Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Ze zouden die treinen met glij-ijzertjes moeten uitrusten ipv met wielen
Hier een flink pak sneeuw.

En een verkleumde Mims.

Leuk hoor, die moioe witte wereld... maar als op dat moment jouw autobandventieldopje (onthou dat woord, wie weet wil je er ooit nog een pijs mee, tijdens het WK Galgje ofzo) besluit te evrpulveren, is het nie grappig nie.

Gelukkig krijg ik inmiddels een voorkeursbehandeling bij de ANWB (die zijn waarschijnlijk doodsbang mij als klant te verliezen, dat kost ze een baan of 8) en stond er al na 3 kwartier een geel autootje naast me. Fijn. Maar toen waren mijn tenen al gevoelloos, en mijn vingertoppen ook.

Is het al bijna zomer????
Wat wilde ik nou toch typen?
**geeft Mims wat erwtensoep**

Agossie toch!
quote:mimsey schreef op 10 februari 2010 @ 11:23:

Gelukkig krijg ik inmiddels een voorkeursbehandeling bij de ANWB (die zijn waarschijnlijk doodsbang mij als klant te verliezen, dat kost ze een baan of 8) en stond er al na 3 kwartier een geel autootje naast me.

Als je ze belt Mims, zeg je dan al blij "Haaaai, met mij!" ?

Ik ben ook goed klaar met de kou (wisten jullie nog niet he ) , ook omdat ik vanaf morgen nagenoeg iedere dag per auto door het land moet crossen voor allerlei presentaties, die in veel gevallen ook lekker strak na elkaar gepland zijn. In principe wel te halen, maar met glad en files wordt dat weer een ander verhaal. Nahja, morgen eerst naar het oosten, dan valt het met de files meestal erg mee (normaal gesproken).

Dot heeft alwéér een speeldate, kind zit nog niet eens op school of zit al de helft van de tijd bij vriendjes danwel heeft vriendjes hier . Komt ook wel door al die kinders in de straat, maar ze stapt ook vrolijk op kindjes van zwemles af "Kom jij bij mij? Ik woon vlákbij! Mag wel van mij mama!" en nu gaat ze naar een jongetje van de creche. Divadot goes sociaal.

O ja Tila, ik herinner het me opeens weer, wat een drama toch, dat soort dingen. Zo veel leed in de wereld . Gisteren ook gruwelverhaal van een vriend van de Gitarist, die door eoa onverwachte & zeldzame hartaandoening vermoedelijk gaat overlijden heel binnenkort, laat dan een vrouw en dochtertje van net 2 maanden achter . Koester en heb lief mensen, koester en heb lief!
Bel je met nummerherkenning Mims? Dat ze het al kunnen zien, hee daar is Mims weer.

Maar verpulverde autobandventieldopjes moeten verboden worden. Ech wel.

Oh Lil dat is heftig zeg.

Inderdaad koester, koester, koester.
Mijn auto slaat in de eerste 10 minuten dat ik rij af. En altijd op onmogelijke plekken, zoals laatst midden op de trambaan. Na een minuutje zweten en wachten start ie dan weer...helaas geen geld voor reparaties dus ik moet er maar even mee zien te leven.

As vrijdag plotseling een kennismakingsgesprek bij grote theaterclub in Suupstad ( niet waar we bekenden hebben Suup) over evt. detachering/onbetaald werk voor 2 dagen in de week t/m juni. Eens ff kletsen daar en dan kijken of huidige werkgever er mee akkoord wil gaan....

Lil, je hebt zo'n gelijk!
Darly: een gratis advies: zolang de juridische hobbels nog besproken worden, NIET doen. Zo lang eea niet is afgerond ben jij immers "beschikbaar voor overeengekomen werkzaamheden", heb je andere werkzaamheden dan is die beschikbaarheid weg en wordt hun zaak wel erg makkelijk gemaakt.

Ik ben ook klaar met de kou trouwens, bah.
.
Eens met M'anas, niet doen nu nog. Praten kan altijd, maar hou je werkgever er nog even buiten.

Ik heb een leuke deal met de freelanceklus uit de kelder: ik begin officieel pas op 1 april, maar krijg nu al de spullen toegestuurd zodat ik me in kan lezen

Koesterdekoester, absoluut . Kindjes namen het goed op. Jom was wel 'grokken, mama' en Mk ging meteen een tekening maken om de mentor op te vrolijken.

Lil, da's ook mooi klotenieuws zeg. Getverdemme.

D, ken je niet iemand die een 'mannetje' heeft? Ik heb zelf ook geen klap verstand van automotoren, maar op de een of andere manier kent iedereen daar altijd mannetjes voor. Ik dus niet

Het is nu duidelijk. MK is een nerd. Had een vriendinnetje te spelen en hun interesses lagen duidelijk op andere niveaus. Vriendinnetje wilde graag keten, meisjesmeisjesdingen doen en verzon zonder problemen een 'verhaal' van littelpetshop en littleponies, terwijl MK de hele tijd van alles wilde 'onderzoeken' hoe ze dan in elkaar zaten....

Gelukkig was K3 een gezamenlijke interesse
Ik ga de kou zo weer in. Ben benieuwd hoe lang ik nodig heb.
Snap je bezorgdheid Marie, reageer wel even in de Kelder ivm privacy enzo.

Heb geen mannetjes helaas
Tila, wat leuk van die feelance klus dat gaat dus door?

En dat gesprek via schoolplein, wanneer is dat nou?
Reis gaat min of meer voorspoedig. Als het goed gaat, ben ik om 8 uur thuis en fertrok uiteindelijk om 6 uur.
Tila, zet je wat in de Kelder over wat de klus inhoudt?

Bijna thuis, Suup?
Heb even tussenstop in leiden gemaakt omdat daar een appie zit en dat scheelt weer glijtijd in suupstad.

Dus nog in trein. Er zit een man naast me die met zijn rechterhand rare bewegingen maakt over zijn linkerhand en dan wisselt. Ik word er bloednerveus van.
Oh en dan knakt hij ook met zijn vingers.
Heeft-ie een witte jurk aan met daaroverheen een groene jas, Suup? Zo ja, dan vrees niet: die is ongevaarlijk.
.

Hij misschien wel, ik niet bij hoge irritatie.

Ik was zo blij dat de freelance klus enigszins geregeld lijkt, dat ik bijna mijn solli van morgen was vergeten. Het suffe is dat ik niet precies weet waarop ik solliciteer. De moeder van het vriendje vn Jom van de creche heeft mijn cv aan haar baas gegeven, en nou wil hij me graag zien. Ik neem aan webredactie, maar aangezien het een schrijvelarij-club is, ben ik toch maar even wat van mijn blogs aan het bewerken naar engelse blogs

is best leuk, trouwens. Jammer dat blog al zo groot is, anders zou ik veel meer gaan bewerken
Ik wist helemaal niet dat je morgen een sollicitatie had, Tila, maar leuk! Knock 'm out :-).

Ik vind jouw blogs sowieso superleuk, maar dat had ik al eens gezegd.
.
dank je wel Ik heb 6 blogs bewerkt, en ben er erg tevreden over, moet ik zeggen. Een paar van nu en een paar van toen we verhuisden. Is misschien wel wat voor de expat-tak-van de club.

Is maar een klein baantje, hooguit een paar dagen per maand, maar hee, elk begin is er en als ik er een blog of een column uit kan slepen ben ik Heel Blij.

We zullen wel zien. Ik ga iig samen met de moeder-van-de-creche, dus dat is wel gezellig.
Mogge! Koffie?

Nog meer sneeuw. Duh!
Ja lekker.

Succes met je gesprek later vandaag.

En ja nog meer sneeuw, zucht.

Ik heb een buiten de deur dagje, die best zomar ineens anders kan gaan verlopen. Even afwachten. Vooralsnog is het stilte voor de storm.
*ligt op de bank met haar neus in de nieuwe Dan Brown*

Storm al losgebroken Suup? Hoe ging je gesprek Tila?
Gesprek ging goehoehoed! Veel beter dan ik had verwacht, voor 2 a 3 dagen, vanuit huis is mogelijk, leuke club die precies aansluit op mijn ervaring en levenservaring, en mijn honderd jaar forum-ervaring en de baas was totaal verbaasd dat ik mijn engels zo goed spreek. Geloofde bijna niet dat het niet mijn moedertaal was 'I ticked all the boxes'

Morgen krijg ik een aanbod per e-mail

Woehaa! Tila de webmaster!

Suup, is er al storm? D, doe eens spoilen?

En in mijn euforie heb ik de hema leeggekocht. Voor mezelf

iemand lunch?
Gefeliciteerd Tila! Goed heeee :-) !!! Konkratuleesjiens!

Grinnik..ben nog niet ver genoeg voor spoilers...misschien weet ik vanmiddag meer :-)

Lunch, lekker. Bammetjes? Soepie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven