De volle vrouw in bed?

08-02-2010 16:05 303 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben erg benieuwd naar meningen. Vooral van de heren eigenlijk, hehe..

Ik heb altijd een vol figuur gehad. In het begin had ik er moeite mee, ook tijdens de sex. Ik voelde me niet echt op mijn gemak, en kon daardoor niet optimaal genieten. Ik probeerde sommige "zones" een beetje te verbergen voor mijn lover.

Inmiddels heb ik me hier overheen kunnen zetten, en kan ik optimaal genieten van sex

Maar nou ben ik wel heel benieuwd.. waar kijkt de man naar? Zijn er dingen waar ze van afknappen? Ben ik de enige die die verse put in mn dijbeen zag? Liever een volle of een slanke vrouw?

Ik ben benieuwd
quote:Sprankeling1977 schreef op 09 februari 2010 @ 10:28:

Persoonlijk als ik op straat loop of ik zit ergens in cafe of op een terrasje hebben slanke/volslanke vrouwelijke dames mijn visuele voorkeur. Maar dat is grotendeels gebaseerd op het uiterlijk. Het is dan een lust voor het oog net zoals sommige mannen naar auto's kijken of vrouwen naar mooie kleding of anderen die een schilderij mooi vinden.

Maar iets zien of bekijken is totaal iets anders dan er contact mee hebben. Als ik met iemand praat, iemand kan ruiken, iemand kan zien lachen, haar levenshouding kan ontdekken dan valt het uiterlijk deels weg en maakt het onderdeel uit van een geheel.

Als je het geheel kan en mag ontdekken dan wordt de sexuele prikkel ook veel realistischer en prettiger. Een volle dame of een slanke dame maakt dan niet zoveel meer uit.

Sex/erotiek is zoveel meer dan een uiterlijk gebeuren, het is gevoel!! en dat kan met een volle dame ook heel erg prettig zijn.

Ik ben het eens met een aantal mensen hier, de dames zijn zelf heel erg kritisch over hun eigen uiterlijk. Zo streng zijn de meeste mannen gelukkig niet.

groetjes Ronald

Wat een heerlijke post!

Sowieso een heerlijk feel-good topic..

Voel me een stuk lekkerder in mn vel als volslanke meid..
Ik vind dat ieder zo zijn voorkeuren mag hebben hoor, mits het legaal is en de ander in zijn waarde laat. Of je nou van stevige of slanke mannen houdt, wat maakt het uit? Ik val zelf ook meer op donker dan op blond, maar waarom zou een blonde man er mee zitten als een vrouw als ik hem niet aantrekkelijk vind? (Ja, er speelt natuurlijk meer mee, dat weet ik ook, persoonlijkheid e.d., maar we hebben het nu over uiterlijk). En andersom hoeven echt niet alle mannen mij begeerlijk te vinden hoor.

Wat ik soms wel jammer vind is dat het zelfbeeld zo belangrijk is voor het genieten van de seks (Daarmee bedoel ik jammer, niet dat ik het afwijs, want kennelijk werkt het zo). Want het is toch niet zo dat wanneer je iets meer (of minder) vet hebt, de zenuwuiteinden in je huid beter of slechter functioneren, of je ineens meer of minder neuronen in je seksorganen zou hebben. Doet me denken aan een vriendin die was afgevallen en eindelijk weer 'naar het strand in bikini kon', aldus haar eigen woorden. Strikt genomen voelt de zee, het zand en de zon natuurlijk precies hetzelfde met een kilootje erbij of af, dus waarom daar niet gewoon van genieten als je er bent? Maar ja, zo werkt het kennelijk niet en ook niet met seks. Wel fascinerend op zichzelf, de psychologie erachter, maar soms ook wel jammer dat we niet net als wat minder ontwikkelde dieren er gewoon voor gaan
Ik begrijp nooit zo goed waarom het nodig is om de mening extra kracht bij te zetten, de groep die niet bevalt even extra aan te halen, dan wel de minpunten te benadrukken.

Ik lees de volle vrouw is sexy, zacht, mooi......leuk denk ik dan!

Om vervolgens te lezen, want magere/slanke vrouwen in bed zijn sexloos? te hard, botten steken uit, niet mooi, wel leuk in kleding maar niet in bed?

Of .. want dikke vrouwen zijn niet mooi,vormloos etc.

Waarom moet er een "want" achteraan komen, waarom moet de andere vorm vrouw er bij afgekraakt worden?

Echt erg vriendelijk,not.
quote:Kalliope schreef op 09 februari 2010 @ 21:28:

[...]

[...]

Btw jamesblond, ik weet niet of je nog meeleest op het autismetopic, maar ik heb je gemaild.

Gezien! En je hebt mail terug.

Ik denk echt dat onzekerheid in ieders leven een rol speelt. Maar uit ervaring met sekspartners weet ik dat onzekerheid over je lichaam remmend werkt tijdens seks. Je durft je niet helemaal te laten gaan, uit angst dat je partner je afkeurt. Jij keurt jezelf immers ook af!

Laat ik daarover dit zeggen: als ik bezig ben met een stevig potje dammen, heb ik de dame in kwestie al goedgekeurd. Tuurlijk kunnen er dingen zijn die niet de hoodprijs winnen. Maar is dat belangrijk? Moet je te allen tijde kans willen maken op de hoofdprijs in de Miss World verkiezing? Nee! Seks gaat veel meer over een emotionele connectie dan een fysieke (voor mij, dan). Tuurlijk helpt het als je bedpartner naas energiek en retegeil ook bloedmooi EN aantrekkelijk is. Maar "bloedmooi" kom bij mij wel op de laatste plaats. Aantrekkelijk is het totaalplaatje, inclusief uitstraling, postuur, oogopslag, humor, motoriek, etc. Ik kan en wil alleen maar seks hebben met een vrouw als ik het (erg) goed met haar kan vinden. Is ze bloedmooi, maar ongeïnteresseerd, humorloos en passief, dan kan ze nog zo geil op me zijn, ze komt mijn bed niet in.

Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen.
quote:iry schreef op 10 februari 2010 @ 02:04:

Ik begrijp nooit zo goed waarom het nodig is om de mening extra kracht bij te zetten, de groep die niet bevalt even extra aan te halen, dan wel de minpunten te benadrukken.

Om vervolgens te lezen, want magere/slanke vrouwen in bed zijn sexloos? te hard, botten steken uit, niet mooi, wel leuk in kleding maar niet in bed?

Waarom moet er een "want" achteraan komen, waarom moet de andere vorm vrouw er bij afgekraakt worden?

Echt erg vriendelijk,not.Omdat het gros van de mensen wat te zeiken moeten hebben. Anders is hun dag niet goed.
quote:TanteSedonia schreef op 10 februari 2010 @ 00:25:

Ik ben zelf ook 'volslank', ben het laatste half jaar zo'n tien kilo aangekomen. Een jaartje terug was ik nog redelijk tevreden (hoewel ik toen vond dat er ook wel wat af mocht), maar had wel vrouwelijke vormen, goede borsten, heupen en billen. Nu ben ik dus zo veel aangekomen dat ik mezelf totaal niet sexy meer vind. In bed probeer ik zo veel mogelijk te verbergen, het liefst onder de dekens met het licht uit. Bovenop zitten durf ik al helemaal niet meer omdat ik dan zo 'in the picture' zit. In spannende setjes lijk ik net een rollade, dus die blijven voorlopig ook in de kast. Mijn vriend (en ik overigens normaal gesproken ook) houdt van wat spannendere seks, een keer op een onverwacht moment op de bank bijvoorbeeld, maar ik moet hier nu ik zo ontzettend baal van mijn lijf helemaal niet aan denken. Ik voel me veel geremder, alsof ik niet helemaal meer los kan gaan. Voor mij heeft mijn gewicht dus wel invloed op de kwaliteit van de seks, ik voel me gewoon fijner en ongeremder als ik niet onzeker over mezelf ben en wat strakker in mijn vel zit.Off Topic: Hoe komt het dan dat je zoveel bent aangekomen?
quote:iry schreef op 10 februari 2010 @ 02:04:

Echt erg vriendelijk,not.

Ik denk dat het komt zoals bij zovele dingen: Als je tevreden bent met je eigen seksualiteit, ben je niet zo bezig met die van een ander naar beneden te halen. of te vergelijken Net zoals wanneer je tevreden bent met je baan, of je huis, of whatever, dan hoef je niet op andermans keuzes af te geven om die van jezelf beter uit de verf te doen laten komen.

Ik hoop oprecht dat alle mannen en vrouwen, in alle maten leuke seks hebben. Dat klinkt al seen dooddoener (wereldvrede, dat wil ik ook graag ), maar waarom je je hele leven zorgen maken, of andere mannen (of vrouwen) waar je het op dit moment niet mee doet jou figuur wel of niet aantrekkelijk zouden vinden?
quote:Kalliope schreef op 09 februari 2010 @ 21:28:

ik vind de 'onzekere vrouwen kunnen niet neuken'-trend in dit topic niet echt leuk. En daarnaast nog onzin ook.

Het is ook onzin maar dit wordt volgens mij ook niet gesuggereerd.

Het politiek gewenst antwoord is blijkbaar dat het niet uitmaakt, als een vrouw zich maar goed voelt in haar vel. Alle vrouwen mogen zich goed voelen in hun vel wat mij betreft, maar dat betekent nog niet dat het voor mij of een andere man dan niet zoveel meer uitmaakt. Dergelijke mannen bestaan ongetwijfeld (en ik heb daar politiek niet-correcte associaties bij) maar als er naar eerlijke meningen gevraagd wordt en dan nog bij voorkeur van mannen, dan moet je niet schrikken wanneer die ook gegeven worden. En dat heeft dan niets te maken met bepaalde bedoelingen (kwetsen of bevestigen van onzekerheid), maar alleen de expressie van een persoonlijke voorkeur. Ja, ook mannen kunnen die hebben en ja, je hebt zelfs mannen die er naar handelen en niet opportunistisch op elke vrouw springen die zich aanbiedt. Mannen lijken soms net mensen.
Maar 'de voorkeur van mannen' is toch wel heel ruim ook, als vraag in de OP. Kijk, gemiddeld gezien zal een zandloper figuur, ongeacht de maten, hoger scoren dan iemand die rechttoe rechtaan is. Maar smaken lopen uiteen. Had een iele man hier een topic geopend ver 'de voorkeur van vrouwen' dan had je ongeveer dezelfde antwoorden gekregen. De een scheelt het meer dan de ander, en dat maakt de vrouwen die niet van iele mannen houden (of mannen die niet van volslanke dames houden) tot slechte mensen lijkt me. Het lijkt me ook onzin om de zeggen 'dat het niet uitmaakt', maar het lijkt me onzinniger om het over dé voorkeur van dé man/vrouw te hebben.
Ik denk ook dat het reeel is om te kijken wat je kunt eisen in bed. Als je een knappe man bent die mooie vrouwen kan krijgen, dan zal je daar eerder naar kijken en minder snel genoegen nemen met een wat minder mooi lijf. Andersom geldt dat natuurlijk ook. Ik denk dat men binnen een bepaalde marge blijft wat bij henzelf past.

Er zijn een hoop (lelijke) mannen die nogal kritisch doen over vrouwen. Daarvan valt het vaak in de praktijk wel mee wat ze uiteindelijk mee naar huis nemen met hun grote mond. Er zijn ook een hoop behoorlijk stevige vrouwen die nogal wat noten op hun zang hebben betreffende een eventuele (seks)partner. Die mag niet dik zijn bijvoorbeeld. Tja..

Ik denk dat als je binnen je eigen league blijft er weinig problemen hoeven te zijn en ook niet onzeker hoeft te zijn.
Dit topic gaat over de mening van mannen over wat zwaardere vrouwen in bed. Het gaat niet over of ze door het geven van die mening slechte mensen worden.

Nogmaals mijn visie (en zo te zien ook die van een aantal andere mannen): het maakt niet uit of een vrouw maatje 34 of 50 is. De kern van het verhaal is dat seks, in ieder geval voor mij, om veel meer draait dan alleen uiterlijk. Ik heb spetterende seks gehad met vrouwen van maatje 36 tot 46 en in alle gevallen heb ik me uitstekend vermaakt. En dat terwijl ik, als ik alleen op uiterlijk mag oordelen, liever kijk naar een goed geproportioneerde maat 36/38. Maar dat is wanneer ik alle andere eigenschappen van de vrouw bewust negeer. Maar dat doe ik niet, wanneer ik met haar in gesprek ga.

Dus: Nee. Vrouwen met een maatje meer zijn niet slechter in bed dan slanke vrouwen.
Mijn mening over stevige mannen. Ik kan het er niet op, dus dat zou de seks automatisch slecht zijn (het vind sowieso niet plaats) Stevig dat is geen buikje, maar een vet lijf. Hoe politiek incorrect ook.
Daarentegen besef ik me zelf dat ik ook geen supermodel ben en andere mannen mijn lichaam wellicht absoluut niet mooi vinden. Als ik het zou blijven zoeken bij de mannen die mij niet willen, dan zou ik super onzeker worden.
DNM, waarom zou je geen eisen 'buiten je eigen league' mogen hebben? Of het praktisch is, is een tweede, en mensen zijn vaak toch meer 'soort zoekt soort'. Dus dat snap ik wel, maar van mijn mag een hele dikke man best eisen stellen hoor, als hij dat wil.
Natuurlijk mag dat. Of het handig is en of het een boost geeft aan je zelfvertrouwen is een tweede.
quote:domnaiefmutsje schreef op 10 februari 2010 @ 10:47:

Natuurlijk mag dat. Of het handig is en of het een boost geeft aan je zelfvertrouwen is een tweede.Als je kwantiteit wil scoren is het niet handig, klopt. Maar kritisch zijn is niet slecht voor je zelfvertrouwen hoor. Ik ga trouwens een heel eind mee in de gedachtengang van Jamesblond maar er zijn een aantal eigenschappen waar ik op afknap en dan interesseert het me niet meer dat ze misschien superlief is of een beest in bed.
Ik ben zoals ik zelf al aangaf vol vrouwelijk (heb vanochtend onder de douche bedacht welke omschrijving het best bij mij zou passen). Rubens is het niet helemaal, want te vol. Stevig is te vaag, want waar de een denkt aan maat 40, denkt de ander aan maat 50.

Maar goed, ik, vol vrouwelijk dus, ben dus ook niet het stereotype zachte vrouw. Want ik heb nl. nog steeds botten blijkbaar. Als vollere vrouw betekend het niet gelijk dat de botten overdekt zijn met een speklaagje.

Ohja, mijn man vindt mij nu wat minder mooi geworden. Ik ben het afgelopen jaar ongeveer 5 kilo aangekomen en dat maakt voor hem net het verschil tussen passend en iets te zwaar. Ben nu 80 kilo bij een lengte van 175. Met 75 kilo ben ik stevig, maar niet echt te zwaar. Nu dus wel.

Maar goed, laten we eerlijk wezen, ik vind dit ook wat te zwaar voor mezelf. Dus begrijp het wel. Maar ik ga er niet echt wat aan veranderen, dus zo erg vind ik het ook weer niet. Gelukkig blijf ik altijd mijn vormen behouden. Ik ben ook een zandloper, maar dan een grote zeg maar

Ohja, als ik zelf (als vrouw) naar vrouwen kijk, dan vind ik de vrouwelijke vrouwen, de vollere vrouwen, veeeeeel mooier! Ik vind een vrouw als Rihanna bijvoorbeeld een prachtig figuur hebben (de rest veels te ordi, maar men, wat een mooie blootfoto's!). Al die andere modelletjes vind ik veels te mager.

En als ik toch eerlijk blijf, vind ik vrouwen die richting mijn gewicht gaan en meer kilo's minder aantrekkelijk worden. Mijn maat is wel het echte max, liever iets minder. Een maat 50 zal ik nooit aantrekkelijk kunnen vinden, al is dat nog zo politiek incorrect. Al verzorgt de vrouw zich nog zo goed, al heeft ze nog veel andere plussen. Puur fysiek vind ik dat echt niet mooi. Dat is mij te extreem. En ik vind zo extreem (in dik of dun) gewoon niet aantrekkelijk.
Ohja, als ik zelf (als vrouw) naar vrouwen kijk, dan vind ik de vrouwelijke vrouwen, de vollere vrouwen, veeeeeel mooier! Ik vind een vrouw als Rihanna bijvoorbeeld een prachtig figuur hebben (de rest veels te ordi, maar men, wat een mooie blootfoto's!). Al die andere modelletjes vind ik veels te mager.

En als ik toch eerlijk blijf, vind ik vrouwen die richting mijn gewicht gaan en meer kilo's minder aantrekkelijk worden. Mijn maat is wel het echte max, liever iets minder. Een maat 50 zal ik nooit aantrekkelijk kunnen vinden, al is dat nog zo politiek incorrect. Al verzorgt de vrouw zich nog zo goed, al heeft ze nog veel andere plussen. Puur fysiek vind ik dat echt niet mooi. Dat is mij te extreem. En ik vind zo extreem (in dik of dun) gewoon niet aantrekkelijk.[/quote]

Omschrijf je Rihanna nou als een volle vrouw? Ik vind haar persoonlijk gewoon slank en absoluut niet vol. Als dat vol is dan is iemand wel heel snel dik Voor het overige ben ik het absoluut met je eens. Kan maat 50 ook niet aantrekkelijk vinden. Houdt btw ook niet van dikke/volle mannen, ook niet van mager en een buikje vind ik ook geen probleem. Zowel bij mannen als vrouwen vind ik normaal gewoon het mooiste.
quote:felicia schreef op 10 februari 2010 @ 17:26:

En als ik toch eerlijk blijf, vind ik vrouwen die richting mijn gewicht gaan en meer kilo's minder aantrekkelijk worden. Mijn maat is wel het echte max, liever iets minder. Een maat 50 zal ik nooit aantrekkelijk kunnen vinden, al is dat nog zo politiek incorrect. Al verzorgt de vrouw zich nog zo goed, al heeft ze nog veel andere plussen. Puur fysiek vind ik dat echt niet mooi. Dat is mij te extreem. En ik vind zo extreem (in dik of dun) gewoon niet aantrekkelijk.[/quote]

Omschrijf je Rihanna nou als een volle vrouw? Ik vind haar persoonlijk gewoon slank en absoluut niet vol. Als dat vol is dan is iemand wel heel snel dik Voor het overige ben ik het absoluut met je eens. Kan maat 50 ook niet aantrekkelijk vinden. Houdt btw ook niet van dikke/volle mannen, ook niet van mager en een buikje vind ik ook geen probleem. Zowel bij mannen als vrouwen vind ik normaal gewoon het mooiste.Dat vroeg ik me dus ook af. Ook ik ben van mening dat Rihanna nog niet in de buurt van 'vol' komt. Ze is hartstikke slank en heeft een mooi, afgetraind lichaam. Ik kan daar niets vols aan ontdekken!
quote:rider schreef op 09 februari 2010 @ 23:32:

[...]

Waar lees je dat ik zeg dat "alleen de maat" belangrijk is

Lezen is een hele kunst.

Iedereen kan toch wel eens iets misverstaan of verkeerd lezen,ik ben ook maar een mens en vragen kost niets...

En ik respecteer je mening ook en dat meen ik echt.
Vrouwen zoals Rihanna vind ik ook niet vol maar verder gewoon

een mooi en slank figuur hebben.Ik val niet op een bepaald

type man.Mijn man is b.v.geen Schwarzennegger maar dat hoef

voor mij ook niet.Ik vind hem mooi zoals hij is,sportief en slank-

normaal postuur.Een buikje vind ik niet erg.Vind een verzorgd uiterlijk wel belangrijk anders knap ik erop af. zoals op slecht verzorgde tanden en vet haar b.v...bleeeee!!!

Natuurlijk mag dat. Of het handig is en of het een boost geeft aan je zelfvertrouwen is een tweede.Dat hang natuurlijk ook af waar je je zelfvertrouwen van af laat hangen. Door te gaan bedeken wat die ander van je zal vinden, of misschein door te denken: Zo ik kan dus ook zo'n knappe man/vrouw 'scoren'.
Zoals iedereen al zegt, het gaat om de uitstraling.

Ben je onzeker en hou je het liefst een shirt aan in bed , ja dan heb je geen leuke uitstraling, een man die onzeker is over zichzelf trekt mij als vrouw ook niet aan.

Gewoon zijn wie je bent.

Dik of dun maakt mij ook niet uit, als ie maar leuk is.

Ik val niet op mannen met heel veel piercings of tattoo's, dat mag he, ieder zijn smaak
quote:jamesblond schreef op 10 februari 2010 @ 10:03:

[...]

Gezien! En je hebt mail terug.

Nice.

quote:YetiMan schreef op 09 februari 2010 @ 23:33:

Hmmm, ik denk dat onzekerheid op zich het probleem niet is, meer de manier hoe je ermee omgaat. Ik denk dat ik wel gevoelsmatig moeite zou hebben met een t-shirt aanhouden bijvoorbeeld, terwijl een iets humoristischer of bijvoorbeeld schattiger (!) aanpak mogelijk zelfs heel positief kan werken. Bottomline is geloof ik dat ik onzeker ben in het omgaan met gespannen sfeertjes :P.

Een man bespelen die zin heeft in seks is nog makkelijker dan ademhalen. Mijn bedpartners vonden het geweldig dat ik zo'n zin in ze had, dat ik geen tijd wilde verspillen aan me uitkleden.
Liever elitair dan een pauper!

Natuurlijk mag dat. Of het handig is en of het een boost geeft aan je zelfvertrouwen is een tweede.

Ik ben het eigenlijk wel met domnaiefmutsje eens. Ik kom regelmatig mannen en vrouwen tegen die vrijgezel zijn en dan klagen dat ze moeite hebben om een nieuwe partner te vinden. Als ik dan wat doorvraag blijken die mensen meestal een heel eisenpakket te hebben waar de ander aan moet voldoen. Één van die eisen is dan oa het uiterlijk.....Dan denk ik gaaaaaaap, kijk even naar jezelf. Zorg dat je in ieder geval biedt wat je zoekt.

Als je dik bent en een slanke partner zoekt....heb je natuurlijk een groter risico dat die slanke persoon ook op slanke personen valt.

Het hoeft natuurlijk niet, maar het risico is wel groter.

Maar mager, slank, volslank, vol, dik.....ach het belangrijkst is de uitstraling. Als de ander maar goed verzorgd en zelfverzekerd is. Dat is wat we willen zien, of ze nou 50 of 80 kg weegt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven