Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfoe tis druk op me werruk

Bam, klote van de sneeuwstranding op het station, hoe doen ze dat toch in Zwitserland enzo?

Amalia, gelukkig alles dus weer zen, veel plezier zo bij de vlos. Echt een fijne smaak heeft L, haha. Kleine Leco in spé als ik het zo lees.

Mamax, een hele hele dikke voor jou, sterkte met Mini. Neemt hij de AB wel een beetje makkelijk in.

Jinny, geen dank, je verdient het. Ik wil wel graag foto's zien van de buikdans Jinny.

L moet volgende week ook carnaval vieren op het KDV, ik heb nog een klein pinguinpak dus trek dat maar over zijn hoofd.

Suze, ben je al in de koffer inpak modus? Ben verder helemaal niet jaloers of zo.
In Zwitserland hebben ze een winterrails denk ik
ach so jaaah! Sie fahren naturlich mit skies
Dat of sneeuwkettingen
Gezellig weer hier
Als jullie me vervelend vinden over mijn oma moeten jullie het zeggen hoor. Maar mijn moeder belde begin vd middag dat ze er nu een longontsteking bij krijgt. En we moesten beslissen als familie of we haar nog naar het ziekenhuis wilden laten gaan, of dat ze in haar vertrouwde omgeving mocht sterven. Gelukkig hadden we allemaal unaniem los van elkaar hetzelfde gezegd, maar man, het komt wel even binnen weer. We vonden dus allemaal dat ze beter in het bejaardentehuis kon blijven, vanwege haar verwardheid. En in het ziekenhuis reanimeren ze haar ook niet meer, dus het heeft dan ook geen toegevoegde waarde, ze kan waarschijnlijk toch niet meer knokken tegen de longontsteking.
Stressed is just desserts spelled backwards
arm oud omaatje. Lekker op haar eigen plekje laten, ze is al zo in de war inderdaad. Sterkte!
Ach gos... voor omaatje en voor jullie! En natuurlijk ben je niet vervelend door het hier neer te zetten! Is toch ook niet niks!
Mal we gaan je toch niet vervelend vinden om je oma! Doe niet zo gek. Volgens mij zijn hier ook voor dit soort dingen om te delen.

Rotnieuws weer
alles goed bij vk. Bloeddruk 130/80, dat vind ik minder. Zit altijd rond de 70. Mss minder koekjes eten of zou dat niet helpen?

Nee serieus, wat kan je er aan doen? Ben niet gestressd, niet meer dan normaal dan.
Minder drop eten
Ik eet bijna geen drop.....
Had je gehaast voor je bij VK was? Misschien toch stress vanwege sneeuwactie gisteren.
Star, welke draagdoek heb jij ook alweer? Kan Eetje er ook liggend in? Heb je een site?
ByKay?
quote:Star schreef op 11 februari 2010 @ 19:53:

Had je gehaast voor je bij VK was? Misschien toch stress vanwege sneeuwactie gisteren.Nee dus, ik was heel relaxt. Vind het gewoon irritant. Het is niet heel hoog hoor, maar toch. Ben natuurlijk wel drukker met 2 kleintjes dan de vorige zwangerschappen. Mss is het een momentopnname. Ik geloof dat het boven de 85 pas erg is toch? Dat had ik bij L in de 40e week, zla wel loslopen dus. Ik ben deze week een kilo aangekomen (vrijdag 3 in totaal, en gisteren 4) dus mss is dat ook een rede
Ja ByKay geloof ik. Jij had er toch eentje?
ja de lifetree babycuddle. Maar ik zoek eigenlijk een iets snellere. Deze moet je helemaal omknopen en als je je kind er even uithaalt is het lastig weer terug te doen zonder weer het hele ritueel te herhalen.

En hij is blauw
Ben je tevreden over die jij hebt? Durfde je Eetje er liggend in te vervoeren zonder bij te steunen zeg maar? Of gebruik je m niet zoveel? Je hebt er 2 toch?
Misschien heb je je gewoon te druk gemaakt Amalia.
Ik ga morgen de Romer isofix autostoel van Juul op marktplaats zetten. Iemand hier interesse misschien.

Juul heeft er 4x ingezeten, omdat wij er nu 2 hebben en er dus niks mee doen, gaat er 1 weg.
Nee ik zoek een Recaro.
Waarom een Recaro? Die zijn toch rete duur en scoren minder op veiligheid toch?

Hoe lang gaat die stoel waar ze nu in zitten mee? Ik wil de Romer wel Bam maar kan Meetje in die van Jeetje over 3 jaar? Of zit Jeetje er dan nog in? Moet ik even uitzoeken...
Sjonge, word ik nu weer gestoord??? Ik kom vandaag echt niet aan fatsoenlijk forummen toe....
Mal voor je omaatje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven