Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stoer Bridges, een hele familie Bridgesman straks!! Ik wilde eigenlijk mijn eigen naam houden, maar Jinnyman vond het echt belangrijk als we zouden trouwen dat ik zijn naam aannam, dus vandaar (toen zat ik al onder de plak ).

Bam, er ligt hier al vanaf december nonstop sneeuw, ik ben het ook zo zat! Ga je misschien alleen naar die beurs? Inderdaad wel lang reizen...Wat heeft die beurs voor toegevoegde waarde voor jou?
Oh balen van die schoentjes, past ze ze volgend jaar .
Tsja... Moet nu binnen een jaar trouwen, dus dat lukt net!
Kokos, vervelend van Lianne, zou ze aan school moeten wennen?
Bam al gek genoeg
Ze zijn wel echt heel erg gaaf zeg! Misschien staan ze mijn jongste ook wel erg mooi .
quote:Jinny schreef op 10 februari 2010 @ 21:11:

Stoer Bridges, een hele familie Bridgesman straks!! Ik wilde eigenlijk mijn eigen naam houden, maar Jinnyman vond het echt belangrijk als we zouden trouwen dat ik zijn naam aannam, dus vandaar (toen zat ik al onder de plak ).

Bam, er ligt hier al vanaf december nonstop sneeuw, ik ben het ook zo zat! Ga je misschien alleen naar die beurs? Inderdaad wel lang reizen...Wat heeft die beurs voor toegevoegde waarde voor jou?

Ja, als ik ga ga ik alleen, manlief werkt dan thuis omdat Juul weer optijd opgehaald moet worden en ik helaas geen blik met oppassen heb, haha. En iedereen wil wel mee, maar goed gewoon lastig plannen zo,n dag en het is helaas niet in het weekend. En vind ook niet erg om alleen te gaan, lekekr rustig

Ik wil me orienteren op nieuw apparatuur, en dan is zo,n beurs de mogelijkheid om even rond te kijken en ten tweede vind ik dat soort beurzen altijd erg leuk.
quote:Star schreef op 10 februari 2010 @ 21:14:

Bam al gek genoeg ???
Daar ben ik ook wel een paar keer geweest, op de Grafische beurs. Erg leuk inderdaad om alle nieuwe ontwikkelingen te zien.
Stressed is just desserts spelled backwards
Dat schreef je zelf Ba,m
Ik zeg gaan Bam! En ik heb wel een akela voor je in de aanbieding , dringend op zoek naar werk .
Hoe heeft ze gereageerd Jin?
Schrijf het wel op de groep Bridges. Niet dat ze Nederlands spreekt, maar je weet maar nooit .
quote:Star schreef op 10 februari 2010 @ 21:18:

Dat schreef je zelf Ba,m

Op msn ja. maar begreep niet de contex van hier.

nog steeds niet
Nee hier ook hoor Bam, dat je niet aan verkleden doet want dat je al gek genoeg van jezelf bent. Vorige pagina
hahah Jin.

De plannen waren er tot er vanmorgen dus sneeuw viel.

En ik dus geen zin heb om uren te wcahten op een station of weet ik veel wat.

Maar goed ik moet het wel binnen nu en 2 uur beslissen, want anders gaat man morgen gewoon werken.

Maar wat is wijsheid.
quote:Star schreef op 10 februari 2010 @ 21:24:

Nee hier ook hoor Bam, dat je niet aan verkleden doet want dat je al gek genoeg van jezelf bent. Vorige pagina Ohhja, ik heb een selectief korttermijngeheugen
Gaan Bam. Morgen is weer nieuwe dag. Spoor is erop voorbereid.

Zijn er nu veel vertragingen?
Ik zou morgen wel gaan. Er valt alleen in de morgen nog lichte sneeuw zegt het KNMI
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 10 februari 2010 @ 21:30:

Ik zou morgen wel gaan. Er valt alleen in de morgen nog lichte sneeuw zegt het KNMI

Precies: Zegt het KNMI

die zitten er ook meer naast dan dat ze het goed hebben
Oh Bam, je plannen vallen dus in de sneeuw ipv in het water... ook lullig.
Ik ga naar bed. Trust!
ach ja je kan niet alles hebben.

3 vertragingen dat val wel mee.
Het kan dus vriezen of dooien Bam .

Trusten Bridges!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven