Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lekker gaan tukken Compu!
Goedemorgen

Even een moment voor de pc. Maar niet te lang, want het is veel te koud hier op zolder.

Met Lianne gaat het wel weer wat beter, ze heeft veel gehuild de laatste dagen. Als we maar iets zeiden, dan vatte dat gelijk verkeerd op en was het brullen. En dan was ze niet makkelijk rustig te krijgen. Daarbij aan de diarree, met 2x in de nacht wakker. Ze gaat wel blij naar school 's ochtends en eet/drinkt goed. Ik denk aan een virus. Tim werd ook nog 1x in de nacht wakker, dat trek ik op gegeven moment niet meer.

Gistermiddag met mijn moeder naar de sauna in Putten geweest, even bijtanken. We gingen om 17.00u weg (half uur rijden normaal gesproken) en kwamen pas om 19.15u thuis. Wel lekker een relaxte middag gehad

Bridges, in ondertrouw las ik? Gefeliciteerd!

Compu, bronchitis, bah. Beterschap.

Mal, voor jou vanwege oma

O Kokos, dat is vermoeiend zo... Wel erg lekker zo'n middagje bijtanken!

Compu, , driewerf bah voor de nare bronchitis. Je meisje heeft het vast naar 'dr zin bij opa en oma, maar ik ken het gevoel... O, nee, was Maatje niet hoor, op TV! je vroeg ook nog naar stress van reis enzo: viel toch tegen de week na terugkomst maar kwam vooral door chaotische terugreis en drukke vriend (schoonmoeder verhuist).

Bridges, gefeliciteerd met ondertrouw, echt hoor! Lieve schoentjes zag ik voorbij komen!

Jin, jee meis, jij hebt ook veel aan je hoofd.... Al zoektocht naar nieuwe Akela geopend?

Suus, koffer al ingepakt? Mooi dat auto verkocht is. kan meneer fijn iets nieuws uitzoeken terwijl jij in de zon ligt met je blote baby. Goed recept, heb er alles voor in huis dus dat wordt 'm. Heb ook nog verse roomkaas, dacht dat ook nog (losgeroerd met vanillesuiker) tussen de lagen te smeren, ios dat wat denk je?

Bam, hahahahaha, goeie opmerking van Juul (van tig blz terug maar je weet vast wel welke ik bedoel)! Ben je nou nog op stap gegaan vandaag?

Star, hebbie nieuwe avatar? Wrom?

Ah, jarige collega, ik moet zingen en taart eten....
Even kort, want Mini zit aan me vastgeplakt. Vannacht om 4 uur nog steeds 39.8, dus vanmorgen langs de huisarts. Mini heeft nu een bacteriele keelontsteking. Moeder haalt vanmiddag antibiotica op. Blegh, ik ben het echt spuugzat. Ben bekaf van 1.5 week bijna niet slapen.
Pffff, het zit jullie ook niet mee de laatste weken Mamax...
Nieuwe nick Hel
O nee toch Mamax? voor jullie. Beterschap!

Kokos, beterschap daar!
Even kort:

Kokos, CD, Cin, Compu en wie nog meer niet hebben gereageerd; willen jullie even op afspreken.nl invullen of je wel of niet meegaat met het etentje en zoja wanneer? Dan kunnen we een datum prikken.

Thanx!
Beterschap met Mini Mamax

Kun je niet even tussen de middag met hem meeslapen? Of even samen in het grote bed?
Stressed is just desserts spelled backwards
Gaat niet lekker hè bij jullie Mamax. Sterkte daar met de mannen en ook vooral voor jou.

Ik was op stap.....

Strandde in amersfoort, waar ik 45 minuten heb staan wachten toen bleek er nog een trein uit te vallen. en omdat ik na deze trein nog 2x moest overstappen en niet wist hoe het in zwolle zou zijn voor chaos, dacht ik ik ga lekker terug naar H, want dat is van Amersfoort maar een stukkie. Wie weet waar ik op de terugweg anders beland, want s'avonds is het vaak nog meer chaos..

eens kijken of ik mijn geld terug kan krijgen.....
Mamax: da's mooi k met nog wat. Beterschap!
Bam ik zeg: rijbewijs halen!
Mamax: hè wat sneu! Logisch dat je moe bent. Lekker rustig aan proberen te doen!

Bam: jee dat is balen. Goeie, geld terug halen. Stomme treinen...

Compu: beterschap! Hopelijk kan dok iets voor je betekenen!

Amalia: oei flink gestrand. Nu alweer richting huis?
quote:amalia schreef op 11 februari 2010 @ 13:51:

Bam ik zeg: rijbewijs halen!

Dan had ik niet gegaan, want ik durf niet te rijden met dit weer.

En als ik dat wel had gedurfd had ik ook niet gegaan, want dan had ik vanavond in de file gestaan.
Jij weer thuis inmiddels Amalia? Toestand zeg... Jongens vonden het zeker wel best?

Ow, dat was een kort tripje dan Bam! Balen van je tijd, maar beter zo dan dat je vanavond laat in Kutkrabbeveen strandt!

Hier tot nu toe geen probleem. Vanochtend zelfs rustige spits. Maar ik hou het goed in de gaten. Geen zin om weer tegen middernacht thuis te zijn. Gelukkig haalt vriend Maatje op bij de BSO. Bij die vorige verkeerschaos moest een kindje uit de groep van Maatje 'dr KDV met een leidster mee naar huis; moeder stond ook vast en heeft 'r om half 11 's avonds opgehaald. 't Zal je gebeuren...
anoniem_23476 wijzigde dit bericht op 11-02-2010 14:45
Reden: heb ik eindelijk zo'n coole forumnaam, vergeet ik 'm nog...
% gewijzigd
Da's nie leuk nie Hel.
Mini al ab gehad Mamax? Dan knapt hij hopelijk snel op.... Max weer beetje zin in school vanochtend?
Niks nie leuk nie, nee... Vind nu wel relaxt dat onze kinders op een leeftijd zijn dat je ze dat soort dingen kunt uitleggen, en dat het wel los zal lopen (denk ik ). Zo'n hummel van een jaar of anderhalf houdt er echt een trauma aan over als mama niet komt opdagen...

De paardendouche doet het ook goed met barbies trouwens.
Hier moest de hond net paard spelen buiten. Het arme beest moest over een stok die tussen twee vuilnisbakken lag springen

Zal wel meevallen vandaag hoor, ik hier iig bijna allemaal weg en tenzij er plaatselijk een gigasneeuwstorm komt, zal het bij jou ook wel meevallen
Hahaha! Straks moet hij nog dressuur lopen...

Neuh, ik zie ook nergens waarschuwingen ofzo. Het betrekt wel snel hier nu. Maar goed, ik ga sowieso vroeg naar huis. Nog een klein uurtje.
In de Spaanse pas met dat beest

O da's lekker vroeg klaar
Bonfire, eat your heart out - here comes Ziggy...

Nou ja, klaar is niet helemaal van toepassing, zucht. Morgen weer een dag.
Paarden en barbies, praat ik over 4 jaar ook zo Ha ha.

Nou, volgens mij is de sneeuwpaniek wel over hoor. Het was gewoon kaa uu tteee dat het gisteren om half 6 behoorlijk ging sneeuwen. Daar kan je niet tegenop strooien (sowieso vrij zinloos als het sneeuwt) plus die hoeveelheid auto's die met zijn allen naar huis gaan.

Maargoed, alles weer zen in huize Amalia. Puppy zit voor babytv, oudste bij nichtje en over 10 minuten vertrekken we naar de vlos, dus alles is weer in kannen en kruiken.

Oooh, heb ik al verteld dat ik zulke leuke lakentjes (heel duur dus erg leuk ) heb voor minimeisje? En nog een schattig roze broekje? Hoewel ik gek van roze ben en voor ieders dochter de leukste dingen bij elkaar kan zoeken, vind ik alles voor 'mezelf' stom en wennen. Heel gek. Ik ga dan naar veilig grijs op zoek ha ha. Komt nog wel. L zocht gisteren in de H&M de vreselijkste combi's voor zijn zusje uit dus daar hoef ik het ook niet van te hebben. Zelfs het velourse panterjasje wat ik voor de gein omhoog hield vond hij schattig. :puke: Echt kindermishandeling

Nou, eens mijn vk kaart zoeken en dan ga ik mijn jas maar aandoen.

Sterkte met de terug rit Hel!
L. heeft smaak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven