Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hij draagt nu maat 27. Ze zijn inderdaad erg leuk!
ohh nee, dan met stip Allstars
Kijk dat is ook qua prijs mooi. Past het bij donkerblauwe broek, en grijs bloesje?
quote:bridges6 schreef op 10 februari 2010 @ 13:15:

Hij draagt nu maat 27. Ze zijn inderdaad erg leuk!dan heb je dus voor allstars max 26 nodig
De witte bij Otto ook 24.99
quote:bridges6 schreef op 10 februari 2010 @ 13:16:

Kijk dat is ook qua prijs mooi. Past het bij donkerblauwe broek, en grijs bloesje?Als hij ze schoonhoudt wel;
Hij mag ze gewoon niet eerder aan!
En nog leuke ideeën voor Fieke? Ze draagt bloemenrokje (wit met roze) en wit legging, roze wikkelshirtje...

Geen Suri schoentjes, maar wat dan wel...?
Ballerina's.
quote:bridges6 schreef op 10 februari 2010 @ 12:48:

Suus: nou was ik nog eens bij Shoeby. Hadden de winkel weer omgegooid. Zag een grijs rokje, 110. Geen idee of het hem is. 24.95 euro. Dunnig stofje, donkergrijs met soort bloem erop. Is dat hem? (Ik dacht dat het rokje wat je toen liet zien niet dunnig was, maar nu je gisteren schreef t-shirt stof...)

Vond je hem leuk Bridge???

Koop dan maar! Ik denk wel dat het hem is!!
Komt goed Suus! Als het lukt, ga ik zo nog even heen...

Deze was trouwens ook zooo leuk!

En deze ook!
Hallo!

Ben nog druk met bronchitis, heb een aantal nachten niet kunnen slapen i.v.m. hoest. Maakte me ook zorgen om buik (last) en heb tussendoor even hartje gehoord. Alles goed gelukkig en aan de medicatie.

Nu even teruglezen..

Bridges, dank voor je mail, ik mail nog terug hoor!
Shoeby ook in Bridgesdorp voor kids toch?

Haha, billendag! Dat weten we dan ook weer. Ga binnenkort op donderdag naar Bridges toe, even zien hoe ze erbij loopt.

Enka, geef man een compliment!! Stoer hoor van hem. Is een voorbeeld voor onze mannen strakjes haha! Leuk verhaaltje had je geschreven, fijn van de accu en succes met alles!

Hoe is het met J., Mal? Slaapt hij nog in de middag? Heeft hij nog de opbouw van de medicatie? Zegt hij nog papa of mama?

Kan me voorstellen dat je veel aan je hoofd hebt, Jin! Zou je wel graag je uren willen blijven maken of maakt het jou niet uit?

Zal even een update gaan zoeken straks.

Lief dat je nog ruimte hebt om mij een compliment te maken over CG!

Hel, was het nou jouw Maatje of niet op tv?? Bij Zappelin?

Goeie opmerking Bam van Juul!! CG zat laatst haar onderkant te bestuderen en zei: 'mama, poenie stuk!. Ze zag iets dat niet klopte haha!!

Suze, ik ben er nog steeds niet helemaal uit. Ik zou het graag willen laten doen, maar ik zie er zo tegenop. Heb het gevoel dat deze weken maar snel voorbij moeten gaan, zodat ik geen keuze meer zou hebben. Hink op 2 gedachtes dus.
Zo allang klaar met eten maar ook weer druk op het werk, tsss ik moet het ook beter verdelen.

Bridges, leuk rokje! En gefeliciteerd met je halve "JA!"

Compu, wat vervelend dat je je nog niet helemaal lekker voelt.

Suze, wanneer weet je welke auto het wordt?
Nou ik ga hier weer eens even alles af ronden.

Oh ja gisteren nog functioneringsgesprek gehad, was ook goed (ja het wordt saai)

Jinny, jij nog een grote Het lijkt me ook erg druk allemaal met regelen qua werk en kinderen en Kita en man en... pfff Ik vind het kanp hoe je het allemaal doet

Zo eerst even onze lieve mannetjes halen (dat is wel lastiger nu, nl op twee verschillende opvangplekken) en dan eten en straks weer sporten en misschien even sauna en/of zonnebank

Doei!
Compu

Fijn dat je tussendoor hartje hebt kunnen luisteren.

Veel harde buiken? Had ik bij Eetje ook al heel vroeg, heel naar idd.
Nee, maar kan dat zo vroeg al? Of hebben jouw eigenwijze darmen daaraan meegewerkt?

En vanaf wanneer voelde je haar bewegen? Nog 5 w en dan weet ik heel wat meer. Kan ik los op MP, kinderwagen o.a..
Hoever ben je nu dan precies? Ik had vanaf een week of 16 harde buiken, weet dat Suze het ook al vroeg had.

Bewegen heel vroeg, week of 13 dat het toch echt geen darmen meer waren
Ik had echt al super vroeg harde buiken, vanaf 10 weken ofzo. Is ook weer over gegaan. Ik denk dat het gewoon de harde groei van je baarmoeder is misschien?

En ik voelde Meetje al met 12 weken, ook idd het darmgebeuren.

Fijn dat je even hartje kon luisteren!
Man o man, wat een noodweer hier. Malman was eerder thuis dus we gingen nog even naar omaatje, omdat het gisteren zo slecht met haar ging toen ik er was. Dat we geen ongeluk hebben gehad was tot 4 keer toen een wonder zeg maar, we slipten alle kanten op.
Stressed is just desserts spelled backwards
Vroeg zeg! Zal eens gaan opletten dan.

Zaterdag 15 weken. En druk bezig met bevallingsplan.

Dat rijmt.

Star, zin in het weekend? Of zie je er tegenop met familie enzo?

Leuke carnavalsfoto's op de groep, Jin!! Dat baardje haha!!

Wij gaan dit weekend naar beneden de rivieren. Ik ga niet mee, pas op de kids. Heb clownspak voor CG gekocht.
Ojee Mal, jullie hebben een beschermengeltje bij je. Sneeuwt het weer dan?
Suus, heb rokje binnen! Moet ik even foto maken zodat ik evt. nog terug kan brengen of laat je je verrassen via post?

Compu; rustig aan,komt goed! Vervelend van buik. Wel fijn dat je hartje hebt gehoord en dat je medicatie mag. Rustig aan!

Mal: oeh voorzichtig! Glad? Gelukkig veilig thuis... Hoe was het met omaatje?

Enka: bedankt met halve Ja. Stelde echt niks voor. Met 13 minuten (inclusief wachten op juiste persoon) stonden we weer buiten. Mensen om ons heen vonden het leuker dan wij zowat haha. hele mooie grote bos blommen van onze ouders gehad, dus mooi!
Hier ook sneeuw, net op A10 fikse aanrijding, gelukkig konden we er langs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven