel en niet wil. Zo wil ik best stappen maar trek ik geen pakjes aan

Ja en strippers, Been there, done that . Ik heb al vaker mannelijke strippers meegemaakt en eigenlijk kan het me niet zoveel schelen als Itsman een vrouwelijke stripper zou krijgen. Zijn beste vriend een beetje kennende zit dat er misschien ook nog wel in. Ik zie er zelf niet zo het probleem van in maar ik ben dan ook redelijk nuchter wat zulke zaken betreft. Net als boom zeggen we ook gewoon tegen elkaar als we een mooie man/vrouw zien. Dat moet gewoon kunnen want kijken gebeurd toch wel

Wij hebben vandaag de taart besproken. Nog niet geproeft, dat komt nog. Maar het wordt een hele gave taart. Die helemaal niet standaard is
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
'Lief, zou jij op je vrijgezellenfeest een stripper willen?'

[kijkt me met een schuin oog en een scheef lachje aan en begint 'jaa' te zeggen...]

'Haha, ik geloof er niks van!'

En dat klopt dus Hij moet er niet aan denken.

Eerlijk gezegd heb ik heel hard tegen CM geroepen dat ik helemaal geen vrijgezellenfeest wil. Ik zie er de nut/het leuke niet zo van in (al was het maar omdat ik twee goede mannelijke vrienden heb die er dan zogenaamd niet 'bij horen' en dat zou ik niet leuk vinden) en ik vind het iets waardoor mensen nodeloos op kosten worden gejaagd.

Mocht er iets georganiseerd worden, dan vind ik dat natuurlijk hartstikke leuk, maar zo niet, vind ik t ook prima.
Hai meiden, ik ben weer bijgelezen. Ik zou een vrijgezellenfeest wel leuk vinden, rondhuppelen in een pakje vind ik ook nog niet eens erg. Maar dat komt wellicht door mijn carnaval-achtergrond, ik ben dat gewend (Verder nog zuiderlingen hier?) Overigens denk ik dat mijn vriendinnen heel goed weten wat ik leuk zou vinden, wat voor hen grappig is en voor mij ook nog leuk blijft, zeg maar.

Tuttemans vrienden zullen iets 'mannelijks' organiseren (denk karten, paintballen, oid) en daarna bier drinken. Veel bier.

Een stripper denk ik niet dat ze zullen regelen, mocht dat wel zo zijn, dan zou ik dat niet direct toejuichen, maar er tragisch aan overlijden zou ik ook niet. Banaan-uit-doos-eten vind ik dan weer te ver gaan. Maar volgens mij vind Tutteman dat nog smeriger dan ik, die houdt niet van dat soort ordinaire toestanden. Gelukkig.
ik ben een ex zuiderling, maar mij krijgen ze niet in zo een pakkie
Haha, ik ga komend weekend vrijwillig!

Rooëd, gèèl en greun, de's de kleur van vasteloavendj!

quote:DarkEnchantress schreef op 09 februari 2010 @ 18:40:

@MdK ooooh trouw je daar, serieus zeg hoe grappig.

Ik woon in Monster en werk in 's-Gravenzande, heb een paar jaar bij de Highline gesport, maar ik weet niet of je dat wat zegt, hoort bij beachline.De sportschool aan de rotonde daar (wit gebouw)? Ja daar spreken wij de eigenaar nu de strandtent er niet staat! Grappig zeg! Hebben jullie al een locatie?
Over vrijgezellenfeesten, liefde, intimiteit en grenzen:

Ik ben van ons tweeen het feestbeest, degene die wild geleefd heeft, incluis O.N.Stands, trio's dat soort ongein. En dat weet Kees, incluis het feit dat ik er geen centje spijt van heb. Dat is ook prima, voor mij. Doordat ik me uitgeleefd heb weet ik wat er te koop is in de wereld en dat ik geen spijt heb of ga krijgen van de keus voor deze man.

Kees is wat rustiger, heeft misschien een handvol partners voor mij gehad en gelooft in alleen het bed delen met iemand waar je heel gek op bent en de intentie hebt langer mee samen te zijn. Ook hij heeft geen enkele spijt van zijn keuzes tot nu toe.

Ik ben misschien een losbol en een flirt, ik ben ook trouw, dat weet Kees. Met als gevolg dat er geen sprake van jaloezie is. Ik durf namelijk pas echt fout te doen (qua dansen en flirten) als hij in de buurt is. Hij weet dat ik nooit zo ver zal gaan als hij er niet bij is. Dat wat ik doe kan hem niets schelen, ik ga met hem naar huis, dat beetje spelen heb ik soms nodig.

Omgekeerd heeft Kees die behoefte niet, ik ben de leukste de mooiste, de grappigste en degene met wie hij oud wil worden. Hij heeft wel een constant roterende stroom aan FHM-achtige dames als achtergrond op zijn PC. Kan mij weer niets schelen, hooguit leuk om de neptieten, slechte photo-shop enzo aan te wijzen.

Al met al is er vertrouwen. Daarom mag er veel, kan er veel en zal het de ander koud laten wat er binnen die grenzen met een ander gebeurd.

Overigens denk ik dat Kees zo'n tweedehands banaan niet anders vindt dan ik: ranzig en ordinair. En daarom zal het me koud laten.
Bij ons is het andersom. Itsman heeft meer "geleeft" dan (als) ik. Ik vind dat niet erg want ik had die behoefte niet. Itsman heeft die behoefte wel gehad en weet nu ook wat er allemaal te halen valt.

Wij houden van elkaar en vinden elkaar de leukste, liefste en alles wat je kan bedenken. Maar we kijken heus wel naar andere mannen en vrouwen. Dat hoort erbij maar we gaan wel samen naar huis of kruipen bij elkaar in bed

kijk een banaan eten uit iemands doos, das is ook ranzig. Maar dat vind Itsman net zo goed ranzig. Maar zo ver gaat een stripact meestal niet als je een goeie stripper hebt. Verder is het bijvoorbeeld net of er een heleboel wordt betast maar in principe raken je handen helemaal niets aan. Zo mag je met je handen in de broek van de stripper bijvoorbeeld maar voel je zijn piemel helemaal niet. Het is gewoon een en al bedrog
grappig detail. Gisteren waren we bij de bruidstaartenmevrouw. Die vroeg welke kleur mijn jurk had en ik wilde dat niet vertellen dus zij zegt Paars. Zegt itsman dat zou wel heel erg mooi zijn. hahaha. Dus misschien kom ik je jurk lenen MdK
hey hey

ik ben een nieuweling en het lijkt me leuk om erover te praten. Het is bij mij een beetje raar. Ik wacht nog op het officiele aanzoek, maar we hebben het toch al gehad over een datum en ik ben al bezig om te informeren bij de gemeente en de kerk en dergelijke

Ik heb wel het gevoel dat ik hem hiermee onder druk zet en dat wil ik eigenlijk niet, maar ik ben zzzzzzzzzzzzzoooooooooooooooo enthousiast. hebben jullie tips voor mij?
Hai regeltante, welkom!

Pfoei, ik vind wel dat je hem onder druk zet hoor! Persoonlijk zou ik dat ook een beetje engig vinden. Misschien kun je je voorpret beperken tot wat minder zichtbare acties? Zodat hij het niet zo in de gaten heeft?
quote:Mevrouwdekees schreef op 10 februari 2010 @ 00:33:

[...]

De sportschool aan de rotonde daar (wit gebouw)? Ja daar spreken wij de eigenaar nu de strandtent er niet staat! Grappig zeg! Hebben jullie al een locatie?

Ja dat witte gebouw inderdaad, wat leuk zeg!

Wij hebben nog geen locatie, wel een tweede op het oog die ik helemaal zie zitten, maar daar moeten we nog wel even langs om hem in het echt te bekijken. Ik hoop dat we volgende week langskunnen'.

Welkom regeltante, ik zou hem zeker niet teveel onder druk zetten. Lekker op je laptop plaatjes kijken, forummen en wegdromen kan ook al heel leuk zijn zonder dat je dat met hem bespreekt.
Regeltante, jij mag bij ons to-be-proposed-clubje! We dromen, fantaseren en googlen mee, maar wachten nog op het aanzoek. Ik kan hier lekker mijn frustraties kwijt en mijn hart ophalen qua bruidsdingen, zonder dat ik Tutteman elke dag moet lastig vallen
Welkom regeltante!
Wat is het hier rustig!

Ik stuiter nog even door hoor

Vandaag afspraak gemaakt met de ambtenaar van de burgerlijke stand.

In de voorjaarsvakantie nog een weekje weg en daarna bijna elke dag wel een afspraak met betrekking tot de bruiloft!

Nog even een vraagje...

De gasten verzamelen zich bij ons thuis voor we naar het stadhuis gaan, maar moeten wij dan nog het huis versieren?? We komen daarna niet meer thuis. We gaan na de plechtigheid meteen door naar de locatie.

Aan de ene kant vind ik het wel leuk staan aan de andere kant denk ik van is dat niet overdreven.
welkom regeltante

ik versier ons huis niet, hier komt alleen directe familie. Misschien iets op de deur maar van de andere kant roept dat ook direct. Inbrekers kom binnen we zijn er een poosje niet
Goedemorgen,

Welkom Regeltante! Maak ons maar blij met al je ideeën in plaats van je vriend

Er komt bij ons helemaal niemand thuis. Weer zo'n traditie die we lekker niet doen. Zo van het weekend mijn opa. Je moet echt een grijze das hoor, dat hoort... ehhhhh. dat bepalen wij wel

O Heupe.... Ik las alles nog eens terug en misschien heb je het idee dat wij nu heel avontuurlijk zijn, maar dat is niet zo. Daar ben ik echt nog niet aan toe. Het enige wat ik wilde zeggen is dat je beter met elkaar kan praten dan bang zijn.
quote:itsme26 schreef op 11 februari 2010 @ 09:56:

welkom regeltante

ik versier ons huis niet, hier komt alleen directe familie. Misschien iets op de deur maar van de andere kant roept dat ook direct. Inbrekers kom binnen we zijn er een poosje niet

Oeh daar heb je ook wel weer gelijk in

Misschien dat we op de dag zelf de vlag uithangen of zoiets en meer niet. Nou ja nog even iets om over na te denken.

( want dat heb ik niet aankomende weken )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven