Good Luck
woensdag 10 februari 2010 om 20:07
Hier ligt een dik pak! En het gaat maar door.
Ik zal zo even mijn paadje vegen
Leuk Compu, CG als clowntje. Jonathan moet vrijdag ook verkleed en ik doe hem zijn politiemanpakje aan. De jeugd moet toch strenger gecontroleerd worden op drank lees ik overal, kan hij er mooi mee bezig op het KDV
Beterschap met je bronchitis en fijn dat je het hartje hebt gehoord!
Ik zal zo even mijn paadje vegen
Leuk Compu, CG als clowntje. Jonathan moet vrijdag ook verkleed en ik doe hem zijn politiemanpakje aan. De jeugd moet toch strenger gecontroleerd worden op drank lees ik overal, kan hij er mooi mee bezig op het KDV
Beterschap met je bronchitis en fijn dat je het hartje hebt gehoord!
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 10 februari 2010 om 20:09
quote:bridges6 schreef op 10 februari 2010 @ 20:05:
Mal: oeh voorzichtig! Glad? Gelukkig veilig thuis... Hoe was het met omaatje?Qua dementie gaat het echt heel hard. Het wordt elke dag slechter lijkt het wel. Gisteren heb ik een paar uur met haar gezeten, toen moest ze ook 3 keer heel hard huilen omdat tja.. ze is het besef van tijd gewoon kwijt en ze denkt dat de zusters nooit langs komen, ze was heel verdrietig steeds. En vandaag niet zo verdrietig, maar veel meer in de war nog.
Mal: oeh voorzichtig! Glad? Gelukkig veilig thuis... Hoe was het met omaatje?Qua dementie gaat het echt heel hard. Het wordt elke dag slechter lijkt het wel. Gisteren heb ik een paar uur met haar gezeten, toen moest ze ook 3 keer heel hard huilen omdat tja.. ze is het besef van tijd gewoon kwijt en ze denkt dat de zusters nooit langs komen, ze was heel verdrietig steeds. En vandaag niet zo verdrietig, maar veel meer in de war nog.
woensdag 10 februari 2010 om 20:11
Ik vond het wel gek om zo een oude vrouw te troosten die steeds meer als een kind wordt. Heel verdrietig is het allemaal.
Ik hoop eerlijk gezegd maar (klinkt heel hard) dat ze maar beter kan overlijden voor ze niemand van ons meer kent.... want ze is nu al zo in de war steeds en ook angstig. Lijkt me zo naar voor haar.
Ik hoop eerlijk gezegd maar (klinkt heel hard) dat ze maar beter kan overlijden voor ze niemand van ons meer kent.... want ze is nu al zo in de war steeds en ook angstig. Lijkt me zo naar voor haar.
woensdag 10 februari 2010 om 20:16
Ik hoop het met je mee, Mal. Dat is pas hart hebben voor je oma, als je er zo over denkt. Heb zelf met dementerenden gewerkt en het is idd zo afschuwelijk om in de war te zijn..
Nu afwachten hoe sterk haar hart is o.a.
Wordt ze goed verzorgd? Hebben ze wel tijd voor haar?
Bridges, in ondertrouw begrijp ik? Gefeliciteerd!
Leuk, zo'n bloemenzeetje in huis.
Nu afwachten hoe sterk haar hart is o.a.
Wordt ze goed verzorgd? Hebben ze wel tijd voor haar?
Bridges, in ondertrouw begrijp ik? Gefeliciteerd!
Leuk, zo'n bloemenzeetje in huis.
woensdag 10 februari 2010 om 20:33
quote:Star schreef op 10 februari 2010 @ 20:15:
Herkent ze jullie ook al niet meer dan Mal?Nee, zover is het nog niet, maar als er een zuster is geweest dan vraagt ze na 2 minuten wanneer er eindelijk eens iemand komt. En ze wilde graag haar gehoorapparaat in. Dus wij geholpen. Blijft ze vragen om het gehoorapparaat. En ze vraagt sowieso om dingen die ze niet kan zien. Heel raar. Dan zegt ze dat ze wat nodig heeft en dan wijst ze een beetje richting iets waar niks staat.
Herkent ze jullie ook al niet meer dan Mal?Nee, zover is het nog niet, maar als er een zuster is geweest dan vraagt ze na 2 minuten wanneer er eindelijk eens iemand komt. En ze wilde graag haar gehoorapparaat in. Dus wij geholpen. Blijft ze vragen om het gehoorapparaat. En ze vraagt sowieso om dingen die ze niet kan zien. Heel raar. Dan zegt ze dat ze wat nodig heeft en dan wijst ze een beetje richting iets waar niks staat.
woensdag 10 februari 2010 om 20:35
De zusters komen allemaal wel vaak kijken hoor. En we proberen afwisselend zoveel mogelijk bij haar te zijn. Maar toch zegt ze steeds dat er niemand komt. Ze was ook al weer vergeten dat ik gisteren was geweest.
Maar ze is wel heel blij om Jonathan te zien hoor. Vandaar dat we weer even met zijn drietjes zijn gegaan.
Maar ze is wel heel blij om Jonathan te zien hoor. Vandaar dat we weer even met zijn drietjes zijn gegaan.
woensdag 10 februari 2010 om 20:46
quote:Star schreef op 10 februari 2010 @ 20:44:
Hoe was het Bridge?Stelde echt niets voor. 13 minuten later stonden we weer buiten, inclusief wachten op juiste persoon. Formulier nakijken, naam kiezen, handtekening, klaar. Geen gefeliciteerd niets. Beetje saai. Net zo leuk als nieuw paspoort of rijbewijs zowat. Maar voor ons wel bijzonder hoor, nu schiet het echt op!
Hoe was het Bridge?Stelde echt niets voor. 13 minuten later stonden we weer buiten, inclusief wachten op juiste persoon. Formulier nakijken, naam kiezen, handtekening, klaar. Geen gefeliciteerd niets. Beetje saai. Net zo leuk als nieuw paspoort of rijbewijs zowat. Maar voor ons wel bijzonder hoor, nu schiet het echt op!
woensdag 10 februari 2010 om 20:51
woensdag 10 februari 2010 om 20:53
Compu, sterkte en beterschap!!! Ik HAAT bronchitis, maar dat was al duidelijk . Maar ik meen het heel serieus wat ik schreef over jou hoor, zet maar op je complimentenlijst. Ik wil gewoon graag werken, maar liefst niet veel uren, dat krijg ik echt niet gecombineerd, of ik moet een au-pair in huis nemen en dat wil ik liever niet, maar een stom geregel is het wel.
woensdag 10 februari 2010 om 21:05