Verliefd op personal trainer...

12-01-2010 21:00 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik post hier voor het eerst maar volg wel al heel lang topics op het forum. Ik ben een vrouw van 23 en ik merk dus dat ik verliefd ben geworden op een man die bij de sportschool werkt.

Ik zal proberen het verhaal niet te lang te maken, ik wil namelijk graag alles neertypen wat er voorgevallen is maar dat is echt te veel.

Het begon in september; toen ik lid werd bij de sportschool kreeg ik een introductie van die man, hij werkte er toen nog maar net. In plaats van de gebruikelijke intro van een half uur hebben we twee uur lang doorgebracht.

De dagen daarna dat ik kwam sporten (ong. 3/4 keer per week) en hij daar ook aan het werk was kwam hij altijd naar me toe, meestal ook meerdere keren tijdens 1 trainingssessie. De gesprekken waren altijd heel leuk, want we hebben echt belachelijk veel met elkaar gemeen.

Hij gaf me ook wel eens complimentjes, hij merkte het bijv. meteen op toen ik m'n haar eens anders had en zei dat hij 't zo leuk vond. Ik merkte dat ik steeds vaker ging sporten en ook steeds vaker aan hem dacht als ik niet bij de sportschool was.

Op een gegeven moment moest ik een maand weg voor mijn werk. In die periode heeft hij mij via internet wel eens een bericht gestuurd om te vragen hoe het ging.

Nou, ik ben natuurlijk een sufferd eerste klas, want ik kan er niet mee omgaan dat ik hem zo leuk vind. In de tijd dat ik weg was heb ik geprobeerd om die verliefdheid maar op te geven omdat ik toch niks durfde te ondernemen en mezelf dus alleen maar gek zat te maken, maar zo makkelijk ging het helaas niet. Toen ik weer terug was werkte hij daar niet meer dagelijks...

Dus om hem vaker te kunnen zien heb ik op een gegeven moment gevraagd of hij ook in het personal training programma zat en dat ik wel interesse had. Nou zo gezegd, zo gedaan en nu ben ik al een tijdje zijn 'cliënt'.

Maar wat dus mijn probleem nu is, is dat ik helemaal vast zit!

Ik weet niet of hij mij nou ook leuk vind, of dat het allemaal voor het werk is. Het is een heel aardige, sociale jongen maar komt echt niet over als een womanizer en ik heb hem vanaf het begin af aan nog nooit naar andere vrouwen toe zien gaan zoals hij altijd naar mij kwam/komt.

Ik durf ook niet te flirten, ik durf niet eens te vragen of hij een vriendin heeft! Ik probeer er wel vaak achter te komen door bij alles wat hij vertelt wat hij gedaan heeft te vragen met wie dan, maar het antwoord is altijd: 'met vrienden'.

Ik kan hem niet mee uitvragen want het kan zijn dat hij nee zegt alleen al omdat we een zakelijk verband aan zijn gegaan. En als hij nee zegt ben ik zo teleurgesteld en schaam ik me zo dat ik waarschijnlijk niet meer durf te gaan sporten daar.

Ehm ja dus wat vraag ik nu eigenlijk aan jullie? Op zich ben ik sowieso benieuwd naar jullie mening hierover.

Wat ik ook heel goed kan gebruiken zijn tips, zij het dat ik het echt moet vergeten (wat ik ook al geprobeerd heb) of misschien tips over hoe ik wat meer kan flirten zonder heel erg direct te zijn.

Nou goed alle input is meer dan welkom want ik weet gewoon niet meer wat ik met mezelf aanmoet!
Ik heb in ieder geval het etentje bij hem thuis even uitgesteld en eerlijk gezegd dat ik hem beter wil leren kennen voordat we dat allemaal gaan doen.

Hij maakte er geen big deal van. Ik voel me hier het meest prettig bij. Ik heb hier en daar wel moeite om hard te zijn, vooral als ik een zwak voor iemand heb en zie dat hij het goed bedoelt. Ik vind het nog steeds heel jammer maar mijn roze bril is nu echt niet zo rozen meer want die actie van hem ging nergens over, excuses of niet. Hij heeft trouwens ook een waarschuwing van zijn werkgever gekregen.

He Suy! tijdje niet gezien in het topic, hoe ver ben je eigenlijk als ik vragen mag?
Als het een eenmalige actie was dan zeg ik ook; raar gedrag maar ok.....

Daarom zeg ik, let op hoe hij zich vanaf nu gedraagt. Gaat hij weer in vlammen op om het minste geringste, dan is het oppassen geblazen en als hij een punt maakt van daten en zo, hou je dan op de vlakte er over in het vervolg, het kan voor ellendige discussies leiden in de toekomst. Sommige mensen hebben problemen met het seksuele verleden van hun partner.

Toen ik nog thuis woonde en mijn vriendje van toen ook, duurde het doorgaans wel even voor ik zijn ouders ging ontmoeten.

In dit geval heeft een van beiden een eigen huis. Het is dus niet noodzakelijk of zo dat ze zijn moeder ontmoet.

Dat kan over een paar weken, als ze elkaar wat beter kennen, ook best.
quote:misspoez schreef op 09 februari 2010 @ 12:07:

[...]

Ik begin te twijfelen aan het waarheidsgehalte. Dat is het meer.Waarom?
Ha Marla, je postte net wat ik ook zei, over dat eten bij zijn moeder.

Slim om dat nog even uit te stellen en goed dat je inziet dat die actie van gisteren hoe dan ook niet deugde.

Hopelijk is het vanaf nu gewoon weer feest!
Ik hoop het ook eleonora, erg bedankt voor je input, heb er heel veel aan gehad!

Jammer dat sommigen hier twijfelen aan het waarheidsgehalte, maar daar kan ik verder niks aan doen, ik zou zeggen, verdoe je tijd dan niet verder. Trouwens, als ik het verzon zou ik wel een gezellig happy end hebben verzonnen
Hey Marla!

Nu 33 weken, al bijna aftellen dus!
quote:MarlaSinger schreef op 09 februari 2010 @ 13:44:

Trouwens, als ik het verzon zou ik wel een gezellig happy end hebben verzonnen Dat moet nog komen, toch?!
quote:MarlaSinger schreef op 09 februari 2010 @ 13:44:

Ik hoop het ook eleonora, erg bedankt voor je input, heb er heel veel aan gehad!

Jammer dat sommigen hier twijfelen aan het waarheidsgehalte, maar daar kan ik verder niks aan doen, ik zou zeggen, verdoe je tijd dan niet verder. Trouwens, als ik het verzon zou ik wel een gezellig happy end hebben verzonnen

Niks van aantrekken van de achterdocht. Is helemaal niet interessant. Het gaat er om dat jij je lekker voelt met deze prille relatie en dat je goed in de gaten houdt wat voor jou aanvaardbaar is qua ontploffen en licht ontvlammen.

Zo lang hij dat tussen de lakens doet, dat ontvlammen is het goddelijk, als hij buiten bed om van alles ontploft is dat bad news. Je lijkt me nuchter genoeg om dat je te realiseren.
Feit dat hij een waarschuwing van zijn werkgever krijgt, geeft wel aan dat ze dit niet gewend zijn van hem. Toch?

Als hij drie keer in de week een uitspatting had was hij daar al lang ontslagen.

Had die man zijn beklag gedaan?

Het blijft naar. Hoop echt voor je dat dit niet zijn normale maandagochtendhumeur blijkt te zijn.
Sowieso lijkt het me goed als jullie uitspreken wat je van elkaar verwacht. Niet meer daten met anderen lijkt me na dit weekend op zich wel logisch, en volgens mij ben je daar ook helemaal niet mee bezig. Misschien stelt het hem gerust als je dat in elk geval belooft. Maar verder is het ook handig om af te spreken hoe jullie bv in de sportschool met elkaar omgaan. Jij komt daar om te sporten en hij om te werken. Zeg dan ook dat hij je niet continu in de gaten hoeft te houden (al weet ik niet wat gebruikelijk is bij PT-sessies) en gewoon verder moet gaan met zijn werk. Hij heeft al een waarschuwing te pakken, en zijn baas wordt er vast niet blij van als hij alleen maar naar jou kijkt.

En inderdaad, pas een beetje op wat er gebeurt als bv bij uitgaan andere mannen naar je kijken, anders kan je je lol nog op van de zomer op het strand... Maar goed, ik zou voorlopig uitgaan van een eenmalige misser.

Heb je hem nog gezien of gesproken?
Marla, ik zou ook zeker letten op ander factoren, zoals wat hij zegt over het omgaan met andere mannelijke vrienden.

Toen het ter sprake kwam zei mijn ex al vrij snel in de relatie dat 'hij liever niet had' dat ik alleen zou afspreken met mannelijke vrienden.

Grote alarmbel, die ik helaas genegeerd heb...
Ja idd...met 4 Wheel eens.....het moet toch kunnen dat jij met manlijke vrienden afspreekt...zolang je hem maar het gevoel geeft dat hij je kan vertrouwen en dat hij op nummer 1 staat...verder dus ook geen dingen doet die hij niet zou willen dat je zou doen met andere mannen.

Zo is een hele gave vriendschap tussen mij en een vriend ook afgelopen...omdat zij er niet tegen kon......erg jammer!!! Aangezien mijn partner geen moeite had met het kontakt!!
Hoi Marla,

Hoe is het nu? heb je hem nog gezien of gesproken?

Ben zo benieuwd hoe je je voelt!
He Marla,

Wat gaaf voor je dat het nu zo is gelopen! Echt bijzonder. Zo zie je maar, als je al je moed bij elkaar schraapt, kan dat veel moois opleveren.

Over zijn reactie in de sportschool. Misschien is hij eerder best wel gekwetst door een meisje, dat hij eerst niet zo jaloers was, maar dat zij het wat heeft verbruid, waardor hij makkelijker zo'n reactie krijgt. Ik zou er met hem over kletsen, wat de oorzaak is. Misschien is hij ook wel met jou omdat jij m goed kunt geruststellen daarin dat dit niet nodig is. Aan de andere kant moet dat niet de overhand krijgen, en staat genieten voorop natuurlijk!!! Neem hem mee in de gedachte dat het oké is. Overigens kennen jullie elkaar natuurlijk al best wel, maar op dit vlak nog wat minder. Dus óf dat gaat tegenvallen, óf het is een kwestie van alle eerdere verhalen die jullie hebben meegemaakt op tafel krijgen en dan voor jezelf de balans opmaken, en dat het een positieve balans is.

Misschien een gekke vraag, maar is het een idee om ergens anders te gaan sporten?? Soort van werk en prive gescheiden houden?
Hoi hoi!

Ik heb hem niet meer gesproken sinds gisteren. Toen ik hem belde om het eten bij hem thuis af te zeggen hebben we afgesproken om morgen samen te sporten en daarna gelijk bij mij thuis te eten. Ik voel me nog steeds een beetje raar, ik wil er nog wel volop van genieten maar het knaagt gewoon op de achtergrond.

Als we morgen gaan eten toch maar een goed gesprek voeren, want ik heb inderdaad ook best veel mannelijke vrienden, die ik al erg lang ken en ik moet weten of hij daar wel mee om kan gaan. Wat apple zei vond ik ook een goeie, afspraken maken over hoe we dat gaan doen met het sporten en als hij tegelijkertijd aan het werk is.

Ik ga ook vragen naar wat er ongeveer gebeurd is met z'n vorige vriendin en of het misschien daardoor komt. Ben heel erg nerveus eigenlijk, zulke gesprekken.. brrr... Ik denk dat ik ook nerveus ben voor z'n antwoorden, wat vind ik nog acceptabel? Wat als hij er echt rare ideeën op nahou? En dan? Inderdaad ergens anders sporten? Maar goed, ik weet het allemaal nog niet, ik moet ook niet altijd van het slechtste uitgaan!

Toch heeft het al een beetje effect want vandaag ben ik niet geweest Terwijl ik hiervoor zo goed als dagelijks ging tenzij het echt niet anders kon
Ik vrees dat hij niet erg gecharmeerd is (in de praktijk) van je mannelijke vrienden. In theorie wel want hij zal allang blij zijn dat je zijn misstap zal vergeven. Maar als hij jaloers van aard is dat zal je in de loop van tijd die mannelijke vrienden niet dulden. Morgen zal hij je gerust stellen en van alles beloven maar de praktijk zal het uitwijzen hoe het gaat.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Wat jij zegt, arrasje, is inderdaad wel waarschijnlijk. Maar ik wil sowieso niet al te negatief beginnen, als hij zoiets zegt dan wil ik niet gelijk een houding hebben van: "je zegt dat wel nu, maar na een tijdje doe je vast dit en dit..". Aan de andere kant wil ik ook niet naïef zijn.

Ik wil graag nog verder met hem gaan maar ik ben ook bang dat ik straks inderdaad allerlei raar gedrag voor m'n kiezen krijg en dat ik er dan nog veel verder inzit met m'n gevoel. Hm, beetje rare uitleg, is het een beetje te begrijpen? Kan het niet beter verwoorden op dit moment.
Marla kan je niet uit viegelieren wie z'n ex is en daar proberen contact mee op te nemen.Ook niet de meest geweldige oplossing maar ja je wil het toch wel weten hoe hij werkelijk is
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Viegelieren?????? (dit is meer een nadenkende blik)
uitzoeken, erachter komen
Nou Marla.... dat zou ik toch echt niet doen hoor. Het opzoeken van zijn ex is sowieso niet chique maar verder ook heel veel stappen te ver volgens mij.

Je vertelt trouwens wel heel duidelijk waar je twijfels zitten hoor. Balen dat het je toch zo beinvloed dat je vandaag niet bent gaan sporten. Maar snappen doe ik het wel.

Weet je, volgens mij merk je het vanzelf als jullie weer echt samen wat gaan doen. Wederom, je intuitie laat je niet in de steek. Lastig om direct zulke gesprekken te voeren (je hoort nog gewoon lekker te genieten van de vlinders!) maar ja, dat heeft hij wel een beetje afgedwongen op deze manier..

In ieder geval, veel plezier morgen! (hoop ik echt voor je).
Nou arrasje, dat gaat me echt te ver, ik zou het ook niet op prijs stellen als hij mijn ex opzocht en ging uitvogelen wat er allemaal gebeurd was. Ik doe het gewoon met wat hij mij verteld.

Ik ga niet doemdenken en ik ga op een open manier het gesprek aan morgen.

Hij stuurde net een smsje dat hij veel zin had om me morgen te zien ik heb er eigenlijk ook veel zin in (ookal ben ik nerveus).
quote:MarlaSinger schreef op 10 februari 2010 @ 21:31:

Ik ga niet doemdenken en ik ga op een open manier het gesprek aan morgen.

Good for you!
Go Marla!

Eigenlijk is het net als in het begin voordat je m aansprak, dat je niet veel moet doemdenken, maar onbevangen erin staat en wel ziet waar het schip strandt. En je intuïtie heb je toch altijd bij je, dus da's handig.

Veel plezier morgen en GENIET vooral!
Wat een goed punt, om te vragen hoe hij staat tegenover afspreken met mannelijke vrienden.

Moet er niet aan denken iemand tegen te komen die dat zou 'verbieden'.

Succes morgen Marla!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven