Voetballiefhebbers hier?

09-02-2010 18:59 1268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie voetbal leuk?
quote:yasmijn schreef op 10 februari 2010 @ 17:11:

Twente gaat landskampioen worden en ze keilen 010 uit de beker.Het is te hopen.
Het moet. Ajax gaat de achterstand qua punten niet meer inlopen, we hebben natuurlijk wel last van die gloeilampen.

Die moeten maar eens een vette dip krijgen.

En ik heb kaarten voor de 18de voor Twente-Werder Bremen, yesss!
Gloeilampen zijn ook niet duurzaam!
Ajax!
Hey wat leuk, een voetbal topic !

Ben gek op voetbal (kijken dan)

Ik heb de pagina's gelezen, maar ben nog geen AZ supporter tegen gekomen. Ben zelf een vrij fanatieke AZ supporter, heb een seizoenskaart, en Eredivisie Live voor de uitwedstrijden. (kost me een beetje teveel geld en tijd om naar uitwedstrijden te gaan)

Ben wel naar Arsenal-AZ geweest, super ! (we verloren dan wel, maar sfeertje was top)

Vorig seizoen was natuurlijk een topseizoen, dit jaar gaat het helaas wat minder... Maar heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. 1e 5 is weer haalbaar, en heb weer vertrouwen gekregen na de winst op Feyenoord afgelopen zondag
[
[
Ja, gaaf!
Overigens vind ik het erg leuk dat jullie je hier gemeld hebben, er zijn veel verschillende clubs voorbij gekomen. Dat kan leuke verhalen en discussies opleveren

Op naar het weekend, kijken wie er weer punten gaan pakken!
quote:Kookie schreef op 10 februari 2010 @ 20:40:

Gloeilampen zijn ook niet duurzaam!Mist nu een smiley die een tong uitsteekt

Ik denk overigens dat het deze uitslagen worden (heb er nog even 1 aan toegevoegd, mijn clubje)

Heracles - PSV. 2-2

Utrecht - Feyenoord 2-1

Vitesse- Fc Twente 0-2

Sc Heerenveen - Ajax 2-1

Fc Groningen - RKC 3-0

AZ - Roda JC 3-1

Zijn er overigens ook meiden hier die meedoen met Coach van het Jaar, voetbalspelletje van het Noord Hollands Dagblad en ik dacht een dagblad in Groningen of Friesland, dat weet ik niet zeker.
[
Ja Arsenal-AZ was supergaaf om mee te maken, leuk om Fabregas van dichtbij te zien (stond helemaal vooraan !)

3 daagjes Londen eraan vastgeplakt, echt super !

Denk dat het 1-0 voor AZ wordt, dan een tegengoal waardoor het weer even billen knijpen wordt, maar dat daarna Mounir El Hamdaoui 2 keer scoort. Na zijn doelpunt zondag is bij hem hopelijk de knop in zijn hoofd weer om

Heracles-PSV 2-2, gewoon omdat Heracles het thuis meestal goed doet, helemaal tegen clubs uit de bovenste regionen.

Utrecht-Feyenoord, omdat Utrecht thuis ook gewoon de beste is, en Utrecht en Feyenoord aan elkaar zijn gewaagd.

Vitesse-FC Twente 0-2, tja, gewoon klasseverschil.

Heerenveen-Ajax 2-1, Ajax heeft het altijd lastig tegen Heerenveen.

Fc Groningen-RKC 3-0, omdat Groningen getergd is na het verlies met 4-3 afgelopen weekend.(na eerst met 1-3 voor te hebben gestaan...)

Ik vind het overigens wel grappig. Eerst FC Twente en Ajax strijden om de 1e plaats, maar de lachende 3e is straks denk ik toch PSV :-)
Heracles - PSV. 1-2

Utrecht - Feyenoord 2-1

Vitesse- Fc Twente 0-2

Sc Heerenveen - Ajax 2-1

Fc Groningen - RKC 2-0

AZ - Roda JC 1-1
[
Ja ik sluit me geheel aan bij de mening van Jida
Even up!

Vandaag de eerste competitiewedstrijd van het weekend.
ben benieuwd wat de bovenste clubs doen dit weekend!
/
Ik ga zometeen richting Heerenveen. Nu elk jaar geweest en altijd gezellig
Wat naar! Jullie zijn allemaal tegen Ajax!! Boehoe.

Ik hoop dat ze winnen, uiteraard.

Hoop ook dat Twente verliest(zijn de tik van Ajax natuurlijk nog niet kwijt) en PSV ook(spelen slecht).
quote:Chiquita24 schreef op 13 februari 2010 @ 14:09:

Ik ga zometeen richting Heerenveen. Nu elk jaar geweest en altijd gezelligEr heerst daar altijd veel sfeer inderdaad, zeker bij dit soort wedstrijden. Veel plezier
[
Hoi hoi,

ik wil me ook graag aanmelden voor deze topic,

Ik ben al jaren fan van PSV.

Mijn vriend is een ajax fan, dus er hangt weleens een spanning in huis.... soms best vervelend.

Zelf voetbal ik ook en heb zelfs een aantal jaren geleden een keer met PSV op het veld gestaan en een balletje getrapt op de hertgang.
Klinkt bekent Hali! Niet in huize Hemera, maar bij verjaardagen met familie is het hier ook altijd voetbalgezellig.

Wat erg voor je, prulleke, dat je een fanatieke PSV-fan bent. Het zit waarschijnlijk in je genen, maar wat érg zeg voor je. Dat spel. Niet om aan te zien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven