Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het óf een retedure en wel heel veilige trouwens hoor Recaro is, óf een nieuwe auto

We hebben nu zo'n enorm kloterige maxicosi met stang eronder enzo. L heeft een Recaro (omdat vent die zo stoer vond haha). Die MC is veel minder recht aan de zijkant waardoor er geen Maxicosi (voor de baby) tussen past. En we moeten nog passen hoor, maar volgens mij passen er wel straks 3 Recaro's achterin, maar niet 3 Romers (want die steken ook uit).

(veel tussen haakjes zeg).

Ik wil geen nieuwe auto want deze rijdt heel fijn en is net over de 200.000 km gegaan dus we krijgen er weinig voor terug. Ik vind het wel prima zo.

Als Jeetje in die van Bam gaat zit ze dus niet meer in haar eigen stoel
Grrr, wat heb je toch domme mensen bij Dubbeltje op zijn Kant. Heel irritant!
Pff ik word al moe van het kijken naar die bevallingen bij Generatie 2010.
Goeieavond trouwens
Die recaro die zien er lomp uit zeg, en Duur...
Ik heb je gemaild Suze.

Maar als jouw Juul nog in de voorganger zit, dan kan ze inmiddels wel wisselen hoor van stoel. en dan past meetje over 2 jaar prima in Juul haar stoel
Hahaha Amalia, grappig dat jouw man ze stoer vindt.

Hai Naatie.

Hele domme mensen heb je daar idd, onbegrijpelijk
He Bam.

Hoe is het ermee?
Goe hoor.

Hoe is het met je afvalrace?
Mhh.. het blijft een beetje hangen. Veel verjaardagen en veel uiteten en tussendoor toch weer snoepen enzo. Dus het gaat even niet zo lekker, maar gaat wel goed komen.

Jij nog goed bezig?
Ik ben er klaar mee, ik kom morgen wel weer terug als Tobias op school is.

Toedeloe
quote:bambino schreef op 11 februari 2010 @ 21:44:

Die recaro die zien er lomp uit zeg, en Duur...

Nou nou niet zo negatief zeg.

En het is wel heel stoer, want het zijn sportstoelen In echte race auto's zitten ook Recaro's. L heeft deze btw.

Zonder dat tussenstuk bij zijn benen.

Overigens zal ik de dag toejuichen dat ze helemaal niet meer in de *&(^*&^&*^( stoeltjes hoeven. Gekloot altijd met die sluitingen.....
Naat ik krijg dus helemaal de zenuwen van die bevallingen. Heb net zitten janken bij die persweeën (ben alleen thuis, dan huil ik overal bij ) Ik weet niet waarom ik er weer aan begonnen ben....
Ik ben pas weer begonnen ben nu 3.5 kilo kwijt, maar ik vind het wel heul moeilijk nog. Moet weer even de smaak te pakken krijgen.
had ik dus een half uur geleden getypt vergeten te posten.....
Ik vind ze lomp punt
Knap Bam, dat je het weer oppakt. Was je tijdens dat je gestopt was weer veel aangekomen, of had je het toen redelijk op gewicht kunnen houden?
Zo, ik heb mijn politie-agent op de bus gezet
Stressed is just desserts spelled backwards
Ah is Jonathan politie geworden met carnaval? Wilde hij ook een pet op?

Goedemorgen trouwens.

Ik heb niet zoveel te vertellen. Ik ga maar even wat aan het huis doen. Misschien kom ik zo nog even langs.
Ik zou dus weer zo een Recaro kopen als ik een jongetje had juist omdat het van die gave racestoelen zijn
Wat een enorme drukte hier, hou op ik kan het niet bijhouden!

Hoera, L had het LEUK op school vandaag én hij heeft een vriendje meegenomen (een van de drukste jongetjes natuurlijk Ken hem nog van de peuters maar ik geloof dat hij wel onder de indruk is dus het gaat nog goed. Nog een uurtje, dat houden we vol)

Goeie ontwikkeling toch, dat hij al vriendjes maakt!

Vanmorgen zo schattig; zijn vriendje van de psz (beste vriend) stond bij zijn klas want die bracht zijn broer naar school en ze vielen elkaar wel 2 minuten in de armen
Geen carnaval hier dit jaar, jammer wel.

Schoonmoeder en zwagert zijn met Starman naar P., vanmiddag ws naar Anne Frank-huis.

Ik heb een doos chocolade gekregen dus ze zijn lief

Eetje een prachtig jurkje, pies in mijn broek. Mal, bestel jij het haarstukje er vast bij?
Gelukkig Amaal, beter zo!
foto van de jurk Star!!!!!!
Even in mijnalbum zetten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven